abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94240306
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Kijk maar naar de eisen die mensen heden ten dage stellen aan woningen, en vergelijk die gerust met vroeger :)
We willen het allemaal, en we willen het NU! :)
Inderdaad!

quote:
Tuurlijk heeft het allemaal weer met iemand anders te maken, de Grote Vijand. :)
Want we hebben natuurlijk heulemaal niks meer te vertellen over ons eigen leven, en ambitie, alles moet ons aangereikt of ons overkomen. Van derden, door derden. Die we vervolgens als kleuters overal de schuld van kunnen geven. Boehoe......snotter! ;{
Exact. Want dat is makkelijk. Afschuiven, zodat je zelf 0 verantwoordelijkheid hoeft te nemen.
pi_94240659
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat Hommen niet voor de centjes ING uit de stront probeert te trekken. :)
Nee, inderdaad. Geld interesseert hem als bankier helemaal niks en hij doet het omdat hij graag voor Sinterklaas speelt.
(Hou nou toch op met die onzin man...)
pi_94241199
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:29 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Geld interesseert hem als bankier helemaal niks en hij doet het omdat hij graag voor Sinterklaas speelt.
(Hou nou toch op met die onzin man...)
Je moet het zien als sociale dienstverlening :')

Dat salaris en die bonus kan hem gestolen worden, sterker nog... ik heb gehoord dat hij het gaat schenken aan de armen in Afrika _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94241221
Raad eens waar ik dan ga wonen :D
I'll sing you a lullaby.
pi_94241325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Met de stijgende rente en overige kosten zal heet steeds moeilijker worden om in 'de behoeften' te voorzien :)

Dan moeten mensen hun behoeften bij gaan stellen.
pi_94241439
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het allemaal weer met iemand anders te maken, de Grote Vijand. :)
Want we hebben natuurlijk heulemaal niks meer te vertellen over ons eigen leven, en ambitie, alles moet ons aangereikt of ons overkomen. Van derden, door derden. Die we vervolgens als kleuters overal de schuld van kunnen geven. Boehoe......snotter! ;{
Volgens mij zijn het nu juist de banken die bij elk risico lopen te snotteren dat de overheid garant moet staan?! Nu weer met huizen op erfpacht-grond. Wel lusten, niet de lasten.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_94241490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het nu juist de banken die bij elk risico lopen te snotteren dat de overheid garant moet staan?! Nu weer met huizen op erfpacht-grond. Wel lusten, niet de lasten.
Dat valt wel mee. Banken overwegen om dat niet meer te financieren. Het is de overheid die daar over begint te zeuren dat dat allemaal niet kan, bla, bla, bla. Wil de overheid dat dit financierbaar blijft en dat het risico binnen de perken blijft, dan zullen ze inderdaad garant moeten staan.
pi_94241628
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Banken overwegen om dat niet meer te financieren. Het is de overheid die daar over begint te zeuren dat dat allemaal niet kan, bla, bla, bla. Wil de overheid dat dit financierbaar blijft en dat het risico binnen de perken blijft, dan zullen ze inderdaad garant moeten staan.
Het is niet de overheid die daar over begint te zeuren,het zijn de eigenaren van deze prachtige, unieke en vooral overgewaardeerde stukje banksteen die dat doen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94241708
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen. Daarom ben ik ook voorstander van maatregelen waarvan ze gaan huilen, dat snotteren ben ik ondertussen zat ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_94241762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef xenobinol het volgende:
Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen.
Dat doe ik ook. Dan zal ik dus ook niet helemaal jofel zijn zeker?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_94241773
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is niet de overheid die daar over begint te zeuren,het zijn de eigenaren van deze prachtige, unieke en vooral overgewaardeerde stukje banksteen die dat doen :)
En dat is stemvolk en dus wil de overheid hen tevreden houden. Heel Amsterdam is toch zowat gebouwd op erfpacht? :')
pi_94241825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Dan zal ik dus ook niet helemaal jofel zijn zeker?
Als je een nuttige baan hebt dan zal het wel loslopen.
I'll sing you a lullaby.
pi_94241911
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef xenobinol het volgende:
Als je een nuttige baan hebt dan zal het wel loslopen.
Tijd om me zorgen te gaan maken dus. :+
pi_94241928
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat is stemvolk en dus wil de overheid hen tevreden houden. Heel Amsterdam is toch zowat gebouwd op erfpacht? :')
Who cares wat die 125k aan huurgrondkneuzen vinden? Dat is toch geen meerderheid? Als de meltdown verder doorzet is het ieder voor zich.... let maar op :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_94241963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Tijd om me zorgen te gaan maken dus. :+
Och... iemand met jou capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
I'll sing you a lullaby.
pi_94242098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen. Daarom ben ik ook voorstander van maatregelen waarvan ze gaan huilen, dat snotteren ben ik ondertussen zat ~O>
Iedereen snottert als zijn verdiensten in gevaar worden gebracht door maatregelen. Jij huilt en snottert ook om alles waar jij geen voordeel van hebt (en anderen wel).
pi_94242166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Who cares wat die 125k aan huurgrondkneuzen vinden? Dat is toch geen meerderheid? Als de meltdown verder doorzet is het ieder voor zich.... let maar op :Y
De politiek is nogal gevoelig voor dit soort zaken. Helaas. :{
pi_94242226
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
Och... iemand met jou capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
Ik heb geen enkele capaciteit. Ik heb wel veel weerstand, en trek als een magneet problemen aan. :o
pi_94242462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Och... iemand met jouw capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
pi_94242487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja.... als twee vossen en een kip op democratische manier moeten beslissen wat er vanavond op het menu staat :|W
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:09:12 #121
324665 meth77
to do or not to do
pi_94242516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gemeentes zijn geldwolven en hebben geen medelijden met stadsgenoten die vanhen afhankelijk zijn.
Goede raad erfpacht:: Blijf ervan af
pi_94242546
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tja.... als twee vossen en een kip op democratische manier moeten beslissen wat er vanavond op het menu staat :|W
Zo eenvoudig werkt het helaas niet in de Nederlandse politiek. Een gemeente heeft er ook belang bij. Niet alleen die huurgrondkneuzen.
pi_94242550
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Verrek ja... over het hoofd gezien, als je maar begrijpt wat ik bedoel :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94242694
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo eenvoudig werkt het helaas niet in de Nederlandse politiek. Een gemeente heeft er ook belang bij. Niet alleen die huurgrondkneuzen.
Als er 1 vos en 2 kippen zijn is het voor de vos de kunst om 1 van beide kippen te laten stemmen voor kip op het menu... kippen zijn tenslotte alleseters :X
I'll sing you a lullaby.
pi_94244573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als er 1 vos en 2 kippen zijn is het voor de vos de kunst om 1 van beide kippen te laten stemmen voor kip op het menu... kippen zijn tenslotte alleseters :X
Zodra er in Nederland 1 kip moeilijk begint te doen over het opruimen van een rottend ei, wordt er geen probleem opgelost. Wellicht dat er wordt geopperd om het rottende ei te gedogen, luchtverfrisser aan te schaffen of het rottende ei gefaseerd op te ruimen, maar spijkers met koppen worden er niet geslagen.
pi_94283935
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef meth77 het volgende:

[..]

Gemeentes zijn geldwolven en hebben geen medelijden met stadsgenoten die vanhen afhankelijk zijn.
Goede raad erfpacht:: Blijf ervan af
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een huis kopen met een erfpacht constructie. Je kunt je huis niet echt op de rug nemen als er iets gebeurt met de grond
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94286899
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zodra er in Nederland 1 kip moeilijk begint te doen over het opruimen van een rottend ei, wordt er geen probleem opgelost. Wellicht dat er wordt geopperd om het rottende ei te gedogen, luchtverfrisser aan te schaffen of het rottende ei gefaseerd op te ruimen, maar spijkers met koppen worden er niet geslagen.
Mooi he, dat polderen.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_94287647
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een huis kopen met een erfpacht constructie. Je kunt je huis niet echt op de rug nemen als er iets gebeurt met de grond
Dat heb ik ook nooit begrepen, erfpacht is handig voor landbouw en campings maar niet om een huis op te bouwen.
pi_94288212
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef lutser.com het volgende:
Dat heb ik ook nooit begrepen, erfpacht is handig voor landbouw en campings maar niet om een huis op te bouwen.
Dus jij stelt voor om de hele binnenstad van Amsterdam maar met de grond gelijk te maken? Het is immers niet handig dat daar mensen wonen?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:37:50 #130
324665 meth77
to do or not to do
pi_94288630
quote:

[..]

het is niet erg als je een vaste prijsafspraak hebt voor 50 jaar
pi_94288647
quote:

[..]

Op zich wel. Bij wet is geregeld dat als de erfpacht wordt beeindigd, de erfpachter een redelijke vergoeding voor de opstallen moet betalen. Er is dus iets wat als zekerheid kan dienen.

Erfpacht (ook in de steden) heeft een historische achtergrond, die vaak nog geldig is. Ik ken beleggers die nog steeds het liefst erfpacht doen, omdat ze er een belang bij hebben om niet al het geld in 1 keer te krijgen, maar een stabiele gelijkmatig inkomensstroom. Omdat ze (denken) afgeroomd worden als ze teveel liquide middelen in 1 keer krijgen. Denk aan kerkgenootschappen, beheerders van landgoederen, maar ook gemeentes. Als ik zo eens kijk wat pensioensforndsen het laatste decennia verknald hebben, was beleggen in verpachte zaken ook geen slecht idee geweest :) Vanuit eigenaars/beleggers kant heeft het best een aantal voordelen.

Vanuit pachterskant ook, als je je maar bewust bent dat het niet helemaal hetzelfde is als volledige eigendom :)

Maar het is dus wel degelijk 'handig'
pi_94296653
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dus jij stelt voor om de hele binnenstad van Amsterdam maar met de grond gelijk te maken? Het is immers niet handig dat daar mensen wonen?
Tuurlijk niet. Maar mensen mogen best bij zichzelf te raden gaan over een erfpacht constructie. Dat de banken er nu geen hypotheek meer op geven is een keuze van de banken. De mensen die gekozen hebben voor een erfpacht constructie draaien dan ook geheel op voor de kosten. Het is een risico wat ze bewust genomen hebben. Ik snap niet goed waarom ze nu naar de overheid kijken om in te grijpen of te compenseren.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94297316
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Maar mensen mogen best bij zichzelf te raden gaan over een erfpacht constructie. Dat de banken er nu geen hypotheek meer op geven is een keuze van de banken. De mensen die gekozen hebben voor een erfpacht constructie draaien dan ook geheel op voor de kosten. Het is een risico wat ze bewust genomen hebben. Ik snap niet goed waarom ze nu naar de overheid kijken om in te grijpen of te compenseren.
Begrijpelijk is het wel, een groot deel van de mensen die nu geconfronteerd word met een onverkoopbare woning had hier niet op gerekend. Uiteraard is het geen zaak van de overheid om hier iets mee te doen. De overheid heeft nl. in het verleden vooral meegewerkt aan het zo onbetaalbaar mogelijk houden van huisvesting.... dit past dus al reeds in het bestaande beleid ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_94298562
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Begrijpelijk is het wel, een groot deel van de mensen die nu geconfronteerd word met een onverkoopbare woning had hier niet op gerekend. Uiteraard is het geen zaak van de overheid om hier iets mee te doen. De overheid heeft nl. in het verleden vooral meegewerkt aan het zo onbetaalbaar mogelijk houden van huisvesting.... dit past dus al reeds in het bestaande beleid ^O^
jij manipulant zou anders een prima bankster zijn: geen sprake van een groot deel, en al helemaal niet van een onverkoopbare woning. Als ergens de huizenmarkt solide en booming is, is het wel in Amsterdam waar nagenoeg alles erfpacht is. Boefje :)
pi_94299010
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Op zich wel. Bij wet is geregeld dat als de erfpacht wordt beeindigd, de erfpachter een redelijke vergoeding voor de opstallen moet betalen. Er is dus iets wat als zekerheid kan dienen.
Waarom zou de erfpachter een vergoeding voor zijn eigen opstallen moeten betalen? :?
pi_94299141
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Waarom zou de erfpachter een vergoeding voor zijn eigen opstallen moeten betalen? :?
godsamme. lees de wet.
pi_94299274
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

godsamme. lees de wet.
Wat is dit nou weer voor een dom antwoord?
pi_94299745
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:48 schreef Asfyxia het volgende:
Wat is dit nou weer voor een dom antwoord?
Een antwoord dat past bij de vraag.

Althans, ik ga er vanuit dat je best begrijpt dat Dino i.p.v. erfpachter het woord erfverpachter bedoelt. :Y
pi_94299789
Maar goed. Dan maar wat uitgebreider:
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Op zich wel. Bij wet is geregeld dat als de erfpacht wordt beeindigd, de erfpachter een redelijke vergoeding voor de opstallen moet betalen.
De erfpachter, dat is degene die het land pacht van de verpachter. Waarom zou die erfpachter bij beëindiging van de erfpacht een redelijke "vergoeding" moeten betalen voor de opstallen die hij daar zelf heeft neergezet en die zijn eigendom zijn?
quote:
Er is dus iets wat als zekerheid kan dienen.
Zekerheid waarvoor? Dat je als erfpachter hoe dan ook uiteindelijk keihard genaaid wordt??? :?

Dan kun jij wel verwijzen naar "de wet", maar het lijkt mij heel erg sterk dat dit in de wet staat. En als dat wel zo is, geef me dan maar een wetsartikel, want dat zou de situatie voor erfpachters alleen maar verergeren. >:)
pi_94299881
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Een antwoord dat past bij de vraag.

Althans, ik ga er vanuit dat je best begrijpt dat Dino i.p.v. erfpachter het woord erfverpachter bedoelt. :Y
Oh, hij bedoelt volgens jou de verpachter. En hoe verklaar je dit dan?

Hier is helemaal geen "redelijke vergoeding" verschuldigd door de verpachter. Sterker nog, de erfpachter wordt op hoge kosten gejaagd, omdat deze verplicht wordt op eigen kosten z'n eigen woning te slopen. _O-
pi_94299962
Afijn, al die verhaaltjes van Dino... hij weet hoe het allemaal werkt en hij kent iemand en hij kent die en die en het staat allemaal in de wet... allemaal gelul. Waarschijnlijk heeft hij zelf gewoon een huis op erfpachtgrond en is hij binnenkort gewoon zelf de Sjaak. :Y)
pi_94299977
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:04 schreef Asfyxia het volgende:
Oh, hij bedoelt volgens jou de verpachter. En hoe verklaar je dit dan?

Hier is helemaal geen "redelijke vergoeding" verschuldigd door de verpachter. Sterker nog, de erfpachter wordt op hoge kosten gejaagd, omdat deze verplicht wordt op eigen kosten z'n eigen woning te slopen. _O-
Me dunkt dat daar dus uitdrukkelijk in de erfpachtovereenkomst staat vermeld dat in tegenstelling tot de gebruikelijke gang van zaken bij beëindiging van de overeenkomst de grond schoon opgeleverd dient te worden?
pi_94300090
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Me dunkt dat daar dus uitdrukkelijk in de erfpachtovereenkomst staat vermeld dat in tegenstelling tot de gebruikelijke gang van zaken bij beëindiging van de overeenkomst de grond schoon opgeleverd dient te worden?
LOL ja maar het staat toch in de wet?

Laat maar zien dan, dat wetsartikel. Erg bindend is het blijkbaar niet, als er door onze eigen overheid zo makkelijk vanaf kan worden geweken.
pi_94300192
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:09 schreef Asfyxia het volgende:
LOL ja maar het staat toch in de wet?

Laat maar zien dan, dat wetsartikel. Erg bindend is het blijkbaar niet, als er door onze eigen overheid zo makkelijk vanaf kan worden geweken.
Ik ken het wetsartikel verder niet, en heb ook geen zin om het burgerlijk wetboek te gaan doorzoeken. Maar het een sluit het ander niet uit. Als je als partijen vooraf nadrukkelijk overeenkomt om de overeenkomst af te laten wijken is er toch geen probleem?
pi_94300550
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Asfyxia het volgende:
Afijn, al die verhaaltjes van Dino... hij weet hoe het allemaal werkt en hij kent iemand en hij kent die en die en het staat allemaal in de wet... allemaal gelul. Waarschijnlijk heeft hij zelf gewoon een huis op erfpachtgrond en is hij binnenkort gewoon zelf de Sjaak. :Y)
:D

wetten.overheid.nl , veel plezier met zoeken. Is wellicht wat handig dan die losse flodders die je doorlopend afschiet.

Sjaak zal het een biet zijn, die hoeft en wil niet te hopen op ellende van een ander :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 18-03-2011 18:42:37 ]
pi_94306101
quote:
Zodra zijn erfpacht afloopt gaat de eigenaar gewoon de canon opnieuw vaststellen.... gezien de unieke locatie, locatie, locatie dient er de hoofdprijs betaald te worden..... logisch toch.... het is tenslotte een toplocatie en die huisbezitters kunnen geen kant meer op. Banken weten dit ook (het zijn tenslotte banksters) en willen zich niet in de val laten lokken. Face it.... als je de grond huurt onder je koopwoning ben je gewoon dik de lul als je wilt verkopen :D
I'll sing you a lullaby.
pi_94306138
Erfpacht == je geld over de schutting gooien :Y)
I'll sing you a lullaby.
pi_94306218
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Sjaak zal het een biet zijn, die hoeft en wil niet te hopen op ellende van een ander :)
De banksjaak, makelaar en notaris wisten allemaal waar Sjaak zijn kruisje moest zetten :X
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:18:31 #149
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_94306431
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat gaat wat ver. Maar ik denk dat degenen die zo stom zijn geweest om een woning te kopen op grond van een ander een fors probleem hebben. Ik kan werkelijk niemand aanraden om daarin te tuinen.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_94306881
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De banksjaak, makelaar en notaris wisten allemaal waar Sjaak zijn kruisje moest zetten :X
Sjaak zanikte niet, maar hoefde ook nergens zijn kruisje te zetten, hoefde zich nooit te laten knechten. Al helemaal niet bij zijn huurbaas, alwaar deze hem vroeg hem een blanco cheque voor toekomstige huurverhogingen te tekenen. In tegenstelling tot Xeno. :) I feel your pain ;)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:57:38 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94309070
Zo'n erfpacht klinkt allemaal wel heel dramatisch, maar vergis je niet in je beperkte rechten wanneer je wel 'eigenaar' van de grond bent. Ook dan kan je er zo afgetrapt worden wanneer dit in het belang van de staat is. Eigenlijk kun je in Nederland nooit écht eigenaar van de grond zijn!

Als ik fikse korting zou kunnen krijgen op een stuk onroerend goed, met 50 jaar erfpacht afgekocht, dan zou ik dat zeker overwegen. Waarom niet? Over 50 jaar heb ik die grond toch niet meer nodig. Wat dat betreft heb je alles maar te huur of te leen. Want je kunt sowieso helemaal niks meenemen, je laatste broek heeft geen zakken.
The End Times are wild
pi_94314793
quote:
Wel mooi hoe je elke keer weer iets in iemand's schoenen wil schuiven... En hoe je vanalles toewenst aan mensen. Gelukkig heb jij het beter voor elkaar :')
pi_94314898
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef xenobinol het volgende:
Erfpacht == je geld over de schutting gooien :Y)
Klopt, net zoals huren :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:41:46 #154
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_94315715
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef Emu het volgende:

[..]

Klopt, net zoals huren :)
En als je echt geld over de balk wil smijten, koop je woning in tijden dat de prijzen zinken als een baksteen.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:43:12 #155
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_94315796
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef LXIV het volgende:
Zo'n erfpacht klinkt allemaal wel heel dramatisch, maar vergis je niet in je beperkte rechten wanneer je wel 'eigenaar' van de grond bent. Ook dan kan je er zo afgetrapt worden wanneer dit in het belang van de staat is. Eigenlijk kun je in Nederland nooit écht eigenaar van de grond zijn!

Als ik fikse korting zou kunnen krijgen op een stuk onroerend goed, met 50 jaar erfpacht afgekocht, dan zou ik dat zeker overwegen. Waarom niet? Over 50 jaar heb ik die grond toch niet meer nodig. Wat dat betreft heb je alles maar te huur of te leen. Want je kunt sowieso helemaal niks meenemen, je laatste broek heeft geen zakken.
Toch vertrouwt geen bank meer die erfpacht.
pi_94316662
quote:
Ik heb toch liever dat als ik er niet meer ben de woning naar mijn kind gaat, dan dat een of andere verpachtjostie ermee aan de haal gaat. -O-
pi_94316851
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef droom_econoom8 het volgende:
Als ik mijn* aluhoedje even opzet, zou ik toch bijna gaan denken dat er een afspraak is gemaakt tussen de banken om op die manier een deel van de koopmarkt uit te wissen waardoor het aanbod kunstmatig laag blijft uit angst dat de prijzen mogelijk gaan zakken.

* Niet echt van mij natuurlijk, even van Xeno geleend... :+
pi_94318288
De Jager voorziet lastig voorjaar

En dat ziet hij nu pas :?
I'll sing you a lullaby.
pi_94325024
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Erfpacht van een particulier, of meen je dat geen enkele woning in A'dam meer gefiancieerd wordt :D

In een huizenmarkt die zakt als een baksteen hoef je toch niet dit soort onwaarheden/bluf te suggeren :)
pi_94325026
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef xenobinol het volgende:
De Jager voorziet lastig voorjaar

En dat ziet hij nu pas :?
niet iedereen is lastig geboren, he
pi_94325392
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

:D

wetten.overheid.nl , veel plezier met zoeken. Is wellicht wat handig dan die losse flodders die je doorlopend afschiet.
Verwijzen naar een niet-bestaand wetsartikel om je leugens kracht bij te zetten, is dat jouw manier om aan te geven dat je compleet uitgeluld bent? Met je "erfpachters die volgens de wet een redelijke vergoeding voor de opstallen moeten betalen"? _O-
pi_94325425
quote:
Kan wezen. Maar bij onteigening dien je volgens de wet dus wel schadeloos gesteld te worden.

Bij erfpacht hoeft die schadeloosstelling dus helemaal niet, zoals ik hierboven al aangetoond heb. Daar word je van het land getrapt en mag je ook nog eens op eigen kosten je eigen woning slopen. _O-
pi_94326376
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 08:48 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Verwijzen naar een niet-bestaand wetsartikel om je leugens kracht bij te zetten, is dat jouw manier om aan te geven dat je compleet uitgeluld bent? Met je "erfpachters die volgens de wet een redelijke vergoeding voor de opstallen moeten betalen"? _O-
Als je dit nou zo'n belangrijk punt vindt, had je ook zelf even kunnen lezen. BW Boek 5 Titel 7 Artikel 99:
1. Na het einde van de erfpacht heeft de voormalige erfpachter recht op vergoeding van de waarde van nog aanwezige gebouwen, werken en beplantingen, die door hemzelf of een rechtsvoorganger zijn aangebracht of van de eigenaar tegen vergoeding der waarde zijn overgenomen.
pi_94327207
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 08:48 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

gelukkig kun je nog om jezelf lachen :)

misschien wat minder bluffen, wat minder halve suggesties, en wat meer feitenkennis?
pi_94330032
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef snabbi het volgende:

[..]

Als je dit nou zo'n belangrijk punt vindt, had je ook zelf even kunnen lezen. BW Boek 5 Titel 7 Artikel 99:
1. Na het einde van de erfpacht heeft de voormalige erfpachter recht op vergoeding van de waarde van nog aanwezige gebouwen, werken en beplantingen, die door hemzelf of een rechtsvoorganger zijn aangebracht of van de eigenaar tegen vergoeding der waarde zijn overgenomen.
Plaats dan ook meteen het hele artikel:
quote:
Artikel 99
2. In de akte van vestiging kan worden bepaald dat de erfpachter geen recht heeft op de in het eerste lid bedoelde vergoeding:
a. indien de in erfpacht gegeven grond een andere bestemming had dan die van woningbouw;
b. indien de erfpachter de gebouwen, werken en beplantingen niet zelf heeft bekostigd;
c. indien de erfpacht geëindigd is door opzegging door de erfpachter;
d. voor zover de gebouwen, werken en beplantingen onverplicht waren aangebracht en hij ze bij het einde van de erfpacht mocht wegnemen.
3. De eigenaar is bevoegd van de door hem ingevolge dit artikel verschuldigde vergoeding af te houden hetgeen hij uit hoofde van de erfpacht van de erfpachter te vorderen heeft.
Oftewel: een grote dikke wassen neus, die hele "redelijke vergoeding". Als de verpachter zonder kosten van jou en je huis af wil, dan kan dat gewoon. Gewoon een kwestie van de erfpacht opzeggen en aangeven dat je je huis mee mag nemen. Hoe je dat dan verder doet, zoek je zelf maar uit.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 12:47:47 #166
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_94330170
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:43 schreef Asfyxia het volgende:
. Gewoon een kwestie van de erfpacht opzeggen en aangeven dat je je huis mee mag nemen. Hoe je dat dan verder doet, zoek je zelf maar uit.
Inderdaad, dus koop nooit een woning als je niet eigenaar van de grond bent, want hij kan de grond onder je huis gewoon doorverkopen aan louche kareltje en partners
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94330177
quote:
Oftewel: een grote dikke wassen neus, die hele "redelijke vergoeding". Als de verpachter zonder kosten van jou en je huis af wil, dan kan dat gewoon. Gewoon een kwestie van de erfpacht opzeggen en aangeven dat je je huis mee mag nemen. Hoe je dat dan verder doet, zoek je zelf maar uit.
En dus is alles afhankelijk van wat er in de erfpachtovereenkomst staat:

quote:
2. In de akte van vestiging kan worden bepaald dat de erfpachter geen recht heeft op de in het eerste lid bedoelde vergoeding:
Je hebt dus wel degelijk recht op een vergoeding tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen.

Althans, zo lees ik het.
pi_94330271
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

[..]

Je hebt dus wel degelijk recht op een vergoeding tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen.

Althans, zo lees ik het.
dat is ook zo, maar dat komt niet zo in de kraam van de twee paniekzaaiende heren hierboven te pas..... over louche kareltje en partners gesproken..... (kun je nagaan, dat je als huurder trouwens nog minder rechten hebt :) )

En nu wat meer mensen de moeite gedaan hebben om te begrijpen wat erfpacht precies is, begrijp je ook welke soorten erfpacht banken liever geen hypotheek voor verstrekken: die waarin vage voorwaarden staan, in afwijking van de hoofdregel in de wet, de gevallen louche kareltje en partners dus. :)

Storm - Glas - Water. Maar wel weer aardig om een draai aan te geven :)
pi_94330324
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 07:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

niet iedereen is lastig geboren, he
de Jager is gewoon een geboren leugenaar :7
I'll sing you a lullaby.
pi_94330378
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

de Jager is gewoon een geboren leugenaar :7
daar moet ik je helaaas gelijk in geven :)

Zijn vriendjes zijn nog erger trouwens :D
Die combineren huichelaarij en volslagen incompetentie naar kunstzinnige niveaus
pi_94330477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ja.... maar lees lid 2 D ook even :)

Aah.... ik lees dat Asfyxia het ook al heeft gepost.... GMTA :D
I'll sing you a lullaby.
pi_94330532
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah.... ik lees dat Asfyxia het ook al heeft gepost.... GMTA :D
giant marshmellows think alike? :D

nog een paar post omlaag lezen :)
pi_94330955
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef xenobinol het volgende:
Hint: Ze noemen het 2D omdat die 'D' bij 2 hoort. :{w
pi_94331052
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

[..]

Althans, zo lees ik het.
En we hebben de laatste jaren genoeg voorbeelden gezien van hoe goed mensen zijn in het lezen van overeenkomsten en kleine regeltjes. Dus het zal wel wat meevallen met die vergoedingen.
pi_94331096
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hint: Ze noemen het 2D omdat die 'D' bij 2 hoort. :{w
:')
I'll sing you a lullaby.
pi_94331125
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
En we hebben de laatste jaren genoeg voorbeelden gezien van hoe goed mensen zijn in het lezen van overeenkomsten en kleine regeltjes. Dus het zal wel wat meevallen met die vergoedingen.
Ik heb geen enkel inzicht in hoeveel aktes deze clausule is opgenomen, laat staan hoeveel mensen ermee akkoord zijn gegaan. En jij waarschijnlijk ook niet.

Maar een clausule waarin staat dat na beëindiging van de pacht de woning dient te worden afgebroken of afgestaan aan de verpachter valt toch wel enigzins op dunkt me.
pi_94331142
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Deze is best interessant:

http://www.amsterdam.nl/p(...)de_erfpacht_2000.pdf

Even artikel 20 en 23 lezen, feitelijk kan de gemeente je gewoon heel hard naaien :7
I'll sing you a lullaby.
pi_94331181
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel inzicht in hoeveel aktes deze clausule is opgenomen, laat staan hoeveel mensen ermee akkoord zijn gegaan. En jij waarschijnlijk ook niet.

Maar een clausule waarin staat dat na beëindiging van de pacht de woning dient te worden afgebroken of afgestaan aan de verpachter valt toch wel enigzins op dunkt me.
Welnee.... de geschiedenis heeft uitgewezen dat de meeste mensen gewoon een kruisje zetten als iemand met blauwe ogen beweert dat het allemaal in orde is :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_94331235
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

giant marshmellows think alike? :D

nog een paar post omlaag lezen :)
marshmallows :9
I'll sing you a lullaby.
pi_94331363
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welnee.... de geschiedenis heeft uitgewezen dat de meeste mensen gewoon een kruisje zetten als iemand met blauwe ogen beweert dat het allemaal in orde is :Y
Precies.
pi_94331641
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Deze is best interessant:

http://www.amsterdam.nl/p(...)de_erfpacht_2000.pdf

Even artikel 20 en 23 lezen, feitelijk kan de gemeente je gewoon heel hard naaien :7
Gelezen. Artikel 20: als je de bodem verontreinigt, ben je aansprakelijk voor de schade. Newsflash: dat ben je al van rechtswege, en dat ben je als eigenaar en als huurder ook.

Artikel 23: Vanwege redenen van algemeen belang kan je onteigend worden, waarbij artikel 24 overigens regelt dat je cf. de onteigeningswet schadeloos wordt gesteld. Newflash 2: exact, maar dan ook exact hetzelfde als bij huurwoningen en recht-toe-recht-aan eigenaarschap.

Dus waar wijkt dit nu helemaal af van huur of reguliere koop? Nergens.
pi_94331713
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

marshmallows :9
ja, ik begrijp dat je die appeltaart zo langzaam wel zat word.

Moet jij niet naar wat open huizen? :)
pi_94331893
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Gelezen. Artikel 20: als je de bodem verontreinigt, ben je aansprakelijk voor de schade. Newsflash: dat ben je al van rechtswege, en dat ben je als eigenaar en als huurder ook.

Artikel 23: Vanwege redenen van algemeen belang kan je onteigend worden, waarbij artikel 24 overigens regelt dat je cf. de onteigeningswet schadeloos wordt gesteld. Newflash 2: exact, maar dan ook exact hetzelfde als bij huurwoningen en recht-toe-recht-aan eigenaarschap.

Dus waar wijkt dit nu helemaal af van huur of reguliere koop? Nergens.
Ik zou er m'n handtekening in elk geval niet onder zetten. 34 pagina's aan regeltjes, dat is natuurlijk gewoon de goden verzoeken om vroeg of laat een keer genaaid te worden.
pi_94332373
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, daar hebben we beide geen cijfers van. Maar meestal is de ontvangende partijd degene die aan het kortste eind trekt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:00:02 #185
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_94332388
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ja, ik begrijp dat je die appeltaart zo langzaam wel zat word.

Moet jij niet naar wat open huizen? :)
Steeds minder mensen doe er aan mee, bij mij in de buurt nauwelijks nog, soms vragen de makelaars wel 200 euro per keer, das lekker als je ook op vakantie wil
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94332511
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Steeds minder mensen doe er aan mee, bij mij in de buurt nauwelijks nog, soms vragen de makelaars wel 200 euro per keer, das lekker als je ook op vakantie wil
200 euro per keer. Wat een tuig is het toch ook.
pi_94332836
quote:

[..]

Plaats dan ook meteen het hele artikel:

[..]

Zoals hierboven ook staat: artikel 2 zegt niets meer dan dat je anders overeen kunt komen. Dat lijkt mij logisch.
Wat ik er nog aan toe wil voegen is dat een vergoeding inderdaad geen schadeloosstelling is, of de vraagprijs van de eigenaar van het gebouw.

Als je toch al volledig wilt zijn, er staan in de wet ook diverse bepalingen waarbij de pachter ook na het verlopen van de erfpacht overeenkomst nog (tijdelijk) gebruik kan blijven maken van de grond. Ook staat er in dat de rechter op basis van redelijkheid ongeveer het hele titel aan de kant mag schuiven.
pi_94332965
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Artikel 20 geeft juist aan dat je ook aansprakelijk bent wanneer een derde deze verontreiniging veroorzaakt. Het zorgt er dus juist voor dat jij weer geluk moet hebben de daadwerkelijke dader op te sporen en deze zelf aansprakelijk moet stellen.

Overigens geldt hier ook gewoon weer de redelijkheid bij de rechtbank natuurlijk.
pi_94333636
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

Artikel 20 geeft juist aan dat je ook aansprakelijk bent wanneer een derde deze verontreiniging veroorzaakt. Het zorgt er dus juist voor dat jij weer geluk moet hebben de daadwerkelijke dader op te sporen en deze zelf aansprakelijk moet stellen.

Overigens geldt hier ook gewoon weer de redelijkheid bij de rechtbank natuurlijk.
maar ook daarvoor geldt dat jij als gebruiker (erfpachter, huurder, eigenaar), in principe altijd als eerste in de prijzenkast staat, tenzij je de aansprakelijkheid op een ander kunt verhalen, omdat deze veroorzaker is. Als jij geen veroorzaker bent, noch aan gevaarzetting gedaan hebt, zou ik niet weten waar je schadeplichtig door zou kunnen worden.

Ik zie nog steeds niet waarom deze voorwaarden (wat gesuggereerd wordt door een aantal) nou zoveel ongunstiger zijn dan een standaard eigenaar of huurder. Volgens mij is het niet zo boeiend wat er in staat.
pi_94333667
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik zou er m'n handtekening in elk geval niet onder zetten. 34 pagina's aan regeltjes, dat is natuurlijk gewoon de goden verzoeken om vroeg of laat een keer genaaid te worden.
Kun je nagaan die 30 delen aan wetteksten, waar je zelfs zonder te tekenen al aan gebonden bent..... slapeloze nachten..... :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:34:35 #191
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94341555
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Je huurcontract was waarschijnlijk maar een pagina's of 5 en daar kon je je al niet aan houden ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_94344923
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dan moeten ze achteraf ook niet zeuren.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:24:02 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_94345994
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moeten ze achteraf ook niet zeuren.
vroeger als je een hypotheek afsloot bij de Giro, dan tekende je zondermeer, want het was allemaal wel goed.
Tegenwoordig met de marktwerking kun je geen bank of stroomleverancier meer vertrouwen, trieste zaak
Zelfs gemeentes zijn er vanwege het marktdenken op uit om je te tillen
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:39:33 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94346719
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

vroeger als je een hypotheek afsloot bij de Giro, dan tekende je zondermeer, want het was allemaal wel goed.
Tegenwoordig met de marktwerking kun je geen bank of stroomleverancier meer vertrouwen, trieste zaak
Survival of the smartest
The End Times are wild
pi_94347027
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Gewoon goed lezen voor je iets tekent dus.
pi_94347562
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Kun je nagaan die 30 delen aan wetteksten, waar je zelfs zonder te tekenen al aan gebonden bent..... slapeloze nachten..... :)
Je lacht erom.. maar inderdaad.
pi_94347616
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Je huurcontract was waarschijnlijk maar een pagina's of 5 en daar kon je je al niet aan houden ;)
heheheheh _O-
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:28:03 #198
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94354645
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Survival of the smartest
Het zijn gewoon overbodige parasieten in een kansloze dienstensector. Gelukkig komen zelf ook wel aan de beurt, de ene gaat nu/straks failliet en de andere wordt in elkaar getrapt of als NSB-er nagekeken.

Er wordt overigens op enkele websites al jaren voor gewaarschuwd ;-)
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_94357484
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon overbodige parasieten in een kansloze dienstensector. Gelukkig komen zelf ook wel aan de beurt, de ene gaat nu/straks failliet en de andere wordt in elkaar getrapt of als NSB-er nagekeken.

Er wordt overigens op enkele websites al jaren voor gewaarschuwd ;-)
Ik voorzie deze ellende al sinds een jaar of 20, helaas ben ik er nooit een website over begonnen :@
I'll sing you a lullaby.
pi_94358607
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon goed lezen voor je iets tekent dus.
Vanzelfsprekend. Maar met doorverwijzingen wordt het doorlezen als een stuk lastiger, zo voor leken. Het is onmogelijk alles van a tot z te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')