das wel absurd langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar hij had lang nodig voor die 475 MB.
Hmmmz, dat is inderdaad wel een heel bizarre foutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.
vreemd genoeg heb ik er geen last van....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik neem aan dat Fok! weet dat er al dagen problemen zijn met PM en dm. Kan iemand dat bevestigen??
nee, ik krijg genoeg pm en dm de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik neem aan dat Fok! weet dat er al dagen problemen zijn met PM en dm. Kan iemand dat bevestigen??
bij mij werkt het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg maar gerust iets langer hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ikke nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mee terug gegaan? zo niet morgen doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.
DM's heb ik al wekenlang last mee eigenlijk dat ze traag doorkomenquote:
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goedquote:
dan nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan ook 5 kwartier geweest zijn hoor... maar inderdaad, langer dan ik verwachtte....
inderdaad soms wel wat trager, maar nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
DM's heb ik al wekenlang last mee eigenlijk dat ze traag doorkomen
Hier in Opera ging het nog wel goed, zou het nu niet wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goed
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
of de pillen in 2-en hakken heb je er gelijk 2 keer zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al mee terug gegaan? zo niet morgen doen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
komt de mijne binnen nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in Opera ging het nog wel goed, zou het nu niet weten
idd dneken in oplossingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
of de pillen in 2-en hakken heb je er gelijk 2 keer zoveel
DM en IE houden niet van elkaar geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dm wél (bij mij), ik krijg ze pas uren of dagen later soms in IE. Maar in Chrome ging het tot een paar dagen geleden wél goed
Oooh, dat schiet niet op dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inderdaad soms wel wat trager, maar nu helemaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |