Moet ik er eens naar kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik nou niet eens meer de Mycom en Asus vervloeken wegens hun wanprestaties?.
Marijkjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Waarom ben ik tyfus moe maar kan ik niet meer slapen, wat resulteert in hoofdpijn?
Morgen allemaal
ik weet wel wat recalcitrant betekend hoorquote:
Oeh lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat twentse krentewegge eten![]()
Al een tijdje zo te zien.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Ik dacht vanmorgen even dat ik weer eens per ongeluk grtd aangeklikt had vanwege al die nieuwe mensen!
geen commentaar op de OP ajb!quote:
Muckjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Ik dacht vanmorgen even dat ik weer eens per ongeluk grtd aangeklikt had vanwege al die nieuwe mensen!
Nou ja, dit dus:quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik mijn laptop maar als miskoop ga bestempelen en een nieuwe koop of zo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen vind ik het aan de andere kant best zonde van het geld dat ik 2 jaar en bijna 3 maanden geleden heb betaald ervoor... maar ik ben hem nu 7 weken kwijt geweest, en het enige wat het me heeft opgeleverd is meer werk om alles weer te installeren... vanochtend in de trein weer 2 keer die spontane reboots, waarna er gewoon instellingen weg waren. Taakbalk die ineens ingesteld stond op automatisch verbergen, bureaubladachtergrond en -pictogrammen die verdwijnen... alles wat hij ook al deed voordat ik hem wegbracht dus.
ben over beide in het algemeen wel tevreden hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik nou niet eens meer de Mycom en Asus vervloeken wegens hun wanprestaties?.
Wokje, knuffelhacker met massageskillsquote:
donequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank, meld het even als je bij ben, dan werk ik de OP bij...
Ik dacht dat er weer ergens een SC was geslotenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Muck het volgende:
Gratis advies van mij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Laat mij nou even smart ass spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet wel wat recalcitrant betekend hoor
helpt ook tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, knuffelhacker met massageskills![]()
![]()
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenquote:
Asus wel, mycom zijn prutsersquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben over beide in het algemeen wel tevreden hoor
GMTAquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weer ergens een SC was gesloten.
sorry!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat mij nou even smart ass spelen![]()
Nee niet weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er weer ergens een SC was gesloten.
grappig, ik ben juist erg tevreden over mycomquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen en een nieuwe eisenJij als jurist moet daar iets mee kunnen toch?
[..]
Asus wel, mycom zijn prutsers
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gratis advies van mij:niks mis met mijn huidige been hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh niks. Rare lui die komen kutten, aardige lui van buiten die ineens niet welkom zouden zijn hier, whiskers die gisteren ineens iedereen voor ongevoelige klootzakken uitmaakte, barrel die het nou weer over een typische fles opmerking heeft. Ik heb het wel weer even gezien hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wat is er aan de hand *pakt de popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |