Ik heb het elke dag welquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Java opnieuw (laten) installeren.
Of gewoon pc herstarten als je probleempjes blijft houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het elke dag welDit even lezen voor deze foutmeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
http://www.java.com/nl/download/help/6000060700.xml
Wel veel technisch gezeik, kort samen gevat. Herinstalleerd java en upgrade wat andere programma's| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Niets aan de hand dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en wat ik begrijp is dat TFM wat postte over iemand die erg slecht in het ziekenhuis ligt en vervolgens vond dat hij de KSC daar niet mee lastig moest vallen, Whiskas reageerde als zo ongeveer de enige daarop door hem sterkte te wensen, en ze was boos dat anderen dat niet deden, dus waren ze ongevoelige klootzakken.
Maar dat is mijn perceptie van wat ik zo snel even las, ik sluit niet uit dat ik ergens over iets heen heb gelezen.
ow thxquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit even lezen voor deze foutmelding![]()
kijk, KSC, voor al uw problemenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
door sturen naar je helpdeskquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow thx![]()
Ik weet niet of ik daar allemaal in mag
gewoon opletten danquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het elke dag welAls je hem van windows krijgt dan kan je wel naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even mijn PC opnieuw opstarten![]()
Is het een pc op werk? dan laten oplossen door een IT prutser van je werk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow thx![]()
Ik weet niet of ik daar allemaal in mag
Ah, thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en wat ik begrijp is dat TFM wat postte over iemand die erg slecht in het ziekenhuis ligt en vervolgens vond dat hij de KSC daar niet mee lastig moest vallen, Whiskas reageerde als zo ongeveer de enige daarop door hem sterkte te wensen, en ze was boos dat anderen dat niet deden, dus waren ze ongevoelige klootzakken.
Maar dat is mijn perceptie van wat ik zo snel even las, ik sluit niet uit dat ik ergens over iets heen heb gelezen.
het is idd wat moeilijkquote:
een goede it afdeling heeft dan binnen 5 min een vervangend systeemquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hem van windows krijgt dan kan je wel naar huis
quote:
ja maar dat is bovenlokaal enzo... en dan moet ik weer bellen en sta ik laaaaaaang in de wacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het een pc op werk? dan laten oplossen door een IT prutser van je werk.
Zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is bovenlokaal enzo... en dan moet ik weer bellen en sta ik laaaaaaang in de wacht.
Opnieuw opstarten gaat sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
kunnen we niet een koffie FASTchat oprichten.. (in ONZ ofzo ... )quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kunnen we niet een koffie FASTchat oprichten.. (in ONZ ofzo ... )
dan kan het in de SLOW chat wat rustigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |