Toch niet in dezelfde callquote:
Welkom terugquote:
quote:
Welcome backquote:
die is wel tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is ook een bijpassende portemonnee
[ afbeelding ]
Haiquote:
Gewoon voet bij stuk houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
En het begint: nog 7,5 werkdag en nu begint me n te vragen of ik echt mijn verlofdagen wil opnemen. Uhm ja, zonder enige compensatie dat voor mij voordelig is zie ik geen reden om toch langs te komen
Had je de gruwelijk mooie tas ook gezien?quote:
En wat zeiden ze toen je ze dat vertelde?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
En het begint: nog 7,5 werkdag en nu begint me n te vragen of ik echt mijn verlofdagen wil opnemen. Uhm ja, zonder enige compensatie dat voor mij voordelig is zie ik geen reden om toch langs te komen
lovelyquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
Thomas de treinquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Kort gewiekt en met een treintje rijker, zelfs de kapster mocht met de tondeuse zijn haartjes doen![]()
[ afbeelding ]
Gewoon volhouden.... het zijn jouw dagen... als je ze laat uit betalen kost dat je meer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
Wat een zielig snoetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je ze dat vertelde?
ja hij lachte net daarna toen ik die foto maaktequote:
7,5 dag voor vertrek... jaja dat zal nut hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Oh". Nu gaan ze naar een hoger baasje toe om te escaleren. Try me.
uiteraardquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je de gruwelijk mooie tas ook gezien?![]()
Precies, bier en tieten. Nou ja, laat dat bier ook maar zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij hebt ook geen hart voor de zaak...
Gelukkig was de zaak altijd wel hard voor jou![]()
Groot gelijk dus
zijn kopje hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
koffie dan maar ?quote:
* schuift kan doorquote:
Lekker koppiequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar toen was de foto voorbij, en werd hij vrolijk van het idee dat hij met de trein kan spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij lachte net daarna toen ik die foto maakte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |