Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En er is ook een bijpassende portemonneequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! JA!
[..]
oei, en pups zijn zoooo goed in wachten...![]()
aap!
vrouwen en tasjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is ook een bijpassende portemonnee
[ afbeelding ]
Had je het tasje gezien? ZOMGquote:
ik zag hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je het tasje gezien? ZOMG![]()
Nou ok dan, omdat ik even niks meer weetquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
oei, en pups zijn zoooo goed in wachten...![]()
aap!
Goedemorgenquote:
Mooi he?quote:
quote:
Mogguhquote:
Woah!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef PeZu het volgende:
zazzleje
hij is binnen
http://www.zazzle.co.uk/jaws_tshirt-235050008312765100
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
Nou ok dan, omdat ik even niks meer weet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef PeZu het volgende:
zazzleje
hij is binnen
http://www.zazzle.co.uk/jaws_tshirt-235050008312765100
Call zequote:
MPGquote:
Hoe diplomatiek correctquote:
Toch niet in dezelfde callquote:
Welkom terugquote:
quote:
Welcome backquote:
die is wel tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is ook een bijpassende portemonnee
[ afbeelding ]
Haiquote:
Gewoon voet bij stuk houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
En het begint: nog 7,5 werkdag en nu begint me n te vragen of ik echt mijn verlofdagen wil opnemen. Uhm ja, zonder enige compensatie dat voor mij voordelig is zie ik geen reden om toch langs te komen
Had je de gruwelijk mooie tas ook gezien?quote:
En wat zeiden ze toen je ze dat vertelde?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
En het begint: nog 7,5 werkdag en nu begint me n te vragen of ik echt mijn verlofdagen wil opnemen. Uhm ja, zonder enige compensatie dat voor mij voordelig is zie ik geen reden om toch langs te komen
lovelyquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
Thomas de treinquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
Gewoon volhouden.... het zijn jouw dagen... als je ze laat uit betalen kost dat je meer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
Wat een zielig snoetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je ze dat vertelde?
ja hij lachte net daarna toen ik die foto maaktequote:
7,5 dag voor vertrek... jaja dat zal nut hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.
uiteraardquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je de gruwelijk mooie tas ook gezien?![]()
Precies, bier en tieten. Nou ja, laat dat bier ook maar zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij hebt ook geen hart voor de zaak...
Gelukkig was de zaak altijd wel hard voor jou![]()
Groot gelijk dus
zijn kopje hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
koffie dan maar ?quote:
* schuift kan doorquote:
Lekker koppiequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar toen was de foto voorbij, en werd hij vrolijk van het idee dat hij met de trein kan spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij lachte net daarna toen ik die foto maakte![]()
Tieten opt werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, bier en tieten. Nou ja, laat dat bier ook maar zitten.
Nou ja, ik heb vijf weken verlofquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
7,5 dag voor vertrek... jaja dat zal nut hebben
Mijn god wat een instelling...
Er lopen er wel rond.quote:
wat een dropje is Koen toch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
En ineens was Pheno ziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.
Nee, ik heb me nog nooit ziek gemeld omdat ik iets niet wilde.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard
Leuk setje
Ik moet nu ook echt een nieuwe portemedinges, de mijne is definitief overleden helaas...
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vijf weken verlofDus op zich kan ik best wat betekeken, als ik zou willen. Maar ik heb er geen zin in. Daar moet toch echt een betere prijs voor staan. Uitkleden zeg ik je. Ja jij
Ziek zijn overkomt mensen vakerquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vijf weken verlofDus op zich kan ik best wat betekeken, als ik zou willen. Maar ik heb er geen zin in. Daar moet toch echt een betere prijs voor staan. Uitkleden zeg ik je. Ja jij
Ah, dat dusquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
En nu koffieNiet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap het wel, maar of bespreek het met haar of laat het los.... Alles zo in je hoofd maakt het alleen maar groter dan wat het is....
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
En nu koffiewelke vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ah... netjes van jequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb me nog nooit ziek gemeld omdat ik iets niet wilde.
Ik lig nog op bedquote:
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid isquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah... netjes van je
Nja dan moeten ze maar met een compensatie komen, je recht op het verlof kunnen ze je niet ontnemen
Die krijg je hier alleen als je gehele arm bruin is van het verwennen van de hoge bazen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik er niet voor in aanmerking komquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leuke vorm van een gouden handdruk...
sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe diplomatiek correct![]()
Succes
ik denk het nietquote:
myraelaquote:
Mja zo ben ik nou eenmaal. te schijterig om er wat van te zeggen. Geen idee hoe...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenIk snap het wel, maar of bespreek het met haar of laat het los.... Alles zo in je hoofd maakt het alleen maar groter dan wat het is....
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid is
Dat zeg je perfect.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid is
Dat dus...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.
goede keuze ik ben er toch nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig nog op bedIk ben zo moe,..
Dus heb afgezegd
![]()
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.
Snel, een dieet volgen van anderhalve werkweek!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.
Ben jij een bedrijfsbelang dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.
Das een goeiequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog eens kijken of die kookwas klaar is...
De fundamenten van het gebouwd zijn wel verstevigd voor me.quote:
Gewoon, dat het je opvalt en dat je je afvraagt of er misschien iets is. Zoiets, je houdt het helemaal bij jezelf maar bent het dan wel kwijtquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja zo ben ik nou eenmaal. te schijterig om er wat van te zeggen. Geen idee hoe...
Dus dan zal ik het wel los moeten laten
je bent zo belangrijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
goede keuze ik ben er toch niet
Sterkte![]()
Mja je hebt gelijk, nu is het even kut, morgen ben ik het wel weer kwijt.. heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd eigenlijk dus ze kan wel wachten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon, dat het je opvalt en dat je je afvraagt of er misschien iets is. Zoiets, je houdt het helemaal bij jezelf maar bent het dan wel kwijtEn "erger" dan hoe het nu is wordt het toch niet, je kunt er alleen iets mee winnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar pheno als jij er straks niet meer bent, kunnen ze ook geen beroep op je doen
Dus ze moeten het maar gewoon accepteren.En het doen met de mensen die ze hebben
En wat een stomme collega's heb jij dan, die zouden precies hetzelfde doen lijkt mij?
De mijne was NOG niet klaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een goeie
* LovelyLady neemt een slok koffie en haalt de ene was uit de wasmachien en stopt er een nieuwe in
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je hebt gelijk, nu is het even kut, morgen ben ik het wel weer kwijt.. heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd eigenlijk dus ze kan wel wachten..LiefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet te sappel om andere mensen
Jij bent leuk en goed zoals je bent, dat sommigen dat niet zien is hun gebrek en probleem niet de jouwe
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Volgens mij is mijn machine er gemiddeld 3 uur mee bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De mijne was NOG niet klaar
twee en een half uur doen over een kookwas, is dat normaal?
(ik draai normaal alleen korte bonte wasjes)
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefjeMaak je niet te sappel om andere mensen
Jij bent leuk en goed zoals je bent, dat sommigen dat niet zien is hun gebrek en probleem niet de jouwe
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn machine er gemiddeld 3 uur mee bezig
dat kan helaas niet vaak, iets met werken voor mijn geld enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ja, de volgende keer dat ik er ben moet jij er ook zijn
Dankje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL was het nog gelukt voor de audi ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefjeMaak je niet te sappel om andere mensen
![]()
Watquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan![]()
ik weet wat andere vinden vinden maar ik vind je een tof wijf
Oude handdoekken die errug smerig warenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?
Ik draai enkel 40/30 graden wasjes (een hele enkele keer 60)
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...
Wat precies?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL was het nog gelukt voor de audi ?
Mijne was iig bijna klaar, volgens mij aan het centrifugeren (ik zag de trommel nog naschommelen)quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatEcht waar.... de mijne 2 uur
Mijn laboratoriumjasquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik was mijn handdoeken/theedoeken/vaatdoeken/ondergoed/beddengoed op 60 gradenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...
Ik weet niet hoe oud de jouwe is, maar de mijne is nu denk ik 8 jaar oud ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatEcht waar.... de mijne 2 uur
oooooooooow nou stomme teambaas dan...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).
was ff werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).
de mijn is nu 4 jaar oud geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was mijn handdoeken/theedoeken/vaatdoeken/ondergoed/beddengoed op 60 gradenAltijd al zo gedaan
En snap ik, maar dat is eigenlijk dus nergens voor nodig![]()
[..]
Ik weet niet hoe oud de jouwe is, maar de mijne is nu denk ik 8 jaar oud ofzo
Mijne ook een jaar of 3quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de mijn is nu 4 jaar oud geloof ik
hoe denk je dat die draad is gebrokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dan krijg je kortsluiting![]()
Nee joh, hij is waterdichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dan krijg je kortsluiting![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe denk je dat die draad is gebroken
De was staat hier alweer te snorrenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nu jullie het over wasjes hebben.... ik moet vanavond aan de slag, ik moet voor vrijdag klaar zijn
Vrijdagochtend nog wel de laatste dingen wegstrijken, maar mijn meet begint al om half 11
waar je maandag nog voor vroeg of we je succes wilde wensenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oude handdoekken die errug smerig waren
[..]
Wat precies?
(we hebben weer een hoop gefixt)
Oh dat had ik idd genoemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar je maandag nog voor vroeg of we je succes wilde wensen
WIE IS ER OP HET BALKON GEWEEST?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
Marijkemarijkemarijke, kijk eens wat er op het balkon stond toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
een paars lila roze? gekleurd kistje en een aardbeien potquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
Marijkemarijkemarijke, kijk eens wat er op het balkon stond toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik donderdag vrij had genomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
De was staat hier alweer te snorren
Het droogt nu wel nit zo hard als vorige week denk ik, maar toch lekker buiten drogen
Ik heb ook zaadjes geplantquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
WIE IS ER OP HET BALKON GEWEEST?
Ik heb in beide al zaadjes gedaan en zeg lekker niet van wat
is wel makkelijk als de remmen het doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat had ik idd genoemd.
Onderdeel niet los te krijgen, van een bout zelf een oplossing verzonnen en het zit dus...
komende 30.000 km verwacht ik iig geen probleem meer met de achterremmen
Wat liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aardbeitjes?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een paars lila roze? gekleurd kistje en een aardbeien pot
Ik ben donderdag wel vrijquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik donderdag vrij had genomen.
Ik heb vanavond helemaal geen tijd
zal ik even langskomen met een emmer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft even koud water in zijn gezicht gegooid.
En nu wil ik verdomme wakker worden!
neem een dextrootje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
Graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik even langskomen met een emmer?
aangepastquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik even langskomen met een emmer moker??
heb zo mijn buien. Heb de kleine kweekkastjes ook van water voorzien!quote:
* MPG geeft DaMart koffie, voordat trev met monster aan komt zettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
ik vind het ergens wel romantischquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb zo mijn buien. Heb de kleine kweekkastjes ook van water voorzien!
* DaMart geeft de koffie door aan LL of Muck, wie hem het eerste aanpakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft DaMart koffie, voordat trev met monster aan komt zetten
Remmen begonnen ineens te kraken.. niet normaal, dus dennis vorige week gekeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel makkelijk als de remmen het doen
ik weet hoe leuk Muck het vindt vandaar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel romantisch![]()
Whehehe vlak voor een aanval?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat is soms best wel evil-looking
Een kleine 5 minuten geleden
[ afbeelding ]
coolquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Is goed te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb zo mijn buien. Heb de kleine kweekkastjes ook van water voorzien!
het is een echte MacGyver wagen aan het wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Remmen begonnen ineens te kraken.. niet normaal, dus dennis vorige week gekeken.
Remmen op...
Oh jee,., wat gaat dat kosten?
Gelukkig met korting "maar" 26 euro...
Een kant vervangen, ma moest naar de dokter dus andere kant moest ff dagje wachten.
JF begint zaterdag morgen aan de andere kant, breekt een geleidepen af die op het remzadel zit af
(je weet wel, dat de blokken er niet uit kunnen vallen)
Mja zaterdag.. audi dicht
Dus geen remmen; geen auto
dus zondag hoop gedoe om de BMW te bemachtigen...
Maandag direct gegaan.. nergens (zelfs niet sloop) zo'n geleidepen LOS te krijgen. Kosten nieuw zadel: 88 euro
Dus JF zegt; als ik het zelf kon maken met een bout...
Ik direct de kelder in gevlogen en gelukkig een bout (met maar halve schroefdraad...) gevonden.
Kop eraf geflext (JF) en 3 moeren erop... gefixt
Ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel romantisch![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Grabbel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft de koffie door aan LL of Muck, wie hem het eerste aanpakt.
ik vind je ineens een heel lieve aapquote:
Ik vind het liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet hoe leuk Muck het vindt vandaar.
Nee hij bleef zo nog een tijdje zittenquote:
Wat een leuke kweekkastjes, waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Is goed te zien
Wat nou wij hebben geen groene vingers?
Bloemen:
[ afbeelding ]
Kruiden:
[ afbeelding ]
Ja man, pakking als kit, gaten van rubbers worden gedicht met die pakking (mag trouwens wel, stond op de busquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is een echte MacGyver wagen aan het worden
Aldiquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het lief![]()
[..]
Nee hij bleef zo nog een tijdje zitten
[..]
Wat een leuke kweekkastjes, waar heb je die vandaan?
Pompoenenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Aldi
Ze hebben ze ook met pompoenen
Maar dat vond ik niet handig voor op het balkon
Heerlijkquote:
En een spierpijn de volgende dag??quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Al baalde ik wel dat ik blijkbaar een speciale halloweenpompoen had, met een extra dunne wand zodat ie makkelijk uit te hollen is
Ik heb me dus helemaal gek staan schillen en snijden
Zit daar ook al verschil in ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Al baalde ik wel dat ik blijkbaar een speciale halloweenpompoen had, met een extra dunne wand zodat ie makkelijk uit te hollen is
Ik heb me dus helemaal gek staan schillen en snijden
was dus eigenlijk maar goed dat je zaterdag niet hoefde te werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man, pakking als kit, gaten van rubbers worden gedicht met die pakking (mag trouwens wel, stond op de bus), ducktape op het koffer vanwege de ontbrekende handgreep, touwtjes om het koffer te openen, een fiets-spin (elastiek) om speling te verhelpen en matten van andere automerken om de vloer te bedekken
MacGyver eat your heart out
oe, leuk nummerquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En een spierpijn de volgende dag??
Blijkbaarquote:
okquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups kwamen wij toen ook pas achter!
Ik ookquote:
dan kijken ze hier in de ruimte raar.quote:
Valt meequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, had niet kunnen komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dus eigenlijk maar goed dat je zaterdag niet hoefde te werken
Ik vind het ook wel meevallen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Maar jij bent dat wel
![]()
Hehehe, ik ben alleen thuis, dus ik kan doen wat ik wilquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan kijken ze hier in de ruimte raar.
alhoewel ...
ze zijn al wel wat gewend van ons haha
Friggin' cutequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Maar jij bent dat wel
![]()
[..]![]()
![]()
zaterdag gaat het druk wordenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
i knowquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaat het druk worden
Springhaanquote:
quote:
WAUW! Wil je dat ook een keer bij mij doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij krijgt het ook niet later terug ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
hehe.. na het arbeidsconflict van pheno hier ook weer een arbeidsconflict..
nouja Barman dan![]()
hij moet de kosten van verplichte cursussen gaan betalen
net maar even de rechtsbijztand gebeld..
het kan helemaal niet dat ze dat op hem verhalen..
dat is net zoiets dat je wel een rijbewijs moet hebben om te MOGEN rijden...
hij mocht dat werk anders helemaal niet uitvoeren
we zullen zien wat dat gaat worden gaat toch om een mooi netto bedrag wat ie niet krijgt
Dat gaat ie winnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
nouja Barman dan![]()
we zullen zien wat dat gaat worden gaat toch om een mooi netto bedrag wat ie niet krijgt
Wat een gedoe...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
nouja Barman dan![]()
Kom je langsbrengen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
Oe, er lag nog een aangebroken pak bastognekoeken op werk... driemaal raden wat ik nu bij de thee heb.
HIER met die doosquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
Oe, er lag nog een aangebroken pak bastognekoeken op werk... driemaal raden wat ik nu bij de thee heb.
Die was ik kwijt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
Ik was eerst!quote:
Waaaaaaaaaaaaaauwquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Und der Haifisch, der hat Tränenquote:
Ja natuurlijkquote:WAUW! Wil je dat ook een keer bij mij doen?![]()
mja wij zitten hier met 2 brabanders op de afdeling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben alleen thuis, dus ik kan doen wat ik wil
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
i know
flink verdienen, zodat we kunnen rentenieren
Ik zie nu een haan op een duikplank voor me, dat bedoel je vast niet he?quote:
doen we wel delen danquote:
Volgende keer dat ik naar Zwolle kom, neem ik een pak mee voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe...
[..]
Kom je langsbrengen?
ze kwamen met die studie kosten op de proppen toen hij vertelde dat ie ontslag nam..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij krijgt het ook niet later terug ?
Wat belachelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
nouja Barman dan![]()
Duo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
Daar moest ik stiekem zoooo om lachenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaauw![]()
![]()
Stukken mooier dan mijn sokafdrukglitterhoerenagels
jah ik zat al te denken toen ik op invoeren klikte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu een haan op een duikplank voor me, dat bedoel je vast niet he?
Ja, zo mooi!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Und der Haifisch, der hat Tränen
Und die laufen vom Gesicht,
doch der Haifisch lebt im Wasser -
so die Tränen sieht man nicht.
[..]
Ja natuurlijk
lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
nouja Barman dan![]()
Omdat jij het bentquote:
Bijna poëtischquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo mooi!Ik denk dat ik em weer als sig ga nemen
En![]()
![]()
Te laat, je staat nu in TTK!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik zat al te denken toen ik op invoeren klikte.
maar bedoelde sprinkhaan
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik naar Zwolle kom, neem ik een pak mee voor je.
jah hiermee moet je opletten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze kwamen met die studie kosten op de proppen toen hij vertelde dat ie ontslag nam..
" ohh is leuk dat je weg gaat, maar ehmm studie kosten" "ohh ennuh.. dan krijg je DUS de laatste maand GEEN salaris.."
yeah right..
Ja, ik vind die zo mooi!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna poëtisch
wat zeg ik; het ís poëtisch
En jaaaa, ik vind nagellakken leuk
Als dat niet contractueel bepaald is dan mogen ze dat niet nu opeens bedenkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hiermee moet je opletten.
ik had ook een cursus vanuit werk en toen hebben we een contract moeten ondertekenen dat we er minimaal 1 jaar werkzaam blijven. anders moesten we ook alles terug betalen.
maar denk dat dat stadium hier al verlopen is in jou geval ?
quote:
verdikkiequote:
Welke?quote:
Nou, wat staat er in de arbeidsovereenkomst over studiekosten? Als daarin staat dat betaalde studiekosten moeten worden terugbetaald als hij binnen x-tijd na de studie weggaat, dan kan de werkgever een punt hebben. Maar dat is dan wel afhankelijk van wat precies is afgesprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze kwamen met die studie kosten op de proppen toen hij vertelde dat ie ontslag nam..
" ohh is leuk dat je weg gaat, maar ehmm studie kosten" "ohh ennuh.. dan krijg je DUS de laatste maand GEEN salaris.."
yeah right..
Gezocht: dweil-onderbaas?quote:
Lekker blijven lummelen danquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik moet eigenlijk uit bed, maar ik wil niet
Nee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind die zo mooi!
Had je DE tas gezien?Ik ben nu serieus aan het twijfelen of ik em dan toch maar zal nemen ook al heb ik nu geen extra tas nodig
![]()
jah idd, hij moet er idd voor getekend hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat niet contractueel bepaald is dan mogen ze dat niet nu opeens bedenken
Koekje snoepje?quote:
mja dat contract heeft ie nooit hoeven tekenenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hiermee moet je opletten.
ik had ook een cursus vanuit werk en toen hebben we een contract moeten ondertekenen dat we er minimaal 1 jaar werkzaam blijven. anders moesten we ook alles terug betalen.
maar denk dat dat stadium hier al verlopen is in jou geval ?
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, iemand kan weer verder met wat hij aan het doen was.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koekje snoepje?
[ afbeelding ]
ok, dan heeft bedrijf geen poot om op te staan lijkt mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja dat contract heeft ie nooit hoeven tekenen
en afhankelijk van de cursussenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, wat staat er in de arbeidsovereenkomst over studiekosten? Als daarin staat dat betaalde studiekosten moeten worden terugbetaald als hij binnen x-tijd na de studie weggaat, dan kan de werkgever een punt hebben. Maar dat is dan wel afhankelijk van wat precies is afgesproken.
Ja, alleen heb ik nu wel trekquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker blijven lummelen dan
[..]
Nee?
Tassen
Niets dus, wat heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, iemand kan weer verder met wat hij aan het doen was.
broodje halen en terug in bedquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu wel trek![]()
OMGquote:
Ik moest ook heel hard lachen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
Daar moest ik stiekem zoooo om lachen![]()
Ik had eigenlijk zin in lentekleurtjes (moet nog ergens lime-groen hebben) maar ik heb een wit shirtje met zwarte bloemetjes aan, dus dit was beter
ik dacht het, jij zegt hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets dus, wat heerlijk
Maar dankjewel heur
toffffffffffffffffquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu wel trek![]()
Kiektan kiektan!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een bijpassende portemonnee
[ afbeelding ]![]()
![]()
* suikertaartje hupst wat op en neerquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik zat al te denken toen ik op invoeren klikte.
maar bedoelde sprinkhaan
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
broodje halen en terug in bed
[..]
OMG![]()
Het is een gavequote:
Ja hequote:
Terecht, want tassenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja he![]()
Ik ben vlieft op die tas en portemonnee
Die mag je dan best per ongeluk hier laten liggen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOh man... zal ik het doen
![]()
Ik moet em eigenlijk gewoon
![]()
[..]
Het is een gave![]()
[..]
Ja he![]()
Ik ben vlieft op die tas en portemonnee
ja maar ik lijk ook niet op een aapquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje hupst wat op en neer
nee, LIJKT er niet op
a gift from abovequote:
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
we moeten hier echt weg![]()
net een verhuizer die gewoon alle kabels uit de switch trek hier
Ja, alleen heb ik net een nieuwe portemonneequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Die mag je dan best per ongeluk hier laten liggen hoor
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik lijk ook niet op een aap
[..]
a gift from above
Die portemonnee is ook tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Sukkel
[..]
Ja, alleen heb ik net een nieuwe portemonneeDus dan doe ik denk ik alleen de tas
[..]Nee, sorry, als ik em al heb dan wil ik em houden
en zijn excuus, ik mocht niet aan de switch komen maar over de kabels hadden niks over gezegdquote:
Argh! Had ik nou maar niet verder gezocht op ebayquote:
Heel soms. Ik ga even wat nieuws plaatsen. Ik heb vandaag geen zin, zeker niet na dat geneuzel van net. Ze zakken er maar in.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en zijn excuus, ik mocht niet aan de switch komen maar de kabels hadden niks over gezegd
fijne middag LLquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Klaar maken voor de woensdagmiddag met de kleine
Nooooquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh! Had ik nou maar niet verder gezocht op ebayZe zijn namelijk ook best goedkoop
![]()
Ik heb allang geantwoord johquote:
Sorry?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:23 schreef sararaats het volgende:
Na al de gebeurtenissen in Spleetogenland
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Noooo
[..]
Ik heb allang geantwoord joh
wie ben jij nou weer en wat kom je doen ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:23 schreef sararaats het volgende:
Ik zat met m'n kop in de grond hèhè. Na al de gebeurtenissen in Spleetogenland heb ik nu behoefte aan rust.
M'n broer en schoonzus zaten er gelukkig 50 km vandaan. Ze zijn weer thuis.
Cola on the rocks !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nee, helemaal niet duurquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDie tas is 30 cm x 20 cm x 10 cm en 20 euro incl verzendkosten
![]()
Dus voor zo'n tas niet duur
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer en wat kom je doen ?sara is een vaste bezoeker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik had toch liever gehad dat ze mijn laptop goed hadden gerepareerd, ik was niet stukquote:Als MyCom de reparatie van een klant niet binnen 5 werkdagen heeft kunnen uitvoeren krijgt de klant 50% korting op het arbeidsloon.
ohh dat heb ik dan weer gemist de afgelopen 6 maandenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Japan dan?
Ik ben een vaste klant hier
mag ik passen ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar wedden we om?
Ja, mijn hersens zitten boven ja
Dat denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat heb ik dan weer gemist de afgelopen 6 maanden
en wat kost die portomonnee??quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDie tas is 30 cm x 20 cm x 10 cm en 20 euro incl verzendkosten
![]()
Dus voor zo'n tas niet duur
Pfffffffffquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat heb ik dan weer gemist de afgelopen 6 maanden
of fuck, daar heb je een punt (denk ikquote:
Die 'spleetogen' zijn niet meteen aan het roven en dat soort grappen, daar kunnen heel wat landen van leren. Hopelijk waait het letterlijk en figuurlijk over, zodat ik dit jaar weer eens hoi kan gaan zeggen aldaar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Japan dan?
Ik ben een vaste klant hier
met de verzendkosten 18, ik heb ze net allebei gekochtquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met de verzendkosten 18, ik heb ze net allebei gekocht![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:28 schreef sararaats het volgende:
Ik zit niet meer overdreven veel op Fok!
En als ik er ben, ben ik niet meer weg te slaan
neuh.. ik heb een levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik 'ken' sara wel maar niet van de KSCquote:
jah ik begin wakker te wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of fuck, daar heb je een punt (denk ik)
ik denk dat het aan mij ligt, de printer is ook al op holquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertje![]()
![]()
bij jou ook al computer problemen?
Goed bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:28 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik mag weer even uitrusten..
Het is kicken als je het onmogelijke toch voor elkaar bokst.![]()
Groot gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ken sara niet, en ik ben raar (zeggen ze hier)quote:
Mietjequote:
quote:
Ik kon me niet bedwingenquote:
Nou ja, had het niet echt nodig hequote:
hehe, nee verstandig zijnquote:
Ze houdt wel van groentequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]je bent een konijn in vermomming??
Weet ik tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, nee verstandig zijn
omdat ik weet dat ik soms wel gekke geluidjes kan
soms net een dierentuin hier
heb jij ergens een foto van jezelf?quote:
oeh oeh, ik kom je reddenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het aan mij ligt, de printer is ook al op hol
Ik begreep dat er nog iemand is die een nieuwe portemonnee nodig heeft, had je er niet meteen 2 kunnen bestellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog iemand is die een nieuwe portemonnee nodig heeft, had je er niet meteen 2 kunnen bestellen?
Dat zegt men welquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochVan dat verstandig dan he?
En bovendien lijken alle mensen wel een beetje op aapjes
![]()
nee, ik hou niet in pixelsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij ergens een foto van jezelf?
Fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zo had net even mijn mama aan de telefoonHet gaat gelukkig allemaal erg goed. Zondag lekker op visite
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. ik heb een levenik ook. SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed lieverd
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ja hoor..quote:
ik ben bang idd dat klussen minder wordt komende dagen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja hoor..
kijk jij wel uit met zwaar werk enzo.. met je kapotte bedrading?
Tassen heb je nooit ECHT nodigquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, had het niet echt nodig heMaar man wat MOOI
![]()
![]()
apengeluidjes he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, nee verstandig zijn
omdat ik weet dat ik soms wel gekke geluidjes kan
soms net een dierentuin hier
merk je dat echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben bang idd dat klussen minder wordt komende dagen!
Jawel, want als er eentje stuk is heb ik een nieuwe nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |