nou nou, worden we zo verwelkomt hier ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weer ergens een SC was gesloten.
Zal ik hem schoppen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling![]()
OHJA, achterlijke klote veegwagen van de gemeente, ga weg!![]()
Ik voel me vereerd en helemaal warm van binnenquote:
Hihihi Asseblieftquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry!
dank je wel woordenboek MZ!
ik dacht dat ook al!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weer ergens een SC was gesloten.
Ik zit er hard over te denken ja... of gewoon geld terug of zo... maar ja, of ik zin heb om nog tijd te besteden aan die ballentent die Mycom heet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenJij als jurist moet daar iets mee kunnen toch?
Bij Asus zijn ze ook gewoon prutsers hoor... in 2009 hadden ze 4 maanden nodig om mijn laptop te maken, nu 7 weken en het probleem is nog niet opgelost...quote:Asus wel, mycom zijn prutsers
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hier
Jawel, is het verkeerde. Echt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks mis met mijn huidige been hoor
Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Muck het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou nou, worden we zo verwelkomt hier ?
Het heeft geholpen, hij is wegquote:
Gewoon doen, je hebt er recht op! Je bent wel gek als je je zo laat afschepenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er hard over te denken ja... of gewoon geld terug of zo... maar ja, of ik zin heb om nog tijd te besteden aan die ballentent die Mycom heet....
[..]
Bij Asus zijn ze ook gewoon prutsers hoor... in 2009 hadden ze 4 maanden nodig om mijn laptop te maken, nu 7 weken en het probleem is nog niet opgelost....
heb ik ook gemist,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?
Mycom doe ik alleen kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenJij als jurist moet daar iets mee kunnen toch?
[..]
Asus wel, mycom zijn prutsers
Zal de thee wel wezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd en helemaal warm van binnen
Maar dat laatste kan ook door de hete thee komen![]()
dank uquote:
goedemorgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Waarom ben ik tyfus moe maar kan ik niet meer slapen, wat resulteert in hoofdpijn?
Morgen allemaal
Wat een tyfusmongoolquote:[ afbeelding ] Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge menselijkheid
net in een overvolle trein:
ik: goedemorgen meneer, zou ik hier misschien mogen zitten?
maffe knakker: zie je niet dat ik aan het werk ben?!
ik: jawel, maar de trein is erg vol en ik niet erg goed ter been. heeft uw laptop ook een kaartje gekocht eigenlijk?
mk: lui pleuriswijf! wie denk je wel dat je bent?! tyfusstudenten van tegenwoordig!
toen vroegen een aantal mensen of hij wel helemaal lekker was en dreigden met het trekken aan de noodrem zodat hij meer tijd had om te werken
Ik had hem uit die banken getrokken en naar de gang gegooid hebben!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge menselijkheid
net in een overvolle trein:
ik: goedemorgen meneer, zou ik hier misschien mogen zitten?
maffe knakker: zie je niet dat ik aan het werk ben?!
ik: jawel, maar de trein is erg vol en ik niet erg goed ter been. heeft uw laptop ook een kaartje gekocht eigenlijk?
mk: lui pleuriswijf! wie denk je wel dat je bent?! tyfusstudenten van tegenwoordig!
toen vroegen een aantal mensen of hij wel helemaal lekker was en dreigden met het trekken aan de noodrem zodat hij meer tijd had om te werken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
ik was er weer niet gisteravond en gelijk gaat het fout
hey sympquote:
Kom, gaan we op onderzoek uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
Samequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gemist,
Blijft het eerste staanquote:
hahah..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hier
Flesquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er pas vanaf 7:00quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we op onderzoek uitTenzij iemand van gisteravond ons even wil bijpraten? IEMAND?
Ja, maar als er iets mis is ben je wel afhankelijk van hun... Ga ik liever naar een fatsoenlijke zaakquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mycom doe ik alleen kopen
rest doe ik zelf haha
Haiquote:
Ik was bovenop z'n zooi gaan zittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik had hem uit die banken getrokken en naar de gang gegooid hebben!
Heyquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HUH WAT? Vanaf waar moet ik teruglezen? Want wie is er niet meer welkom en wie zijn waarom ongevoelige klootzakken?
quote:
Hijzelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah..
een beetje zelfreflectie moet kunnen hoor
maar goed.. ik weet niet wat jij "kutten" vind.. wie er niet welkom zouden mogen zijn en ik heb whiskers uitbarsting sowieso gemist
dus.. wat is precies het probleem?
Nah ik doe onderhoud zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als er iets mis is ben je wel afhankelijk van hun... Ga ik liever naar een fatsoenlijke zaak
symquote:
jah sorry, kan er ook niks anders van makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een teleurstellende aanwinst weer
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Ik denk dat ze mij en Crazy bedoelen
wij zijn toch overal welkom ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Onderhoud ja, maar garantie is garantie he?quote:
Als dat zou kunnen graag...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja... Kom je me masseren?
dat is wel heel erg voorbarigquote:
Maak maar goed met koffiequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, kan er ook niks anders van maken
quote:
Ik heb een lekker bakkie theequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiNou ehm, ik ben de draad kwijt
Maar wees welkom hoor
Koffie?
Nee joh, doe vrijdag maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag...
Jammer dat ik alleen zit vandaag, anders had ik het wel geweten![]()
Ik houd wel van een beetje zelfverzekerdheidquote:
voor mij ook 1quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een lekker bakkie thee
Ach ja ze komen er wel weer overheen denk ik
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |