Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
quote:
He Koenquote:
Ja, cool he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ze springt vanaf de grond op een 1.70 m hoge kast??
Applaus!!
Wat nou gekke managerquote:
Hier was het ook lekker met iets van 15 gradenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
Koud? Het was 17 graden hier. Eindelijk een zonnetje. Het wordt nog eens wat met die global warming!
Whehehehe.quote:
One day flyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y-save-tonight_music
Echt welquote:
mooi jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y-save-tonight_music
Hij heeft stiekem een adres van hemzelf gegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Lees je nou ook al de mail van je personeel?
Haar bureau staat naast het mijnequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Lees je nou ook al de mail van je personeel?
Een vliegende Hilde die zo 1.70 hoog springtquote:
sexquote:
Neequote:
quote:
Nee, niets gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE??? Heb ik je al meer dan een uur geleden verstuurd
dus ik vond dat ik er nu wel ff je aandacht op mocht vestigen
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, de mail werkt nu al een half uur niet. Irritant
Ja hoiquote:
Oh, dus ze leest ook mee met jou op fok?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haar bureau staat naast het mijneZe is wel blij met je compliment
Ik beantwoord mijn mail vaak 's avonds uitgebreid en dat heeft nu geen zin want er kan geen verbinding worden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?
hier in Zoetermeer is het ook een zeldzaam verschijnselquote:
En hier ook nietquote:
Heeft ze mijn berichtje op Hyves ook al gelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haar bureau staat naast het mijneZe is wel blij met je compliment
oohw how sadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beantwoord mijn mail vaak 's avonds uitgebreid en dat heeft nu geen zin want er kan geen verbinding worden gemaakt.
Orderbevestiging van zijn regenjas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?
Whehehehe coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Moustaches/
een snorrenlied
kon je er niet beter gewoon even heen gaan en haar romantisch wegkapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze mijn berichtje op Hyves ook al gelezen?
die website is sowieso epicquote:
wel een rode hoop ikquote:
Hahaha, ik heb wel iets besteld maar dat moet ik in de winkel ophalen en dan nog kiezen tussen 2 kleurenquote:
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier in Zoetermeer is het ook een zeldzaam verschijnsel![]()
Ik van Zwolle 112 en 177 van waar ik wil zijnquote:
Donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niets gehadStuur anders nog eens? Hij geeft ook steeds foutmeldingen...
maar inloggen bij gmail kan toch wel gewoon?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die website is sowieso epic
Gezelligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
Zwolle? Daar moet ik morgen nog even langs
heeft diverse redenen....quote:
Ja, maar dat is niet zo overzichtelijk als Outlook vind ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar inloggen bij gmail kan toch wel gewoon?
Ik hoop het toch nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft diverse redenen....
En als de verliefdheidskaars is uitgedoofd en er kids zijn gaat de snelheid er zowiezo af
straks weer terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even naar bed, nog wat overlezen
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo overzichtelijk als Outlook vind ik
Hij kan ook weer aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft diverse redenen....
En als de verliefdheidskaars is uitgedoofd en er kids zijn gaat de snelheid er zowiezo af
Trusten Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Welterusten Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Lees ze en truste Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
dat lukt maar weinig stellen, ben ik wel eens jaloers opquote:
Ik vind het in gmail maar lastig. Ben teveel gewend aan Outlook en mijn telefoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuis
ik ga nergens heen hoorquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Herkenbaar... ik handel tegenwoordig alle mail via Gmail af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuis
Wat voor schoenen heb je besteld danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
ik wil verdomme dat mijn schoenen snel komen
Laat ze doorlopen dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
Neequote:
jajajajajajajaja, die ene?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
geen idee of ze klaar isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is 't klaar met die receptioniste nu ja?
zo waar en het zoekt als een droom in gmailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik handel tegenwoordig alle mail via Gmail af.
Op de iPhone ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo waar en het zoekt als een droom in gmail
ik gebruik al jaren niets anders meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Neequote:
Ik blijf bij mijn hotmailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren niets anders meer
Wait, whut?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mail
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren niets anders meer
wat de anere peter boven je zegt cquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mail
Die zijn cooooooolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.zazzle.com/land_sharks_shoes-167390211142990793
die ja
STU DEZE ZIJN HET
heb wel @MSN.COM email adres maar gebruik ik eigenlijk alleen voor Messengerquote:
Coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ja
STU DEZE ZIJN HET
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeStaan ze wel bij verzonden berichten? Dan komen ze vast een keer binnen :
Mijn laarzen zijn toch beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Original Muckboots
Bijzonder comfortabele laarzen.
Warme voeten - tot 30 graden!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ja
STU DEZE ZIJN HET
ik heb wel een PM gehad van je Whiskquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar wel balen, want de 2 anderen die ik wat gestuurd heb zullen dan ook niks ontvangen hebben..
Ik dus ook voor mijn mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel @MSN.COM email adres maar gebruik ik eigenlijk alleen voor Messenger
ik ben gek op koude voetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn toch betertot -40 warme voeten
quote:
quote:
quote:
hoi trev, whiskers, stuquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Original Muckboots
Bijzonder comfortabele laarzen.
Warme voeten - tot 30 graden!
Haiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
tja het gaat zijn gangetje
ik werk deels en 's middags bijtijds naar huis. een hoop geregel, in Duitsland gaat het toch allemaal weer net een beetje anders.
zondag avond natuurlijk met de begrafenis ondernemer. gisterochtend zijn mijn vrouw haar moeder en haar broer daar nog langsgeweest om de details te bespreken. gisteravond de muziek uitgezocht vanavond kaarten geschreven en bezorgd
maandag hebben ze gelukkig ook het bed e.d. weggehaald dus de kamer is weer in oude staat
je blijft lekker bezig. schoonmoe begint al een dip te krijgen
quote:
(ik las hem pas 5 minuten terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen antwoord
Strekte de komende tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
ik werk deels en 's middags bijtijds naar huis. een hoop geregel, in Duitsland gaat het toch allemaal weer net een beetje anders.
zondag avond natuurlijk met de begrafenis ondernemer. gisterochtend zijn mijn vrouw haar moeder en haar broer daar nog langsgeweest om de details te bespreken. gisteravond de muziek uitgezocht vanavond kaarten geschreven en bezorgd
maandag hebben ze gelukkig ook het bed e.d. weggehaald dus de kamer is weer in oude staat
gecondoleerd en sterkte enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
dank je lieve stquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
hoi trev, whiskers, stu
Omgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mag niet meer uitloggen van mijn werk![]()
Dat worden veel overuren
graag gedaan hoor, pzuzutjequote:
ja hehquote:
Ik heb dus duidelijk iets gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
sterkte ermeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
Mij een half uur later ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(ik las hem pas 5 minuten terug)
Maar ik probeerde file net zelf te laden en het lukte gewoon
Dat is wel heel lomp maar ja je moet wat als je veel gepest wordtquote:
quote:
kookpunt, boem, pech voor die smurfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel lomp maar ja je moet wat als je veel gepest wordt
waarvan? Vista?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Die klojo's hebben dus zelfs Service Pack 1 niet geïnstalleerd.
Het zit je niet mee he??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Je moet niet alles willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Zeker pech, hij vroeg er gewoon omquote:
Ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
hoi sympquote:
vista, ik mag hopen van nietquote:
godsamme dan ben je voorlopig nog niet klaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Ja... Mycom zei dat ze Vista geïnstalleerd hadden, inclusief alle updates en SP's... niet dus...quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godsamme dan ben je voorlopig nog niet klaar
ik mag hopen dat het w7 is dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt wat terug (hoop ik dan)quote:
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het w7 is dan ben je zo klaar
beter begin je er niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... Mycom zei dat ze Vista geïnstalleerd hadden, inclusief alle updates en SP's... niet dus....
Die heb ik dan nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uit
Nopequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat terug (hoop ik dan)
net? ooh ik dacht al een tijdjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uit
Wat is het probleem?quote:
Nee, dat is ook niet meer voor vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nachtapothekersquote:
Veel succes de komende paar dagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet meer voor vandaag.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeIk geef het even op voor vandaag
Ik lees ze dan vast morgen wel
fijne slapertsquote:
Ik hoop toch dat dat morgenavond klaar is... maar goed, vanavond dus 1,5 uur voor niks Sp2 gedownload.quote:
1,5 uur zit e nog op een inbelmodem ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat morgenavond klaar is... maar goed, vanavond dus 1,5 uur voor niks Sp2 gedownload.
Nee, maar hij had lang nodig voor die 475 MBquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
1,5 uur zit e nog op een inbelmodem ofzo
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Ik haat ze trouwens wel als ze goedkopere alternatieven uit Oost Europa proberen te geven![]()
das wel absurd langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar hij had lang nodig voor die 475 MB.
Hmmmz, dat is inderdaad wel een heel bizarre foutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.
vreemd genoeg heb ik er geen last van....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik neem aan dat Fok! weet dat er al dagen problemen zijn met PM en dm. Kan iemand dat bevestigen??
nee, ik krijg genoeg pm en dm de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik neem aan dat Fok! weet dat er al dagen problemen zijn met PM en dm. Kan iemand dat bevestigen??
bij mij werkt het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg maar gerust iets langer hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ikke nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mee terug gegaan? zo niet morgen doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.
DM's heb ik al wekenlang last mee eigenlijk dat ze traag doorkomenquote:
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goedquote:
dan nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan ook 5 kwartier geweest zijn hoor... maar inderdaad, langer dan ik verwachtte....
inderdaad soms wel wat trager, maar nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
DM's heb ik al wekenlang last mee eigenlijk dat ze traag doorkomen
Hier in Opera ging het nog wel goed, zou het nu niet wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goed
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
of de pillen in 2-en hakken heb je er gelijk 2 keer zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al mee terug gegaan? zo niet morgen doen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
komt de mijne binnen nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in Opera ging het nog wel goed, zou het nu niet weten
idd dneken in oplossingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
of de pillen in 2-en hakken heb je er gelijk 2 keer zoveel
DM en IE houden niet van elkaar geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goed
Oooh, dat schiet niet op dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inderdaad soms wel wat trager, maar nu helemaal niet meer
Je had ook geen 'touch wood' gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmhmmmm vreemd genoeg krijg ik NU opeens geen PM de deur uit
Ik ook met m'n grote mond
Nee helemaal niet zelfsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
DM en IE houden niet van elkaar geloof ik![]()
Mijn oplossing is om DM en PM niet meer te gebruikenquote:
mailbox volquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmhmmmm vreemd genoeg krijg ik NU opeens geen PM de deur uit
Ik ook met m'n grote mond
Maar, maar, maar da's veels te leuk hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn oplossing is om DM en PM niet meer te gebruiken
ik weet nergens wat van hoorquote:
nee ik krijg het wel binnen, als ik 'send'doe blijft ie op 'connecting' staan....quote:
quote:
Ik ben niet zo van de PM / DMquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar da's veels te leuk hoor
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, iets ingrijpenders, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is inderdaad wel een heel bizarre fout
Slaap lekker Liebchenquote:
dat loopt niet zo'n vaart en dat heb je snel zat door hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...
dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
PM komt wel binnen maar gaat er niet meer uit...
Ik heb meer forum, msn en smsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel
dat ik nog tijd heb om op het forum te posten
ook daar ben ik druk meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meer forum, msn en smsis soms wel heel druk
Maar ik snap eigenlijk niet waarom dat handmatig in die doosjes zou zijn gestoptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, iets ingrijpenders, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...
quote:
hier wordne alle recepten handmatig in een doosje gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik snap eigenlijk niet waarom dat handmatig in die doosjes zou zijn gestopt
Heb je een afwijkend aantal van een normale verpakking erin zitten soms
Af een toe een DM okay maar een heleboel vind ik alleen maar irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel
dat ik nog tijd heb om op het forum te posten
open doenquote:
wat is je prikvingerquote:
Een pilletje kan genoeg zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat loopt niet zo'n vaart en dat heb je snel zat door hoor
quote:
wijsvingerquote:
In GRTD heb ik niets meer te zoeken gevoelsmatig nu CC daar niet meer is en ik moet eigenlijk weer eens in TAL komen postenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
laatste tijd lukt het me niet eens om tegelijk ook op andere SC's te posten
Zo snel gaat het hier vaak
die waar de dokter vandaag een naaldje in ramdequote:
owquote:
Vergeet whatsapp niet....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meer forum, msn en smsis soms wel heel druk
heb je hem geen knal gegeven danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die waar de dokter vandaag een naaldje in ramde
nee, mijn middelvinger in dit gevalquote:
Aan whatsapp begin ik niet eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet whatsapp niet....
Al zal die hier wel een stuk drukker zijn...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet whatsapp niet....
Al zal die hier wel een stuk drukker zijn...
kijk maar uit hij prikt zo in je oogquote:
ik ben bekend met heel wat medicijnen maar van 1x een dubbele dosis kan je idd goed beroerd of knocked out zijn maar heel gevaarlijk is het niet er zit ook een veiligheidmarg ein hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een pilletje kan genoeg zijn
Dit valt nog mee, moet ik zeggen, ik heb dit niveau in 5 jaar opgebouwd...
heb je haar geen knal gegeven danquote:
dat dus... was vandaag overdag nog wel ff in GRTD, opende er zelfs een topic in de ochtendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
In GRTD heb ik niets meer te zoeken gevoelsmatig nu CC daar niet meer is en ik moet eigenlijk weer eens in TAL komen posten
ooh dan heb je ene kleine ontsteking die nu geneestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die waar de dokter vandaag een naaldje in ramde
nee, ik ben heel vredelievend en handtamquote:
ik zit eigenlijk ook alleen nog maar hier en nog een beetje in TALquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
laatste tijd lukt het me niet eens om tegelijk ook op andere SC's te posten
Zo snel gaat het hier vaak
en toch wildquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben heel vredelievend en handtam
Daar gebeurd gewoon niet meer genoeg. Jammer wel maar zo gaat dat. En van TAL is het gewoon slecht van mij want ik ben daar al 2 of 3 weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... was vandaag overdag nog wel ff in GRTD, opende er zelfs een topic in de ochtend
en die was net nog open
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bekend met heel wat medicijnen maar van 1x een dubbele dosis kan je idd goed beroerd of knocked out zijn maar heel gevaarlijk is het niet er zit ook een veiligheidmarg ein heh
Bis Later flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou skatjuns, ik volg het allemaal niet meer zo. Tot een andere keer weer.
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk man morfinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.
Ooit morfine gehad tegen de pijn. hielp niet, moest er enkel van kotsen omdat ik misselijk werd. snap niet dat je daar verslaafd aan kan raken
maar daar is het ook regelmatig uitgestorven (helaas)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
In GRTD heb ik niets meer te zoeken gevoelsmatig nu CC daar niet meer is en ik moet eigenlijk weer eens in TAL komen posten
quote:
Ik reageer alleen maar op pijnstillend/ontstekingsremmend gewone aspirines werken bij mij nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.
Ooit morfine gehad tegen de pijn. hielp niet, moest er enkel van kotsen omdat ik misselijk werd. snap niet dat je daar verslaafd aan kan raken
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
maar daar is het ook regelmatig uitgestorven (helaas)
trusten flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijn
quote:
domperidom tegen de misselijkheidquote:
laatste post is van mij om 22:35quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijn
helpdesk bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |