Ik ook ja, k heb independence day ook zeker wel 20 keer gezien, steeds maar weerquote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vond verder heel deel 1 doodeng trouwens. Maar toch steeds maar weer kijken he. Als kleutertje van een jaar of 7 kijk je films trouwens altijd duizenden keren achter elkaar. Hoe vaak ik JP1, JP2 en Independence Day wel niet heb gezien
.
Wist je dat er een exacte kopie van deze dino in het klein nog echt bestaat?quote:Op zondag 26 februari 2006 09:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze mogen die spitter wel weer re introduceren, dat beest was gewoon evil.![]()
[afbeelding]
MUWAHAHAHA *ROCHEL SPOEG* !!!!!!!
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ook ja, k heb independence day ook zeker wel 20 keer gezien, steeds maar weer![]()
Zo zag een Dilophosaurus er helemaal niet uit.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat er een exacte kopie van deze dino in het klein nog echt bestaat?
ik ga nu ff googleen en als ik hem vind edit ik hem wel![]()
[afbeelding]Helaas kon ik het plaatje niet vinden, dus maar gewoon een mooi plaatje van de Dilophosaurus![]()
Who gives a fuck.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Zo zag een Dilophosaurus er helemaal niet uit.Die hadden geen kraag en konden geen gif spugen.
Langdradig??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef Drammer het volgende:
Dat zoveel mensen hier deel 3 goed vonden. Ik weet het niet meer precies, behalve dat ik toen ik bioscoop uitkwam, het gevoel had de slechtste film ooit te hebben gezien. Infantiel, goedkoop, langdradig en voorspelbaar. Bah
Jeff Goldblum zat niet in JP 3....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef Smeich het volgende:
JP3 was de eerste film die ik in de bios zag waarbij ik uit de bioscoop wilde lopen (Ocean's 12 was de tweede).. wat een gedrocht zeg! Ik kan me er ook niet veel meer van herinneren, behalve die leuke opening van Jeff Goldblum, die telefoon in die buik en dat ik me vooral irriteerde aan dat kutblaag!
JP3:quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef speknek het volgende:
JP3 was inderdaad een van de slechtste films ooit. Totaal fantasieloos, geen verhaal, alleen maar wat geren, geschreeuw en een irritante kutblaag.
En dat terwijl ik de eerste twee toch allebei heel goed vond.
Dat ineens de halve marine daar land, ik dacht dat dat eiland geheim moest blijven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat einde van JP3..... afgrijselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |