meer jouw tempo?quote:
Ik heb geen verplichtingenquote:
Heyquote:
vrijdag?quote:
Vrijdag ik burgerlijk bij een vriendinnetje koken en 's avonds naar Gooische Vrouwenquote:
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?quote:
Hola! Estoy en sud America...quote:
ruilen? Dan ga ik lekker naar Colombia?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?
Weer een dramadagje. Nog 1tje alleen en dan is een van de managers erbij (vrijdag). Scheelt weer. En daarna lekker naar Colombia.
Mi estancia en sud-america fue super bakan(zo zeg je dat in chili), lo disfrute al maximoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola! Estoy en sud America...
Como te fue la estancia tuya?
bleghquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrijdag ik burgerlijk bij een vriendinnetje koken en 's avonds naar Gooische Vrouwen
West-Brabant!
Is de afspraak geregeld? Ga je wat tofs doen dit weekend?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, kon je er een beetje uitkomen vanochtend?
Weer een dramadagje. Nog 1tje alleen en dan is een van de managers erbij (vrijdag). Scheelt weer. En daarna lekker naar Colombia.
Daggutnie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ruilen? Dan ga ik lekker naar Colombia?
Ah ja, bakan, wel es gehoord. Chevere!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mi estancia en sud-america fue super bakan(zo zeg je dat in chili), lo disfrute al maximo
of op zijn spaans. Guay!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja, bakan, wel es gehoord. Chevere!
Soms vind ik dat best leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
bleghburgelijkheid
Roep maar wat anders dan
lol, kan je me inviten, ik gebruik t ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms vind ik dat best leuk!
Ik zal mijn Google Agenda eens bekijken, haha.
Oo echt? Dat heb ik nog nooit gedaan/gebruikt, hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, kan je me inviten, ik gebruik t ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |