Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb echt naast barreltje gezeten en nu is ze bekent, dus het gaat om de veranderingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck vraagt zich af of het om het naast bar zitten gaat of werkelijk om de veranderingen
Ik denk ik check het even...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb echt naast barreltje gezeten en nu is ze bekent, dus het gaat om de veranderingen
Graag gedaan hoorquote:
heb jij naast me gezeten??quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb echt naast barreltje gezeten en nu is ze bekent, dus het gaat om de veranderingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
ik doe em nooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal de wiki eens doen![]()
er is nogal wat achterstand
Marijkequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Waarom ben ik tyfus moe maar kan ik niet meer slapen, wat resulteert in hoofdpijn?
Morgen allemaal
Oeh oeh oeh, wat is er aan de hand *pakt de popcornquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een recalcitrant gedoe hier allemaal. Ik kom wel weer terug als jullie weer normaal kunnen doen
wie wat waar is er recalcitrant?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een recalcitrant gedoe hier allemaal. Ik kom wel weer terug als jullie weer normaal kunnen doen
Goedemorgen meneer soliquequote:
niks.. typische fles opmerking weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wat is er aan de hand *pakt de popcorn
Opstandigquote:
Mag ik nou niet eens meer de Mycom en Asus vervloeken wegens hun wanprestaties?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teleurstellingquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks.. typische fles opmerking weer
Dank, meld het even als je bij ben, dan werk ik de OP bij...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal de wiki eens doen![]()
er is nogal wat achterstand
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje vreest dat d'r katten weer vlooien hebben en dat er eentje in d'r truitje mee naar kantoor is gekomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar dat je zo raar zit te wiebelen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb jij naast me gezeten??
wanneer was dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen indruk gemaakt dusnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Moet ik er eens naar kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik nou niet eens meer de Mycom en Asus vervloeken wegens hun wanprestaties?.
Marijkjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Waarom ben ik tyfus moe maar kan ik niet meer slapen, wat resulteert in hoofdpijn?
Morgen allemaal
ik weet wel wat recalcitrant betekend hoorquote:
Oeh lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat twentse krentewegge eten![]()
Al een tijdje zo te zien.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Ik dacht vanmorgen even dat ik weer eens per ongeluk grtd aangeklikt had vanwege al die nieuwe mensen!
geen commentaar op de OP ajb!quote:
Muckjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Ik dacht vanmorgen even dat ik weer eens per ongeluk grtd aangeklikt had vanwege al die nieuwe mensen!
Nou ja, dit dus:quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik mijn laptop maar als miskoop ga bestempelen en een nieuwe koop of zo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen vind ik het aan de andere kant best zonde van het geld dat ik 2 jaar en bijna 3 maanden geleden heb betaald ervoor... maar ik ben hem nu 7 weken kwijt geweest, en het enige wat het me heeft opgeleverd is meer werk om alles weer te installeren... vanochtend in de trein weer 2 keer die spontane reboots, waarna er gewoon instellingen weg waren. Taakbalk die ineens ingesteld stond op automatisch verbergen, bureaubladachtergrond en -pictogrammen die verdwijnen... alles wat hij ook al deed voordat ik hem wegbracht dus.
ben over beide in het algemeen wel tevreden hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik nou niet eens meer de Mycom en Asus vervloeken wegens hun wanprestaties?.
Wokje, knuffelhacker met massageskillsquote:
donequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank, meld het even als je bij ben, dan werk ik de OP bij...
Ik dacht dat er weer ergens een SC was geslotenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Gratis advies van mij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Laat mij nou even smart ass spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet wel wat recalcitrant betekend hoor
helpt ook tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, knuffelhacker met massageskills![]()
![]()
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenquote:
Asus wel, mycom zijn prutsersquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben over beide in het algemeen wel tevreden hoor
GMTAquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weer ergens een SC was gesloten.
sorry!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat mij nou even smart ass spelen![]()
Nee niet weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
grappig, ik ben juist erg tevreden over mycomquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenJij als jurist moet daar iets mee kunnen toch?
[..]
Asus wel, mycom zijn prutsers
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gratis advies van mij:niks mis met mijn huidige been hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wat is er aan de hand *pakt de popcorn
Kom maar langs, want auquote:
nou nou, worden we zo verwelkomt hier ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem schoppen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling![]()
OHJA, achterlijke klote veegwagen van de gemeente, ga weg!![]()
Ik voel me vereerd en helemaal warm van binnenquote:
Hihihi Asseblieftquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry!
dank je wel woordenboek MZ!
ik dacht dat ook al!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er hard over te denken ja... of gewoon geld terug of zo... maar ja, of ik zin heb om nog tijd te besteden aan die ballentent die Mycom heet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenJij als jurist moet daar iets mee kunnen toch?
Bij Asus zijn ze ook gewoon prutsers hoor... in 2009 hadden ze 4 maanden nodig om mijn laptop te maken, nu 7 weken en het probleem is nog niet opgelost...quote:Asus wel, mycom zijn prutsers
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hier
Jawel, is het verkeerde. Echt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks mis met mijn huidige been hoor
Welkomquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou nou, worden we zo verwelkomt hier ?
Het heeft geholpen, hij is wegquote:
Gewoon doen, je hebt er recht op! Je bent wel gek als je je zo laat afschepenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er hard over te denken ja... of gewoon geld terug of zo... maar ja, of ik zin heb om nog tijd te besteden aan die ballentent die Mycom heet....
[..]
Bij Asus zijn ze ook gewoon prutsers hoor... in 2009 hadden ze 4 maanden nodig om mijn laptop te maken, nu 7 weken en het probleem is nog niet opgelost....
heb ik ook gemist,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?
Mycom doe ik alleen kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Asus wel, mycom zijn prutsers
Zal de thee wel wezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd en helemaal warm van binnen
Maar dat laatste kan ook door de hete thee komen![]()
dank uquote:
goedemorgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Morgen allemaal
Wat een tyfusmongoolquote:[ afbeelding ] Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge menselijkheid
net in een overvolle trein:
ik: goedemorgen meneer, zou ik hier misschien mogen zitten?
maffe knakker: zie je niet dat ik aan het werk ben?!
ik: jawel, maar de trein is erg vol en ik niet erg goed ter been. heeft uw laptop ook een kaartje gekocht eigenlijk?
mk: lui pleuriswijf! wie denk je wel dat je bent?! tyfusstudenten van tegenwoordig!
toen vroegen een aantal mensen of hij wel helemaal lekker was en dreigden met het trekken aan de noodrem zodat hij meer tijd had om te werken
Ik had hem uit die banken getrokken en naar de gang gegooid hebben!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge menselijkheid
net in een overvolle trein:
ik: goedemorgen meneer, zou ik hier misschien mogen zitten?
maffe knakker: zie je niet dat ik aan het werk ben?!
ik: jawel, maar de trein is erg vol en ik niet erg goed ter been. heeft uw laptop ook een kaartje gekocht eigenlijk?
mk: lui pleuriswijf! wie denk je wel dat je bent?! tyfusstudenten van tegenwoordig!
toen vroegen een aantal mensen of hij wel helemaal lekker was en dreigden met het trekken aan de noodrem zodat hij meer tijd had om te werken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
ik was er weer niet gisteravond en gelijk gaat het fout
hey sympquote:
Kom, gaan we op onderzoek uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
Samequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
Blijft het eerste staanquote:
hahah..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hier
Flesquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er pas vanaf 7:00quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we op onderzoek uitTenzij iemand van gisteravond ons even wil bijpraten? IEMAND?
Ja, maar als er iets mis is ben je wel afhankelijk van hun... Ga ik liever naar een fatsoenlijke zaakquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mycom doe ik alleen kopen
rest doe ik zelf haha
Haiquote:
Ik was bovenop z'n zooi gaan zittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik had hem uit die banken getrokken en naar de gang gegooid hebben!
Heyquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?
quote:
Hijzelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah..
een beetje zelfreflectie moet kunnen hoor
maar goed.. ik weet niet wat jij "kutten" vind.. wie er niet welkom zouden mogen zijn en ik heb whiskers uitbarsting sowieso gemist
dus.. wat is precies het probleem?
Nah ik doe onderhoud zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als er iets mis is ben je wel afhankelijk van hun... Ga ik liever naar een fatsoenlijke zaak
symquote:
jah sorry, kan er ook niks anders van makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een teleurstellende aanwinst weer
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Ik denk dat ze mij en Crazy bedoelen
wij zijn toch overal welkom ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Onderhoud ja, maar garantie is garantie he?quote:
Als dat zou kunnen graag...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja... Kom je me masseren?
dat is wel heel erg voorbarigquote:
Maak maar goed met koffiequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, kan er ook niks anders van maken
quote:
Ik heb een lekker bakkie theequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiNou ehm, ik ben de draad kwijt
Maar wees welkom hoor
Koffie?
Nee joh, doe vrijdag maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag...
Jammer dat ik alleen zit vandaag, anders had ik het wel geweten![]()
Ik houd wel van een beetje zelfverzekerdheidquote:
voor mij ook 1quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een lekker bakkie thee
Ach ja ze komen er wel weer overheen denk ik
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipenquote:
Garantie doe ik niet aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onderhoud ja, maar garantie is garantie he?Bovendien zijn ze vaak duur
sorry, net mn 8ste bak theequote:
Kuukske past ook niet in je kopje denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook 1![]()
alles erin behalve het kuukske
Nee joh meer van *BAM*quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipen
Hoi
Sorry, maar de deur stond open vanmorgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipen
Hoi
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Garantie doe ik niet aan
[..]
sorry, net mn 8ste bak thee
omg, dat foute uur op Q vandaag
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh meer van *BAM*
Ik doe niet stiekumMaar jullie hebben me hier toch wel vaker gezien
quote:
ja joh, doe niet zo gekquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh meer van *BAM*
Ik doe niet stiekumMaar jullie hebben me hier toch wel vaker gezien
kan ik er wat aan doen dat ik op mn setup schermen moet wachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
Zeg werkschuw tuig!
kan het iets minder snel!
er moet ook nog gewerkt worden tussen fok door en met dit tempo kan ik het weer niet volgen en maak ik recalcitrante opmerkingen!
Waar verzamelen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
Mart moet de KSCknokploeg naar de Mycom?
WATquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik op mn setup schermen moet wachten
wie gaat er even op onderzoek uit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
Kom je een avond niet posten mis je meteen van alles![]()
Mijn installatie schermen op het werkquote:
Laat de modjes dat doen, die kunnen gemakkelijk terug kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wie gaat er even op onderzoek uit?
wat doe je voor werk dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn installatie schermen op het werk
Jij hoort helemaal geen tijd te hebben om recalcitrant te doen, werkschuw tuigjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
Zeg werkschuw tuig!
kan het iets minder snel!
er moet ook nog gewerkt worden tussen fok door en met dit tempo kan ik het weer niet volgen en maak ik recalcitrante opmerkingen!
Wat!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hoort helemaal geen tijd te hebben om recalcitrant te doen, werkschuw tuigje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je voor werk dan??Wat zou je liever hier zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
wat doe je voor werk dan??nee, maar wel een ICT-erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben stiekemquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Crazy kwam wel heel stiekum binnen, maar de deur stond open.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
wat doe je voor werk dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij Mart thuis! fixen we eerst die laptop en gaan dan rellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
JIJ bent ook al zo'n semi-it-erquote:
Gehaald? Bij de supermarkt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat!
k heb al 2 titels gehaald.. DAAR verdien ik geld mee..
niet met werken ofzo ..
Ik wil me best even vermommen als schooljuf hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
JIJ bent ook al zo'n semi-it-er
maar ehm.. schooljuf ofzo
IT-er ICT-er..quote:
Ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
JIJ bent ook al zo'n semi-it-er
maar ehm.. schooljuf ofzo
Doe ik me vermommen als schilderquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil me best even vermommen als schooljuf hoor
Dan moet ik eerst even oefenen voordat ik de nieuwe Mart benquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt er recht op! Je bent wel gek als je je zo laat afschepenHup, de nieuwe mart is super assertief
![]()
jup..quote:
Kom je dan m'n lokaaltje witten?quote:
nee, maar rollenspellen zijn wel leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Maar schooljuffen hebben toch helemaal geen tijd om te fokken?
Ik ga wel als de leernicht danquote:
jah sorry, kan er niks anders van maken.quote:
Bel me vanavond maar, ga ik beledigende dingen zeggen mag jij assertief doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even oefenen voordat ik de nieuwe Mart ben.
Oew, nu heb ik trek in chipsquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
die ene bij een pakkie boter die andere bij 3 zakken paprika chips!
jah hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je dan m'n lokaaltje witten?
Wat zal ik dan zijn??quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, maar rollenspellen zijn wel leuk
Pics or it didn't happenquote:
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hoor
vaak zat meegholpen met schilderen
Mag ik dan in je bubbelbad komen relaxen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zal ik dan zijn??
Ik ben wel de miljonair.... ik heb geen zin om te werken
ahhh...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, kan er niks anders van maken.
was voor de rest niet goed genoeg
Hai Bosquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het ziekenhuis. ALles was weer goed
Ja maar, die beledigende dingen ga ik nu niet meer serieus nemen, natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bel me vanavond maar, ga ik beledigende dingen zeggen mag jij assertief doen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nice... nog een partner nodig?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zal ik dan zijn??
Ik ben wel de miljonair.... ik heb geen zin om te werken
Goed om te horen, mooi verlaat verjaardagscadeauquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
hey, jij ook hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
oef.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahhh...
maar wat voor ICT-s doe je dan??
Uiteraard, met lekkere dure champagnequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan in je bubbelbad komen relaxen?
Ja hoor, vaste poster sinds November/december vorig jaarquote:
Dan nog is de bevestiging fijnquote:
nope die is verhuist..quote:
Goed om te horen bosjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt er wel op volgens de TTquote:
volgens de TT welquote:
Doen we nu dan aan huisvredebreuk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nope die is verhuist..
maar niemand heeft een verhuis bericht gekregen
wel nee.. het is hier gewoon open huisquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doen we nu dan aan huisvredebreuk?
trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af maar nu ik jou zie weet ik dat ik goed zit
Hey ST![]()
o ja, is automonteur iets?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee.. het is hier gewoon open huis
Zolang niemand er last van heeft boeit het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doen we nu dan aan huisvredebreuk?
Waar blijft dan de oban?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee.. het is hier gewoon open huis
Elloquote:
Ja, of ik zit ook verkeerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af maar nu ik jou zie weet ik dat ik goed zit
Hey ST![]()
Er zit altijd wel zo'n aso tussen die dan de gang onder gaat zitten schijtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang niemand er last van heeft boeit het niet
ouwe bekendequote:
Bosquote:
Wokkieieiejquote:
Soliquequote:
MD, hoest met de vrouwtjes?quote:
bosquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
trevquote:
suikertjequote:
LLquote:
Gee-efquote:
Trevquote:
ik ben niet oudquote:
Okay dan, jonge bekendequote:
Hey GFquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bos
[..]
trev
[..]
suikertje![]()
[..]
LL![]()
![]()
Goed,quote:
Toch niet weer die 2 de zelfde vragen he?quote:
Hey Trevlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:43 schreef Trevland het volgende:
Hey Wok
Hey Ll![]()
[..]
Als het maar gezellig is
dat klinkt al aardigerquote:
Toppiequote:
hebbikietsgemist?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil nog steeds weten wat er zich vanacht heet afgespeeld
GF?? jij nachtbraker.. kan jij er inzicht in geven??
Die mag zijn eigen zooi op ruimenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit altijd wel zo'n aso tussen die dan de gang onder gaat zitten schijten
Ik wil het ook wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
Ben ook benieuwd, was er niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch niet weer die 2 de zelfde vragen he?
Je naam zeker weer fout geschreven?quote:
Dat is mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Trevland
Ik ben heel gezellig
ik weet het ook niet ik was gisteravond niet onlinequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
Hey Trevquote:
Meestal niet, staat er niet meer genoemd naast deze melding?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als je FATAL ERROR op je pc krijgt..... is dat niet goed he
jawel:quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als je FATAL ERROR op je pc krijgt..... is dat niet goed he
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je naam zeker weer fout geschreven?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
Dan is teruglezen de enige optie bar...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het ook niet ik was gisteravond niet online![]()
sym zal het wel weten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel:
betekend dat je de rest van de dag vrij bent
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Meestal niet, staat er niet meer genoemd naast deze melding?
daar heb ik geen tijd voor hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dan is teruglezen de enige optie bar...
quote:
en daarna aan mij het raport gevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Java opnieuw (laten) installeren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeRood vlak, iets met java en dan fatal error
mwa, javaquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat maar zo
[..]
NeeRood vlak, iets met java en dan fatal error
Hey Solquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Meestal niet, staat er niet meer genoemd naast deze melding?
het zijn maar 4 topicsquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon pc herstarten als je probleempjes blijft houden.
quote:have you tried turning it off and on again ?
Regel 1 in IT iddquote:
Ik heb even teruggelezen en wat ik begrijp is dat TFM wat postte over iemand die erg slecht in het ziekenhuis ligt en vervolgens vond dat hij de KSC daar niet mee lastig moest vallen, Whiskas reageerde als zo ongeveer de enige daarop door hem sterkte te wensen, en ze was boos dat anderen dat niet deden, dus waren ze ongevoelige klootzakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
ik spiek nooitquote:
Ik heb het elke dag welquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Java opnieuw (laten) installeren.
Of gewoon pc herstarten als je probleempjes blijft houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het elke dag welDit even lezen voor deze foutmeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
http://www.java.com/nl/download/help/6000060700.xml
Wel veel technisch gezeik, kort samen gevat. Herinstalleerd java en upgrade wat andere programma's| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Niets aan de hand dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en wat ik begrijp is dat TFM wat postte over iemand die erg slecht in het ziekenhuis ligt en vervolgens vond dat hij de KSC daar niet mee lastig moest vallen, Whiskas reageerde als zo ongeveer de enige daarop door hem sterkte te wensen, en ze was boos dat anderen dat niet deden, dus waren ze ongevoelige klootzakken.
Maar dat is mijn perceptie van wat ik zo snel even las, ik sluit niet uit dat ik ergens over iets heen heb gelezen.
ow thxquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit even lezen voor deze foutmelding![]()
kijk, KSC, voor al uw problemenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
door sturen naar je helpdeskquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow thx![]()
Ik weet niet of ik daar allemaal in mag
gewoon opletten danquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het elke dag welAls je hem van windows krijgt dan kan je wel naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
Is het een pc op werk? dan laten oplossen door een IT prutser van je werk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow thx![]()
Ik weet niet of ik daar allemaal in mag
Ah, thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en wat ik begrijp is dat TFM wat postte over iemand die erg slecht in het ziekenhuis ligt en vervolgens vond dat hij de KSC daar niet mee lastig moest vallen, Whiskas reageerde als zo ongeveer de enige daarop door hem sterkte te wensen, en ze was boos dat anderen dat niet deden, dus waren ze ongevoelige klootzakken.
Maar dat is mijn perceptie van wat ik zo snel even las, ik sluit niet uit dat ik ergens over iets heen heb gelezen.
het is idd wat moeilijkquote:
een goede it afdeling heeft dan binnen 5 min een vervangend systeemquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hem van windows krijgt dan kan je wel naar huis
quote:
ja maar dat is bovenlokaal enzo... en dan moet ik weer bellen en sta ik laaaaaaang in de wacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het een pc op werk? dan laten oplossen door een IT prutser van je werk.
Zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is bovenlokaal enzo... en dan moet ik weer bellen en sta ik laaaaaaang in de wacht.
Opnieuw opstarten gaat sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
kunnen we niet een koffie FASTchat oprichten.. (in ONZ ofzo ... )quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kunnen we niet een koffie FASTchat oprichten.. (in ONZ ofzo ... )
dan kan het in de SLOW chat wat rustigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dus whiskey bepaald wat wij moeten vinden. Dat is wel fijn, hoef ik niet meer te denken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ideaal toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus whiskey bepaald wat wij moeten vinden. Dat is wel fijn, hoef ik niet meer te denken!
Dat doen vrouwen toch altijd, bepalen wat mannen moeten zeggen/denken/vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus whiskey bepaald wat wij moeten vinden. Dat is wel fijn, hoef ik niet meer te denken!
mijn pc heeft er ook geen problemen meequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Mijn laptop heeft geen problemen KSC bij te houden
En ik lees toch snel
pezuquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
ik wil veeeeel koffie![]()
goedemorgen zwoele zebra's
ja precies, ophef om niks. Gewoon over tot de orde van de dag: Mensen helpen met ADSL problemen in mijn geval dus.quote:
je bekijkt het maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch altijd, bepalen wat mannen moeten zeggen/denken/vinden?
hoe is het met je eigen "verbinding"quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja precies, ophef om niks. Gewoon over tot de orde van de dag: Mensen helpen met ADSL problemen in mijn geval dus.
Ik zit nog op pagina 3, al is die wel erg lang nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn pc heeft er ook geen problemen mee![]()
maar voor dat je het weet zijn ze hier al 2 pagina's verder
Mogguh Pezuquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kan het in de SLOW chat wat rustigerGoed plan, ik ga een meeting in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jullie weer rustig SLOWchatten| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
same here. of ik lees maar stukje terug dat ik even weet waar het over gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Mijn laptop heeft geen problemen KSC bij te houden
En ik lees toch snel
hey, zie jij een aap in mijn avatar ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
brutale aap
![]()
ik ben tussendoor ook nog aan het werk
Wel anderen vragen hoe te oplossen, jij hoeft immers niet meer te denkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja precies, ophef om niks. Gewoon over tot de orde van de dag: Mensen helpen met ADSL problemen in mijn geval dus.
Goedemorgen geile gnoequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kan het in de SLOW chat wat rustigerprima idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Juist, en ik zie wel of iemand iets tegen/over mij zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here. of ik lees maar stukje terug dat ik even weet waar het over gaat
quote:
quote:
Je zit op pagina 3 zei je, he? Dan zie je die roddels op pagina 2 ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, en ik zie wel of iemand iets tegen/over mij zegt
Ik wilde eigenlijk iets met hitsig, maar kon geen dier met een h verzinnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was al aan het nadenken hoe ik hem leuk kon noemen, maar ik faalde en typte maar gewoon zn username
Jamaar geile is met een g en haai met een hquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gnoe.. hoe kom je erop... hij heeft een haai in zn ui...
Ik kan teruglezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit op pagina 3 zei je, he? Dan zie je die roddels op pagina 2 ook niet.
Ah, vandaar... weer wat geleerd...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jamaar geile is met een g en haai met een h
dan werk ik dus harderquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here. of ik lees maar stukje terug dat ik even weet waar het over gaat
[..]
hey, zie jij een aap in mijn avatar ?
en ik doe ook nog werken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gnoe.. hoe kom je erop... hij heeft een haai in zn ui...
*proestquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hitsige haai!!! Dat had het moeten zijn
Oh en domme dingen bedenken, het is een gave
Sorryquote:
Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... weer wat geleerd...
dus hippe haai was wel goed geweest?
Whehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hitsige haai!!! Dat had het moeten zijn
Oh en domme dingen bedenken, het is een gave
Kijk ik leer snel vandaagquote:
* geeft schouderklopjequote:
jah ik moet elke keer wachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan werk ik dus harder![]()
en jij bent een aap als ik zeg dat je er eentje bent
succes met werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje voelt zich niet geroepen voor de KFC.
dus ik ga even werken.. ik kom jullie (met dit tempo ) over 3 topics welweer tegen!
ciao bella's en bello's
Doei barquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
dus ik ga even werken.. ik kom jullie (met dit tempo ) over 3 topics welweer tegen!
ciao bella's en bello's
Dank je!quote:
werksequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
ciao bella's en bello's
Dus je haalt geen kip voor ons?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
ciao bella's en bello's
werk ze barretjequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
ciao bella's en bello's
Doeg meisjequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
ciao bella's en bello's
Ah, helder, maar zo snel gaat het toch ook weer niet?quote:
Idd...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, helder, maar zo snel gaat het toch ook weer niet?
Klopt... daar zijn we Nederlanders voor, behalve gf... alhoewel...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef Ladylike het volgende:
En als het rustig is klagen de mensen ook
Het is nooit goed...
Pienquote:
Pienquote:
OMG! JA!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
He ik moet deze, vind je ook niet?
[ afbeelding ]
oei, en pups zijn zoooo goed in wachten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik moet elke keer wachten
jah maar ... ik ben een pup
het ging vanmorgen wel even erg snelquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, helder, maar zo snel gaat het toch ook weer niet?
Pientjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |