ik had niks in huisquote:
jij ook hierquote:
was je hier al eerder geweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik dacht ik ga ook is kijken waar het gezellig is in de ochtend
niet dat ik me kan herinnerenquote:
Ik alleen nog crackers en dat lukt nu ff niet met mijn kaakquote:
Oplossen in water...quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik alleen nog crackers en dat lukt nu ff niet met mijn kaak
Goed bezig, ik neem er altijd meteen 1 mee op weg naar mn plekquote:
dank uquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welkom dan kerel namens de feestcomissie
nog steeds zoveel last johquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik alleen nog crackers en dat lukt nu ff niet met mijn kaak
ik normaal ook, maar foon ging toen ik naar binnen liepquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, ik neem er altijd meteen 1 mee op weg naar mn plek
Ah, ga maar snel danquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar foon ging toen ik naar binnen liep
kussentje mee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag zometeen 4 uur lang vergaderendus er kan hier zo ook wel n caffeinekickje in
Die laten wij hier smorgens soms gewoon overgaan. of moet zijn buitenlandse vestiging beltquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar foon ging toen ik naar binnen liep
het werd minder maar gisteravond was het weer vol terug en dat is er nu nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog steeds zoveel last joh?
het liefste welquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
het werd minder maar gisteravond was het weer vol terug en dat is er nu nogheb net 5 tellen terug ibuprofen ingenomen dus zal wel overleven
dat is volgende maandquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:09 schreef Pheno het volgende:
Kudt, Kirby vergeten. Dan krijgt trev het wel bij een volgende meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |