Tieten opt werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, bier en tieten. Nou ja, laat dat bier ook maar zitten.
Nou ja, ik heb vijf weken verlofquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
7,5 dag voor vertrek... jaja dat zal nut hebben
Mijn god wat een instelling...
Er lopen er wel rond.quote:
wat een dropje is Koen toch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
Okequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
En ineens was Pheno ziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.
Nee, ik heb me nog nooit ziek gemeld omdat ik iets niet wilde.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard
Leuk setje
Ik moet nu ook echt een nieuwe portemedinges, de mijne is definitief overleden helaas...
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vijf weken verlofDus op zich kan ik best wat betekeken, als ik zou willen. Maar ik heb er geen zin in. Daar moet toch echt een betere prijs voor staan. Uitkleden zeg ik je. Ja jij
Ziek zijn overkomt mensen vakerquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vijf weken verlofDus op zich kan ik best wat betekeken, als ik zou willen. Maar ik heb er geen zin in. Daar moet toch echt een betere prijs voor staan. Uitkleden zeg ik je. Ja jij
Ah, dat dusquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
En nu koffieNiet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap het wel, maar of bespreek het met haar of laat het los.... Alles zo in je hoofd maakt het alleen maar groter dan wat het is....
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
En nu koffiewelke vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ah... netjes van jequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb me nog nooit ziek gemeld omdat ik iets niet wilde.
Ik lig nog op bedquote:
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid isquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah... netjes van je
Nja dan moeten ze maar met een compensatie komen, je recht op het verlof kunnen ze je niet ontnemen
Die krijg je hier alleen als je gehele arm bruin is van het verwennen van de hoge bazen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik er niet voor in aanmerking komquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leuke vorm van een gouden handdruk...
sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe diplomatiek correct![]()
Succes
ik denk het nietquote:
myraelaquote:
Mja zo ben ik nou eenmaal. te schijterig om er wat van te zeggen. Geen idee hoe...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenIk snap het wel, maar of bespreek het met haar of laat het los.... Alles zo in je hoofd maakt het alleen maar groter dan wat het is....
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid is
Dat zeg je perfect.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel als het zwaarwegend bedrijfsbelang oid is
Dat dus...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |