Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
quote:
He Koenquote:
Ja, cool he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ze springt vanaf de grond op een 1.70 m hoge kast??
Applaus!!
Wat nou gekke managerquote:
Hier was het ook lekker met iets van 15 gradenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
Koud? Het was 17 graden hier. Eindelijk een zonnetje. Het wordt nog eens wat met die global warming!
Whehehehe.quote:
One day flyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y-save-tonight_music
Echt welquote:
mooi jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y-save-tonight_music
Hij heeft stiekem een adres van hemzelf gegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Lees je nou ook al de mail van je personeel?
Haar bureau staat naast het mijnequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Lees je nou ook al de mail van je personeel?
Een vliegende Hilde die zo 1.70 hoog springtquote:
sexquote:
Neequote:
quote:
Nee, niets gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE??? Heb ik je al meer dan een uur geleden verstuurd
dus ik vond dat ik er nu wel ff je aandacht op mocht vestigen
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, de mail werkt nu al een half uur niet. Irritant
Ja hoiquote:
Oh, dus ze leest ook mee met jou op fok?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haar bureau staat naast het mijneZe is wel blij met je compliment
Ik beantwoord mijn mail vaak 's avonds uitgebreid en dat heeft nu geen zin want er kan geen verbinding worden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?
hier in Zoetermeer is het ook een zeldzaam verschijnselquote:
En hier ook nietquote:
Heeft ze mijn berichtje op Hyves ook al gelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haar bureau staat naast het mijneZe is wel blij met je compliment
oohw how sadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beantwoord mijn mail vaak 's avonds uitgebreid en dat heeft nu geen zin want er kan geen verbinding worden gemaakt.
Orderbevestiging van zijn regenjas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwacht je ene belangrijk meeltje dear?
Whehehehe coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Moustaches/
een snorrenlied
kon je er niet beter gewoon even heen gaan en haar romantisch wegkapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze mijn berichtje op Hyves ook al gelezen?
die website is sowieso epicquote:
wel een rode hoop ikquote:
Hahaha, ik heb wel iets besteld maar dat moet ik in de winkel ophalen en dan nog kiezen tussen 2 kleurenquote:
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier in Zoetermeer is het ook een zeldzaam verschijnsel![]()
Ik van Zwolle 112 en 177 van waar ik wil zijnquote:
Donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niets gehadStuur anders nog eens? Hij geeft ook steeds foutmeldingen...
maar inloggen bij gmail kan toch wel gewoon?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die website is sowieso epic
Gezelligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
Zwolle? Daar moet ik morgen nog even langs
heeft diverse redenen....quote:
Ja, maar dat is niet zo overzichtelijk als Outlook vind ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar inloggen bij gmail kan toch wel gewoon?
Ik hoop het toch nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft diverse redenen....
En als de verliefdheidskaars is uitgedoofd en er kids zijn gaat de snelheid er zowiezo af
straks weer terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even naar bed, nog wat overlezen
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo overzichtelijk als Outlook vind ik
Hij kan ook weer aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft diverse redenen....
En als de verliefdheidskaars is uitgedoofd en er kids zijn gaat de snelheid er zowiezo af
Trusten Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Welterusten Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Lees ze en truste Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
dat lukt maar weinig stellen, ben ik wel eens jaloers opquote:
Ik vind het in gmail maar lastig. Ben teveel gewend aan Outlook en mijn telefoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuis
ik ga nergens heen hoorquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Herkenbaar... ik handel tegenwoordig alle mail via Gmail af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik haat outlook, in gmail voel ik me meer thuis
Wat voor schoenen heb je besteld danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
ik wil verdomme dat mijn schoenen snel komen
Laat ze doorlopen dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
Neequote:
jajajajajajajaja, die ene?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
geen idee of ze klaar isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is 't klaar met die receptioniste nu ja?
zo waar en het zoekt als een droom in gmailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik handel tegenwoordig alle mail via Gmail af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |