We hebben een jurkje aangetrokken en dat is nog wat ruim, ze zit nu tussen 74 en 80 in. Maar ze zou het nu al kunnen dragen eventueel (maar heeft nog genoeg in de kast liggen!)quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetjejom, volgens mij valt het erg klein hoor. Ik heb ook alles in 86 gekocht (behalve het rokje, want ze heeft een smal middel) en Isabeau zit net in 80. Het ziet eruit alsof het nu al zou passen
Ja die witte 3/4 is leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Nu moest ik dus ook naar de Wibraen heb voor Isa zo'n jurkje in rood en roze gekocht dat TF ook voor Beppie heeft gekocht
En daarna langs Zeeman, een witte driekwart jeans, zo leuk, maar ook zo ontzettend veel te smal
dus morgen maar terug, hopelijk is de maat gewoon verkeerd er ingezet...
Kan makkelijk, kun je nog even vooruitquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:50 schreef Spewey het volgende:
Oh Dpam, wat doe je?!
M'n mup van 12 maanden past heus wel in 2 ans, toch?![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ik kreeg pas een nieuw shirtje in 62 maar door 1 mouw..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, leuk jasje, huup! Het ziet er wel korter uit dan ik had verwacht.
Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen.
Ehm... het lijkt me koud, that's all.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Wat maakt het nou uit dat dat ding korte mouwen heeft? Moet het praktisch zijn ofzo?
Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, leuk jasje, huup! Het ziet er wel korter uit dan ik had verwacht.
Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het jasje erg hip! Soms zijn lange mouwen net te warm, maar is een shirtje met korte mouwen weer net iets te fris....daar heeft Amélie dus al de oplossing voor!
Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen.
Is een heel leuk jurkje inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Dat tweede jurkje is leuk, Huup! Heb gister dit jurkje op MP gekocht, ook met blauwe strepen.
[ afbeelding ]
Nee, het is van de vorige collectie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef mefke79 het volgende:
dat jasje he..dat hebben ze vast niet meer bij de H&M, toch? Ik zie daar nu wel fleecevesten, maar ik denk dat die te koud zijn om echt als tusseninjasje te dienen..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij hebben dat vestje ook Twink, ook maat 86. Mijn dochter draagt hem. R trouwens ook wel eens, maar die vezuipt er ook in.
Ik vind vooral de mouwen belachelijk lang. Verder draagt R al zijn bovenkleding in maat 86, dus ik denk wel dat deze groot is uitgevallen. En S is een dunnetje, dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:
[..]Ik herinner me een foto van S in de voortuin met dat vestje aan ja!
Maar, valt het zo groot dan?
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, ik dacht even dat dat Amélie wasOf is ze het ook? Nee toch? Zo ziet ze er over 1,5 jaar uit!
in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
Misschien bij een andere WE? Of zitten er geen meerdere in de buurt?
Ik vind de shirts van de WE wel iets kleiner vallen, dus wie weet past Dyon deze zomer ook wel in 92 shirts!
Ik mag van mezelf even niet shoppen (tot 7 april) anders had ik hier voor je gekeken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...
mijn spijker heeft 92 nodig voor de lengte van 't lijfje, anders is 't te kort. Breedte zullen we het maar niet over hebben..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, het is van de vorige collectie.
Het is van wollig polyester, volgens mij een soort wollige fleece. Dit is trouwens maat 86 en Niels zwemt er nog in, wat een verschil met jouw mannetje
waarom zeg je dat nouquote:
Haha, ze hebben gewoon allebei hele mannelijke O-benenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, ik ben jaloers dat Niels dat vestje nog past. Het is zo fijn! Ik ga Lena er t.z.t. in doen. Zit het broekje goed? Hij krijgt er een beetje Ivanpootjes in, haha.
ja kost geen hol hè? En hij is leuk! maarja ik heb ook al dat blouseje met die print en ze heeft al best wel wat jurkjes.quote:
Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Sjeen het volgende:
Het is vooral ook heel handig is het zo warm is dat een romper te warm is
In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.
welkom in de wereld van grotere kindjes
Ik ga er vanuit dat het deze zomer weer zo warm wordt dus laat ik maar gaan shoppen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoiets
Oh, top, ga ik toch nog even die boxers erbij doen... Denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Je kunt gewoon dingen toevoegen volgens mij. Ik vind alles, behalve die doodshoofden, leuk Trix!
Ja ik bedoel dus dat ik die dingen leuk zou vinden als die doodshoofden er niet op zouden staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top, ga ik toch nog even die boxers erbij doen... Denk ik*twijfel*
Ehm, haha, nou, eigenlijk heeft alles doodshoofden, behalve de schoenen en de pet
oooh bijna prijzencircus, daar word ik hebberig van (is daarna dan ook de DDD bij de Bijenkorf?)quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef -Tanja- het volgende:
Leuke nieuwe HM dingen. Had ik beter niet kunnen zien!
Volgende week V&D prijzencircus. Staan ook leuke kids-dingen in de folder
Dooshoofden? Ik heb er een heel raar beeld bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, haha, voor mij is alles met dooshoofden bijna instant liefde![]()
De mijne paste met 40+5 ook nog in maat 50 hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
misschien blijft beeb 2 wel heeeeel lang zitten en past in 56
Zelfs Elin heeft maat 50 gedragenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
misschien blijft beeb 2 wel heeeeel lang zitten en past in 56
ja dat ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan nog ligt het aan het merk e.d.
Puck is inmiddels 55cm en bij geboorte 53cm en noppies mt50 is nu wel te klein aan het worden maar veel hema maat 56 is echt nog te groot.
Op fok wel! Staat nergens in de op, dus als bekenden willen zoeken moeten ze er een beetje moeite voor doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jeetjejom, was het geslacht al bekend
staat ook bij t nieuwe spul, babymaten en dan pag.2 dat roze geruite blouseje.quote:
Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Nou, de Wibra was lekker rustig, maar de dingen die ik leuk vond voor Senna (en dat waren er toch best wel wat) waren er niet in haar maat of niet in de goede kleur
Ja, zo'n knuffel heeft Senna al. Ze kwam er echter alsnog met een aanlopen, helemaal in lovequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.
Heb je wel de knuffels van Hello Kitty zien hangen? Ik moest aan je denken toen ik ze zag.
Jammer dat ik je niet ben tegengekomen! Ik deed tussen half 1 en half 2 mijn ronde. Lena kreeg er in de Hema op een bepaald ook genoeg van, dus toen kon ik niet meer goed voor Ivan kijken. Het is zo lastig om leuke dingen voor hem te vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
De Hema ben ik ook nog even geweest, maar daar werd Senna's "ik ben bijna twee en zeg nee"-bui nogal vervelend en ik heb dus niet eens een blik kunnen werpen op de kleertjes. Doe eens wel showen wat je hebt!
Leuke buit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Het bijbehorende vestje heb ik er ook bij genomen. Is wel handig voor in de draagdoek nu het lente wordt. (Ik heb besloten dat ik het gestreepte Hemapak uit één stuk niet meer in 68 neem, want daar is het toch al gauw te warm voor.)
Heb je het al eens aangeprobeerd? Het valt heel gek die pakjes, de mouwen zijn nog een kilometer te lang maar de romp zeg maar en de broekspijpen vallen véél kleiner dan 62.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuke buit!
En ik heb dus dat gestreepte Hemapak in maat 62 liggen maar voor dat Puck dat aan kan is het vast ook te warm![]()
Net als de 62 winterjas die mijn schoonmoeder gekocht heeft voor hem.
lekker op z'n koppie, als het heel zonnig is. mijnese deden petten steeds af, en zo'n bandana ging wat minder goed. Vind ik zelf petjes fijner, want klep en dus geen zon in de oogjes, maar bandana werkt goed zonnesteek te voorkomen. en ke kan ze nat opdoen. ook een voordeel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen fucking clou heb wat ik met die bandana's moet. Knoop je die om zijn hoofd ofzo? Om zijn hals staat zo stom matrozerig, dat past niet bij de print, matrozen zijn niet stoer, piraten welMaar ze waren zo cute en maar 3 euro en toen.. En toen..
Die is leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
isa heeft 'r zomerjas uitgezocht.
Een Salty Dog, dubbelzijdig, zilver
Ik wilde liever de O'neill 'camp indi' blue bird.
Maarja, ik heb niets te willen
[ afbeelding ]
Nou dat idd! Straks in de zomer met korte mouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
voelt die glim-binnenkant straks niet keiplakkerig aan haar huid?
Zo even mn handen vrijquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat denk ik wel..
Denk wel dat de glim meer aan de buitenkant zal zitten dan binnen.
Dat is juist wat ze leuk vind geloof ik
op de blauwe zit ook een mini stukje zilver zie ik.
Misschien is ze om te praten![]()
ja datquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb vorig jaar Evie veelvuldig alleen in een romper gehad met de warme dagen...
maar zou me kunnen voorstellen dat ze nu ze wat groter is, een korte broek met een singlet (zonder romper) ook wel prettig vindt..
Ik bedoelde aangekleder in vergelijking met enkel een rompertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bedoel je met aangekleder, huup? Een romper is toch net een T-shirt maar dan in de broek gestopt?
Voor meisjes is er natuurlijk ook veel leuks qua bovenkleding, maar voor jongens valt dat nogal tegen. Ik vind die singlets wel leuk, hoor, maar het verschil tussen een T-shirt en een romper is bijvoorbeeld nogal marginaal.
voor het geld dat ze kosten verwacht ik dat ze hooguit een week meegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die sandaaltjes er op die foto heel schattig, maar ook heel goedkoop uitzien. En dan bedoel ik dat ze eruit zien alsof ze van heel kwetsbaar materiaal zijn gemaakt en zó kapot gaan.
damn wat lellikquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat lelijk! en 139,95![]()
[ afbeelding ]
Hier gebruik ik ze denk ik wel regelmatig. Een romper vind ik prima voor binnen en in de tuin, maar ik zou zelf niet zo snel met een dreumes in alleen romper boodschappen gaan doen bijv. Dan zou ik eerder een broekje en singlet doen (eventueel met onderbroekje eronder).quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
Denken jullie dat singlets nuttig zijn voor de zomer? Ik ben bang dat het volkomen nutteloos spul is omdat een romper voldoet.
Dátte! Die tweede foto, hoe cute!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef Vlindur het volgende:
Ko <3 Nu wil ik ook singlets!
Claudia, Rienk zit met 15 maanden pas in 80Het zou kunnen dat het Lena past volgend jaar
Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dátte! Die tweede foto, hoe cute!
Die singlet die jij postte is lief, Vlindur!
Voor Rienk ben je niet zo van de doodshoofdjes he?
Ohja, gewoon zwart is lastig he? Jammer.. Ghi, ik vind doodshoofdjes echt heel lief staan bij Stefquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vinden![]()
Ik heb een longsleeve van Nevermore en daar stond zo'n gave zon op dat ik die kocht. Bleek er op de voorkant een hoofd te staan waar de wormen uitkropen![]()
Nu WIDM. Bbl!
Die had Isa vandaag aan met bijpassend onderbroekje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Och Ko, dat naveltje!
Dat blauwe bloesje vind ik leuk, Meimel. Lente heeft zoiets van de Hema.
Ik heb net deze besteld op Hema.nl
[ afbeelding ]
3,50!
oh ja hoor dat is ook zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef miss_sly het volgende:
SorbootjeWe gaan meeten
die zachte broekjes vind ik wel een idee, maar ik denk dat het voor meisjes in de zomer al snel gemakkelijker is met een overbroekje en een zomerjurkje zijn ze al gekleed.
Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en stom dat ze pas vanaf mt 86 zijn.
oh Haarlem, das Claudia dr afdelingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:03 schreef Poppedein het volgende:
ohh Kootje met je naveltjesbuikik heb vannacht gewoon gedroomd over zo'n heerlijk menneke als jij!
Menschen...ik moet straks mn schoonmoeder van schiphol halen en das de andere kant vd wereld voor mij...en aangezien ik Lena al op tijd naar t KDV moet brengen, heb ik besloten nog ff een uurtje door Haarlem te sjouwen als t verkeer t toelaat. Ik wil in een uur tijd zo effectief mogelijk leuke kinderkleertjes kijken en shoppen, waar moet ik wezen, waar MOET ik zijn? Wie helpt?
Als Isabeau ze zal passen dan Senna idd ws ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!
H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
poppejans, waar komt jouw vestje vandaan?
Piglet heeft voor Pepijn ook hele kleine onderbroekjes gekocht, volgens mij van BabyWalz?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
waar zou ik kunnen kijken voor hemdjes en onderbroekjes in mt 74?
Of hebben ze die niet?
Opeens viel mij een ondergoed merk in wat wij 'vroegah' altijd droegen: Beeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92
Asy, volgens mij bestaat dat niet en gaat ondergoed pas vanaf 86/92
Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik snap trouwens ook echt het nut niet van die gecomineerde maten. Alsof je maat 36 en maat 40 combineert
Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.
ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo.
![]()
Voor een volgend kind koop ik denk ik alleen maar enkele maten rompers. Ik geloof dat ik dat toch prettiger vind dan die dubbele maten.
Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo.
![]()
Er staat: geen 80/86quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?
Ik wil de rompers met lange mouwen graag gebruiken voor onder een shirt met korte mouwen. Maar dat ziet er nu niet uit!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende: 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo.
![]()
ja het verschil tussen al die dubbele maten is gewoon keigroot, stom is dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.
Maar waar vind je enkele maten dan? Dat vindt je gewoon bijna nergens...
Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:
Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren
lange romp?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:
fftjes een vraagje tussen voor de mama's die met H&M wat bekender zijn. Alexa heeft nu rok en broekmaat 68-74-80, maar zit met haar shirts toch vaak al in 86.![]()
Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren
Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.
Al moet ik even in de kast kijken om te checken of ik de H&M niet met de Hema verwar.
Hema valt raar. T/m maat 74 vind ik het ruim vallen, soms een hele maat groter in vergelijking met andere merken, en vanaf maat 80 valt het dan weer klein.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.
Mijn eigen ervaring bij bijv. de HEMA, is dat de shirts allemaal erg klein vallen bij Alexa. Het meest is 86 wat ze daarvan heeft, maar daar komt ze de zomer niet mee door.
H&M heb ik al tijden niet meer besteld, sinds vorige zomer.
Ik heb ze niet kunnen vinden, het is meestal maat 86-92. Of wacht, Piglet had er een paar bij baby Waltz gevonden volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
waar zou ik kunnen kijken voor hemdjes en onderbroekjes in mt 74?
Of hebben ze die niet?
Oi doe je voorzichtig ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef Poppedein het volgende:
iemand zin om even wat kinderkledingzaken in haarlem te googlen voor mij dan? Ik mag alleen maar fok!ken achter t stuur
Bink & Bettyquote:Steekwoorden zijn; Stoer, street, skate, trendy, oprecht, een beetje gek, hip, anders, surf, rock en zelfs glamour en rockabilly!
Merken zijn onder andere Etnies, És, Emerica, Vans, Quicksilver, Roxy, Miss Sixty, Knuckleheads, 667 baby of the beast, Funky xs, Rockefella, Pepe Jeans, Munster, Baby Version Rock, Mini Rodini, Popupshop, maar ook old school Trasher & Santa Cruz logo shirts, independent skateboard tees en nog veel meer.
Marti kids factoryquote:Op de babyafdeling ( maat 56 t/m 86 ) verkopen wij Mexx, Noppies, Z8cht, Esprit, Petit Bateau en Ducky Beau.
De rest van de maten ( 92 t/m 176 ) verkopen wij Mexx, Esprit, Diesel, Replay, G-sis/bro, Rare, Nolita, Scotch & Soda, Retour, Vingino, Masters of the Game en CKS.
Om het helemaal compleet te maken verkopen we ook nog kinderschoenen, ( maat 20 t/m 40 ) merken zoals Clic!, Replay, UGG, Palladium, Quick, Le coq sportif, Cruijf en Lelli Kelly.
Alleen voor Lena dan dus, geen kleine maten.quote:De kledingcollectie begint bij maat 92 en eindigd bij maat 176
De Kids-collectie bestaat uit bijv.: Mim-pi, Retour, Vingino, Tumble 'n Dry, Lofff en Esprit
Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt
Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen
lolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen
Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weet
Kijk nou, eenappeltjes zomerjas
![]()
![]()
![]()
Die prijs80 euro!! Dat betaal ik voor mezelf nog niet eens voor welke jas dan ook
Maar hij is wel erg leuk zeg
[ afbeelding ]
Arme Isaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?
'hmm neh ik wil echt een andere'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Arme Isazeg maar dag tegen je glimmende zomerjas
![]()
hij is erg leuk, ook in een meisjeskleur![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef draculettetje het volgende:
hmmm nu wou ik graag meedoen met een wibra baby
heb ik net even d'r kast nageplozen, we gaan nipt naar 74 maar daar heb ik al zo'n bedoel van!
kan ze eindelijk het truitje aan dat ik ooit van huup heb gekocht!
Oh waarom ging ik googlen.... *zucht* Ik heb een nieuw kind nodig, die kleine dingen zijn zooooo leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Twinkly het volgende:
Bij knotsknetter (vast wel meer plekken)
[ afbeelding ]
dank je!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Er staan dino's op inderdaad Claudia. Ook nog een rood shirt gekocht met dezelfde dino's erop in donkerblauwe zachte print![]()
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt
Ik vind rompers combi maten ook vaak irritant, wie zou dat nou ooit bedacht hebben?!!
Mij lijkt dan 80/86 een logischer maat dan meteen van 74/80 naar 86/92 te gaan
H&M en Wibra hebben losse maten! Van beide vind ik de kwaliteit gewoon goed blijven na wasssen/droger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |