abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 15:21:11 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94240306
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Kijk maar naar de eisen die mensen heden ten dage stellen aan woningen, en vergelijk die gerust met vroeger :)
We willen het allemaal, en we willen het NU! :)
Inderdaad!

quote:
Tuurlijk heeft het allemaal weer met iemand anders te maken, de Grote Vijand. :)
Want we hebben natuurlijk heulemaal niks meer te vertellen over ons eigen leven, en ambitie, alles moet ons aangereikt of ons overkomen. Van derden, door derden. Die we vervolgens als kleuters overal de schuld van kunnen geven. Boehoe......snotter! ;{
Exact. Want dat is makkelijk. Afschuiven, zodat je zelf 0 verantwoordelijkheid hoeft te nemen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94240659
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat Hommen niet voor de centjes ING uit de stront probeert te trekken. :)
Nee, inderdaad. Geld interesseert hem als bankier helemaal niks en hij doet het omdat hij graag voor Sinterklaas speelt.
(Hou nou toch op met die onzin man...)
pi_94241199
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:29 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Geld interesseert hem als bankier helemaal niks en hij doet het omdat hij graag voor Sinterklaas speelt.
(Hou nou toch op met die onzin man...)
Je moet het zien als sociale dienstverlening :')

Dat salaris en die bonus kan hem gestolen worden, sterker nog... ik heb gehoord dat hij het gaat schenken aan de armen in Afrika _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94241221
Raad eens waar ik dan ga wonen :D
I'll sing you a lullaby.
pi_94241325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Met de stijgende rente en overige kosten zal heet steeds moeilijker worden om in 'de behoeften' te voorzien :)

Dan moeten mensen hun behoeften bij gaan stellen.
pi_94241439
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het allemaal weer met iemand anders te maken, de Grote Vijand. :)
Want we hebben natuurlijk heulemaal niks meer te vertellen over ons eigen leven, en ambitie, alles moet ons aangereikt of ons overkomen. Van derden, door derden. Die we vervolgens als kleuters overal de schuld van kunnen geven. Boehoe......snotter! ;{
Volgens mij zijn het nu juist de banken die bij elk risico lopen te snotteren dat de overheid garant moet staan?! Nu weer met huizen op erfpacht-grond. Wel lusten, niet de lasten.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_94241490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het nu juist de banken die bij elk risico lopen te snotteren dat de overheid garant moet staan?! Nu weer met huizen op erfpacht-grond. Wel lusten, niet de lasten.
Dat valt wel mee. Banken overwegen om dat niet meer te financieren. Het is de overheid die daar over begint te zeuren dat dat allemaal niet kan, bla, bla, bla. Wil de overheid dat dit financierbaar blijft en dat het risico binnen de perken blijft, dan zullen ze inderdaad garant moeten staan.
pi_94241628
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Banken overwegen om dat niet meer te financieren. Het is de overheid die daar over begint te zeuren dat dat allemaal niet kan, bla, bla, bla. Wil de overheid dat dit financierbaar blijft en dat het risico binnen de perken blijft, dan zullen ze inderdaad garant moeten staan.
Het is niet de overheid die daar over begint te zeuren,het zijn de eigenaren van deze prachtige, unieke en vooral overgewaardeerde stukje banksteen die dat doen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94241708
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen. Daarom ben ik ook voorstander van maatregelen waarvan ze gaan huilen, dat snotteren ben ik ondertussen zat ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_94241762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef xenobinol het volgende:
Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen.
Dat doe ik ook. Dan zal ik dus ook niet helemaal jofel zijn zeker?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_94241773
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is niet de overheid die daar over begint te zeuren,het zijn de eigenaren van deze prachtige, unieke en vooral overgewaardeerde stukje banksteen die dat doen :)
En dat is stemvolk en dus wil de overheid hen tevreden houden. Heel Amsterdam is toch zowat gebouwd op erfpacht? :')
pi_94241825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Dan zal ik dus ook niet helemaal jofel zijn zeker?
Als je een nuttige baan hebt dan zal het wel loslopen.
I'll sing you a lullaby.
pi_94241911
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef xenobinol het volgende:
Als je een nuttige baan hebt dan zal het wel loslopen.
Tijd om me zorgen te gaan maken dus. :+
pi_94241928
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat is stemvolk en dus wil de overheid hen tevreden houden. Heel Amsterdam is toch zowat gebouwd op erfpacht? :')
Who cares wat die 125k aan huurgrondkneuzen vinden? Dat is toch geen meerderheid? Als de meltdown verder doorzet is het ieder voor zich.... let maar op :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_94241963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Tijd om me zorgen te gaan maken dus. :+
Och... iemand met jou capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
I'll sing you a lullaby.
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 16:01:44 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94242098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Banken snotteren altijd als er gedreigd word met maatregelen die hun verdiensten in gevaar brengen. Daarom ben ik ook voorstander van maatregelen waarvan ze gaan huilen, dat snotteren ben ik ondertussen zat ~O>
Iedereen snottert als zijn verdiensten in gevaar worden gebracht door maatregelen. Jij huilt en snottert ook om alles waar jij geen voordeel van hebt (en anderen wel).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94242166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Who cares wat die 125k aan huurgrondkneuzen vinden? Dat is toch geen meerderheid? Als de meltdown verder doorzet is het ieder voor zich.... let maar op :Y
De politiek is nogal gevoelig voor dit soort zaken. Helaas. :{
pi_94242226
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
Och... iemand met jou capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
Ik heb geen enkele capaciteit. Ik heb wel veel weerstand, en trek als een magneet problemen aan. :o
pi_94242462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Och... iemand met jouw capaciteiten hoeft zich toch geen zorgen te maken :P
pi_94242487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja.... als twee vossen en een kip op democratische manier moeten beslissen wat er vanavond op het menu staat :|W
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:09:12 #121
324665 meth77
to do or not to do
pi_94242516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gemeentes zijn geldwolven en hebben geen medelijden met stadsgenoten die vanhen afhankelijk zijn.
Goede raad erfpacht:: Blijf ervan af
pi_94242546
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tja.... als twee vossen en een kip op democratische manier moeten beslissen wat er vanavond op het menu staat :|W
Zo eenvoudig werkt het helaas niet in de Nederlandse politiek. Een gemeente heeft er ook belang bij. Niet alleen die huurgrondkneuzen.
pi_94242550
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Verrek ja... over het hoofd gezien, als je maar begrijpt wat ik bedoel :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94242694
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo eenvoudig werkt het helaas niet in de Nederlandse politiek. Een gemeente heeft er ook belang bij. Niet alleen die huurgrondkneuzen.
Als er 1 vos en 2 kippen zijn is het voor de vos de kunst om 1 van beide kippen te laten stemmen voor kip op het menu... kippen zijn tenslotte alleseters :X
I'll sing you a lullaby.
pi_94244573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als er 1 vos en 2 kippen zijn is het voor de vos de kunst om 1 van beide kippen te laten stemmen voor kip op het menu... kippen zijn tenslotte alleseters :X
Zodra er in Nederland 1 kip moeilijk begint te doen over het opruimen van een rottend ei, wordt er geen probleem opgelost. Wellicht dat er wordt geopperd om het rottende ei te gedogen, luchtverfrisser aan te schaffen of het rottende ei gefaseerd op te ruimen, maar spijkers met koppen worden er niet geslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')