veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik ga er trouwens vandoor.. Ik ga iets doen wat ik nog niet gedaan heb
Met uk naar de kapper![]()
wish me lucktot later
GRTDW was ooit erg leuk, leuke tijd gehad daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TAL meet
In GRTD is het volgens mij helemaal niet meer zo druk.... ben echt al meer dan een maand niet meer geweest daar
Bij mij is er in juni een BBQ meetquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huiselijk is idd ook tof
Zou het heel graag eens bij mij thuis doen maar dat gaat het hem niet worden
nee, de hoofd spamster daar heeft een ban hequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TAL meet
In GRTD is het volgens mij helemaal niet meer zo druk.... ben echt al meer dan een maand niet meer geweest daar
Das in de buurt,quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij is er in juni een BBQ meet10 of 11 juni
met n beetje mazzel vind ie t allemaal wel gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
wish me lucktot later
veel succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
wish me lucktot later
Heeft CC een ban?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, de hoofd spamster daar heeft een ban he
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das in de buurt,En heb dan nog niks staan
Hij straalt geen seks uit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet dat je meteen ziet ' die heeft batsen als werk'
dat zal me nog eens niet heelerg verbazenquote:
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:44 schreef virus.exe. het volgende:
okeee
ik heb laatst (voor de eerste keer ) koffie gehad
noujah gehad
gezet
het was klaar maar toen moest ik snel naar de huisards...
dus ik was thuis en ik neem een slok
ranzig dat het was
het was gewoon koud![]()
dus toen heb ik maar thee genomen
quote:
Ik zal het in mn achterhoofd houden en thuis eens overleggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komen ook wel Tallies... Nou ja... Kally, iBenny en Patrique komen siewosie
ijskoffie is ook wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:44 schreef virus.exe. het volgende:
okeee
ik heb laatst (voor de eerste keer ) koffie gehad
noujah gehad
gezet
het was klaar maar toen moest ik snel naar de huisards...
dus ik was thuis en ik neem een slok
ranzig dat het was
het was gewoon koud![]()
dus toen heb ik maar thee genomen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar durf ik helemaal niet heen hoor
en dan noemt ze mij moeilijkquote:
neuh toen ik m zag niet echtquote:
ik heb er ook een tijdje gezet, toen kwam er een bepaald persoon posten, en toen ben ik weggebleven. Alleen die wordt nu ook uitgekotst geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GRTDW was ooit erg leuk, leuke tijd gehad daartotdat er teveel oude weggingen
ik had er ijsklontjes in moeten doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ijskoffie is ook wel lekker eigenlijk
ik zal eens in agenda checkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij is er in juni een BBQ meet10 of 11 juni
tot kerstquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tot kerst
[..]
Ik zal het in mn achterhoofd houden en thuis eens overleggen
Kan best hoor, verder is er toch haast niemand...quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook een tijdje gezet, toen kwam er een bepaald persoon posten, en toen ben ik weggebleven. Alleen die wordt nu ook uitgekotst geloof ik![]()
Maar nu vind ik het een beetje vaag om weer binnen te vallen, zo van, hoi
hehe, jah ik ben er ff gebleven maar werdt steeds minder gezellig. dus voortaan weggebleven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook een tijdje gezet, toen kwam er een bepaald persoon posten, en toen ben ik weggebleven. Alleen die wordt nu ook uitgekotst geloof ik![]()
Maar nu vind ik het een beetje vaag om weer binnen te vallen, zo van, hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |