Mijn levenquote:
das toch al kapotquote:
Leverquote:
Neequote:
Ik kan het niet helpen dat ik nu aan HWs post moet denken van vanmiddagquote:
Gewoon, aan jou.quote:
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat ik nu aan HWs post moet denken van vanmiddag
Okequote:
Wat had die gepost?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijnquote:
Ik heb zonet smakelijk gelachen om zijn posts in het Nate Dogg topic. En met name om de reacties op zijn posts.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht ie voelbaar aan je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook
[..]
OkeDat kan... I guess.
Mamma en tante Truus, samen aan de afwas.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijn
link?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zonet smakelijk gelachen om zijn posts in het Nate Dogg topic. En met name om de reacties op zijn posts.
Nu je het zegt... Ik denk dat ik wel een pinch voelde iddquote:
In Muziek moet je zijn. Topic kan niet missen.quote:
aah, twee singles zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijn
T begon al te stromen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik denk dat ik wel een pinch voelde idd
HW stijl zou zijn als het een stelletje was en hij mee mocht doen.quote:
Doe als ik, ga slapenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
fuck, ik verveel me dooden ik wil chips, maar dr is niks meer in huis
Oei, geen pijn gedaan hoop ik?quote:
Ja, of nietquote:
Te vroeg? Niet als je half 4 op moet, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Te vroeg daarvoor, of je moet niet alleen in bed liggen, dan valt er wel wat voor te zeggen.
Doe eens niet of je zo goed bentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te vroeg? Niet als je half 4 op moet, natuurlijk.
Helaas wel alleen
[..]
Doe eens niet of je zo goed bent
Goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei, geen pijn gedaan hoop ik?![]()
De volgende keer op mn schoot komen zitten, zit je vastgepind.
Ik mag van beide graag genieten, al komen Alfa's al jaren uit Torinoquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Aah, een Alfa'tje is ook lekker op zijn tijd (uit Limburg, niet uit Milaan).
Heerlijk.
Rapide, of die one-77?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Auto's
Die nieuwste Aston, daar word ik wel nat van
Oh. Ja, ik weet helemaal niet waar Alfa vandaan komt, ik herken echter de slang die een jongetje opeet, dat is echt iets typisch iets uit Milaan. Dat kruis trouwens ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag van beide graag genieten, al komen Alfa's al jaren uit Torino(oorspronkelijk wel Milaan).
Klopt, ene is familie en t andere stads wapen. Hoort nog een krans om t logo heen van oorsprong.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik weet helemaal niet waar Alfa vandaan komt, ik herken echter de slang die een jongetje opeet, dat is echt iets typisch iets uit Milaan. Dat kruis trouwens ook.
Ik weet 't niet, hij was bij Top Gear laatst.quote:
En dan kom je waarschijnlijk ook weer bij de tweedeling Inter - AC. Nerazzurri / Rossoneri. (en dan met name de laatste in het geval van Alfa natuurlijk)quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ene is familie en t andere stads wapen. Hoort nog een krans om t logo heen van oorsprong.
blitz bezoekquote:
Hoe is het op je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan Peu natuurlijk geen gelijk gaan geven
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan Peu natuurlijk geen gelijk gaan geven
over werk gesproken, hoe bevalt je stage?quote:
Slecht, elke dag is het weer een grote vraag hoe ik deze zal doorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over werk gesproken, hoe bevalt je stage?
Wat is er zo kut aan dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slecht, elke dag is het weer een grote vraag hoe ik deze zal doorkomen.
Goedquote:
Je bent ziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
En ik word echt helemaal gestoord van die #$%&-ontsteking
Dat is wel duidelijk aan je tweetsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
GoedVolgende week hele week mailen
Stiekem vind ik dat veel leuker dan bellen
Dat is een groot woordquote:
Ja, ik heb er immers wel 1 keer over getweetquote:
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.quote:
Mag ik lachen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is een groot woord
Blaasontsteking
Ojquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is een groot woord
Blaasontsteking
Hmm dat is kut, je moet simpel werk doen dus, ipv dat ze proberen je uit te dagen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.
Jij negeert mijquote:
oke, dan is t kutquote:
Kut zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.
Waar!?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij negeert mijEn nee, blaasontsteking is echt kut
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dan is t kutga je voor een kuurtje, of probeer je t met Cranberry sap?
naatje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.
Lees maar eens terug.quote:
Daar moet je echt ook liters van drinken wil het een keer effect hebben. Dan kan je beter een kuurtje hebben. Ik was er zo vanaf, gelukkig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.
Ach. Cranberry helpt meer bij voorkomen. Genezen moet vanzelf gaan, of met een kuur.quote:
Ik heb wel eens een beginnende blaasontsteking kunnen voorkomen door cranberrysap te drinken. Maar dan idd wel veel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees maar eens terug.
[..]
Daar moet je echt ook liters van drinken wil het een keer effect hebben. Dan kan je beter een kuurtje hebben. Ik was er zo vanaf, gelukkig.
Nou ja, ze "proberen" het wel maar je merkt gewoon aan alle kanten dat ze het niet interessant vinden. Da's jammer. Want normaal heb je mensen in het bedrijf die je kunnen "leiden" maar in dit geval ben ik de grootste kennishebber op dat gebied. Als ze verder willen komen is het vrij simpel, gewoon een apparaatje aanschaffen. Maarja, dat apparaatje is ~100k. Ja, zoveel willen ze er natuurlijk niet voor uitgeven. Dan willen ze een goedkoper apparaat waar ik al van kan zeggen dat 't leuk speelgoed is maar dat 't na een week in de hoek ligt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm dat is kut, je moet simpel werk doen dus, ipv dat ze proberen je uit te dagen.
Wat zeg?quote:
Tenzij t bovenstaande post is, zie ik t nietquote:
Ja, dan is cranberrysap prima, maar genezen lukt bijna niet. De tabletten heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een beginnende blaasontsteking kunnen voorkomen door cranberrysap te drinken. Maar dan idd wel veel.
Die tabletten schijnen wel heel goed te helpen ook.
Dat was 'm wel ja. Jij zegt dat je niks gegund wordt, dan moet je toch eens terug lezen naar waar ik van m'n stoel gleedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zeg?
[..]
Tenzij t bovenstaande post is, zie ik t niet
politiek spelletje spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze "proberen" het wel maar je merkt gewoon aan alle kanten dat ze het niet interessant vinden. Da's jammer. Want normaal heb je mensen in het bedrijf die je kunnen "leiden" maar in dit geval ben ik de grootste kennishebber op dat gebied. Als ze verder willen komen is het vrij simpel, gewoon een apparaatje aanschaffen. Maarja, dat apparaatje is ~100k. Ja, zoveel willen ze er natuurlijk niet voor uitgeven. Dan willen ze een goedkoper apparaat waar ik al van kan zeggen dat 't leuk speelgoed is maar dat 't na een week in de hoek ligt.
Wat ik dus nu aan het doen ben is dat verhaaltje een beetje fancy verpakken.
Jaja, dat zag ik, maar ondertussen lig jij weer op de grondquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was 'm wel ja. Jij zegt dat je niks gegund wordt, dan moet je toch eens terug lezen naar waar ik van m'n stoel gleed
Mja, het hangt ook nog af van andere factoren, smullen voor de spelletjesspelers maar ik ben daar niet van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
politiek spelletje spelenal lijkt me dat niet echt iets voor jou.
Ik hoop dat je toch iets voor elkaar krijgt.
M'n teamleidster (quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan is cranberrysap prima, maar genezen lukt bijna niet. De tabletten heb ik geen ervaring mee.
Weer eens?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaja, dat zag ik, maar ondertussen lig jij weer op de grondwanneer kom je weer eens bij mij op schoot zitten?
Nee joh, ik ben al weer opgekrabbeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaja, dat zag ik, maar ondertussen lig jij weer op de grondwanneer kom je weer eens bij mij op schoot zitten?
Is het een slim idee dit aan te kaarten en ondertussen op zoek te gaan naar een ander stage bedrijf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, het hangt ook nog af van andere factoren, smullen voor de spelletjesspelers maar ik ben daar niet van.
Voorlopig zou ik liever elke dag pennetjes in elkaar draaien. Dan heb je tenminste nog wat gedaan aan het eind van de dag.
Moest t toch leuk laten klinkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben al weer opgekrabbeld
Wanneer zat ik bij jou op schoot?
Zoiets heet toch een vibrator?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
Btw, ik heb vandaag mijn elektrische tandenborstel ontvangen. Wat een bazenapparaat
Waarom staat jouw Listerine trouwens op zo'n onlogische plaats?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
Btw, ik heb vandaag mijn elektrische tandenborstel ontvangen. Wat een bazenapparaat
Ja, goed punt! Binnenkort maar een keer doen he, voor je naar 't buitenland vertrektquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moest t toch leuk laten klinkenbedoelde dus: wanneer gaan we weer wat drinken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed punt! Binnenkort maar een keer doen he, voor je naar 't buitenland vertrekt
Ah, die wil ik ook nog zien. Snel maar eens doen dan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
oh trouwens, gisteren The Kings Speech gezien, héle goede film!
Whut?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom staat jouw Listerine trouwens op zo'n onlogische plaats?
Amsterdam is tof, vind ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoewel Amsterdam ook ineens op de optie lijst staat
Na Dublin, voor Barcelona.
Moet je zeker heen gaan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, die wil ik ook nog zien. Snel maar eens doen dan!
Ik niet, maar maakt niet uit, de job is leuk en t is maar voor 9mdn.quote:
Ja, hij staat in de planning. Black Swan is heel goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je zeker heen gaan!
Ik moet Black Swan nog zien, mn date gisteren had die al gezien
Waarom maar voor 9 maand dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, maar maakt niet uit, de job is leuk en t is maar voor 9mdn.
Daar heb ik geen kracht meer voor. 't Is namelijk niet "gewoon" stage, maar 't gaat over mijn afstuderen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het een slim idee dit aan te kaarten en ondertussen op zoek te gaan naar een ander stage bedrijf?
Dat snap ik. Maar ik vraag me af hoe je kan afstuderen als je niet lekker zit op je stage en in feite niks zit te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kracht meer voor. 't Is namelijk niet "gewoon" stage, maar 't gaat over mijn afstuderen.
Ja vorige week gekeken, midden in de nachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij staat in de planning. Black Swan is heel goed
Ja bij mij staat BS in de planning, maar mn +1 is nog onbekendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij staat in de planning. Black Swan is heel goed
Omdat het ter vervanging is van iemand die op reis is. Bij goed functioneren kan er trouwens een alternatief gezocht worden binnen het bedrijf, het is een promotie plek.quote:[..]
Waarom maar voor 9 maand dan?
maar je kan eigenlijk niet je onderzoek afronden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kracht meer voor. 't Is namelijk niet "gewoon" stage, maar 't gaat over mijn afstuderen.
Klinkt wel goed, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja bij mij staat BS in de planning, maar mn +1 is nog onbekend
[..]
Omdat het ter vervanging is van iemand die op reis is. Bij goed functioneren kan er trouwens een alternatief gezocht worden binnen het bedrijf, het is een promotie plek.
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, vind ik.
Je weet echt niemand die de film nog moet zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopeniemand waar ik em mee wil kijken tenminste
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mwah thuis beviel ie ook erg goed hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.
Ja, wil ik ook heel graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
Black Swan hier op de computer staan, maar aangezien het zo'n ongelofelijke wijvenfilm is ga ik hem toch maar niet kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopeniemand waar ik em mee wil kijken tenminste
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik, als het goed is, al iemand om 'm mee te kijken
♥ || Baby catcher in training || ♥
Waarom niet? Ik ging vroeger best vaak in m'n eentje, dan had ik een tussenuren, ging ik naar de bios in de stadquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook heel graagheb bijna de neiging om alleen te gaan, maar dat heb ik nog nooit gedaan
Daarom, jou had ik gevraagd, maar je wilde niet omdat je al iemand hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Overigens heb ik, als het goed is, al iemand om 'm mee te kijken
Voor jouw info:quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voor jouw info:
Rambo, 1, 2 en 3
The terminator
Demolition Man
&
Jackass 1, 2,5 en 3D
zijn mijn lievelingsfilms
Ik ga altijd met vrienden, ik doe niet zo snel dingen alleenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ging vroeger best vaak in m'n eentje, dan had ik een tussenuren, ging ik naar de bios in de stad
Jij hebt een erg slechte smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voor jouw info:
Rambo, 1, 2 en 3
The terminator
Demolition Man
&
Jackass 1, 2,5 en 3D
zijn mijn lievelingsfilms
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genietenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga altijd met vrienden, ik doe niet zo snel dingen alleen![]()
Behalve auto rijden, dat vind ik heerlijk om alleen te doen
Waar gaan we em kijken? En wanneer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genieten
The Black Swan zou ik zo weer gaan kijken, er zijn aardig wat films die ik twee keer in de bios heb gezien ':+
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht al, het meurt naar wiet in de bus, maar ik had die knakker achter me niet gezien zo zwart is ie
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar gaan we em kijken? En wanneer?
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genieten
The Black Swan zou ik zo weer gaan kijken, er zijn aardig wat films die ik twee keer in de bios heb gezien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil wel even krom staan voor de webcam
Requiem for a Dream is echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Heb 'm pas nog gezien, was toevallig op tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezien
Dat van die arm was echt naar.. ik heb niet vaak bij films, maar dat kon ik niet aanzien haha.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Requiem for a Dream is echtMaar ik voelde me best naar, aan het eind van die film...
Top 3 sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Moet te regelen zijn, ik heb een autoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]! Euh, weet ik niet, ik ziet met stage en werk he.
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn, ik heb een auto
Spun pas weer gezien, die blijft hilarischquote:
dan zet je em uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Ik kijk nu een film met Jennifer Aniston. Ik haat films met Jennifer Aniston.
Ik ben al aan 't zappen jaquote:
Die ken ik niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spun pas weer gezien, die blijft hilarisch
Er is maar 1 film met Jennifer Aniston die ik geweldig vond: Office Space.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Maar dat komt meer door Gerard Butler dan door haar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.
Eens kijken of ik daar aan kan komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0283003/
Slaap lekkerquote:
quote:
Nee joh, nog veeel te vroegquote:
Heb je de TT niet gelezen? Dat is nog steeds hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
... Maar 't wordt wel stilletjes zo.
Trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
Bleh, gemisIk ga maar eens in mijn bedje liggen
*uitrekt*quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Blegh... Soms wil je gewoon lekker een arm om je heenMja
Dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*uitrekt*
sorry, ik haal t net niet
Altijd weer die otoo_drop!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je de TT niet gelezen? Dat is nog steeds hoor!
Lief liedje voor jouw:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n ogen dichtdoen. 't Hoesten heeft me echt uitgeput.
Slaap lekker allen![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik heb VIP kaarten voor Techno-Classica
http://www.siha.de/tce_uk.php?m=4&ms=1quote:
Same herequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
Elf uur en ik lig al in bed! Zeldzaam
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.siha.de/tce_uk.php?m=4&ms=1
grootste oldtimer evenement/beurs van de wereld. Oh, ik zie dat het preview kaarten zijn (preview van wat? Alles is minimaal 25jr oud)
Goed bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
mag iig alles 1 dag eerder zien dan de restquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik heb VIP kaarten voor Techno-Classica
thanks, jij wist wel wat het is?quote:
Google is mijn vriendquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
+1 kudo voor de moeitequote:
daten?quote:
meer jouw tempo?quote:
Ik heb geen verplichtingenquote:
Heyquote:
vrijdag?quote:
Vrijdag ik burgerlijk bij een vriendinnetje koken en 's avonds naar Gooische Vrouwenquote:
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?quote:
Hola! Estoy en sud America...quote:
ruilen? Dan ga ik lekker naar Colombia?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?
Weer een dramadagje. Nog 1tje alleen en dan is een van de managers erbij (vrijdag). Scheelt weer. En daarna lekker naar Colombia.
Mi estancia en sud-america fue super bakan(zo zeg je dat in chili), lo disfrute al maximoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola! Estoy en sud America...
Como te fue la estancia tuya?
bleghquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrijdag ik burgerlijk bij een vriendinnetje koken en 's avonds naar Gooische Vrouwen
West-Brabant!
Is de afspraak geregeld? Ga je wat tofs doen dit weekend?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?
Weer een dramadagje. Nog 1tje alleen en dan is een van de managers erbij (vrijdag). Scheelt weer. En daarna lekker naar Colombia.
Daggutnie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ruilen? Dan ga ik lekker naar Colombia?
Ah ja, bakan, wel es gehoord. Chevere!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mi estancia en sud-america fue super bakan(zo zeg je dat in chili), lo disfrute al maximo
of op zijn spaans. Guay!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja, bakan, wel es gehoord. Chevere!
Soms vind ik dat best leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
bleghburgelijkheid
Roep maar wat anders dan
lol, kan je me inviten, ik gebruik t ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms vind ik dat best leuk!
Ik zal mijn Google Agenda eens bekijken, haha.
Oo echt? Dat heb ik nog nooit gedaan/gebruikt, hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, kan je me inviten, ik gebruik t ook
Haha diner? Nee, dat regel ik in Bogota wel. Vandaag zou ik gebeld worden over die positie, maar niks gehoord. Kutzooi. Ik loop te multitasken als een ADHD-kolibri aan de speed, maar als je wat van een ander nodig hebt, dan is het nul op het rekest. Kut man.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bleghburgelijkheid
Roep maar wat anders dan
[..]
Is de afspraak geregeld? Ga je wat tofs doen dit weekend?
Ik had wat moeite met opstaan ja, werd een uurtje later(was de 2e korte nacht). Wel een gaaf aanbod gekregen, voor mij hoog niveau werk
Eso!quote:
Zonder die foto's krijg jij helemaal niks.quote:
Waar ik maandag wordt voorgesteld is ook heel erg tof, t bedrijf is niet zo bijzonder, maar wel volledig management over de marketing voor de Benelux, binnen een Europees bedrijfquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha diner? Nee, dat regel ik in Bogota wel. Vandaag zou ik gebeld worden over die positie, maar niks gehoord. Kutzooi. Ik loop te multitasken als een ADHD-kolibri aan de speed, maar als je wat van een ander nodig hebt, dan is het nul op het rekest. Kut man.
Zondag eindelijk eens het Museo del Oro bezoeken denk ik. En zaterdag stappen denk ik zo. Goed mijn drankje in de gaten houden, heb geen zin in weer een "GHB"-avontuur.![]()
![]()
Ja? Jij hebt dus veel lopen tegelijk? Maar als je kan kiezen wordt het Google neem ik zo aan?
welke foto's?????quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder die foto's krijg jij helemaal niks.
Wow vet, dat biedt ook kansen... Wat een luxepositie heb jij straks. Wat zijn je belangrijkste overwegingen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik maandag wordt voorgesteld is ook heel erg tof, t bedrijf is niet zo bijzonder, maar wel volledig management over de marketing voor de Benelux, binnen een Europees bedrijf
Una de la cara, una del culazo.quote:
emmm...ik heb geen geschikte oftewel normale foto's beschikbaar. En van het culazo...mwa...daarop mag je lekker lang wachtenquote:
1) Positie op CV 2) Groei mogelijkheden 3) gedeelde plek van locatie + salaris.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow vet, dat biedt ook kansen... Wat een luxepositie heb jij straks. Wat zijn je belangrijkste overwegingen?
Dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
emmm...ik heb geen geschikte oftewel normale foto's beschikbaar. En van het culazo...mwa...daarop mag je lekker lang wachten
CV is bijzaak he? Contacten zijn belangrijker. En dus 2 (en vooral de werkplek, maar die kan je niet gelijk inschatten. En het laatste kan ik me voorstellen. Hoeveel heb je wel niet tegelijk op het oog?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) Positie op CV 2) Groei mogelijkheden 3) gedeelde plek van locatie + salaris.
Dat museum klinkt leuk, (google), met stappen in een tent die ik niet ken, let ik altijd op. Helaas![]()
Gewoon rustiger aan doen, als niemand hard loopt, zou ik zelf ook een stapje minder hard gaan lopen op den duur. Ik heb geen zin om als eerste die hartaanval te krijgen.
We waren nog wat aan t afsprekenquote:
Truste!quote:
Ja zeg, jij reageerde niet meerquote:
tja, als je niet lang wilt wachten, dan is het jou probleemquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven.
En dat zal ik niet doen.
Ahh wat liev!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, als je niet lang wilt wachten, dan is het jou probleem![]()
en ik heb hier ooit foto's gepostmaar speciaal voor jou zal ik nog wel 1 zoeken.
2 in de laatste ronde, waarbij ik er 1 niet wil vanwege het product (is nogal dubieus). De andere is dus Google.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
CV is bijzaak he? Contacten zijn belangrijker. En dus 2 (en vooral de werkplek, maar die kan je niet gelijk inschatten. En het laatste kan ik me voorstellen. Hoeveel heb je wel niet tegelijk op het oog?
Ik herken het wel, zelf stort ik me ook snel ergens volledig in, tot ik mijn motivatie verlies, dan moet er echt wel iets zijn waarvoor ik het nog doe. Bijv een klant die ik heel erg mag en niet wil laten vallen. In jouw geval zou ik toch snel een stapje minder hard lopen denk ik. Hoewel jij daar natuurlijk wel locaal in de picture staat.quote:Ik ga naar een tent die ik al ken. Maar ik hoorde dat het vaak gebeurt dat buitenlanders vergiftigd worden hier. Dus het was niet zo'n gek verhaal. Helaas.
Ja, dat kan ik dus niet. Het is alles of niks bij mij, altijd al geweest. Rustig aan doen kan ik alleen thuis op de bank met een blokje kaas. Verder, nou ja je kent me.
bij deze reageer ik weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja zeg, jij reageerde niet meer
Oja, ik zie het! Hahaquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, ik zie het! Haha
Google doet even stom op mijn telefoon.
Volgens mij heb ik nog nooit iemand een PM met opties gestuurd die ik eigenlijk helemaal niet ken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stuur me dan morgen maar een PM met opties
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand een PM met opties gestuurd die ik eigenlijk helemaal niet ken.
Ik moet het er uiteindelijk ook mee doen, waar ze mij willen hebben. Ik heb tot nu toe (voor mijn gevoel), de luxe om nog dagelijks vacatures af te wijzen. Ik ga op dit moment echt alleen voor de top vacatures.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil graag minder hard lopen voor mijn eigen collega's (ben ik ook mee bezig). Voor de klanten (en met name de goeie) kan ik dat niet. Maar zelfs in India heb ik het perfect gedaan. Ben daar nog steeds trots op en verbaasd over eerlijk gezegd. Maar goed, ze zien mij daar niet meer terug.
Wow, da's wel heel veel. Een prima salaris in Barcelona, dan zou ik werkelijk geen seconde nadenken, de beste Europese (misschien wel mondiaal, al is Rio ook heel erg mooi) stad om te wonen.
Dat is niet flauw hahahaquote:
Snap ik helemaal. Genoeg keuze is top. Teveel keuze is balen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet het er uiteindelijk ook mee doen, waar ze mij willen hebben. Ik heb tot nu toe (voor mijn gevoel), de luxe om nog dagelijks vacatures af te wijzen. Ik ga op dit moment echt alleen voor de top vacatures.
gooi dan wat data over de PM, anders kan je me nooit leren kennenquote:
Je bent een schatje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef cafpow het volgende:
Ik stop voor vandaag met fok, mijn pc is volgens mij hoognodig toe aan een schoonmaak, want dit systeem werkt even echt niet.
Matador, als het goed is gaat er een pm in jou richting!
Tsja, ik kan het me wel voorstellen, zelf nog niet die luxe gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Genoeg keuze is top. Teveel keuze is balen.
Zo heb ik een mindere baan in Colombia afgewezen EN die baan waar ik 20.000 per maand kon verdienen. Dat is echt te gortig, een dikbetaalde gevangenis. Met mijn levensstijl zeker?
Ik heb ff niet gecheckt, maar zie nu ook wel wat mooie dingen:quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik kan het me wel voorstellen, zelf nog niet die luxe gehad.
Ik hoop straks uit die 6 er twee te hebben waar ze mij ook willen en dan daar uit te mogen kiezen. Overigens blijf ik lekker door kijken ook als ik die 6 heb
Overigens is het nu ook al lastig kiezen, er zijn moeilijk veel vacatures!
Die zien er tof uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ff niet gecheckt, maar zie nu ook wel wat mooie dingen:
http://www.earthworks-jobs.com/oil/scout11032.html
http://rigzone.com/jobs/postings/113142/Senior_Geologist.asp
Ik heb 7,5 jaar ervaring, maar in die vacatures zetten ze vaak veel meer dan ze kunnen krijgen. Ze willen altijd iemand met 15 jaar ervaring, maar die zijn niet zo dik gezaaid en willen vaak niet zomaar weg. En ik heb veel relevante ervaring en Shell doet een HELE hoop op je CV...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zien er tof uitHeb jij die 8 jaar ervaring al? Die ze bij de 2e vragen?
hmmm ja, zo'n naam doet toch veel inderdaad. Nu heb ik de ABN-Amro er staan, ook niet verkeerd, maar de functie was erg laag daar. En ik had niet verwacht dat jij al zoveel ervaring had johquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 7,5 jaar ervaring, maar in die vacatures zetten ze vaak veel meer dan ze kunnen krijgen. Ze willen altijd iemand met 15 jaar ervaring, maar die zijn niet zo dik gezaaid en willen vaak niet zomaar weg. En ik heb veel relevante ervaring en Shell doet een HELE hoop op je CV...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben al vanaf mijn 23e aan het werk he? Stage bij Shell, daarna 1,5 jaar fulltime bakker en daarna in de olie. En ben al 32 he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm ja, zo'n naam doet toch veel inderdaad. Nu heb ik de ABN-Amro er staan, ook niet verkeerd, maar de functie was erg laag daar. En ik had niet verwacht dat jij al zoveel ervaring had johvoor mn gevoel ben jij niet eens zoveel ouder dan dat ik ben
maar je bent toch al wel flink langer aan t werk (relevante ervaring) dan dat ik ben. Ik zit aan de 2-3 jaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Dank je auto
@E-M, leuke klokjes: http://www.giulianomazzuoli.com/orologio-polso-contagiri.htmlIk koop eens in de paar jaar een horloge (mooi, maar niet heel duur ofzo), draag het dan een jaar, 2 max en doe dan weer jaren zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben vaag.
Doe mij dan die Alfa maar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Lekker dagje vrij, morgen nog werken en dan weekend
Jaquote:
Licht in je kamer of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAls je wakker bent ben je wakker he.
Hi
Ja, behoorlijk. Dat is wel jammer. Wel echt goed geslapen jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Licht in je kamer of valt dat wel mee?
Wel lekker geslapen?
Met raam open slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk met het raam open slapen zonder wakker te worden van de kou
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:04 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/tekst/22625(...)+%28NOS+Teletekst%29
Heerlijk hequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk met het raam open slapen zonder wakker te worden van de kou
Kou is heerlijk, zolang je het maar met wegkruipen onder de dekens, het weer warm kan krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Al heeft het helemaal weggekropen onder de dekens met een rode neus van de kou ook wel wat.
Klopt, alleen vind ik dat in slaap vallen in een ijskoud bed wel vervelend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Kou is heerlijk, zolang je het maar met wegkruipen onder de dekens, weer warm kan krijgen
Als je het weer warm kan krijgen, heb je dan kennelijk geen ijskoud bed meer he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik dat in slaap vallen in een ijskoud bed wel vervelend.
check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het weer warm kan krijgen, heb je dan kennelijk geen ijskoud bed meer he?
Slotje dan maar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed, Singles kan ook wel worden opgeheven met dit tempo.
Gaan we dreigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed, Singles kan ook wel worden opgeheven met dit tempo.
We zaten dit keer in een wilde droom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Jullie zijn uit mijn nachtmerries gebleven vannacht, fijn!
Zaten we in je nachtmerrie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Jullie zijn uit mijn nachtmerries gebleven vannacht, fijn!
Jaquote:
Jullie waren nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten dit keer in een wilde droom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |