goede keuze ik ben er toch nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig nog op bedIk ben zo moe,..
Dus heb afgezegd
![]()
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.
Snel, een dieet volgen van anderhalve werkweek!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.
Ben jij een bedrijfsbelang dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ikzelf weeg wel aardig wat, dus dat zou wel kunnen.
Das een goeiequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog eens kijken of die kookwas klaar is...
De fundamenten van het gebouwd zijn wel verstevigd voor me.quote:
Gewoon, dat het je opvalt en dat je je afvraagt of er misschien iets is. Zoiets, je houdt het helemaal bij jezelf maar bent het dan wel kwijtquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja zo ben ik nou eenmaal. te schijterig om er wat van te zeggen. Geen idee hoe...
Dus dan zal ik het wel los moeten laten
je bent zo belangrijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar. Er gaat niemand dood, er vallen geen levensbedreigende kernreactoren uit, dus ik zou niet weten wat er zwaarwegend moet zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
goede keuze ik ben er toch niet
Sterkte![]()
Mja je hebt gelijk, nu is het even kut, morgen ben ik het wel weer kwijt.. heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd eigenlijk dus ze kan wel wachten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon, dat het je opvalt en dat je je afvraagt of er misschien iets is. Zoiets, je houdt het helemaal bij jezelf maar bent het dan wel kwijtEn "erger" dan hoe het nu is wordt het toch niet, je kunt er alleen iets mee winnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, het zijn niet mijn directe collega's, maar mijn teambaas begint het nu wel te knijpen. Dus die is gaan escaleren voor een oplossing en dit is een mogelijke in hun ogen. Nou , iklaat ze niet uitbetalen voor dat prijsje wat je krijgt (en dan nog in de hoogste schaal plaatsen, dus dan houd je niets over).quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar pheno als jij er straks niet meer bent, kunnen ze ook geen beroep op je doen
Dus ze moeten het maar gewoon accepteren.En het doen met de mensen die ze hebben
En wat een stomme collega's heb jij dan, die zouden precies hetzelfde doen lijkt mij?
De mijne was NOG niet klaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een goeie
* LovelyLady neemt een slok koffie en haalt de ene was uit de wasmachien en stopt er een nieuwe in
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je hebt gelijk, nu is het even kut, morgen ben ik het wel weer kwijt.. heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd eigenlijk dus ze kan wel wachten..LiefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet te sappel om andere mensen
Jij bent leuk en goed zoals je bent, dat sommigen dat niet zien is hun gebrek en probleem niet de jouwe
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Volgens mij is mijn machine er gemiddeld 3 uur mee bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De mijne was NOG niet klaar
twee en een half uur doen over een kookwas, is dat normaal?
(ik draai normaal alleen korte bonte wasjes)
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefjeMaak je niet te sappel om andere mensen
Jij bent leuk en goed zoals je bent, dat sommigen dat niet zien is hun gebrek en probleem niet de jouwe
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn machine er gemiddeld 3 uur mee bezig
dat kan helaas niet vaak, iets met werken voor mijn geld enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ja, de volgende keer dat ik er ben moet jij er ook zijn
Dankje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL was het nog gelukt voor de audi ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefjeMaak je niet te sappel om andere mensen
![]()
Watquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan![]()
ik weet wat andere vinden vinden maar ik vind je een tof wijf
Oude handdoekken die errug smerig warenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor kleding/textiel moet er in een kookwas dan?
Ik draai enkel 40/30 graden wasjes (een hele enkele keer 60)
[..]
Dat doe ik wel, al dan niet onbewust...
Wat precies?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL was het nog gelukt voor de audi ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |