Mijne was iig bijna klaar, volgens mij aan het centrifugeren (ik zag de trommel nog naschommelen)quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatEcht waar.... de mijne 2 uur
Mijn laboratoriumjasquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?
Ik draai enkel 40/30 graden wasjes (een hele enkele keer 60)
[..]
Ik was mijn handdoeken/theedoeken/vaatdoeken/ondergoed/beddengoed op 60 gradenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?
Ik draai enkel 40/30 graden wasjes (een hele enkele keer 60)
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...
Ik weet niet hoe oud de jouwe is, maar de mijne is nu denk ik 8 jaar oud ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WatEcht waar.... de mijne 2 uur
oooooooooow nou stomme teambaas dan...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).
was ff werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).
de mijn is nu 4 jaar oud geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was mijn handdoeken/theedoeken/vaatdoeken/ondergoed/beddengoed op 60 gradenAltijd al zo gedaan
En snap ik, maar dat is eigenlijk dus nergens voor nodig![]()
[..]
Ik weet niet hoe oud de jouwe is, maar de mijne is nu denk ik 8 jaar oud ofzo
Mijne ook een jaar of 3quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de mijn is nu 4 jaar oud geloof ik
hoe denk je dat die draad is gebrokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dan krijg je kortsluiting![]()
Nee joh, hij is waterdichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dan krijg je kortsluiting![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe denk je dat die draad is gebroken
De was staat hier alweer te snorrenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nu jullie het over wasjes hebben.... ik moet vanavond aan de slag, ik moet voor vrijdag klaar zijn
Vrijdagochtend nog wel de laatste dingen wegstrijken, maar mijn meet begint al om half 11
waar je maandag nog voor vroeg of we je succes wilde wensenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oude handdoekken die errug smerig waren
[..]
Wat precies?
(we hebben weer een hoop gefixt)
Oh dat had ik idd genoemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar je maandag nog voor vroeg of we je succes wilde wensen
WIE IS ER OP HET BALKON GEWEEST?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
Marijkemarijkemarijke, kijk eens wat er op het balkon stond toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
een paars lila roze? gekleurd kistje en een aardbeien potquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
Marijkemarijkemarijke, kijk eens wat er op het balkon stond toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik donderdag vrij had genomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
De was staat hier alweer te snorren
Het droogt nu wel nit zo hard als vorige week denk ik, maar toch lekker buiten drogen
Ik heb ook zaadjes geplantquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
WIE IS ER OP HET BALKON GEWEEST?
Ik heb in beide al zaadjes gedaan en zeg lekker niet van wat
is wel makkelijk als de remmen het doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat had ik idd genoemd.
Onderdeel niet los te krijgen, van een bout zelf een oplossing verzonnen en het zit dus...
komende 30.000 km verwacht ik iig geen probleem meer met de achterremmen
Wat liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
WIE IS ER OP HET BALKON GEWEEST?
Ik heb in beide al zaadjes gedaan en zeg lekker niet van wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |