vertel...quote:
wokquote:
GSM ging af toen ik auto uitstapte.... Had ding net aangezet qua geluid, want dat gaat 's nachts uit, teveel nachtelijke emails en soms ook wat people uit USA etc die tijdsverschil vergeten. En mijn nachtrust is vaak al veel te kortquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die laten wij hier smorgens soms gewoon overgaan. of moet zijn buitenlandse vestiging belt
maar regel is: vanaf 8:00 moet hij opgenomen worden
ik kom hier al vanaf mijn eerste postquote:
Klinkt bekend... ik had vanmorgen zowaar geen nieuwe mailquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GSM ging af toen ik auto uitstapte.... Had ding net aangezet qua geluid, want dat gaat 's nachts uit, teveel nachtelijke emails en soms ook wat people uit USA etc die tijdsverschil vergeten. En mijn nachtrust is vaak al veel te kort
aaah vastgeroest dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom hier al vanaf mijn eerste post
duckiequote:
ai sterkte gozerquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
het werd minder maar gisteravond was het weer vol terug en dat is er nu nogheb net 5 tellen terug ibuprofen ingenomen dus zal wel overleven
quote:
goed ideequote:
geniet ervan kerelquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed idee![]()
zal er hier ook eens een gaan zetten
piguinquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:09 schreef Pheno het volgende:
Kudt, Kirby vergeten. Dan krijgt trev het wel bij een volgende meet
hij is toch lekkerder als iemand anders hem voor je maaktquote:
quote:
elke maand toch ergens?quote:
ik heb hier 3 mailboxen, als ik geen nieuwe mail heb is er iets met de mailomgeving gebeurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt bekend... ik had vanmorgen zowaar geen nieuwe mail
Geen idee... heb er nooit een lijstje van gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
elke maand toch ergens?
hoe was het lijstje ook alwee....
ik las wel iets, maar dat waren toch meer suggesties??quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
elke maand toch ergens?
hoe was het lijstje ook alwee....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee... heb er nooit een lijstje van gezien
klopt, was meer gein dan serieusquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las wel iets, maar dat waren toch meer suggesties??
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
klopt, was meer gein dan serieus
Treinmeet met Fles in aprilquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nog niet iedereen is zo wakker hequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dus de BBQ meet bij mij gaat niet doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ligt er aan hoe serieus de bedenker was I guessquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de BBQ meet bij mij gaat niet door
quote:
ik heb het lijstje gevonden....quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de BBQ meet bij mij gaat niet door
is Friemel vergetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb het lijstje gevonden....
april bij fles
mei bij MZ
juni bij DM
juli bij GF
Daar durf ik helemaal niet heen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
april bij fles
mei bij MZ
juni bij DM
juli bij GF
welke locaties horen daarbij... (MZ en GF weet ik maar fles en DM niet.. )quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
april bij fles
mei bij MZ
juni bij DM
juli bij GF
Alleen omdat het in de zomer is, zal het bij gf in de tuin zijn, ipv in de club, neem ik toch aan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar durf ik helemaal niet heen hoor
Ik wel hoor... GFquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar durf ik helemaal niet heen hoor
fles is in de trein en dm is in zandvoort.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke locaties horen daarbij... (MZ en GF weet ik maar fles en DM niet.. )
* Crazy-M kijkt om zich heen.quote:
hmmmm in de trein..... duur geintjequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles is in de trein en dm is in zandvoort.
maar dit is allemaal niet bevestigd hoor.....
darnquote:
attack of the talliersquote:
Dan nog. Ik zie meteen van die Playboy Mansion-achtige taferelen voor mequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen omdat het in de zomer is, zal het bij gf in de tuin zijn, ipv in de club, neem ik toch aan?
ik kom in beidequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit helemaal alleen daarzo... Jullie mogen meisjes niet alleen laten ja
Ik ken'em alleen van online. Is hij echt zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |