Je had ook geen 'touch wood' gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmhmmmm vreemd genoeg krijg ik NU opeens geen PM de deur uit
Ik ook met m'n grote mond
Nee helemaal niet zelfsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
DM en IE houden niet van elkaar geloof ik![]()
Mijn oplossing is om DM en PM niet meer te gebruikenquote:
mailbox volquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmhmmmm vreemd genoeg krijg ik NU opeens geen PM de deur uit
Ik ook met m'n grote mond
Maar, maar, maar da's veels te leuk hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn oplossing is om DM en PM niet meer te gebruiken
ik weet nergens wat van hoorquote:
nee ik krijg het wel binnen, als ik 'send'doe blijft ie op 'connecting' staan....quote:
quote:
Ik ben niet zo van de PM / DMquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar da's veels te leuk hoor
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, iets ingrijpenders, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is inderdaad wel een heel bizarre fout
Slaap lekker Liebchenquote:
dat loopt niet zo'n vaart en dat heb je snel zat door hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...
dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
PM komt wel binnen maar gaat er niet meer uit...
Ik heb meer forum, msn en smsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel
dat ik nog tijd heb om op het forum te posten
ook daar ben ik druk meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meer forum, msn en smsis soms wel heel druk
Maar ik snap eigenlijk niet waarom dat handmatig in die doosjes zou zijn gestoptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij mij is het misschien wel kut. Maar stel dat het veel sterker spul was, iets ingrijpenders, ik weet zo snel geen naam, maar dan kan het nog aardig slecht aflopen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |