Deel 3 is echter bijna een kopie van enige stukken uit het eerste boek, en was erg gaaf uitgewerkt en als er een aparaat was dat mijn fantasie op film kon zetten dan had ie er kwa sfeer en ontwerp ongeveer hetzelfde uitgezien...
klein detail: in het boek ontsnappen raptors op een bevoorradingsschip door mee te liften, en worden alle overlevenden door het leger van Costa Rica opgehaald...
Kwa spanning etc is het natuurlijk wel de eerste die het beste blijft
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 08-12-2003 17:54]
quote:Ben wel benieuwd geworden naar de boeken nu, zijn wel echt spannend dus?
Op maandag 8 december 2003 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Deel 1 volgt het verhaal in heeeeeele grove lijnen, deel 2 heeft alleen de intro uit het eerste boek geleend en deelt de naam met het 2e boek, maar was verder totaal losgeslagen van enige logica...-knip-
quote:Spannend en stukken beter uitgewerkt, voor het eerst gelezen op mijn 9e
Op maandag 8 december 2003 21:58 schreef Hare het volgende:[..]
Ben wel benieuwd geworden naar de boeken nu, zijn wel echt spannend dus?
quote:Haha, zul jij even uitgegeken hebben naar de eerste film toen je hoorde dat ze het boek gingen verfilmen. Net zoiets als nu met LoTR dus
Op maandag 8 december 2003 22:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Spannend en stukken beter uitgewerkt, voor het eerst gelezen op mijn 9e
414 pagina's, voor een 9 jarige tamelijk ingewikkelde termen, maar ik vrat het als zoete koek
Deel 1 was gewoon goed. Ok, dino's op een eiland is niet realistisch, maar het kwam wel overtuigend over.
Deel 2 was niet goed Laat ik me verder ook niet over uit.
Deel 3 was wel weer goed. De hele sfeer en de beelden er omheen. verhaal was niet sterk, maar dat terzijde
Volgens mij kunnen ze nog beter de verhaallijn van dat eerste JP super-nintendo spel gebruiken...
quote:ALs je bedoelt dat ze een bepaalde voeding nodig hadden om te overleven? dan niet want dat wordt al in deel 2 of 3 uitgelegd dat de natuur daar wat opgevonden heeft, net als dat ze zich wel kunnen voortplanten terwijl er alleen maar vrouwtjes zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 10:48 schreef PDOA het volgende:
Dat verhaal van deel 4 slaat ook weer nergens op, was het niet juist de bedoeling dat de dino's zouden uitsterven?
quote:er waren 2 boeken, 1 was meer een rampenboek waarin het thema mens speelt voor God centraal stond, en in deel 2 zit het thema dat wij als mensen niets in hun waarde kunnen laten en overal een blaadje willen uitslaan...
Op dinsdag 9 december 2003 08:13 schreef _Flea_ het volgende:
Hoeveel boeken zijn er dan? 3?
Ik heb alleen deel 1 thuis. Maar die was echt super en vond ik spannender dan de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Plothole 1 en daarmee DE torpedo: het scheerschuimbusje had maar genoeg koeling voor 48-72 uur ofzo, niet 10 jaar...
Het zal wel in toevallig in een vrieskist gerold zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Plothole 1 en daarmee DE torpedo: het scheerschuimbusje had maar genoeg koeling voor 48-72 uur ofzo, niet 10 jaar...
Rest riekt ook naar commercie ipv de behoefte om nog een goede JP film te maken...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:53 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk.
Dat meen je? De sfeer van het 1e boek was stress om Dino's het hok in te krijgen en het eiland weer gerepareerd te krijgen. Ik heb daar niets van gemerkt in het 3e boek waar alleen maar domme actie scenes in zitten. Daarbij was deel III ook het enige deel dat niet op de boeken gebasseerd was.quote:Op zaterdag 26 juli 2003 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu maar hopen dat de sfeer van de eerste 2 boeken wordt behaald (deel3 slaagde daar echt MIJLENver veel beter in dan part 1 et 2 van Spielberg)
Ik denk inderdaad ook dat de JP franchise zoals deze de eerste 3 films eruit zag niet nog verder uitgekauwd moet worden. Dit kan leuk worden... of compleet over de top gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaa, ik heb net het script gelezen en ik moet zeggen, als ik moet kiezen tussen weer een derzelfde JP film of deze DinoRiders achtige film, ik absoluut voor de laatste ga!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef sleepflower het volgende:
Weet iemand wat de titel is van dat tweede boek?
Nou niet in 2006 staat op IMDB.quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Plientjuh het volgende:
komt die film nou nog ?
IMDB zit er ook nog weleens naast tegenwoordig. Er staan films aangekondigd waarvan het nog onzeker is of ze uberhaupt wel gemaakt zullen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en Indy 4 heeft ook nog een lange weg te gaan, want het script is bij mijn weten nog lang niet klaar: Lucas is druk bezig met herschrijven (o jee....)."God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
Mede monsterfilm fan meldt.quote:Op maandag 8 december 2003 15:15 schreef kinky_queen het volgende:
Als monsterfilm fan zit ik echt op het puntje van m'n stoel bij dit soort bagger, nou en dat er geen verhaal in zit, heb nog nooit een monsterfilm met een verhaal gezien! Kom maar op met al die sequels...
[afbeelding]
Dat had ik met The War Of The Worlds, las em helemaal gaar toen ik 12 was.quote:Op maandag 8 december 2003 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Film ging een maand nadat ik het in 6 weken had uitgelezen in premiere
414 pagina's, voor een 9 jarige tamelijk ingewikkelde termen, maar ik vrat het als zoete koek
Inderdaad, ik weet nog wel dat ik half met m,n jas voor m,n ogen naar de T - Rex molt jeep met koters scene zat te kijken als 12 jarige gup in de bios.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jurassic park is pure nostalgie, als klein jochie doodsbang voor de dino's, en toch maar kijken, geweldig vond en vind ik het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |