Op de iPhone ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo waar en het zoekt als een droom in gmail
ik gebruik al jaren niets anders meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Neequote:
Ik blijf bij mijn hotmailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren niets anders meer
Wait, whut?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mail
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren niets anders meer
wat de anere peter boven je zegt cquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij schakelen binnenkort ook zakelijk op Google over qua mail
Die zijn cooooooolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.zazzle.com/land_sharks_shoes-167390211142990793
die ja
STU DEZE ZIJN HET
heb wel @MSN.COM email adres maar gebruik ik eigenlijk alleen voor Messengerquote:
Coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ja
STU DEZE ZIJN HET
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeStaan ze wel bij verzonden berichten? Dan komen ze vast een keer binnen :
Mijn laarzen zijn toch beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Original Muckboots
Bijzonder comfortabele laarzen.
Warme voeten - tot 30 graden!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ja
STU DEZE ZIJN HET
ik heb wel een PM gehad van je Whiskquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar wel balen, want de 2 anderen die ik wat gestuurd heb zullen dan ook niks ontvangen hebben..
Ik dus ook voor mijn mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel @MSN.COM email adres maar gebruik ik eigenlijk alleen voor Messenger
ik ben gek op koude voetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn toch betertot -40 warme voeten
quote:
quote:
quote:
hoi trev, whiskers, stuquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Original Muckboots
Bijzonder comfortabele laarzen.
Warme voeten - tot 30 graden!
Haiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
tja het gaat zijn gangetje
ik werk deels en 's middags bijtijds naar huis. een hoop geregel, in Duitsland gaat het toch allemaal weer net een beetje anders.
zondag avond natuurlijk met de begrafenis ondernemer. gisterochtend zijn mijn vrouw haar moeder en haar broer daar nog langsgeweest om de details te bespreken. gisteravond de muziek uitgezocht vanavond kaarten geschreven en bezorgd
maandag hebben ze gelukkig ook het bed e.d. weggehaald dus de kamer is weer in oude staat
je blijft lekker bezig. schoonmoe begint al een dip te krijgen
quote:
(ik las hem pas 5 minuten terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen antwoord
Strekte de komende tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
ik werk deels en 's middags bijtijds naar huis. een hoop geregel, in Duitsland gaat het toch allemaal weer net een beetje anders.
zondag avond natuurlijk met de begrafenis ondernemer. gisterochtend zijn mijn vrouw haar moeder en haar broer daar nog langsgeweest om de details te bespreken. gisteravond de muziek uitgezocht vanavond kaarten geschreven en bezorgd
maandag hebben ze gelukkig ook het bed e.d. weggehaald dus de kamer is weer in oude staat
gecondoleerd en sterkte enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
dank je lieve stquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
hoi trev, whiskers, stu
Omgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mag niet meer uitloggen van mijn werk![]()
Dat worden veel overuren
graag gedaan hoor, pzuzutjequote:
ja hehquote:
Ik heb dus duidelijk iets gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
sterkte ermeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi trev, whiskers, stu
Mij een half uur later ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(ik las hem pas 5 minuten terug)
Maar ik probeerde file net zelf te laden en het lukte gewoon
Dat is wel heel lomp maar ja je moet wat als je veel gepest wordtquote:
quote:
kookpunt, boem, pech voor die smurfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel lomp maar ja je moet wat als je veel gepest wordt
waarvan? Vista?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Die klojo's hebben dus zelfs Service Pack 1 niet geïnstalleerd.
Het zit je niet mee he??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Je moet niet alles willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Zeker pech, hij vroeg er gewoon omquote:
Ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
hoi sympquote:
vista, ik mag hopen van nietquote:
godsamme dan ben je voorlopig nog niet klaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezusmina!.
Ja... Mycom zei dat ze Vista geïnstalleerd hadden, inclusief alle updates en SP's... niet dus...quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godsamme dan ben je voorlopig nog niet klaar
ik mag hopen dat het w7 is dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt wat terug (hoop ik dan)quote:
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het w7 is dan ben je zo klaar
beter begin je er niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... Mycom zei dat ze Vista geïnstalleerd hadden, inclusief alle updates en SP's... niet dus....
Die heb ik dan nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uit
Nopequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat terug (hoop ik dan)
net? ooh ik dacht al een tijdjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SP1 van Windows 7 is ook nog maar net uit
Wat is het probleem?quote:
Nee, dat is ook niet meer voor vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nachtapothekersquote:
Veel succes de komende paar dagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet meer voor vandaag.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeIk geef het even op voor vandaag
Ik lees ze dan vast morgen wel
fijne slapertsquote:
Ik hoop toch dat dat morgenavond klaar is... maar goed, vanavond dus 1,5 uur voor niks Sp2 gedownload.quote:
1,5 uur zit e nog op een inbelmodem ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat morgenavond klaar is... maar goed, vanavond dus 1,5 uur voor niks Sp2 gedownload.
Nee, maar hij had lang nodig voor die 475 MBquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
1,5 uur zit e nog op een inbelmodem ofzo
Het probleem is dat een of andere diepzeekomkommer met het IQ van 0,00000001 mij een doosje concerta van 52 gram mee heeft gegeven, maar er pillen van 90 gram in heeft gestopt. Voel me de hele dag al doodziek, want het is enorm sterk spul, chemische troep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Ik haat ze trouwens wel als ze goedkopere alternatieven uit Oost Europa proberen te geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |