Alles voor de sensatie misschien?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die waren domweg oversized. Grappig feitje is dat er later een skelet in Utah gevonden is, net een paar maanden na release ofzo, wat veel dichter bij de bouw van de filmraptors kwam.
Toch jammer dat er dat soort fouten gemaakt werden terwijl ze een klein leger aan adviseurs hadden...
ach de T-Rex kop is ook niet correct want die heeft geen dakje boven zijn ogen, er is geen reden om aan te nemen dat het beest enkel op zicht joeg, de dilophosaurus kon geen gif spugen en had geen kraag, en de Brachiosaurus kon niet op zijn achterpoten staan.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die waren domweg oversized. Grappig feitje is dat er later een skelet in Utah gevonden is, net een paar maanden na release ofzo, wat veel dichter bij de bouw van de filmraptors kwam.
Toch jammer dat er dat soort fouten gemaakt werden terwijl ze een klein leger aan adviseurs hadden...
volgens de making of van JP3 gaan de scenes tussen animatronics en CGI niet naadloos over maar zat er altijd een cut tussen. Pas in JP3 laten ze animatronics overvloeien in CGI.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
De stukken dat de raptors door de keuken lopen zijn gefilmd door een gast in een dino-broek aan een railing te hangen en door de keuken te laten hoppen. CGI gaat hier nagenoeg naadloos in over (en dat voor die tijd, ik blijf erbij dat het fantastische CGI is), maar de closeups van de voeten op de vloer met klikkende nagels is volledig in-camera opgenomen.
Was hij ook niet verantwoordelijk voor de Tripods uit War Of The Worlds??quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Stan Winston is een van de grootste kunstenaars van onze tijd
De dinos, predator, alien queen, terminator enz
Mjah, ik druk me wellicht verkeerd uit, maar ik doel meer op dat het toen al erg lastig was in sommige shots om de CGI er makkelijk uit te halen...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens de making of van JP3 gaan de scenes tussen animatronics en CGI niet naadloos over maar zat er altijd een cut tussen. Pas in JP3 laten ze animatronics overvloeien in CGI.
hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Met CGI die het origineel nog steeds niet kan overtreffen
dat gerucht is iig absoluut niet nieuw, dat steekt elke paar maanden de kop op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef magnifor het volgende:
Ik ga niet kijken als dat gerucht waar is. Slaat nergens op namelijk.
Zou dan eerder Dino Riders de movie worden ofzo, heeft dan geen reet meer met JP te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Het laatste gerucht over de plot is hopelijk een fout geintje: de Amerikaanse regering zou dino's hebben getraind en met wapens hebben opgetuigd om ze in te kunnen zetten in oorlogssituaties. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk.
Lachertje.
Ik zou bij bijna elk scenario het wel willen kijken, maar als dit waar is dan sla ik toch echt over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef MadGuy het volgende:
Het laatste gerucht over de plot is hopelijk een fout geintje: de Amerikaanse regering zou dino's hebben getraind en met wapens hebben opgetuigd om ze in te kunnen zetten in oorlogssituaties. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk.
Lachertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |