Mijn levenquote:
das toch al kapotquote:
Leverquote:
Neequote:
Ik kan het niet helpen dat ik nu aan HWs post moet denken van vanmiddagquote:
Gewoon, aan jou.quote:
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat ik nu aan HWs post moet denken van vanmiddag
Okequote:
Wat had die gepost?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijnquote:
Ik heb zonet smakelijk gelachen om zijn posts in het Nate Dogg topic. En met name om de reacties op zijn posts.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
Dacht ie voelbaar aan je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook
[..]
OkeDat kan... I guess.
Mamma en tante Truus, samen aan de afwas.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijn
link?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zonet smakelijk gelachen om zijn posts in het Nate Dogg topic. En met name om de reacties op zijn posts.
Nu je het zegt... Ik denk dat ik wel een pinch voelde iddquote:
In Muziek moet je zijn. Topic kan niet missen.quote:
aah, twee singles zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met twee meiden in gedachten die met elkaar bezig zijn
T begon al te stromen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik denk dat ik wel een pinch voelde idd
HW stijl zou zijn als het een stelletje was en hij mee mocht doen.quote:
Doe als ik, ga slapenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
fuck, ik verveel me dooden ik wil chips, maar dr is niks meer in huis
Oei, geen pijn gedaan hoop ik?quote:
Ja, of nietquote:
Te vroeg? Niet als je half 4 op moet, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Te vroeg daarvoor, of je moet niet alleen in bed liggen, dan valt er wel wat voor te zeggen.
Doe eens niet of je zo goed bentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te vroeg? Niet als je half 4 op moet, natuurlijk.
Helaas wel alleen
[..]
Doe eens niet of je zo goed bent
Goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei, geen pijn gedaan hoop ik?![]()
De volgende keer op mn schoot komen zitten, zit je vastgepind.
Ik mag van beide graag genieten, al komen Alfa's al jaren uit Torinoquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Aah, een Alfa'tje is ook lekker op zijn tijd (uit Limburg, niet uit Milaan).
Heerlijk.
Rapide, of die one-77?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Auto's
Die nieuwste Aston, daar word ik wel nat van
Oh. Ja, ik weet helemaal niet waar Alfa vandaan komt, ik herken echter de slang die een jongetje opeet, dat is echt iets typisch iets uit Milaan. Dat kruis trouwens ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag van beide graag genieten, al komen Alfa's al jaren uit Torino(oorspronkelijk wel Milaan).
Klopt, ene is familie en t andere stads wapen. Hoort nog een krans om t logo heen van oorsprong.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik weet helemaal niet waar Alfa vandaan komt, ik herken echter de slang die een jongetje opeet, dat is echt iets typisch iets uit Milaan. Dat kruis trouwens ook.
Ik weet 't niet, hij was bij Top Gear laatst.quote:
En dan kom je waarschijnlijk ook weer bij de tweedeling Inter - AC. Nerazzurri / Rossoneri. (en dan met name de laatste in het geval van Alfa natuurlijk)quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ene is familie en t andere stads wapen. Hoort nog een krans om t logo heen van oorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |