Dat snap ik. Maar ik vraag me af hoe je kan afstuderen als je niet lekker zit op je stage en in feite niks zit te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kracht meer voor. 't Is namelijk niet "gewoon" stage, maar 't gaat over mijn afstuderen.
Ja vorige week gekeken, midden in de nachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij staat in de planning. Black Swan is heel goed
Ja bij mij staat BS in de planning, maar mn +1 is nog onbekendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij staat in de planning. Black Swan is heel goed
Omdat het ter vervanging is van iemand die op reis is. Bij goed functioneren kan er trouwens een alternatief gezocht worden binnen het bedrijf, het is een promotie plek.quote:[..]
Waarom maar voor 9 maand dan?
maar je kan eigenlijk niet je onderzoek afronden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kracht meer voor. 't Is namelijk niet "gewoon" stage, maar 't gaat over mijn afstuderen.
Klinkt wel goed, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja bij mij staat BS in de planning, maar mn +1 is nog onbekend
[..]
Omdat het ter vervanging is van iemand die op reis is. Bij goed functioneren kan er trouwens een alternatief gezocht worden binnen het bedrijf, het is een promotie plek.
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, vind ik.
Je weet echt niemand die de film nog moet zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopeniemand waar ik em mee wil kijken tenminste
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mwah thuis beviel ie ook erg goed hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.
Ja, wil ik ook heel graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Het is eigenlijk wel een film om in de bios te zien.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
Black Swan hier op de computer staan, maar aangezien het zo'n ongelofelijke wijvenfilm is ga ik hem toch maar niet kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopeniemand waar ik em mee wil kijken tenminste
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik, als het goed is, al iemand om 'm mee te kijken
♥ || Baby catcher in training || ♥
Waarom niet? Ik ging vroeger best vaak in m'n eentje, dan had ik een tussenuren, ging ik naar de bios in de stadquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook heel graagheb bijna de neiging om alleen te gaan, maar dat heb ik nog nooit gedaan
Daarom, jou had ik gevraagd, maar je wilde niet omdat je al iemand hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Overigens heb ik, als het goed is, al iemand om 'm mee te kijken
Voor jouw info:quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voor jouw info:
Rambo, 1, 2 en 3
The terminator
Demolition Man
&
Jackass 1, 2,5 en 3D
zijn mijn lievelingsfilms
Ik ga altijd met vrienden, ik doe niet zo snel dingen alleenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ging vroeger best vaak in m'n eentje, dan had ik een tussenuren, ging ik naar de bios in de stad
Jij hebt een erg slechte smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voor jouw info:
Rambo, 1, 2 en 3
The terminator
Demolition Man
&
Jackass 1, 2,5 en 3D
zijn mijn lievelingsfilms
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genietenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga altijd met vrienden, ik doe niet zo snel dingen alleen![]()
Behalve auto rijden, dat vind ik heerlijk om alleen te doen
Waar gaan we em kijken? En wanneer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genieten
The Black Swan zou ik zo weer gaan kijken, er zijn aardig wat films die ik twee keer in de bios heb gezien ':+
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht al, het meurt naar wiet in de bus, maar ik had die knakker achter me niet gezien zo zwart is ie
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar gaan we em kijken? En wanneer?
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit vond ik dan wel weer heerlijk. Alleen in de zaal, bak popcorn erbij. Genieten
The Black Swan zou ik zo weer gaan kijken, er zijn aardig wat films die ik twee keer in de bios heb gezien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil wel even krom staan voor de webcam
Requiem for a Dream is echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Black Swan was wel trippen haha. 1 van de vaagste films die ik ooit heb gezien.. nou ja, totdat ik mij realiseerde dat het van dezelfde persoon is die Reqiuem for a Dream heeft gemaakt. Die film was ook bizar op het eind.
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Heb 'm pas nog gezien, was toevallig op tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een van de beste films die ik ooit heb gezien
Dat van die arm was echt naar.. ik heb niet vaak bij films, maar dat kon ik niet aanzien haha.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Requiem for a Dream is echtMaar ik voelde me best naar, aan het eind van die film...
Top 3 sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Requiem bij mij ms wel bovenaan staat.
Moet te regelen zijn, ik heb een autoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]! Euh, weet ik niet, ik ziet met stage en werk he.
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn, ik heb een auto
Spun pas weer gezien, die blijft hilarischquote:
dan zet je em uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Ik kijk nu een film met Jennifer Aniston. Ik haat films met Jennifer Aniston.
Ik ben al aan 't zappen jaquote:
Die ken ik niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spun pas weer gezien, die blijft hilarisch
Er is maar 1 film met Jennifer Aniston die ik geweldig vond: Office Space.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Maar dat komt meer door Gerard Butler dan door haar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb ik ook, al was die recente met Gerard Butler wel OK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |