quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar gaan we em kijken? En wanneer?
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genieten
The Black Swan zou ik zo weer gaan kijken, er zijn aardig wat films die ik twee keer in de bios heb gezien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil wel even krom staan voor de webcam
Requiem for a Dream is echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Heb 'm pas nog gezien, was toevallig op tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezien
Dat van die arm was echt naar.. ik heb niet vaak bij films, maar dat kon ik niet aanzien haha.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Requiem for a Dream is echtMaar ik voelde me best naar, aan het eind van die film...
Top 3 sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Moet te regelen zijn, ik heb een autoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]! Euh, weet ik niet, ik ziet met stage en werk he.
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn, ik heb een auto
Spun pas weer gezien, die blijft hilarischquote:
dan zet je em uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Ik kijk nu een film met Jennifer Aniston. Ik haat films met Jennifer Aniston.
Ik ben al aan 't zappen jaquote:
Die ken ik niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spun pas weer gezien, die blijft hilarisch
Er is maar 1 film met Jennifer Aniston die ik geweldig vond: Office Space.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Maar dat komt meer door Gerard Butler dan door haar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |