Ioch ben ik wel een beetje benieuwd naar het verhaal. Er zal best nog wel iets leuks van zijn te maken. Ik hoop alleen niet dat het weer het aloude verhaal word van "Eng beest word in de mensenwereld gebracht, beest breekt los en gaat op stap".
Laat maar komen dat deel 4, dommer eind dan deel 3 kan het niet hebben
quote:Dat bedoel ik ook ja. Hij zal heus wle t geld waard zijn om een keertje op een middagje lekker te gaan sponzen in de bios
Op donderdag 13 juni 2002 21:52 schreef calvobbes het volgende:
Ah stel je niet in. Bij een achtbaan ga je toch ook niet over de inhoud nadenken!Laat maar komen dat deel 4, dommer eind dan deel 3 kan het niet hebben
quote:Ja!
Op maandag 14 juli 2003 23:39 schreef Disorder het volgende:
Het klinkt alsof ze gaan afwijken van de spectaculaire Dino achtervolgingen. Dat zou wel jammer zijn.
Want daar moesten de films het telkens wel van hebben!
quote:Patch, ben je misschien de 6 vergeten? Want de Tagline van Jurassic Park deel 1 was: "An adventure 65 million years in the making."
Op maandag 14 juli 2003 23:37 schreef Patch het volgende:
5million years ago, a terrible disease plauged the Earth which brought about the extinction of the dinosaurs. In the early eighties, when InGen cloned the dinosaurs, they also brought this disease back with them and it has been present ever since before Jurassic Park (thus explaining the sick Triceratops and Brachiosaur). Now this disease has become fully active in the dinosaurs and they're all getting very ill. When dinosaur carcasses start washing up on the shore of Costa Rica, a team (including Alan Grant) is called out to find out what's going on. They head to the islands to study the dinosaurs and find out about the disease, known as DX. They also discover the disease is transferable to humans and could possibly bring on our own extinction.
http://us.imdb.com/Title?0369610
Het kan ook aan imdb liggen.
quote:Het moet 65 zijn ja.
Op maandag 14 juli 2003 23:42 schreef fratsman het volgende:[..]
Patch, ben je misschien de 6 vergeten? Want de Tagline van Jurassic Park deel 1 was: "An adventure 65 million years in the making."
Het kan ook aan imdb liggen.
En zo slecht was JP3 toch niet? In ieder geval beter dan JP2
Ben wel benieuwd; ik las dat Sam Neill en Jeff Goldblum ook weer terugkomen
quote:Nouw..... Die eindscene waarbij ineens een man in net pak op het strand stond, en later het halve Amerikaanse leger was wel heel erg tenenkrommend bij mij....
Op dinsdag 15 juli 2003 00:03 schreef Joppe het volgende:En zo slecht was JP3 toch niet?
quote:Er hebben in de 3 voorgaande delen toch al weet ik niet hoeveel mensen in de buurt van een dino geweest..
They also discover the disease is transferable to humans and could possibly bring on our own extinction
Deel 3 vond ik echt bijzonder matig. Deel 2 kan ik me weinig meer van herinneren.
Maar ik ga hem wel weer kijken. Deel 1 vond ik een erg leuke film, dus misschien dat ze de draad weer een beetje kunnen oppikken.
quote:Zo reageerde ook iedereen in de bioscoop, bij de trailer van Terminator 3!
Op dinsdag 15 juli 2003 00:41 schreef Lucyfurr het volgende:
Neeeee he?!
JP weet altijd weer het kind in me los te maken Ik kijk ernaar uit !
quote:
Keira Knightley in Jurassic Park IV?
Het houdt niet op voor de Engelse actrice. Nu heeft ze toegegeven dat regisseur Steven Spielberg haar graag wil casten voor Jurassic Park IV. Knightley zal binnenkort te zien zijn in het nu al succesvolle Pirates of the Caribbean en heeft verder King Arthur en Tulip Fever op haar cv staan.Knightley vertelde al jaren een fan te zijn van de eerste Jurassic Park-film uit 1993. Volgens haar had Spielberg haar benaderd voor een rol omdat hij Bend it Like Beckham (Knightley's doorbraak bij het grote publiek) had gezien, en er erg over te spreken was.
"Er zijn eigenlijk twee rollen in Jurassic Park IV waarvan Steven (Spielberg) dacht dat ze wel bij me zouden passen," aldus de actrice. "De eerste was die van de kleindochter, en dat is een kleine rol aan het begin van de film. De andere rol is iets groter maar daar durf ik niet teveel over te zeggen op dit moment. Ik weet echt nog niet of ik één van de twee rollen krijg, maar om alleen al door Spielberg te worden overwogen was een hele eer."
De opnamen voor Jurassic Park IV moeten ergens in 2004 beginnen zodat de film een jaar later in de bioscopen kan gaan draaien. Spielberg zal zelf de regie op zich nemen, en vooralsnog is Sam Neill de enige acteur die aan het project verbonden is.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 26-07-2003 12:55]
quote:net wel
Op zaterdag 26 juli 2003 12:54 schreef febster het volgende:
edit: die spoiler functie werkt dus niet *grmbl*
Laat het deze keer nou een goed verhaal zijn en laat Steven Spielberg het ook werkelijk regiseren. Deel drie was om te huilen en deel twee was ook niet al te best (boek was beter). Ik hoop dat 4 richting de kant van 1 komt, wat betreft verhaal en originalitiet.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik vond 2 ook wel goed alhoewel de T Rex ind e stad scene een beetje overdone was, maar komisch om te zien desondanks
quote:Geweldig! Wereldacteur die man!
Op woensdag 24 september 2003 10:59 schreef Patch het volgende:
Richard Attenborough waarschijnlijk weer terug:http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=16139
quote:En Jeff Goldblum is nu ook zeker,
Op woensdag 24 september 2003 10:59 schreef Patch het volgende:
Richard Attenborough waarschijnlijk weer terug:http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=16139
Keira Knightley die mee zou doen is jammer genoeg wel allemaal onzin:
http://www.comingsoon.net/news/jurassicpark4news.php?id=1591
quote:Helemaal mee eens
Op woensdag 24 september 2003 16:01 schreef _Flea_ het volgende:
Deel 1 was super
Deel 2 goed totdat het beest naar de stad kwam
Deel 3 was weer geweldig. Maar iets minder dan 1
En ik kan niet wachten op deel 4
Maar goed. Ik ga em natuurlijk wel weer kijken
quote:Kut cookies
Op vrijdag 26 september 2003 14:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe bedoel je: Ik melk een cencept uitMaar goed. Ik ga em natuurlijk wel weer kijken
Was dus mijn post
quote:
Indiana Jones 4 & Jurassic Park IV Updates
Source: JP4HQ, Hawaii Movie Tours Sunday, December 7, 2003JP4HQ had sent us the following update on Jurassic Park IV and Indiana Jones 4.
I just recently took a trip to Kauai, Hawaii, and took Bob's Hawaii Movie Tours' 4X4 tour. I asked the tour guide which upcoming films were slated for shooting on the island, and he said, I quote: "Jurassic Park 4" is shooting here next summer, at the same time as "Indiana Jones 4". Indy 4 is scheduled to shoot for 8 weeks, but the time for JP4 hasn't been specified yet." I asked about the director for JP4: "Kathleen Kennedy is directing."
We didn't think producer Kathleen Kennedy is directing, she's never directed before, so we followed up with Hawaii Movie Tours on this. The company couldn't confirm that one of their employees said that about Kennedy, but also added that it would be highly unlikely. The only thing the company has heard about Jurassic Park IV is that Universal blocked 80 rooms for next September. But that is just a rumor for now.
They did say that they heard the Indiana Jones 4 producers were scouting in Hawaii two to three weeks ago, but that doesn't mean they will be shooting there for sure, of course.
quote:Spielberg wilde juist weer in de stoel kruipen omdat Michael Crighton het verhaal weer zou gaan schrijven (alleen hebben ze door deel 1 gigantisch te verkrachten een goede verfilming van deel 2 weggegooid...)
Op maandag 8 december 2003 12:32 schreef kriele het volgende:
Speilberg zal zijn handen er wel vanaf trekken. Net zoals hij dat met deel 3 al deed.
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Spielberg wilde juist weer in de stoel kruipen omdat Michael Crighton het verhaal weer zou gaan schrijven (alleen hebben ze door deel 1 gigantisch te verkrachten een goede verfilming van deel 2 weggegooid...)
Deel 1 verkracht en daardoor slechte verfilming van deel 2?
Kun je dat wat uitleggen?
quote:Boeken gelezen? Dan weet je dat het verhaal gewoon veel intenser was, en door de afzwakking daarvan werden een aantal dingen in deel 2 (kwa verfilming, want ook hierin was het boek gewoon veel beter) gewoon niet mogelijk...
Op maandag 8 december 2003 15:34 schreef Hare het volgende:[..]
Deel 1 verkracht en daardoor slechte verfilming van deel 2?
Kun je dat wat uitleggen?
Deel 3 zit kwa sfeer en design gewoon veel dichter bij het boek dan de pseudo-realistische kitch van de eerste 2 films...
quote:
Op maandag 8 december 2003 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Boeken gelezen? Dan weet je dat het verhaal gewoon veel intenser was, en door de afzwakking daarvan werden een aantal dingen in deel 2 (kwa verfilming, want ook hierin was het boek gewoon veel beter) gewoon niet mogelijk...
Deel 3 zit kwa sfeer en design gewoon veel dichter bij het boek dan de pseudo-realistische kitch van de eerste 2 films...
Dus er waren eerst de boeken en daarna pas de films? Wist ik echt niet. (Schaam, schaam)
Maar wat vind je dan de beste JP? De derde omdat ie dichter bij het boek lag of toch de eerste die ik gewoon echt geweldig vind (of ie nou volgens het boek is gedaan of niet )
Deel 3 is echter bijna een kopie van enige stukken uit het eerste boek, en was erg gaaf uitgewerkt en als er een aparaat was dat mijn fantasie op film kon zetten dan had ie er kwa sfeer en ontwerp ongeveer hetzelfde uitgezien...
klein detail: in het boek ontsnappen raptors op een bevoorradingsschip door mee te liften, en worden alle overlevenden door het leger van Costa Rica opgehaald...
Kwa spanning etc is het natuurlijk wel de eerste die het beste blijft
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 08-12-2003 17:54]
quote:Ben wel benieuwd geworden naar de boeken nu, zijn wel echt spannend dus?
Op maandag 8 december 2003 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Deel 1 volgt het verhaal in heeeeeele grove lijnen, deel 2 heeft alleen de intro uit het eerste boek geleend en deelt de naam met het 2e boek, maar was verder totaal losgeslagen van enige logica...-knip-
quote:Spannend en stukken beter uitgewerkt, voor het eerst gelezen op mijn 9e
Op maandag 8 december 2003 21:58 schreef Hare het volgende:[..]
Ben wel benieuwd geworden naar de boeken nu, zijn wel echt spannend dus?
quote:Haha, zul jij even uitgegeken hebben naar de eerste film toen je hoorde dat ze het boek gingen verfilmen. Net zoiets als nu met LoTR dus
Op maandag 8 december 2003 22:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Spannend en stukken beter uitgewerkt, voor het eerst gelezen op mijn 9e
414 pagina's, voor een 9 jarige tamelijk ingewikkelde termen, maar ik vrat het als zoete koek
Deel 1 was gewoon goed. Ok, dino's op een eiland is niet realistisch, maar het kwam wel overtuigend over.
Deel 2 was niet goed Laat ik me verder ook niet over uit.
Deel 3 was wel weer goed. De hele sfeer en de beelden er omheen. verhaal was niet sterk, maar dat terzijde
Volgens mij kunnen ze nog beter de verhaallijn van dat eerste JP super-nintendo spel gebruiken...
quote:ALs je bedoelt dat ze een bepaalde voeding nodig hadden om te overleven? dan niet want dat wordt al in deel 2 of 3 uitgelegd dat de natuur daar wat opgevonden heeft, net als dat ze zich wel kunnen voortplanten terwijl er alleen maar vrouwtjes zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 10:48 schreef PDOA het volgende:
Dat verhaal van deel 4 slaat ook weer nergens op, was het niet juist de bedoeling dat de dino's zouden uitsterven?
quote:er waren 2 boeken, 1 was meer een rampenboek waarin het thema mens speelt voor God centraal stond, en in deel 2 zit het thema dat wij als mensen niets in hun waarde kunnen laten en overal een blaadje willen uitslaan...
Op dinsdag 9 december 2003 08:13 schreef _Flea_ het volgende:
Hoeveel boeken zijn er dan? 3?
Ik heb alleen deel 1 thuis. Maar die was echt super en vond ik spannender dan de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Plothole 1 en daarmee DE torpedo: het scheerschuimbusje had maar genoeg koeling voor 48-72 uur ofzo, niet 10 jaar...
Het zal wel in toevallig in een vrieskist gerold zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Plothole 1 en daarmee DE torpedo: het scheerschuimbusje had maar genoeg koeling voor 48-72 uur ofzo, niet 10 jaar...
Rest riekt ook naar commercie ipv de behoefte om nog een goede JP film te maken...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:53 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk.
Dat meen je? De sfeer van het 1e boek was stress om Dino's het hok in te krijgen en het eiland weer gerepareerd te krijgen. Ik heb daar niets van gemerkt in het 3e boek waar alleen maar domme actie scenes in zitten. Daarbij was deel III ook het enige deel dat niet op de boeken gebasseerd was.quote:Op zaterdag 26 juli 2003 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu maar hopen dat de sfeer van de eerste 2 boeken wordt behaald (deel3 slaagde daar echt MIJLENver veel beter in dan part 1 et 2 van Spielberg)
Ik denk inderdaad ook dat de JP franchise zoals deze de eerste 3 films eruit zag niet nog verder uitgekauwd moet worden. Dit kan leuk worden... of compleet over de top gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaa, ik heb net het script gelezen en ik moet zeggen, als ik moet kiezen tussen weer een derzelfde JP film of deze DinoRiders achtige film, ik absoluut voor de laatste ga!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef sleepflower het volgende:
Weet iemand wat de titel is van dat tweede boek?
Nou niet in 2006 staat op IMDB.quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Plientjuh het volgende:
komt die film nou nog ?
IMDB zit er ook nog weleens naast tegenwoordig. Er staan films aangekondigd waarvan het nog onzeker is of ze uberhaupt wel gemaakt zullen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en Indy 4 heeft ook nog een lange weg te gaan, want het script is bij mijn weten nog lang niet klaar: Lucas is druk bezig met herschrijven (o jee....)."God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
Mede monsterfilm fan meldt.quote:Op maandag 8 december 2003 15:15 schreef kinky_queen het volgende:
Als monsterfilm fan zit ik echt op het puntje van m'n stoel bij dit soort bagger, nou en dat er geen verhaal in zit, heb nog nooit een monsterfilm met een verhaal gezien! Kom maar op met al die sequels...
[afbeelding]
Dat had ik met The War Of The Worlds, las em helemaal gaar toen ik 12 was.quote:Op maandag 8 december 2003 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Film ging een maand nadat ik het in 6 weken had uitgelezen in premiere
414 pagina's, voor een 9 jarige tamelijk ingewikkelde termen, maar ik vrat het als zoete koek
Inderdaad, ik weet nog wel dat ik half met m,n jas voor m,n ogen naar de T - Rex molt jeep met koters scene zat te kijken als 12 jarige gup in de bios.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jurassic park is pure nostalgie, als klein jochie doodsbang voor de dino's, en toch maar kijken, geweldig vond en vind ik het![]()
Ik ook ja, k heb independence day ook zeker wel 20 keer gezien, steeds maar weerquote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vond verder heel deel 1 doodeng trouwens. Maar toch steeds maar weer kijken he. Als kleutertje van een jaar of 7 kijk je films trouwens altijd duizenden keren achter elkaar. Hoe vaak ik JP1, JP2 en Independence Day wel niet heb gezien
.
Wist je dat er een exacte kopie van deze dino in het klein nog echt bestaat?quote:Op zondag 26 februari 2006 09:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze mogen die spitter wel weer re introduceren, dat beest was gewoon evil.![]()
[afbeelding]
MUWAHAHAHA *ROCHEL SPOEG* !!!!!!!
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ook ja, k heb independence day ook zeker wel 20 keer gezien, steeds maar weer![]()
Zo zag een Dilophosaurus er helemaal niet uit.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat er een exacte kopie van deze dino in het klein nog echt bestaat?
ik ga nu ff googleen en als ik hem vind edit ik hem wel![]()
[afbeelding]Helaas kon ik het plaatje niet vinden, dus maar gewoon een mooi plaatje van de Dilophosaurus![]()
Who gives a fuck.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Zo zag een Dilophosaurus er helemaal niet uit.Die hadden geen kraag en konden geen gif spugen.
Langdradig??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef Drammer het volgende:
Dat zoveel mensen hier deel 3 goed vonden. Ik weet het niet meer precies, behalve dat ik toen ik bioscoop uitkwam, het gevoel had de slechtste film ooit te hebben gezien. Infantiel, goedkoop, langdradig en voorspelbaar. Bah
Jeff Goldblum zat niet in JP 3....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef Smeich het volgende:
JP3 was de eerste film die ik in de bios zag waarbij ik uit de bioscoop wilde lopen (Ocean's 12 was de tweede).. wat een gedrocht zeg! Ik kan me er ook niet veel meer van herinneren, behalve die leuke opening van Jeff Goldblum, die telefoon in die buik en dat ik me vooral irriteerde aan dat kutblaag!
JP3:quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef speknek het volgende:
JP3 was inderdaad een van de slechtste films ooit. Totaal fantasieloos, geen verhaal, alleen maar wat geren, geschreeuw en een irritante kutblaag.
En dat terwijl ik de eerste twee toch allebei heel goed vond.
Dat ineens de halve marine daar land, ik dacht dat dat eiland geheim moest blijven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat einde van JP3..... afgrijselijk
Oja, en het nummer van de marine staat natuurlijk in de gouden gids enzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:56 schreef VoreG het volgende:
Omdat die vrouw, Sally oidde marine had gebeld
Ze had een of andere kennis die een hoge pief was bij de marine! Wel opletten bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Oja, en het nummer van de marine staat natuurlijk in de gouden gids enzo.![]()
Haar man was secretaris bij een minister of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze had een of andere kennis die een hoge pief was bij de marine! Wel opletten bijJurassic Park
Oja, lekker vergezocht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze had een of andere kennis die een hoge pief was bij de marine! Wel opletten bijJurassic Park
dat was de working title van deel 3 ook alquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:12 schreef MrManiak het volgende:
Working Title:
Jurassic Park IV: The Extinction
bron: http://www.advalvas.be/nl/index.php?option=content&task=view&id=3573quote:'Jurassic Park 4' op komst
22/02/2006
('Jurassic Park 4' is in aantocht. Foto: Universal/ Amblin Entertainment)
Na zijn loodzware terroristendrama 'Munich' heeft regisseur Steven Spielberg duidelijk behoefte aan een beetje ontspanning. En wat is er ontspannender dan een heerlijke actiefilm? Plannen voor een nieuwe 'Indiana Jones'-film zijn er al een tijdje, maar zopas kondigde Spielberg aan dat er ook een vierde deel van de 'Jurassic Park'-reeks zal komen. Producent Frank Marshall bevestigde het nieuws. "We hebben nu echt een goed script klaarstaan", aldus Marshall. "De productie zou volgend jaar van start moeten gaan en we willen de film in 2008 in de zalen hebben." Over het verhaal is nog niet veel bekend, maar volgens Marshall zal de jonge Lexie, de kleindochter van miljonair John Hammond (Richard Attenborough), een centrale rol krijgen in de film.
[i]Nog niet definitief [/i]
Toch is het onwaarschijnlijk dat Spielberg de nieuwe 'Jurassic Park' ook zelf zal regisseren. Volgens de geruchten zou hij het liever houden bij 'Indiana Jones 4' en daarna beginnen aan een biografische film over de Amerikaanse president Abraham Lincoln. Bovendien heeft hij het erg druk met de productie van de nieuwe 'Transformers'-film van Michael Bay. De regie van de vierde 'Jurassic Park' zou hij willen overlaten aan Joe Johnston, die ook al het derde deel voor zijn rekening nam.
Maar ook de plannen voor 'Indiana Jones 4' zijn nog steeds niet definitief. Spielberg droomt al lang van een nieuw deel in de reeks, maar zowel hij als producent George Lucas vonden tot nu toe nog geen geschikt scenario. Zelfs de ideeën van regisseurs Frank Darabont ('The Shawshank Redemption') en M. Night Shyamalan ('The Sixth Sense') voldeden niet. Momenteel is het scenario in handen van Jeff Nathanson, die voor Spielberg ook al 'The Terminal' en 'Catch Me if You Can' pende. Laten we hopen dat hij het verhaal dit keer wel goedkeurt, want ondertussen wordt Harrison Ford er niet jonger op.
Lexie de hoofdrol... waarom dat danquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef dj_ko het volgende:
[..]
bron: http://www.advalvas.be/nl/index.php?option=content&task=view&id=3573
De scene met die buggies dat ze door die kuddes heen crossten was in de bios een zeer vette ervaring.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef Merkie het volgende:
Deeltje 2 is toch echt wel de vetste heur. Vooral dat stuk dat ze in dat campertachtige ding zitten en die T-Rex ze naar b'nee probeert te gooien
!
Omdat Lex nu ong 12 jaar na dato een lekker ding is geworden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lexie de hoofdrol... waarom dat dan
Die mogen ze wel in een strak en iets te klein outfitje op zo,n eiland laten rennen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja dat is een goede basis voor een film hehe
Ga deeltje 1 nog maar eens kijken dan. Die bestaat uit alleen maar vette scenes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef Merkie het volgende:
Deeltje 2 is toch echt wel de vetste heur. Vooral dat stuk dat ze in dat campertachtige ding zitten en die T-Rex ze naar b'nee probeert te gooien
!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ga deeltje 1 nog maar eens kijken dan. Die bestaat uit alleen maar vette scenes.
Weet ik, maar deel 2 is gewoon vetterquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ga deeltje 1 nog maar eens kijken dan. Die bestaat uit alleen maar vette scenes.
Het boek is beterquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar deel 2 is gewoon vetter.
Dat is een feit idd.quote:
wat is haar volledige naam?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Omdat Lex nu ong 12 jaar na dato een lekker ding is geworden?
[afbeelding]
Waarom trekken ze dan niet gelijk Luke Skywalker en Princess Leia weer uit de kast?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef ajay het volgende:
Ik hoop dat er na dit deel een deel 5 komt, met zombie-dino's, dus die gemuteerd zijn door het virus. En dan in zes gaan de dino's in space, zodat we een beetje alien-achtige trekjes krijgen.
Misschien kunnen Spielberg en Lucas de handen weer ineen slaan en Indy erby betrekken....
Hmm, kan, kan... Maar Lucas was toch helemaal klaar met StarWars?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Waarom trekken ze dan niet gelijk Luke Skywalker en Princess Leia weer uit de kast?
Als we nou toch bezig zijn.![]()
En dan kan het godzilla effect (eng beest terroriseert stad) ook nog es ff leker door de mangel gehaald worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef ajay het volgende:
[..]
Hmm, kan, kan... Maar Lucas was toch helemaal klaar met StarWars?
'Tis ook maar om aan te geven, dat er nog genoeg valt te melken en dat het erop lijkt dat Spielberg in wil spelen op de angst voor virussen onder mensen. Misschien kan er dan ook nog wel een deel vanaf waarin bebaarde terroristen onder een 'jalla, jalla, ipsi, ipsi' kreet dinosauriërs/-ussen rond laten lopen door New York. Heb je die groep ook erbij. Kaskraker.
We wachten het af.
Deel 2 niet gezien zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En dan kan het godzilla effect (eng beest terroriseert stad) ook nog es ff leker door de mangel gehaald worden.
ik heb een grote T-Rex van The Lost Worldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog een doos vol Jurassic Park poppetjes op zolder staan
grote T-Rex, kleine T-Rex, middelgrote T-Rex, peipkleine T-Rex, groite stegosaurus, grote triceratops.. ik geloof dat ik op 2 of 3 poppetjes na alles compleet hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een grote T-Rex van The Lost World
Inclusief 3 geluiden én een mannetje in een kooi die ie kan opeten
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
grote T-Rex, kleine T-Rex, middelgrote T-Rex, peipkleine T-Rex, groite stegosaurus, grote triceratops.. ik geloof dat ik op 2 of 3 poppetjes na alles compleet heb
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef Herald het volgende:
[..]
![]()
heb je ook die elektronische velociraptor?
Jep, heb em hier zelfs op DVD liggen, maar ik doelde op de oude japanse Godzilla versus andere enge dino films.quote:
De coelophysissen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
ik heb of had de elektronische Dilophosaurus (die spuger), zo'n vliegende en 2 die je kon buigen.
dat was die Triceratopsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef VoreG het volgende:
En zo dino waar een stuk uit zijn huid kon als Big mofo T-rex eraan kwam
Dat waren al de drie de grote dino's, de triceratops de stegosaurus en de T-Rex (de grote T-Rex, dus niet de King Size T-Rex)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef VoreG het volgende:
En zo dino waar een stuk uit zijn huid kon als Big mofo T-rex eraan kwam
Noooooooo! Deel 3 vind ik niet alleen de slechtste Jurassic Park, hij staat ook érg sterk in mijn top 10 van slechtste films die ik ooit heb gezien. Echt wat een vreselijke film vond ik dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:46 schreef Drammer het volgende:
"Toch is het onwaarschijnlijk dat Spielberg de nieuwe 'Jurassic Park' ook zelf zal regisseren (...) De regie van de vierde 'Jurassic Park' zou hij willen overlaten aan Joe Johnston, die ook al het derde deel voor zijn rekening nam."
AAAARGH! Laat maar zitten dan.![]()
Vandaar dat JP3 zo ongelofelijk zoog. Altijd gedacht dat die ook van Spielberg wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:46 schreef Drammer het volgende:
"Toch is het onwaarschijnlijk dat Spielberg de nieuwe 'Jurassic Park' ook zelf zal regisseren (...) De regie van de vierde 'Jurassic Park' zou hij willen overlaten aan Joe Johnston, die ook al het derde deel voor zijn rekening nam."
AAAARGH! Laat maar zitten dan.![]()
In JP 1 zie je haar kleine borst + tepel...quote:
Ik heb die ook, alleen heb ik de franse versie dus ik wist mijn god niet wat de bedoeling was. Ik heb het wel veel gespeeld voor zover ik dat kon, erg tof.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik had wel de JP games.
Jurassic Park (snes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar was ze 13 ofzo, ze is van 1979.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:23 schreef Patch het volgende:
[..]
In JP 1 zie je haar kleine borst + tepel...
Was nog een hele discussie tussen Fokuser Herald en mijzelf...
maak er maar screencaps van, zou ik zeggen, je zou de eerste zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb die ook, alleen heb ik de franse versie dus ik wist mijn god niet wat de bedoeling was. Ik heb het wel veel gespeeld voor zover ik dat kon, erg tof.
@Patch
Zijn daar ook bewijzen van?
ja en?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Daar was ze 13 ofzo, ze is van 1979.
Ik wou er dus mee zeggen, dat ze idd de leeftijd had toen om tietgroei te hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef Patch het volgende:
[..]
ja en?
Was ook niet echt de intentie om dat te tonen....
Denk dat niemand het is opgevallen van de crew...
Ik weet wel dat alle bordjes in het gebouw Sorti ipv Exit aangaven, maar of het geheel frans was weet ik niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb die ook, alleen heb ik de franse versie dus ik wist mijn god niet wat de bedoeling was. Ik heb het wel veel gespeeld voor zover ik dat kon, erg tof.
@Patch
Zijn daar ook bewijzen van?
Ik hoef de meeste users denk ik niet te vertellen, dat men via verscheidene beschikbare emulators weer de oude games kan spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet wel dat alle bordjes in het gebouw Sorti ipv Exit aangaven, maar of het geheel frans was weet ik niet..
Wel ongelooflijk gaaf spel
Dan ging dat kreng alleen langzamer lopen zodat je als een gek een gebouw inkonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah de onverslaanbare T-rex!
Of was die wel verslaanbaar, want mij is het nooit gelukt. Je kon het geloof ik wel verdoven.
Nee, je kon em wel met verdovingspijlen vertragen, zodat je meer tijd had om weg te komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah de onverslaanbare T-rex!
Of was die wel verslaanbaar, want mij is het nooit gelukt. Je kon het geloof ik wel verdoven.
Ziet er mooi uit, maar niet echt m,n type game.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Jurassic Park Operation Genesis is ook wel lachen. Kun je je eigen park bouwen.
Was idd zwaar geflopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:22 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook nog een Jurassic Park spel dat heet Total Chaos. Moet je een basis bouwen en de dino's zijn je units. Mislukte versie van Red Alert
Standalone mod?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
http://www.jpmod.com/
Even een linkje naar de Far Cry mod.![]()
Was wel de bedoeling ja, er zou ook een singleplay campaign komen die de verhaallijnen van alle 3 de films zou bevatten en een eigen verzonnen quest, zowel Isla Nublar als Isla Sorna zou je moeten doorwerken.quote:
K had een hele tijd geleden in de pu al gelezen over deze mod maar dacht dat ie allaaang uit was, helaas nog nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling ja, er zou ook een singleplay campaign komen die de verhaallijnen van alle 3 de films zou bevatten en een eigen verzonnen quest, zowel Isla Nublar als Isla Sorna zou je moeten doorwerken.
En we wachten, en we wachten.![]()
Ik ook niet, hetzelfde verhaal met die trailer moviesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
K had een hele tijd geleden in de pu al gelezen over deze mod maar dacht dat ie allaaang uit was, helaas nog niet![]()
PS. kon jij de demo wel downloaden op die site? ik niet![]()
Kutduitsersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik ook niet, hetzelfde verhaal met die trailer movies![]()
Meld ff of ie werkt, heb geen zin om voor jan lul FC weer te installen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kutduitsers![]()
Het lijkt erop dat ik hier op dit moment een multiplayer beta te pakken heb
JPMOD_ALPHA_0
85.2 mb groot
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Meld ff of ie werkt, heb geen zin om voor jan lul FC weer te installen.
Hier iig niet FC doet raar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:52 schreef Patch het volgende:
Nog geen screencaps?
screencaps van Ariana bedoel ik he?quote:
ik heb het nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:23 schreef Patch het volgende:
In JP 1 zie je haar kleine borst + tepel...
Was nog een hele discussie tussen Fokuser Herald en mijzelf...
kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:12 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds niet gezien
maarja jij vertelde ook dat die Badedas reclame van toen erg pikant was
staat er niet tussenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
http://www.picsearch.com/search.cgi?custid=3301&q=ariana+richards
Leef je uit.
quote:
Tresspasser was gaaf, kreeg er af en toe de stuipen van als ik em s,avonds in ,t donker speelde.quote:
Maar best lame als je JP fan bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb Dino Crisis. Ook erg gaaf, vooral als Dinofan
Trespasser had ook een ongelovelijk moeilijke besturing (vond ik danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tresspasser was gaaf, kreeg er af en toe de stuipen van als ik em s,avonds in ,t donker speelde.
Was idd een zwaar nadeel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Trespasser had ook een ongelovelijk moeilijke besturing (vond ik dan)
dat was echt jammer aan het spel
What do they got in here? King Kong?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Devilnl het volgende:
kheb zonet JP1(du vu du) gekeken
toch wel weer mooi
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tresspasser was gaaf, kreeg er af en toe de stuipen van als ik em s,avonds in ,t donker speelde.
Oke, dat kwam ff sick over.quote:
whehe, de t rex is nog niet gevaarlijk genoeg zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Oke, dat kwam ff sick over.![]()
![]()
Ik hoop dat ze nu is de raptors wat minder naar voren halen, na 3 films weten we wel dat ze ontzettend gevaarlijk zijn.(beetje uitgemolken concept)
Ik hoop op meer actie van de Rex net als in TLW, en de Spitters terug, en prop die Spinogoochem er ook maar bij.
Of een gehele zwerm van die mini dinootjes uit TLW, was ook wel grappig.
Ik vond het coolst dat het beest gewoon als vogel werd neergezet, fluiten, koeren en doen, en dan ineens ontploffenquote:Op zondag 26 februari 2006 09:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze mogen die spitter wel weer re introduceren, dat beest was gewoon evil.![]()
[afbeelding]
MUWAHAHAHA *ROCHEL SPOEG* !!!!!!!
En wat is het excuus voor de Raptors?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond het coolst dat het beest gewoon als vogel werd neergezet, fluiten, koeren en doen, en dan ineens ontploffen
Het beest was alleen 2x zo groot als in de film, maar daar kun je het excuus "jonkie" nog aan plakken
Ja idd eerst een beetje de blije vrolijke wannabee duif uithangen en dan...SPLUT!!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond het coolst dat het beest gewoon als vogel werd neergezet, fluiten, koeren en doen, en dan ineens ontploffen
Het beest was alleen 2x zo groot als in de film, maar daar kun je het excuus "jonkie" nog aan plakken
LET WEL, het zijn genetisch gekloonde dinosaurussen, dus waarschijnlijk hebben de wetenschappers ze ook een beetje aangepast, of het zou een subsoort kunnen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles voor de sensatie misschien?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die waren domweg oversized. Grappig feitje is dat er later een skelet in Utah gevonden is, net een paar maanden na release ofzo, wat veel dichter bij de bouw van de filmraptors kwam.
Toch jammer dat er dat soort fouten gemaakt werden terwijl ze een klein leger aan adviseurs hadden...
ach de T-Rex kop is ook niet correct want die heeft geen dakje boven zijn ogen, er is geen reden om aan te nemen dat het beest enkel op zicht joeg, de dilophosaurus kon geen gif spugen en had geen kraag, en de Brachiosaurus kon niet op zijn achterpoten staan.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die waren domweg oversized. Grappig feitje is dat er later een skelet in Utah gevonden is, net een paar maanden na release ofzo, wat veel dichter bij de bouw van de filmraptors kwam.
Toch jammer dat er dat soort fouten gemaakt werden terwijl ze een klein leger aan adviseurs hadden...
volgens de making of van JP3 gaan de scenes tussen animatronics en CGI niet naadloos over maar zat er altijd een cut tussen. Pas in JP3 laten ze animatronics overvloeien in CGI.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
De stukken dat de raptors door de keuken lopen zijn gefilmd door een gast in een dino-broek aan een railing te hangen en door de keuken te laten hoppen. CGI gaat hier nagenoeg naadloos in over (en dat voor die tijd, ik blijf erbij dat het fantastische CGI is), maar de closeups van de voeten op de vloer met klikkende nagels is volledig in-camera opgenomen.
Was hij ook niet verantwoordelijk voor de Tripods uit War Of The Worlds??quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Stan Winston is een van de grootste kunstenaars van onze tijd
De dinos, predator, alien queen, terminator enz
Mjah, ik druk me wellicht verkeerd uit, maar ik doel meer op dat het toen al erg lastig was in sommige shots om de CGI er makkelijk uit te halen...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens de making of van JP3 gaan de scenes tussen animatronics en CGI niet naadloos over maar zat er altijd een cut tussen. Pas in JP3 laten ze animatronics overvloeien in CGI.
hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Met CGI die het origineel nog steeds niet kan overtreffen
dat gerucht is iig absoluut niet nieuw, dat steekt elke paar maanden de kop op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef magnifor het volgende:
Ik ga niet kijken als dat gerucht waar is. Slaat nergens op namelijk.
Zou dan eerder Dino Riders de movie worden ofzo, heeft dan geen reet meer met JP te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Het laatste gerucht over de plot is hopelijk een fout geintje: de Amerikaanse regering zou dino's hebben getraind en met wapens hebben opgetuigd om ze in te kunnen zetten in oorlogssituaties. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk.
Lachertje.
Ik zou bij bijna elk scenario het wel willen kijken, maar als dit waar is dan sla ik toch echt over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Het laatste gerucht over de plot is hopelijk een fout geintje: de Amerikaanse regering zou dino's hebben getraind en met wapens hebben opgetuigd om ze in te kunnen zetten in oorlogssituaties. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk.
Lachertje.
Zat qua sfeer het dichtst bij het boek, veel designwerk was exact zoals ik het voor ogen had bij het lezen ervan. Maar het verhaal was gewoon stukken minder...quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:19 schreef RemCOW het volgende:
Een voordeel, slechter dan deel 3 kan de film in elk geval niet worden.
dat was maar een relatief klein gedeelte..quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vond deel 3 beter dan deel 2. Ik hou er niet zo van al dino e.d. naar de stad komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Lachertje.
Ik vond de scene geweldig waarin ze met haar verwonde been op Dr Grant komt afrennen. Dr Graaaaant! AAEEEEH!1 Die acteerde ik altijd na.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik was in Jurassic Park een beetje verliefd op Laura Dern...
Dat is van een héle tijd terug en niet waar. Er is op dit moment nog gewoon géén officieel script.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:20 schreef magnifor het volgende:
Ik meen ergens ooit geruchten gelezen te hebben over de plot:
Dat de overheid velociraptors zou kweken om vervolgens te gebruiken in oorlogen en dergelijke.als het waar is.
Owja:
[..]
Misschien is er nog geen officieel script maar er zal ongetwijfeld in grote lijnen bedacht zijn waar de film over gaat. Je kan niet beginnen met casten als je geen verhaallijn hebt.quote:Op zondag 25 mei 2008 09:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat is van een héle tijd terug en niet waar. Er is op dit moment nog gewoon géén officieel script.
Geen deel 4.quote:Producers Say No to Jurassic Park 4
Producers Frank Marshall and Kathleen Kennedy just revealed at today's junket for The Curious Case of Benjamin Button that plans have fallen through for a fourth entry in the "Jurassic Park" franchise.
When asked if there was any development on the long-anticipated sequel, Kennedy responded, "No... I don't know. You know, when Crichton passed away, I sorta felt maybe that's it. Maybe that's a sign that we don't mess with it."
Since Joe Johnston's Jurassic Park III in 2001, Universal has been developing a fourth outing in the successful franchise. The studio commissioned William Monahan and John Sayles to pen a script in '04.
Dino ridersquote:Op zondag 25 mei 2008 00:20 schreef magnifor het volgende:
Ik meen ergens ooit geruchten gelezen te hebben over de plot:
Dat de overheid velociraptors zou kweken om vervolgens te gebruiken in oorlogen en dergelijke.als het waar is.
Owja:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |