Hoe is het op je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan Peu natuurlijk geen gelijk gaan geven
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan Peu natuurlijk geen gelijk gaan geven
over werk gesproken, hoe bevalt je stage?quote:
Slecht, elke dag is het weer een grote vraag hoe ik deze zal doorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over werk gesproken, hoe bevalt je stage?
Wat is er zo kut aan dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slecht, elke dag is het weer een grote vraag hoe ik deze zal doorkomen.
Goedquote:
Je bent ziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
En ik word echt helemaal gestoord van die #$%&-ontsteking
Dat is wel duidelijk aan je tweetsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
GoedVolgende week hele week mailen
Stiekem vind ik dat veel leuker dan bellen
Dat is een groot woordquote:
Ja, ik heb er immers wel 1 keer over getweetquote:
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.quote:
Mag ik lachen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is een groot woord
Blaasontsteking
Ojquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is een groot woord
Blaasontsteking
Hmm dat is kut, je moet simpel werk doen dus, ipv dat ze proberen je uit te dagen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.
Jij negeert mijquote:
oke, dan is t kutquote:
Kut zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan ca. 8 uur per dag uit het raam staren? (uiteraard wel quasinuttige dingen doen). Het stompt me gewoon af. Niemand in het bedrijf is geïnteresseerd in wat ik wil/doe, 't is gewoon te karig. Saai. Wil er eigenlijk zo snel mogelijk weg en ik denk er ook over om voortijdig te stoppen maarja.
Waar!?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij negeert mijEn nee, blaasontsteking is echt kut
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dan is t kutga je voor een kuurtje, of probeer je t met Cranberry sap?
naatje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.
Lees maar eens terug.quote:
Daar moet je echt ook liters van drinken wil het een keer effect hebben. Dan kan je beter een kuurtje hebben. Ik was er zo vanaf, gelukkig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kuurtje. Cranberrysap al geprobeerd, hielp niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |