Garantie doe ik niet aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onderhoud ja, maar garantie is garantie he?Bovendien zijn ze vaak duur
sorry, net mn 8ste bak theequote:
Kuukske past ook niet in je kopje denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook 1![]()
alles erin behalve het kuukske
Nee joh meer van *BAM*quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipen
Hoi
Sorry, maar de deur stond open vanmorgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook wel heeeel stiekem binnensluipen
Hoi
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Garantie doe ik niet aan
[..]
sorry, net mn 8ste bak thee
omg, dat foute uur op Q vandaag
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh meer van *BAM*
Ik doe niet stiekumMaar jullie hebben me hier toch wel vaker gezien
quote:
ja joh, doe niet zo gekquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh meer van *BAM*
Ik doe niet stiekumMaar jullie hebben me hier toch wel vaker gezien
kan ik er wat aan doen dat ik op mn setup schermen moet wachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
Zeg werkschuw tuig!
kan het iets minder snel!
er moet ook nog gewerkt worden tussen fok door en met dit tempo kan ik het weer niet volgen en maak ik recalcitrante opmerkingen!
Waar verzamelen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
Mart moet de KSCknokploeg naar de Mycom?
WATquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik op mn setup schermen moet wachten
wie gaat er even op onderzoek uit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
Kom je een avond niet posten mis je meteen van alles![]()
Mijn installatie schermen op het werkquote:
Laat de modjes dat doen, die kunnen gemakkelijk terug kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wie gaat er even op onderzoek uit?
wat doe je voor werk dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn installatie schermen op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Jij hoort helemaal geen tijd te hebben om recalcitrant te doen, werkschuw tuigjequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
Zeg werkschuw tuig!
kan het iets minder snel!
er moet ook nog gewerkt worden tussen fok door en met dit tempo kan ik het weer niet volgen en maak ik recalcitrante opmerkingen!
Wat!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hoort helemaal geen tijd te hebben om recalcitrant te doen, werkschuw tuigje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je voor werk dan??Wat zou je liever hier zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
wat doe je voor werk dan??nee, maar wel een ICT-erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben stiekemquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Crazy kwam wel heel stiekum binnen, maar de deur stond open.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
wat doe je voor werk dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij Mart thuis! fixen we eerst die laptop en gaan dan rellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
JIJ bent ook al zo'n semi-it-erquote:
Gehaald? Bij de supermarkt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat!
k heb al 2 titels gehaald.. DAAR verdien ik geld mee..
niet met werken ofzo ..
Ik wil me best even vermommen als schooljuf hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
JIJ bent ook al zo'n semi-it-er
maar ehm.. schooljuf ofzo
IT-er ICT-er..quote:
Ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
JIJ bent ook al zo'n semi-it-er
maar ehm.. schooljuf ofzo
Doe ik me vermommen als schilderquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil me best even vermommen als schooljuf hoor
Dan moet ik eerst even oefenen voordat ik de nieuwe Mart benquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt er recht op! Je bent wel gek als je je zo laat afschepenHup, de nieuwe mart is super assertief
![]()
jup..quote:
Kom je dan m'n lokaaltje witten?quote:
nee, maar rollenspellen zijn wel leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Maar schooljuffen hebben toch helemaal geen tijd om te fokken?
Ik ga wel als de leernicht danquote:
jah sorry, kan er niks anders van maken.quote:
Bel me vanavond maar, ga ik beledigende dingen zeggen mag jij assertief doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even oefenen voordat ik de nieuwe Mart ben.
Oew, nu heb ik trek in chipsquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
die ene bij een pakkie boter die andere bij 3 zakken paprika chips!
jah hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je dan m'n lokaaltje witten?
Wat zal ik dan zijn??quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, maar rollenspellen zijn wel leuk
Pics or it didn't happenquote:
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hoor
vaak zat meegholpen met schilderen
Mag ik dan in je bubbelbad komen relaxen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zal ik dan zijn??
Ik ben wel de miljonair.... ik heb geen zin om te werken
ahhh...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, kan er niks anders van maken.
was voor de rest niet goed genoeg
Hai Bosquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het ziekenhuis. ALles was weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |