Zat qua sfeer het dichtst bij het boek, veel designwerk was exact zoals ik het voor ogen had bij het lezen ervan. Maar het verhaal was gewoon stukken minder...quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:19 schreef RemCOW het volgende:
Een voordeel, slechter dan deel 3 kan de film in elk geval niet worden.
dat was maar een relatief klein gedeelte..quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vond deel 3 beter dan deel 2. Ik hou er niet zo van al dino e.d. naar de stad komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Het laatste gerucht over de plot is hopelijk een fout geintje: de Amerikaanse regering zou dino's hebben getraind en met wapens hebben opgetuigd om ze in te kunnen zetten in oorlogssituaties. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk.
Lachertje.
Ik vond de scene geweldig waarin ze met haar verwonde been op Dr Grant komt afrennen. Dr Graaaaant! AAEEEEH!1 Die acteerde ik altijd na.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik was in Jurassic Park een beetje verliefd op Laura Dern...
Dat is van een héle tijd terug en niet waar. Er is op dit moment nog gewoon géén officieel script.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:20 schreef magnifor het volgende:
Ik meen ergens ooit geruchten gelezen te hebben over de plot:
Dat de overheid velociraptors zou kweken om vervolgens te gebruiken in oorlogen en dergelijke.als het waar is.
Owja:
[..]
Misschien is er nog geen officieel script maar er zal ongetwijfeld in grote lijnen bedacht zijn waar de film over gaat. Je kan niet beginnen met casten als je geen verhaallijn hebt.quote:Op zondag 25 mei 2008 09:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat is van een héle tijd terug en niet waar. Er is op dit moment nog gewoon géén officieel script.
Geen deel 4.quote:Producers Say No to Jurassic Park 4
Producers Frank Marshall and Kathleen Kennedy just revealed at today's junket for The Curious Case of Benjamin Button that plans have fallen through for a fourth entry in the "Jurassic Park" franchise.
When asked if there was any development on the long-anticipated sequel, Kennedy responded, "No... I don't know. You know, when Crichton passed away, I sorta felt maybe that's it. Maybe that's a sign that we don't mess with it."
Since Joe Johnston's Jurassic Park III in 2001, Universal has been developing a fourth outing in the successful franchise. The studio commissioned William Monahan and John Sayles to pen a script in '04.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |