abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94159404
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:33:20 #2
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94159512
Huup: Wat lief dat je aan me denkt O+ Ik moet even kijken wat ik allemaal voor mn mupje heb liggen, volgens mij is het aardig wat al :@ Hoeveel incl zou je er voor willen?
Ze zit nu trouwens in maat 80 :D
Leuk sjaaltje idd! O+

Claudia: Staat leuk bij je kleine meid! O+

Lente O+!

De TT _O-
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94159693
je mag ze hebben hoor, ik hoef er niets voor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:39:09 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94159972
oo ik schaam me diep; maar blijkbaar ben ik een snob.... ik kom namelijk NOOIT bij de Wibra of de Zeeman...
en eigenlijk vind ik dat heel erg als ik zie dat ze er toch echt echt echt wel leuke kleertjes hebben..
:o :{

tis overigens niet zo dat Evie altijd alleen maar dure (merk)kleding draagt hoor, ik heb heel veel h&M en Hema, aangevuld met (opruimings)prenatal, Noppies, BFC, DPAM etc...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:40:56 #5
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94160119
Ah wat lief Huup O+ :* Ik pm je even, laat je dan weten hoeveel de verzendkosten zijn + rekeningnr, stuur ik je me gegevens :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94160424
:D daar is toch niets mis mee BJ? :P ik kan me best voorstellen dat je wibra niet bovenaan je favorietenlijstje hebt staan. Ieder zn voorkeur enzo. Ik heb ook winkels waar ik eigk nooit kom omdat ik op voorhand al "meh..." denk. :D

Marlinde is goed hoor!

Oh en ik wilde nog zeggen dat het ene zomerjasje uit de supermarkt van vorig jaar nog past bij Amélie! :D *O* nog maar net dus ze moet niet teveel meer groeien, maar het ding heeft korte mouwen dus dan valt het minder op als t ietwat kort wordt :+
Het staat zo drollig <3 morgen foto!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:47:44 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94160665
oo Huup; ik ben nu al benieuwd!!!

een collega van mij gaat een a-lijn vestje voor Evie breien... in turquoise, en stiekem vind ik dat wel heel erg leuk.
Kan ze die straks ook nog als tussenjasje dragen..
pi_94160786
Ik ben net op zolder eevn gaan shoppen en ik heb echt superleuk spul gevonden voor S :o *O* . In combinatie met wat ze nog aankan van vorige zomer hoef ik in principe voor haar niks meer te kopen. Alleen nog fijne sandaaltjes.

Voor R nog een zomerjasje en sandaaltjes en misschien wat korte broekjes nog.

Ging het hier nou laatst over een jasje of een vestje voor de zomer? Ik ben wel een voorstander van ook jasjes. Voor op de fiets enzo heb ik toch het gevoel dat jasjes echt nog wel warmer zijn dan vestjes (winddicht enzo). In elk geval schoot ik ze heel vaak even een vestje aan als het wat fris werd, maar hebben we toch ook de jasjes veel gebruikt. :Y
pi_94160827
Wibra-baby's dus 8-)

Morris was erg blij met z'n jas en het staat hem superleuk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_94161372
Ik wilde morgen naar de Wibra, dat feestje gaat dus mooi niet door (ziek kind) -O-

Ik ga wel naar de Zeeman regelmatig, gewoon puur uit gemak. Het zit hier om de hoek, naast de Hema. Soms hebben ze wel wat. Vooral broekjes die meestal raar slank gesneden zijn zodat Mette ze wel past. En laatst had ik een leuke hoodie uit de bak gevist. Maar meestal vind ik het wel zoeken naar wat leuks, letterlijk en figuurlijk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 maart 2011 @ 20:56:38 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94161422
Nu moest ik dus ook naar de Wibra :P en heb voor Isa zo'n jurkje in rood en roze gekocht dat TF ook voor Beppie heeft gekocht O+ En daarna langs Zeeman, een witte driekwart jeans, zo leuk, maar ook zo ontzettend veel te smal -O- dus morgen maar terug, hopelijk is de maat gewoon verkeerd er ingezet...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94161503
S heeft zo'n dikke pyjama van de hema en zo'n zelfde van de zeeman. Echt hetzelfde spul, maar wel 7 euro verschil in prijs. :+

Voor sommige dingen ga ik echt alleen nog maar naar de zeeman hoor.
pi_94161604
En bij de Wibra kom ik maar weinig. Die zit in het centrum. De zeeman zit hier om de hoek. ^O^
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:57:47 #14
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94184134
Mijn mama heeft ook de hele Wibracollectie voor Jorja gekocht! Helaas hadden ze bijna alleen nog maar 86, maar voor de zomer is dat wel goed, en met een beetje smokkelen merk je er nix van dat het misschien aan de grote kant is!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94184623
Jeetjejom, volgens mij valt het erg klein hoor. Ik heb ook alles in 86 gekocht (behalve het rokje, want ze heeft een smal middel) en Isabeau zit net in 80. Het ziet eruit alsof het nu al zou passen
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 maart 2011 @ 11:17:38 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94184723
Geen zeeman broekjes voor Isa dus... Waar ze letterlijk kan zwemmen in de rokjes, krijgen we de knoop van de broekjes niet dicht. Arm kind al meteen een jeugdtrauma :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:21:56 #17
238474 Jeetjejom
pi_94184875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetjejom, volgens mij valt het erg klein hoor. Ik heb ook alles in 86 gekocht (behalve het rokje, want ze heeft een smal middel) en Isabeau zit net in 80. Het ziet eruit alsof het nu al zou passen
We hebben een jurkje aangetrokken en dat is nog wat ruim, ze zit nu tussen 74 en 80 in. Maar ze zou het nu al kunnen dragen eventueel (maar heeft nog genoeg in de kast liggen!)

De kast van nummer 2 begint trouwens zo stiekem toch al aardig gevuld te raken:
Jouw warmte is genoeg
pi_94185160
Zo! Dat begint erop te lijken JJ! :D
pi_94185779
Oh Dpam, wat doe je?!

M'n mup van 12 maanden past heus wel in 2 ans, toch? :')

pi_94185946
Gewoon flink volproppen met voedsel die Mup van je!
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:14:22 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94186483
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Nu moest ik dus ook naar de Wibra :P en heb voor Isa zo'n jurkje in rood en roze gekocht dat TF ook voor Beppie heeft gekocht O+ En daarna langs Zeeman, een witte driekwart jeans, zo leuk, maar ook zo ontzettend veel te smal -O- dus morgen maar terug, hopelijk is de maat gewoon verkeerd er ingezet...
Ja die witte 3/4 is leuk.
Ook door de stiksel.

Maar hier valt 'ie ook smal en als je dan een maat groter koopt is het hele 3/4 weg.
Dus dan maar een 7/8 XD
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:15:22 #22
298315 SacreCoeur
pi_94186515
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:50 schreef Spewey het volgende:
Oh Dpam, wat doe je?!

M'n mup van 12 maanden past heus wel in 2 ans, toch? :')

[ afbeelding ]
Kan makkelijk, kun je nog even vooruit :P
pi_94186659
:D past vast wel, en anders staat het vast ook heel leuk op een hangertje in de kamer tot die tijd :7

JJ!! :o goed bezig hahaha

Hier zijn de spulletjes binnen van de wibra, jeuh. Niet alles was er en ik had qua kleding maar een klein wensenlijstje doorgegeven, maar mijn oma kwam langs en die heeft de rest van de collectie opgekocht voor de meisjes :D dus kortom, wij zijn ook compleet met dank aan de (overgroot)moeders :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:20:06 #24
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94186664
Wat 1 post van mij allemaal heeft losgemaakt :o
Alle FOK babymeisjes in wibrakleding deze zomer O+
Mijn moeder heeft voor mij ook de boel leeggekocht, ik ben benieuwd
pi_94186772
ja je wordt bedankt :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94186836
Ik moest ook al langs de Wibra door dit topic ;(
pi_94186918
Foto's van t jasje :)

Even zomaar aandoen is tegenwoordig niet meer zo makkelijk want de link jas aan -- yay we gaan naar buiten! is gelegd :') na deze foto's zijn we dus maar ffkes naar buiten gegaan :+

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94187102
Wat staat het superlief Huup!

En hier vanmorgen ook die link. Ik trok Isabeau het DPAM jurkje aan dat van dezelfde stof is gemaakt als haar jas. Ze was amper wakker, maar ze zag het en riep sjas sjas! Buiten!!

:')
pi_94190264
Gut Amélie, met dat pamperkontje onder dat rokkkie....en dan die klompjes eronder...! Fietfieuw!!!
O nee, het ging om het jasje he? Ik heb echt nog nooit een jas met korte mouwen gezien....ik snap hem ook niet zo goed geloof ik. :? Het staat haar wel leuk overigens!

Appelsap, jij hebt ook goed gescoord zag ik!! Leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94190298
Oeh, leuk jasje, huup! Het ziet er wel korter uit dan ik had verwacht.

Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94190547
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen. :')
Herkenbaar, ik kreeg pas een nieuw shirtje in 62 maar door 1 mouw..
pi_94191027
Jeetjejom, was het geslacht al bekend joh? :D

Heerlijk, zo'n volle kast. Mijn kinders hebben allebei twee plankjes. :o

Ik ga trouwens niet meer naar de Wibra voor zo'n jurkje. S heeft voor de komende zomer 6 !!! jurkjes (echt hele leuke O+).
pi_94191116
Amélie is weer adorable! En ik vind het jasje erg schattig, maar ik zou zelf korte mouwen inderdaad niet fijn vinden, denk ik.
pi_94191298
Wat maakt het nou uit dat dat ding korte mouwen heeft? Moet het praktisch zijn ofzo?
pi_94191313
:+
pi_94191319
quote:
16s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Wat maakt het nou uit dat dat ding korte mouwen heeft? Moet het praktisch zijn ofzo?
Ehm... het lijkt me koud, that's all. :'(
pi_94191369
:* beenwarmers omd e armpjes en klaaaar
pi_94191410
True!
pi_94192613
Ik vind het jasje erg hip! Soms zijn lange mouwen net te warm, maar is een shirtje met korte mouwen weer net iets te fris....daar heeft Amélie dus al de oplossing voor!
pi_94193254
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde? :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94195524
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het jasje erg hip! Soms zijn lange mouwen net te warm, maar is een shirtje met korte mouwen weer net iets te fris....daar heeft Amélie dus al de oplossing voor!
:D
jij snapt em :P

Nouja het jasje komt dus uit Frankrijk, keep that in mind. Daar is het weer er natuurlijk een stuk vaker naar dat het behoorlijk zonnig is maar toch wat wind enzo.
Ik heb ook een jasje met lange mouwen uiteraard, zie dit maar als een soort vestje of colbertje ofzo.

DML :D
ze heeft wel een puntje claudia :+ je houdt je opties open hè??
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:15:10 #42
298315 SacreCoeur
pi_94195971
omg, Isa past gewoon maatje 86 van al dat babyspul van de Wibra, valt groot joh! :{
Dus de rokjes, en jurkjes heb ik.
pi_94196628
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde? :+
Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen. :P
pi_94206281
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen. :P
:W
Hoi ik wil dan wel dingen kopen hoor :P

Ik zag dit, leuk voor baby 2 O+ O+ (hema natuurlijk)
pi_94206487
Ik vind hem leuk, wickie! Ga hem hier morgen ook scoren denk ik. Zit er al een tijdje aan te denken.

(Ik heb een dag alleen met mijn meisje! *O* Oh echt, ik sta er al dagen van te stuiteren.)
pi_94206513
Dat is volgens mij heerlijk comfortabel voor een kleintje, Wickie! en ook nog leuk O+

Lena in Wibra outfit O+ O+ O+ O+ man, ik rammel echt de pan uit :X

Oeh,het jasje staat haar echt goed Huup! Wat een superleuke combi had ze aan vandaag! En die staaaartjes O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94207083
Oh wat gezellig morgen Claudia :) Heel veel plezier, lekker saampjes met je meissie!
Laat je wel een foto zien ervan? Ben benieuwd hoe die staat. Hij lijkt me echt heel fijn.

Ik ga hem vrijdag even halen, eerste aankoop wordt dat dan voor baby 2 O+
Het bijpassende broekje durf ik niet te kopen. Bij Mette waren de hema broekjes in het begin allemaal te wijd.
pi_94208001
waarom hebben ze deze niet in grijs of blauw ofzo...ik vind dit toch echt meer iets voor meisjes, al staat er jongensshirt

Gelukkig hebben ze deze nog:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94210120
Ik vind 't juist helemaal geen meisjesshirt, Mef.

Wat ziet ze er leuk uit, Huup. Geweldig ook, dat theedoekjurkje. O+
pi_94210246
Wat een leuke overslagtruitjes Claudia en Mefke. Ik vind ze eigenlijk allebei wel voor jongetjes kunnen, als je er een stoer broekje onder doet.

Ik heb nu Niels dit bekende H&M vestje aangedaan als zomerjas. Nou ja, eigenlijk tussenjasje, want als zomerjas is het vast te warm.

Met Ivan's ribbroekje O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:44:20 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94210422
oowww Amelie en Niels!! mooierds!!!

en ik vind de theedoekjurk ook errrrrg leuk!

en oeeei babypakjes; ik heb tnt nog niets gekocht voor baby 2.0, omdat ik eigenlijk wil wachten tot na de 20wekenecho...
maar stiekem begint het wel wat te kriebelen..
pi_94211417
Huup dat jasje staat haar fantastisch hoor O+
En Niels wat ben je ineens groot :o Staat 'm mooi zeg die kleur blauw.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Dat tweede jurkje is leuk, Huup! Heb gister dit jurkje op MP gekocht, ook met blauwe strepen.

[ afbeelding ]
Is een heel leuk jurkje inderdaad O+

pi_94211671
Mef, ik had 'm ook voor Puck hoor dat overslagvestje :Y
The way you rock'n'roll
pi_94212307
hm, ligt het toch aan mij.... ben ook van de echt stoere dingen he.
Ik moet ook nog even op zoek naar een tusseninjasje. Ik had er eentje, gekregen van mijn nichtje, maar die is nu te klein. Was ook van de H&M, maar dan een jaartje of drie oud. Oja en dan moet ik dus voor de bovenkleding echt naar 92 :X (gelukkig kan ie nog met gemak in 80 broeken, zelfs lange 74 past nog).

Mijn nichtje had net zo'n gespierde spijker als ik, die deed in de zomer gewoon broekjes aan die te klein waren in de lengte, had ze gratis korte broeken. Ik denk dat ik dat bij Driekus ook wel kan proberen: gewoon maatje 74 aan deze zomer, zie daar de korte broek. :P
pi_94212342
Ooh, dat staat 'r super, Stiem. Echt een strandhuisjesjurkje, he? O+

Dat vestje ziet er zo lekker zacht uit, Twink. ik krijg meteen zin om 'm te knuffelen.
pi_94212469
BJ, ik ga voor de 20 weken echo (pfff nog 5 weken wachten) ook niet echt veel kopen, wil toch echt wel weten wat het wordt en daar de kleding op aanpassen O-)

Maar ik zag dit en vind het mooi unisex, en het ziet er heel fijn en stijlvol uit. Dus ik dacht kopen kopen kopen!

Niels O+

En Stiemie wat een mooi jurkje zeg!
pi_94212976
dat jasje he..dat hebben ze vast niet meer bij de H&M, toch? Ik zie daar nu wel fleecevesten, maar ik denk dat die te koud zijn om echt als tusseninjasje te dienen..
pi_94213657
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef mefke79 het volgende:
dat jasje he..dat hebben ze vast niet meer bij de H&M, toch? Ik zie daar nu wel fleecevesten, maar ik denk dat die te koud zijn om echt als tusseninjasje te dienen..
Nee, het is van de vorige collectie.
Het is van wollig polyester, volgens mij een soort wollige fleece. Dit is trouwens maat 86 en Niels zwemt er nog in, wat een verschil met jouw mannetje :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94213752
Wij hebben dat vestje ook Twink, ook maat 86. Mijn dochter draagt hem :Y) . R trouwens ook wel eens, maar die vezuipt er ook in. :D
pi_94214017
Lars heeft nu ook al wel een vest aan, met een bodywamer erover...bij We gehaald, I LOVE WE! Zo stoer!
Eindelijk heeft Lars maat 92...kan ik eindelijk los gaan bij de We.
pi_94214172
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij hebben dat vestje ook Twink, ook maat 86. Mijn dochter draagt hem :Y) . R trouwens ook wel eens, maar die vezuipt er ook in. :D
:D Ik herinner me een foto van S in de voortuin met dat vestje aan ja!
Maar, valt het zo groot dan?
pi_94214189

:D belle & boo tasjes O+
rete-onpractisch maar ik vind het keischetig O+ ik denk dat ik zo'n tasje maak voor Amélie, ze is sowieso wel van het spullen meeslepen :Y

Leuk Karin! lekker losgaan voor Lars dan :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94214256
Hihi Lars wordt dus ook een WE boy :P Kyllian is het ook ;)

Ik moest een dagje vrij plannen aangezien ik teveel overuren heb gemaakt. Dat mag niet meer, maar de verplichte dag vrij vind ik nu helemaal niet erg want dan kan ik op 7 april los gaan in Rdam! Is ook mooi de kinderbijslag weer binnen :P
pi_94214376
Huup, ik dacht even dat dat Amélie was :D Of is ze het ook? Nee toch? Zo ziet ze er over 1,5 jaar uit!
pi_94214548
Ik zat ook al even te :? :o wiesda???
Maar ja, tasjes en meiden.... O+ dat klikt!!!

Ik heb zo'n leuk shirt voor Lars gezien bij We, alleen niet in zijn maat.....grommmm
Dissem
pi_94214661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D Ik herinner me een foto van S in de voortuin met dat vestje aan ja!
Maar, valt het zo groot dan?
Ik vind vooral de mouwen belachelijk lang. Verder draagt R al zijn bovenkleding in maat 86, dus ik denk wel dat deze groot is uitgevallen. En S is een dunnetje, dat scheelt ook natuurlijk.
pi_94214679
Misschien bij een andere WE? Of zitten er geen meerdere in de buurt?

Ik vind de shirts van de WE wel iets kleiner vallen, dus wie weet past Dyon deze zomer ook wel in 92 shirts!
pi_94214772
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, ik dacht even dat dat Amélie was :D Of is ze het ook? Nee toch? Zo ziet ze er over 1,5 jaar uit!
hahaha :D nee joh, zo groot is ze nog niet. Nu je het zegt zie ik wel wat je bedoelt. Ik denk dat dit de dochter is van de Belle&Boo mevrouw? Ik zie haar op wel meer foto's voorbij komen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94214878
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
Misschien bij een andere WE? Of zitten er geen meerdere in de buurt?

Ik vind de shirts van de WE wel iets kleiner vallen, dus wie weet past Dyon deze zomer ook wel in 92 shirts!
in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...
pi_94214923
Ik wil deze van de WE wel als ze het in de winkel hebben (voor Kyllian):

pi_94215196
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...
Ik mag van mezelf even niet shoppen (tot 7 april) anders had ik hier voor je gekeken!
Mocht je hm dan nog willen wil ik wel voor je kijken. In het Alexandrium zit ook een WE. Hier in de buurt hebben we er ook 2 zitten waar ik weleens kom. Heb nog een bon voor 10% korting op alles.

Mocht je toch nog via de webshop iets bestellen kun je KRASENWIN als code invullen voor die 10% korting (tot 15 april).

[ Bericht 5% gewijzigd door Meimeltje op 16-03-2011 22:05:48 ]
pi_94215709
Je hoeft er niet speciaal voor heen te gaan, maar als je hem toevallig tegenkomt hou ik me aanbevolen!
Dat zijn ook leuke dingen die je daar showt trouwens! :Y)
pi_94215812
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nee, het is van de vorige collectie.
Het is van wollig polyester, volgens mij een soort wollige fleece. Dit is trouwens maat 86 en Niels zwemt er nog in, wat een verschil met jouw mannetje :D
mijn spijker heeft 92 nodig voor de lengte van 't lijfje, anders is 't te kort. Breedte zullen we het maar niet over hebben..
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:13:15 #74
298315 SacreCoeur
pi_94216106
Nieuw bij de Shoeby babykleding vanaf maat 68 <3
Staat nog niet veel online, maar 't begint te komen.
pi_94227309
Lief tasje Huup!

Bedankt voor de tip SC.

WIBRA ALERT!

Ik vind em leuk! Heb alleen wel spijt dat ik hem in maat 80 heb gekocht, want hij valt klein en ik heb hem juist voor de zomer gekocht. Nog maar een rondje Wibra dus binnenkort...
En let niet op haar hoofd, 't was vroeg.
pi_94227453
Leuk, Sorbo! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar Ivan heeft zijn sloffen niet meer aan nu hij schoenen heeft. Misschien op het kinderdagverblijf weer?

Twinkly, ik ben jaloers dat Niels dat vestje nog past. Het is zo fijn! Ik ga Lena er t.z.t. in doen. Zit het broekje goed? Hij krijgt er een beetje Ivanpootjes in, haha.
pi_94227462
Oh, en ik ben weer op zoek naar laarsjes, ditmaal iets groter dan de Hemalaarsjes. Die gaan maar tot 21 en ik ben op zoek naar 22/23.
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:00:03 #78
298315 SacreCoeur
pi_94227617
Kleurtje staat 'r leuk! nu nog een vlechtje en het is net een hippie meisje.
pi_94227650
Claudia, Isabeau heeft haar sloffen eigenlijk alleen naar het kdv aan. Daar heeft ze buitenspeelschoentjes in haar mandje.

SC, dat vlechtje zit er nu in :D Maar dat maak ik altijd pas als ze aan het ontbijten is, anders gaat ze stennis schoppen :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:18:02 #80
298315 SacreCoeur
pi_94227932
Haha ja dat doe ik bij isa ook altijd :P

Nieuwe kinderkleding bij H&M.
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:37:29 #81
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94228350
Leuk shirtje voor Isabeau!

Nieuwe kinderkleding bij H&M??? Online..... (zoekt werkontwijkend gedrag)

Stiemie, echt een heel leuk jurkje, een strandjurkje!
Had deze voor Noortje gekocht:

Actiefoto
pi_94228750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Nieuwe kinderkleding bij H&M.
waarom zeg je dat nou :{
Nu moet ik weer stiekem op mijn werk naar de H&M webshop gaan en weer geld uitgeven }:|
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:54:59 #83
298315 SacreCoeur
pi_94228797
Haha, nah zoveel leuks staat er niet bij.
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:59:54 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94228947
oh deze vind ik nog wel leuk, voor van de zomer, alleen dat broekje :N
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:10:30 #85
298315 SacreCoeur
pi_94229286
Dat vind ik juist wel leuk, zo'n broekje.
Babydoll effect.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 10:12:54 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94229351
Het is vooral ook heel handig is het zo warm is dat een romper te warm is :)
pi_94229374
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, ik ben jaloers dat Niels dat vestje nog past. Het is zo fijn! Ik ga Lena er t.z.t. in doen. Zit het broekje goed? Hij krijgt er een beetje Ivanpootjes in, haha.
Haha, ze hebben gewoon allebei hele mannelijke O-benen :Y)
Hij past er nog goed in ^O^ Ik vind het erg leuk staan met dit blauwe shirt erboven
pi_94229388
Stiemie, leuke outfit! O+

Oh, Becky, wat een schetig jurkje O+
pi_94229423
pompompom :')
Voor Elin

voor Amélie

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 17-03-2011 10:24:39 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94229481
lol :D babytijger :D
pi_94229520
Huup, dat tweede jurkje O+!
pi_94229608
Huup, je hebt een paar exact dezelfde dingen eruit gepikt als ik. (dat geruite jurkje voor amélie en dat gele hemdje.) Ik vind ze érg leuk.

Becky, ik vind die broekjes juist lief en handig!
pi_94229734

en die ook huup 4,95
pi_94229793
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

en die ook huup 4,95
ja kost geen hol hè? En hij is leuk! maarja ik heb ook al dat blouseje met die print en ze heeft al best wel wat jurkjes.

Nouja goed, vanavond sowieso eerst ff aan B. laten zien, misschien wissel ik nog wel wat dingen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94229889
ja dat blousje is leuk O+

daarom juist :P

die sandaaltjes zijn cute

jammer dat ik een herfstbaby krijg, had ik anders eindelijk iets schattigs unisex :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:45:51 #96
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94230327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Sjeen het volgende:
Het is vooral ook heel handig is het zo warm is dat een romper te warm is :)
Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.

welkom in de wereld van grotere kindjes
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:52:23 #97
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94230556
Wat zie ik weer een onwijs leuke dingen langskomen zeg!!

Weet iemand hier toevallig vanaf welke maat Birkenstocks gaan?
Anna kan nl nog met gemak in haar 25 van vorig jaar, maar heeft schoenmaat 27.
Dus doorrekenend zou ik voor Morris dan een maatje 24 moeten hebben.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 11:01:01 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94230855
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef becky27 het volgende:

[..]

Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.

welkom in de wereld van grotere kindjes

In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoiets ;)
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:02:59 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94230894
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoiets ;)
Ik ga er vanuit dat het deze zomer weer zo warm wordt dus laat ik maar gaan shoppen.....
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:09:18 #100
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94231103
Noujá, hebben ze ineens weer wat leuke dingen bij de H&M! Jeuh! Kiektan wat ik net heb besteld:

O+

En nu zie ik nét iets te laat deze nog:

-O-

Kun je dingen nog toevoegen aan een bestelling naar jullie weten? Of komen er dan weer opnieuw verzendkosten bij? Nouja, anders kijk ik binnenkort wel even in de winkel als ik erlangs fiets.
3!
pi_94231172
Je kunt gewoon dingen toevoegen volgens mij. Ik vind alles, behalve die doodshoofden, leuk Trix!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:14:00 #102
95408 Incantrix
pi_94231286
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Je kunt gewoon dingen toevoegen volgens mij. Ik vind alles, behalve die doodshoofden, leuk Trix!
Oh, top, ga ik toch nog even die boxers erbij doen... Denk ik :P *twijfel*

Ehm, haha, nou, eigenlijk heeft alles doodshoofden, behalve de schoenen en de pet :P
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:15:15 #103
95408 Incantrix
pi_94231346
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen fucking clou heb wat ik met die bandana's moet. Knoop je die om zijn hoofd ofzo? Om zijn hals staat zo stom matrozerig, dat past niet bij de print, matrozen zijn niet stoer, piraten wel O+ Maar ze waren zo cute en maar 3 euro en toen.. En toen.. :@
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:17 #104
298315 SacreCoeur
pi_94231656
Ja je kunt gewoon toevoegen.. zsm want anders is je bestelling in behandeling.
Maar dat merk je vanzelf.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:56 #105
298315 SacreCoeur
pi_94231676
Ik zou de sjaal dingetjes om z'n nek of pols doen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:26:39 #106
95408 Incantrix
pi_94231737
Ah, thnx :)

En ohja, pols kan natuurlijk ook! Nouja, ik vind wel een doel :D
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:28:35 #107
298315 SacreCoeur
pi_94231796
Vind dat grijze shirt echt stoer!
Misschien besteld ik 'm ook en dan verknippen.

Moet dat andere shirt ook nog steeds knippen.
Maar wil eerst wat op proef maken :P
pi_94232053
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, top, ga ik toch nog even die boxers erbij doen... Denk ik :P *twijfel*

Ehm, haha, nou, eigenlijk heeft alles doodshoofden, behalve de schoenen en de pet :P
Ja ik bedoel dus dat ik die dingen leuk zou vinden als die doodshoofden er niet op zouden staan :P
pi_94232195
Leuke nieuwe HM dingen. Had ik beter niet kunnen zien!

Volgende week V&D prijzencircus. Staan ook leuke kids-dingen in de folder
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:42:26 #110
95408 Incantrix
pi_94232238
Verknippen, SC? :?

Sorbo, haha, voor mij is alles met dooshoofden bijna instant liefde :D Ik baal ook nog steeds dat het Ed Hardy-rompertje dat we als kraamcadeau kregen niet meer past, het stond zó cute!

(Tjek mijn mini dan! O+ Ik was alweer vergeten hoe klein hij was, bijna :P )
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:49:57 #111
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94232462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef -Tanja- het volgende:
Leuke nieuwe HM dingen. Had ik beter niet kunnen zien!

Volgende week V&D prijzencircus. Staan ook leuke kids-dingen in de folder
oooh bijna prijzencircus, daar word ik hebberig van (is daarna dan ook de DDD bij de Bijenkorf?)
Enniewee, ik ben er nog niet uit met de maten, Noortje is 74 cm en 8,1 kilo, moet ik nou maar 74 hebben of maat 80. 74 Past volgens mij prima nog.... ikvinnutmaarlastig
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:50:26 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94232483
Incantrix, wat een enorm leuke romper (dacht even dat het een shirtje was)
pi_94232649
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, haha, voor mij is alles met dooshoofden bijna instant liefde :D
Dooshoofden? Ik heb er een heel raar beeld bij :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:56:34 #114
95408 Incantrix
pi_94232702
Hoezo? Vind jij dooshoofden niet leuk dan?

Nouja, ze zijn in elk geval beter dan zakhoofden :P

Becky, lief he? Ik heb bij het terugzoeken van deze foto maar bedacht dat ik dan toch maar verplicht een mini 2.0 moet bakken een keer, zodat ik dit kleertje nog eens aan kan trekken bij iemand O+ ;)
3!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:07:27 #115
5428 crew  miss_sly
pi_94233113
Nou, de Wibra was lekker rustig, maar de dingen die ik leuk vond voor Senna (en dat waren er toch best wel wat) waren er niet in haar maat of niet in de goede kleur -O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94233156
Welke wil je hebben miss? Ik kan niks beloven, maar misschien heb ik zo nog wel even tijd om de wieb in te glippen voor je
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:11:47 #117
5428 crew  miss_sly
pi_94233279
ow, dat zou lief zijn, maar ik snap wel dat je niets kunt garanderen, hoor!
even denken, ik vond dat blauw-wt gestreepte bolerootje mooi, maar het valt allemaal klein dus dat moet ze in 86 hebben. Klopt toch, dat het allemaa klein valt? En dan hebben ze een heel leuk donkerblauw-wit gestreept strokenrokje, hing bij de grotere maatjes, maar die dan in 86/92 ofzo? En de spijkerrokjes van Sserpente waren er helemaal niet meer -O- in 80 ofzo of 86 als het klein valt. En dat spijkerjurkje met smockrandje in 86 ofzo?
pi_94233365
Ik ga mijn best doen. Ik heb zometeen een half uur om een fietspomp te kopen en dan kan ik vast nog wel even Wibraën.

Ik print je posting even uit :D
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:17:20 #119
5428 crew  miss_sly
pi_94233477
Ow top! En als het lukt, moeten we maar meeten he :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:17:46 #120
298315 SacreCoeur
pi_94233495
86/92 bestaat niet bij Wibra het is gelijk 92/98.

Ik denk dat ik weet welke je bedoel, met een rood touwtje aan de bovenkant?
5,99 ofzoiets, heb ik gister ook mee in m'n handen gestaan :D

Hier vind ik juist Wibra heel groot vallen, Isa past maatje 86 van al dat babyspul.
Maar hier hing nog genoeg van alle maten, dus als ze het bij Sorboo niet hebben kan ik wel kijken.
pi_94233548
Ik probeer wel gewoon een inschatting van de maat te maken. Senna is volgens mij ongeveer even groot als Isabeau, alleen wat boller :P
pi_94233561
Erg leuk Incantrix! Zou zo alles ook hebben kunnen kopen van wat je laat zien
Die barbapapa boxers heb ik al mee in de hand gestaan, echt te cute!

Die H&M sandaaltjes O+ O+ O+ O+ moet... hebben!
*surft snel naar H&M site*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94233563
Oh ja en meeten :D Jeej!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:19:53 #124
5428 crew  miss_sly
pi_94233570
Vooral een bollere buik, denk ik...ze weegt ook maar 10 kilo. Ze oogt bol vanwege haar bolle toet :)
pi_94233601
Haha ik bedoelde ook de buik, maar ik vond het leuk me iets anders uit te drukken. Gewoon zomaar :P
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:47 #126
5428 crew  miss_sly
pi_94233616
Tsss, je weet toch hoe gevoelig moeders zijn alshet om hun kind gaat o|O
pi_94233638
Ik vind een beetje bol juist leuk bij kleintjes
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:21:45 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94233645
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
misschien blijft beeb 2 wel heeeeel lang zitten en past in 56 ;)
pi_94234172
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
De mijne paste met 40+5 ook nog in maat 50 hoor :Y
The way you rock'n'roll
pi_94234509
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
Zelfs Elin heeft maat 50 gedragen :D
en die bleef dan niet per se lang zitten maar woog wel alsof ze dr een jaar gezeten had :Y) :+

En omgekeerd zijn er ook kindjes zoals mijn zusje, die was 54 cm bij geboorte, en heeft dus nooit in maat 50 gepast terwijl ze wel een keurig gemiddeld gewicht had. :D

Ik zou gewoon uitgaan van een gemiddeld kindje hoor, gewoon zo'n setje in mt 50 halen. Aan de lijn drogen en niet in de droger gooien dan en een kort broekje zie je het toch niet zo als het iets te kort is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94234728
En dan nog ligt het aan het merk e.d.
Puck is inmiddels 55cm en bij geboorte 53cm en noppies mt50 is nu wel te klein aan het worden maar veel hema maat 56 is echt nog te groot.
The way you rock'n'roll
pi_94234777
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan nog ligt het aan het merk e.d.
Puck is inmiddels 55cm en bij geboorte 53cm en noppies mt50 is nu wel te klein aan het worden maar veel hema maat 56 is echt nog te groot.
ja dat ook :Y

Eerlijk is eerlijk, Petit Bateau maat 50 was gewoon zielig bij Elin :+
de kraam en ik hebben het rompertje eens omhoog gehouden, hard gelachen en toen toch maar weer weggelegd :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94234941
Miss, dit was redelijk kansloos.

De bolerootjes waren op in het blauw-wit (maar die heb ik thuis liggen en ik houd niet eens vans treepjes, dus die mag je van mij wel hebben), de spijkerjurkjes waren alleen in maat 80 en die zijn echt mini. Ik stond naar je lijstje te kijken en toen had ik geen flauw idee wat je met 'spijkerrokjes van ssserpente' bedoelde, bedoelde je die met die rood-wit-blauwe stroken eraan? Die waren er nog wel, mocht je die bedoelen dan loop ik na mijn werk nog wel even naar binnen.
pi_94234958
oh en dat blauw-witte strokenrokje was er alleen in maat enorm.
pi_94234975
En de fietspompen waren bij de hema uitverkocht en nu ben ik chagrijnig.
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 13:04:15 #136
5428 crew  miss_sly
pi_94235050
haha, kan het me helemaal voorstellen!

Bedankt dat je bent geweest :* Ik zal wel eens kijken of ik hier in Amsterdam nog ergens een andere Wibra kan bedenken waar ik even heen kan gaan. Of misschien mijn moeder in Best.

Ik bedoelde wel die spijerrokjes met die rood-wit-blauwe dingen, maar als het daar ook allemaal al zo leeg was, hoef je niet terug, hoor, want dat zal dan ook wel net niet de goede maat zijn enzo.
pi_94235296
Jawel die waren er in de goede maat. wil je dan rood-wit-blauw of rood wit? Ze zijn er in 80 en vallen ruim.

Ik vind het geen punt.
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 13:11:26 #138
5428 crew  miss_sly
pi_94235323
Even spieken op Sserpente's foto :P

Twijfel, twijfel....doe maar rood-wit-blauw!
Hadden ze die tuniekjes met spaghettibandjes in blauw met witte bolletjes en zo'n wit/blauw geruit strookje nog hangen? die wil ik er dan in 86 ook wel een bij O+
pi_94235451
Die heb ik wel gezien, maar ik weet niet of de goede maat er nog was. Ik ga kijken
pi_94235469
als ze er alleen nog in het rood zijn, dan niet?
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 13:16:58 #141
5428 crew  miss_sly
pi_94235513
Neuh, ik vond het geruite strookje er bij de blauwe net wat meer uistpringen en dus was die leuker :D
pi_94235523
Incantrix die tshirts zijn leuk zeg!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 13:17:56 #143
5428 crew  miss_sly
pi_94235539
Ow, ik zag ook leuke dingen van H&M!
En Stiemie wat staat dat jurkkje Linde leuk O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:37:29 #144
238474 Jeetjejom
pi_94236246
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jeetjejom, was het geslacht al bekend
Op fok wel! Staat nergens in de op, dus als bekenden willen zoeken moeten ze er een beetje moeite voor doen ;)

Ga nu de rest bijlezen
Jouw warmte is genoeg
pi_94236373
Sorbo had je deze ook voor Isabeau?

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94236413
Nee! Maar die is wel héél erg leuk!
pi_94236501
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Nee! Maar die is wel héél erg leuk!
staat ook bij t nieuwe spul, babymaten en dan pag.2 dat roze geruite blouseje.
7,95

ik vind hem lief, erg Isabeauig O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:47:04 #148
238474 Jeetjejom
pi_94236593
Icantrix, die ed Hardy romper!!!! Moet hebben!!! Wat ontzettend leuk! Ga ook maar eens even naar hm.com
Jouw warmte is genoeg
pi_94236605
Maar mijn bestelling is al in behandeling, dus ik laat hem nog heel even voor wat 't is. Misschien loop ik volgende week de H&M wel even in hier. Hij is wel héél erg leuk.
pi_94238315
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Nou, de Wibra was lekker rustig, maar de dingen die ik leuk vond voor Senna (en dat waren er toch best wel wat) waren er niet in haar maat of niet in de goede kleur -O-
Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.

Heb je wel de knuffels van Hello Kitty zien hangen? Ik moest aan je denken toen ik ze zag.
pi_94238336
Oh, en ik ben goed geslaagd bij de Hema vandaag. Ik durf mijn buit niet eens te laten zien. :')
pi_94238413
Shoot, heeft de H&M ook nieuwe kleding.
pi_94238649
Claudia, Heb je het overslagvestje gekocht?
pi_94238696
Ik vind het zo knap dat jullie allemaal overal kleren vinden, Rienk heeft maat 80 en ik kan online helemaal niks leuks vinden :N Of het is te duur, of Rienk is te klein, of ik vind het niks voor Rienk -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94238999
Als je hier even zegt wat je belangrijk/mooi/lelijk vindt zijn er vast wel een paar fanatiekelingen die even voor je willen zoeken Vlindur ;)
pi_94239445
Ja, maar dat is het hem juist. Ik heb geen uitgesproken mening, liever geen teksten of (nutteloze) plaatjes en het liefst wijduitlopende broeken (ik maak nu al een skater van mijn kind }) )

En verder hip en stoer... Dus niks wat de Hema heeft en niks wat de H&M heeft :')

En bruin is tof. En felle kleuren O+

De 2e moet maar een meisje worden. Dat is zoveel makkelijker O+

Ik ga zodra we weten wat het wordt helemaal los op de jumpsuits O+
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 15:01:34 #157
5428 crew  miss_sly
pi_94239600
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.

Heb je wel de knuffels van Hello Kitty zien hangen? Ik moest aan je denken toen ik ze zag.
Ja, zo'n knuffel heeft Senna al. Ze kwam er echter alsnog met een aanlopen, helemaal in love O+ Eén vind ik wel voldoenden :P

De Hema ben ik ook nog even geweest, maar daar werd Senna's "ik ben bijna twee en zeg nee"-bui nogal vervelend en ik heb dus niet eens een blik kunnen werpen op de kleertjes. Doe eens wel showen wat je hebt!
pi_94239866
Weten jullie al dat code 9239 10% korting geeft op kinderkleding bij H&M?? O-)
pi_94240595
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:

De Hema ben ik ook nog even geweest, maar daar werd Senna's "ik ben bijna twee en zeg nee"-bui nogal vervelend en ik heb dus niet eens een blik kunnen werpen op de kleertjes. Doe eens wel showen wat je hebt!
Jammer dat ik je niet ben tegengekomen! Ik deed tussen half 1 en half 2 mijn ronde. Lena kreeg er in de Hema op een bepaald ook genoeg van, dus toen kon ik niet meer goed voor Ivan kijken. Het is zo lastig om leuke dingen voor hem te vinden.

Ben je wel eens in die winkel naast de Wibra geweest? Vreselijk! Allemaal dure, lelijke merkkleding. Ik zag zelfs de Wibrabroekjes die in de aanbieding zijn (de rode), maar dan 4x zo duur! :o

Ik heb toch maar even foto's gemaakt. Het valt best mee; ik heb me aardig ingehouden :+

Wickie, dit is het overslagvestje. Ik heb er wel broekjes bijgedaan, maar ze zijn inderdaad groot.

Het bijbehorende vestje heb ik er ook bij genomen. Is wel handig voor in de draagdoek nu het lente wordt. (Ik heb besloten dat ik het gestreepte Hemapak uit één stuk niet meer in 68 neem, want daar is het toch al gauw te warm voor.)

Dit was een setje van twee, anders had ik het rode shirtje niet meegenomen. Ik vond het blauwe shirtje erg leuk, maar ik houd niet van teksten op kleding. Nou ja, ik vind het rode shirtje ook wel meevallen en de kleur en het model zijn leuk.

En nog een paar dingetjes. Het rode rompertjes is zo geweldig! Het witte ding heb ik meegenomen omdat ik Twinkly zei dat het vast leuk zou staan. :Y) Je bedoelde dit toch, of niet? Je had het over gaatjes.

Foto van dichterbij waarop de gaatjes te zien zijn.

En nog twee pyjama's voor Ivan.

Ik heb meteen maat 56 en alle kleding die ik niet mooi vind staan uit de kast gehaald. *O*
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 15:34:17 #160
5428 crew  miss_sly
pi_94240855
Leuk gescoord O+ Dat rode rompertje is idd cute O+
De rest ook :Y DE pyjama voor Ivan O+

Wij waren toen alweer thuis, we hebben gewandeld van ongeveer half 10 tot half 12: Senna zelf naar de Wibra en terug via de Etos en de Hema. Dat winkeltje naast de Wibra laat ik al vanwege de etalage links liggen. Ik dacht toevallig vanmorgen toen ik nog eens een wat beter blik in de etalage wierp: "gatver, wat een spuuglelijk spul" :o
pi_94241062
Claudia, dat witte truitje, daar heb ik altijd veel plezier van gehad. Deed het vaak onder een blousje oid.
pi_94241074
Ik dacht: het ziet er zo lelijk uit, dat moet wel goedkoop zijn. :')

Vlindur, ik denk dat je best aardig bij de H&M kunt slagen. Je moet er gewoon een paar dingen uitpikken. Dit broekje lijkt me bijvoorbeeld heel geschikt voor Rienk (ik wil het broekje ook voor Ivan):

Ik vind dit een geweldige singlet (wil ik ook voor Ivan). En het broekje is volgens mij ook echt iets voor Rienk (maar niet voor Ivan):

En ik zou zo'n broekje ook wel leuk vinden voor Rienk, maar ik heb geen idee of het je smaak is. Voor Ivan vind ik het wel leuk, maar mijn vriend houdt er niet van:

Dit is wel vanaf maat 86, maar het zijn maar voorbeelden. Ik vind over het algemeen de kleding tot 86 juist veel leuker.
pi_94241329
Dat roze Hematuniekje heeft Silke ook:

Ik heb 'm ook maar in 68 gehaald.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:03:06 #164
298315 SacreCoeur
pi_94242174
Bij de V&D hebben ze leuk spul!
pi_94242255
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Claudia_x het volgende:

Het bijbehorende vestje heb ik er ook bij genomen. Is wel handig voor in de draagdoek nu het lente wordt. (Ik heb besloten dat ik het gestreepte Hemapak uit één stuk niet meer in 68 neem, want daar is het toch al gauw te warm voor.)
Leuke buit!

En ik heb dus dat gestreepte Hemapak in maat 62 liggen maar voor dat Puck dat aan kan is het vast ook te warm ;(
Net als de 62 winterjas die mijn schoonmoeder gekocht heeft voor hem.
The way you rock'n'roll
pi_94243691
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Leuke buit!

En ik heb dus dat gestreepte Hemapak in maat 62 liggen maar voor dat Puck dat aan kan is het vast ook te warm ;(
Net als de 62 winterjas die mijn schoonmoeder gekocht heeft voor hem.
Heb je het al eens aangeprobeerd? Het valt heel gek die pakjes, de mouwen zijn nog een kilometer te lang maar de romp zeg maar en de broekspijpen vallen véél kleiner dan 62.

Elin had een dubbelzijdig draagbare maar daar is ze nu dus uit -O-

Claudia superleuke score! *O* O+

Vlindur wat is te duur precies? En post ns wat je dan lelijk vindt van de H&M? En welke maat had Rienk nou nodig? Ga k vanavond ns even kijken :9 O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94244270
Van de H&M:

Niet mooi:
In alle varianten
In alle varianten
In alle varianten
In alle varianten
In alle varianten
In alle varianten

(hou niet van pastel tinten) De spijker vind ik wel leuk :Y
In alle varianten

Nou zoiets. Polo's vind ik niks, het staat hem niet op een of andere manier :N
Shirts met opdruk, meestal gewoon lelijk :@

Wel leuk:

Ik hoop niet dat ik mensen beledig. Maar dit is mijn smaak.

Aanstaande zaterdag is er in Haren een kinderkledingbeurs. Mocht ik daar niet genoeg spul weghalen moet ik de winkels maar in. Dan zie ik vaak veel leuker spul wat helemaal niet op de site staat!

Voor B2 haal ik nog niks. Eerst echo's enzo afwachten :Y

En ja, wat is duur.. Als het salaris net binnen is is niks te duur en aan het einde van de maand is alles te duur :+ Ik hou wel van 'leuke prijsjes' :Y
pi_94244314
Claudia, die broeken zijn idd leuk! Maar Rienk zit echt nét in 80! Ik durf echt nog niks groters te halen. Hij heeft 5 maanden in maat 74 gezeten :')

De blauwe pyjama heeft Rienk ook O+ (niet te heet wassen/drogen dan breekt de print -O- )
De rechter wil ik ook nog :Y

[ Bericht 46% gewijzigd door Vlinder op 17-03-2011 16:58:10 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:47:59 #169
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94244482
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen fucking clou heb wat ik met die bandana's moet. Knoop je die om zijn hoofd ofzo? Om zijn hals staat zo stom matrozerig, dat past niet bij de print, matrozen zijn niet stoer, piraten wel O+ Maar ze waren zo cute en maar 3 euro en toen.. En toen.. :@
lekker op z'n koppie, als het heel zonnig is. mijnese deden petten steeds af, en zo'n bandana ging wat minder goed. Vind ik zelf petjes fijner, want klep en dus geen zon in de oogjes, maar bandana werkt goed zonnesteek te voorkomen. en ke kan ze nat opdoen. ook een voordeel.

om de nek vind ik veels te boer Harms eigenlijk. bij de Zebra kosten die dingen trouwens drie keer niks (ik vind 3 euro best veel eigenlijk?)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_94244722

Die vind ik leuk! Maar dus veel te groot -O- (mt 86+)
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:55:22 #171
298315 SacreCoeur
pi_94244837
isa heeft 'r zomerjas uitgezocht.
Een Salty Dog, dubbelzijdig, zilver :P

Ik wilde liever de O'neill 'camp indi' blue bird.
Maarja, ik heb niets te willen :')

pi_94245062
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
isa heeft 'r zomerjas uitgezocht.
Een Salty Dog, dubbelzijdig, zilver :P

Ik wilde liever de O'neill 'camp indi' blue bird.
Maarja, ik heb niets te willen :')

[ afbeelding ]

Die is leuk :Y Welke heeft ze nu dan?
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:03:29 #173
298315 SacreCoeur
pi_94245188
Hij's wel leuk vind ik.
Maar had eerder de ander gekozen.
Wel makkelijk een 2 in 1.

Ze heeft 'm net 5 min. geleden uitgezocht.
Misschien veranderd ze binnen 24 uur nog van gedachten, dan kan ik nog wisselen geloof ik? :P

pi_94245272
voelt die glim-binnenkant straks niet keiplakkerig aan haar huid?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94245309
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
voelt die glim-binnenkant straks niet keiplakkerig aan haar huid?
Nou dat idd! Straks in de zomer met korte mouwen :X
Goeie reden om te ruilen! :P
(Maar hij is verder wel tof :Y )
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:08:48 #176
298315 SacreCoeur
pi_94245404
Ja dat denk ik wel..
Denk wel dat de glim meer aan de buitenkant zal zitten dan binnen.
Dat is juist wat ze leuk vind geloof ik :P

op de blauwe zit ook een mini stukje zilver zie ik.
Misschien is ze om te praten :+
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 17:12:51 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94245554
Is dat ook niet te warm als zomerjas?
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:13:48 #178
298315 SacreCoeur
pi_94245585
Die blauwe? valt wel mee toch? :D
Ze heeft anders ook nog een paar vesten, bodywarmer etc.
Gewoon zo voor de lente-zomer kan wel toch? Het is zacht jersey van binnen.
pi_94245632
Wauw, wat een goede Hema buit voor beide kinders Claudia! Alles vind ik leuk
De linkerpyjama voor Ivan heeft Wolf gehad in 74/80, stond echt heel O+
Die rechterpyjama zou ik ook zo gekocht kunnen hebben

Ik vind ook alles verschrikkelijk van wat je laat zien Vlindur! Dat zandkleurige bermudaatje met blauw krijtsreepje vind ik wel leuk
Maar heb je geen H&M bij je in de buurt? Daar is zoveeeeeeel meer leuks dan de kleine selectie die online staat

Ik heb nog even geshopt bij de dichtsbijzijnde H&M. De baby sandaaltjes hadden ze niet, had even willen zien of de zool geschikt was om op te lopen buiten.
Gekocht:groen vest met dino's O+ , rood tshirt met donkerblauwe zachte dino's en een donkerblauw broekje waarvan de pijpen op te rollen zijn.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 17:15:29 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94245649
DIe zilveren leek me zo warm :)

Ik moet eens gaan kijken of Isa's jas van afgelopen jaar nog past.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:16:51 #181
298315 SacreCoeur
pi_94245700
Hier past alles van vorig jaar nog en dat jaar daarvoor ook.
Ik begin wel gewoon een winkel :')

Nja als het niet goed/leuk/iets is mag het retour.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 17:20:50 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94245848
Ik ben ondertussen wat minder enthousiast met kleding kopen, er bleef veel te veel min of meer ongedragen in de kast hangen.
pi_94246510
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat denk ik wel..
Denk wel dat de glim meer aan de buitenkant zal zitten dan binnen.
Dat is juist wat ze leuk vind geloof ik :P

op de blauwe zit ook een mini stukje zilver zie ik.
Misschien is ze om te praten :+
Zo even mn handen vrij :P

Ja ik vind dat zonde van het dubbelzijdige zeg maar, t is leuk dat het aan twee kanten te dragen is maar in de praktijk, als het van dat spul is wat dan aan je armen of de bovenkant van je rug (trauma's ;( ) gaat plakken), dan zul je toch alleen die ene kant gebruiken, waarschijnlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:11:08 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94247749
mt 50 dus maar doen :) zal straks nog even kijken.
pi_94248513
Denken jullie dat singlets nuttig zijn voor de zomer? Ik ben bang dat het volkomen nutteloos spul is omdat een romper voldoet.
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:44:15 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94248961
ik heb vorig jaar Evie veelvuldig alleen in een romper gehad met de warme dagen...
maar zou me kunnen voorstellen dat ze nu ze wat groter is, een korte broek met een singlet (zonder romper) ook wel prettig vindt..
pi_94249885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb vorig jaar Evie veelvuldig alleen in een romper gehad met de warme dagen...
maar zou me kunnen voorstellen dat ze nu ze wat groter is, een korte broek met een singlet (zonder romper) ook wel prettig vindt..
ja dat :Y ik heb voor Amélie van die korte zachte broekdingen, die had ik idd bedacht met een hemdje erop.

Of zoiets:

zonder romper dus. Ik vind dit net wat 'aangekleder' dan enkel een romper, vind ik zelf fijner nu ze ook volop buiten zal spelen enzo op het plein hier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94251136
Miss, ik heb het rokje én het tuniekje voor je op de kop getikt. Meeten dus! :D
pi_94251271
Vlindur, ik vind van je 'niet leuk lijstje' alleen het grijze vestje leuk, maar dan wel voor Isabeau :)

Claudia, je hebt goed ingeslagen! Leuk hoor! Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal staan.
pi_94251686
Wat bedoel je met aangekleder, huup? Een romper is toch net een T-shirt maar dan in de broek gestopt?

Voor meisjes is er natuurlijk ook veel leuks qua bovenkleding, maar voor jongens valt dat nogal tegen. Ik vind die singlets wel leuk, hoor, maar het verschil tussen een T-shirt en een romper is bijvoorbeeld nogal marginaal.
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:40:19 #191
298315 SacreCoeur
pi_94251913
Zolang ze nog in een romper zitten zou ik vooral leuke rompers kopen.
pi_94251998
Ik vind het niet zo leuk staan dat het met een romper automatisch bij het broekje in zit. Heb liever dat een shirt over singlet over het broekje of rokje hangt
pi_94252025
hoewel ik dat bij echt bolle buikjes juist wél leuk vindt.
pi_94252045
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bedoel je met aangekleder, huup? Een romper is toch net een T-shirt maar dan in de broek gestopt?

Voor meisjes is er natuurlijk ook veel leuks qua bovenkleding, maar voor jongens valt dat nogal tegen. Ik vind die singlets wel leuk, hoor, maar het verschil tussen een T-shirt en een romper is bijvoorbeeld nogal marginaal.
Ik bedoelde aangekleder in vergelijking met enkel een rompertje. :)
Shirts in broekjes vind ik vreselijk :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94252267
Haha, mijn lief vindt dat ook vreselijk. Ik heb juist een hekel aan slobberende shirts.

Ik dacht dat je misschien een soort ondergoedassociatie bij rompers had, huup. Bij dreumesjes vind ik een romper alleen inderdaad niet echt aangekleed voor op straat. Ik hoop voor Ivan nog wat broekjes te kunnen vinden die tot net over de knie vallen. Dat vind ik ook wel een fijn idee i.v.m. valpartijen.

Die onderste sandaaltjes van de H&M vind ik trouwens megaschattig! Voor Ivan zou ik ook wel zoiets willen.
pi_94252442
Ik vind die sandaaltjes er op die foto heel schattig, maar ook heel goedkoop uitzien. En dan bedoel ik dat ze eruit zien alsof ze van heel kwetsbaar materiaal zijn gemaakt en zó kapot gaan.
pi_94252445
met een broekje erover vind ik het wel kunnen hoor :Y en als ik een eigen tuin had mocht ze ook gewoon in de romper naar buiten. Maar we zitten hier aan dat pleintje met veel andere kindjes en de buren zitten altijd buiten in de zomer dus dan vind ik enkel een romper teveel ondergoed-achtig inderdaad.

Die sandaaltjes gaan tot maat 22, ik heb 22 besteld dus, ze heeft al een paar in 22 staan en die zijn nu nog te groot dus ik hoop dat t past deze zomer. Ben benieuwd naar de zool, maar voor die 6,95 neem ik de gok wel :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94252513
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die sandaaltjes er op die foto heel schattig, maar ook heel goedkoop uitzien. En dan bedoel ik dat ze eruit zien alsof ze van heel kwetsbaar materiaal zijn gemaakt en zó kapot gaan.
voor het geld dat ze kosten verwacht ik dat ze hooguit een week meegaan :D en alles meer is mooi meegenomen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94252630
Ik had de prijs nog niet gezien :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:52:01 #200
298315 SacreCoeur
pi_94252644
Wat lelijk! en 139,95 :{

pi_94252779
Sorry, verkeerd seizoen, maar OMG wat zijn ze schattig!

pi_94252926
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat lelijk! en 139,95 :{

[ afbeelding ]
damn wat lellik :{

en damn wat duur :o

schattig claudia :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94253129
Ik heb trouwens van kraamvisite een zomerjurkje van de H&M gekregen in maat 80. Ik ben benieuwd of ik Lena daar in 2012 nog in kan proppen.
pi_94253219
Claudia, meisjes gaan veel rustiger kwa maten. No worries joh. En ik vind net te korte jurkjes juist superleuk staan altijd, zeker in de zomer. O+
pi_94253812
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
Denken jullie dat singlets nuttig zijn voor de zomer? Ik ben bang dat het volkomen nutteloos spul is omdat een romper voldoet.
Hier gebruik ik ze denk ik wel regelmatig. Een romper vind ik prima voor binnen en in de tuin, maar ik zou zelf niet zo snel met een dreumes in alleen romper boodschappen gaan doen bijv. Dan zou ik eerder een broekje en singlet doen (eventueel met onderbroekje eronder).
pi_94253935
En maat 80 zou denk ik juist wel goed zijn toch? Ze is dan nog geen 1,5 toch? Bij jurkjes maakt het ook niet zoveel uit of ze ietsjes korter zijn. Dyon zou deze zomer ook gewoon broekje maat 80 hebben en dan is hij 1,5. Het meeste wat ik heb voor de zomer is wel in 86, maar dat komt van z'n broer vandaan ;) (en zal hij ook wel passen).
pi_94254056
Ik hou echt van singletjes, meer dan van rompers alleen. Een hempie en een korte broek! O+
Ik heb er meteen wat plaatjes bij gezocht! :P
Eerste zomer van Ko:

2de zomer had ik helaas maar 1 hemd gevonden. ;(

Dus voor komende zomer heb ik volgens mij al 4 hemdjes!
Maar ik wil ook nog wel een paar van deze, die vond ik vorige zomer erg mooi.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94254164
Ahhh Ko, dat stukkie blote buik ook O+
pi_94254488
Ik ga maar weer eens bij de H&M bestellen, zie weer wat nieuwe dingen :D

O.a.:

pi_94254924
Ko O+ dat naveltje O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94255239
Ko <3 Nu wil ik ook singlets!

Claudia, Rienk zit met 15 maanden pas in 80 :) Het zou kunnen dat het Lena past volgend jaar :Y
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:31:57 #212
95408 Incantrix
pi_94255322
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef Vlindur het volgende:
Ko <3 Nu wil ik ook singlets!

Claudia, Rienk zit met 15 maanden pas in 80 :) Het zou kunnen dat het Lena past volgend jaar :Y
Dátte! Die tweede foto, hoe cute! O+

Die singlet die jij postte is lief, Vlindur!

Voor Rienk ben je niet zo van de doodshoofdjes he? ;)
3!
pi_94255959
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dátte! Die tweede foto, hoe cute! O+

Die singlet die jij postte is lief, Vlindur!

Voor Rienk ben je niet zo van de doodshoofdjes he? ;)
Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vinden _O_

Ik heb een longsleeve van Nevermore en daar stond zo'n gave zon op dat ik die kocht. Bleek er op de voorkant een hoofd te staan waar de wormen uitkropen :')

Nu WIDM. Bbl!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:40:29 #214
5428 crew  miss_sly
pi_94256076
Sorbootje *O* We gaan meeten :Y

die zachte broekjes vind ik wel een idee, maar ik denk dat het voor meisjes in de zomer al snel gemakkelijker is met een overbroekje en een zomerjurkje zijn ze al gekleed.
pi_94256133
Oeke, ik ben om!
pi_94256149
Och Ko, dat naveltje! O+

Dat blauwe bloesje vind ik leuk, Meimel. Lente heeft zoiets van de Hema.

Ik heb net deze besteld op Hema.nl

3,50!
pi_94256327
Oeke, dat eerste hemdje, heb je dat zelf gemaakt O+ ? Ik kom nou nooit zoiets tegen. -O-
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:45:08 #218
95408 Incantrix
pi_94256457
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vinden _O_

Ik heb een longsleeve van Nevermore en daar stond zo'n gave zon op dat ik die kocht. Bleek er op de voorkant een hoofd te staan waar de wormen uitkropen :')

Nu WIDM. Bbl!
Ohja, gewoon zwart is lastig he? Jammer.. Ghi, ik vind doodshoofdjes echt heel lief staan bij Stef O+ Vorig jaar hadden we ook een kort broekje met een skatend skelet en ik heb het vanmiddag nog in mijn handen gehad: het is een 86 *O* Béter komen er dus snel warme dagen, misschien kan hij het dan nog even een keer of wat aan.. Alhoewel de sugarskull-shirtjes die ik erbij had niet meer passen helaasch.

Die is cute, Ssserpente! O+

Jeetjejom, dat rompertje komt trouwens niet van de H&M, die hebben we cadeau gekregen toen Stef geboren was, die komt uit NY. Sorry!
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:50:43 #219
298315 SacreCoeur
pi_94256847
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Och Ko, dat naveltje! O+

Dat blauwe bloesje vind ik leuk, Meimel. Lente heeft zoiets van de Hema.

Ik heb net deze besteld op Hema.nl

[ afbeelding ]

3,50!
Die had Isa vandaag aan met bijpassend onderbroekje.
Hij's onwijs lekker van stof!
En valt lekker lang, kun je goed broekjes stoppen.

Heb zo'n hekel aan hemdjes die onder een truitje uitkomen, staat zo slordig :P
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:53:56 #220
5428 crew  miss_sly
pi_94257069
Van het meisjesondergoed, past dat ook een beetje mooi over een luier?
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:58:23 #221
298315 SacreCoeur
pi_94257389
Ja hoor, kan makkelijk.
pi_94258117
Oeh Meimel, dat broekje!! Hebben!!!!!!

En Ko, jeetje klein Kootje...wat een schatje!
pi_94258832
Mini Ko O+

Even een ode aan Hema kleertjes, O ik houd zoveel van U!
Kijk nou wat schattig, shirtje en salopetje van de hema (en de romper eigenlijk ook maar die zie je niet).

pi_94260010
Heb net besteld:

Voor Lars

Voor Meike deze capri, in het roze en in het wit

Alles op voorraad! Wanneer kan ik het dan verwachten??? O-)
pi_94260075
Oh Mette! Wat ben je toch een mooitje! O+

En Groofs, dat hemdje is van mijn neefje geweest en van de Hema. Uit de collectie van 5 jaar geleden denk ik!
Ik houd ook van de Hema! O+

En Ik zag Silke, mooi meisje van Jore! O+
pi_94260369
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje *O* We gaan meeten :Y

die zachte broekjes vind ik wel een idee, maar ik denk dat het voor meisjes in de zomer al snel gemakkelijker is met een overbroekje en een zomerjurkje zijn ze al gekleed.
oh ja hoor dat is ook zo :Y maar ik heb dagen dat ik jurkjes leuker vind en dagen dat ik liever broekjes zie :P dus ik wil allebei :+

Mette O+ staat haar leuk die kleur!

Ohja mooie Silke O+

Karin als het goed is staat de levertijd erbij bij mijnpagina. Mijn bestelling (een deel ervan) komt aankomende week binnen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94260535
Stom trouwens dat die korte zachte broekjes/hotpants alleen in meisjesvorm is. Ik vind die leuk!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 21:41:49 #228
5428 crew  miss_sly
pi_94260766
Ja, en stom dat ze pas vanaf mt 86 zijn.

Mette O+
Silke O+
En natuurlijk Ko O+ mooierd!
pi_94263107
Mette O+ Erg leuk dat shirtje!

Oh, klein Kootje O+ Dat eerste hemdje is leuk zeg! En dat naveltje <3
Ik vind het ook leuk dat je hem een kort broekje aangedaan hebt in plaats van een broek die tot over de knieën komt. Zou zo'n broekje ook wel kunnen voor een jongetje? Ik vind het zo leuk als die schattige X-beentjes en knietjes te zien zijn.

pi_94263395
Ik zou het voor Ivan niet kopen, Twinkly. :P

Maar ehm, veel van die broekjes die op de site over de knieen vallen, zijn daar bij dreumesjes volgens mij te kort voor. Ik zou het even moeten checken, maar ik ben er vrij zeker van dat een van de broekjes die ik heb gekocht niet over de knie valt.

Oh, en wat ziet Mette er leuk uit! Ik heb dat helemaal niet gezien bij onze Hema. Ik houd ook van de Hema, maar het aanbod zou wel wat duidelijker mogen zijn. }:| En vanaf maat 86 zit er bijna niks leuks meer tussen voor jongens.
pi_94263504
Ik ook niet Twink, voor R dan hè. S heeft er een gele van O+ .
pi_94263565
Die vind ik wel leuk hoor Twinks, alleen de kleur vind ik afschuwelijk. Maar misschien iets langere shorts tot over de knie, zijn toch wat beter.
Ach ik ga nu toch niks zomerigs kopen, ik wacht wel tot het lekkerder weer is. ;)
pi_94263809
Ik vind de kleur ook lelijk. Maar wit vind ik niet leuk, dat wordt direct vies.

Niels had vorig jaar zoiets, van de Hema geloof ik. Dat stond heel leuk. Maar dan zie je die schattige knietjes nog niet :P

Maar ik kom nu helemaal niet zoveel leuke dingen tegen eigenlijk. Ik wacht af tot de nieuwe collectie van de Hema uitkomt :)

Ik zit nu wel bij de H&M collectie vanaf 86 te kijken, maar Niels past nog lang niet in broeken 86 ;)
pi_94265929
Singlet dingen heb je tussen de gewone kleding hangen bij H&M, maar ook de hemdjes die bij het ondergoed hangen zijn daarvoor prima geschikt. Ik heb er een stuk of 5 al verzameld voor komende zomer

Twinkly, ik zag wel bij de H&M een unisex variant op het hotpants broekje van jouw plaatje.
Leek helaas een overblijfsel van vorig jaar ofzo, een smurfblauwe korte joggingbroek maar dan waren de pijpjes wijd zeg maar. Het model was precies wat ik zocht, alleen de kleur niet.
Ach, wij gaan vast ook nog los tijdens de babybeurs 8-)

Ben benieuwd of de sandaaltjes iets zijn Huup! Vind ze op het plaatje echt snoepig

Even aktie foto's van het vestje wat ik vandaag oa kocht
ja, hartstikke bewogen maar het gaat even om het idee

pi_94266942
Lastig he...hier wil een broek maat 86 ook nog niet terwijl ik daarin veel leukere dingen zie dan bij de echte babyspullen van de H&M. En ik kreeg een nieuwsbrief van Mexx, stonden ook gave dingen in....die kleur groen O+

pi_94267476
poppejans, waar komt jouw vestje vandaan?
pi_94268847
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en stom dat ze pas vanaf mt 86 zijn.
Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!
pi_94277597
ohh Kootje met je naveltjesbuik O+ ik heb vannacht gewoon gedroomd over zo'n heerlijk menneke als jij!

Menschen...ik moet straks mn schoonmoeder van schiphol halen en das de andere kant vd wereld voor mij...en aangezien ik Lena al op tijd naar t KDV moet brengen, heb ik besloten nog ff een uurtje door Haarlem te sjouwen als t verkeer t toelaat. Ik wil in een uur tijd zo effectief mogelijk leuke kinderkleertjes kijken en shoppen, waar moet ik wezen, waar MOET ik zijn? Wie helpt?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94277634
Kootje O+
pi_94278438
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 07:03 schreef Poppedein het volgende:
ohh Kootje met je naveltjesbuik O+ ik heb vannacht gewoon gedroomd over zo'n heerlijk menneke als jij!

Menschen...ik moet straks mn schoonmoeder van schiphol halen en das de andere kant vd wereld voor mij...en aangezien ik Lena al op tijd naar t KDV moet brengen, heb ik besloten nog ff een uurtje door Haarlem te sjouwen als t verkeer t toelaat. Ik wil in een uur tijd zo effectief mogelijk leuke kinderkleertjes kijken en shoppen, waar moet ik wezen, waar MOET ik zijn? Wie helpt?
oh Haarlem, das Claudia dr afdeling :D en Vlindur ook toch?
succes met rijden en sjouwen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 18-03-2011 08:50:41 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 08:39:44 #241
5428 crew  miss_sly
pi_94278524
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!
Als Isabeau ze zal passen dan Senna idd ws ook :Y dan ga ik ze ook bestellen want ze lijken me ideaal!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:54:10 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94278765
waar zou ik kunnen kijken voor hemdjes en onderbroekjes in mt 74?
Of hebben ze die niet?
pi_94279024
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
poppejans, waar komt jouw vestje vandaan?
H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92

Asy, volgens mij bestaat dat niet en gaat ondergoed pas vanaf 86/92
pi_94279125
Leuk vestje, Poppejans! Zijn het dinosauriërs?

Sorry, ik weet niks van Haarlem op kinderwinkelgebied. Toen ik daar nog winkelde was ik een studente met LAT-relatie en zonder kind.
pi_94279132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Of hebben ze die niet?
Piglet heeft voor Pepijn ook hele kleine onderbroekjes gekocht, volgens mij van BabyWalz?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:15:31 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92

Asy, volgens mij bestaat dat niet en gaat ondergoed pas vanaf 86/92
Opeens viel mij een ondergoed merk in wat wij 'vroegah' altijd droegen: Beeren.
Zij hebben wel onderbroekjes/boxers in 74/80 (en zelfs kleiner! .
http://www.wearme.eu/
pi_94279153
Het klinkt heel groot, 86/92, maar soms valt dat ineens heel klein uit, hoor! De pyjama van de Hema is wel nog reusachtig bij Ivan in 86/92.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:18:55 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279234
Nou Harry past nét in 74 Claudia en de rompers maat 74/80 die ik van Hema heb daar verzuipt hij in qua breedte en lengte maar de 62/68 is te klein.

Ik snap trouwens ook echt het nut niet van die gecomineerde maten. Alsof je maat 36 en maat 40 combineert :?
pi_94279293
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik snap trouwens ook echt het nut niet van die gecomineerde maten. Alsof je maat 36 en maat 40 combineert :?
Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.
pi_94279321
Ja, maar Harry is natuurlijk wel klein voor zijn leeftijd. Als je kind in maat 80 zit kun je wat sommige dingen betreft ineens wel een 86/92 hebben. De rompers konden hier bijvoorbeeld vrij snel aan. Sterker nog, ze zitten nu alweer krap. En sommige dingen vallen weer belachelijk klein. Ivan zit nu goed in 86 maar zijn winterjas van de H&M zit zo groot dat ik denk dat 'ie volgend jaar nog een ronde meekan.

Oh, ik zag niet dat de vraag over ondergoed van jou kwam. Sorry. :P
pi_94279371
Niels zwemt nog steeds in maat 86/92 rompers :D Hij heeft zelfs nog wat rompers in 74/80. 80 van de H&M past hij nu het beste.
pi_94279392
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.
Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is -O- 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{

Voor een volgend kind koop ik denk ik alleen maar enkele maten rompers. Ik geloof dat ik dat toch prettiger vind dan die dubbele maten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94279398
De rompers zitten hier in de breedte ruim, maar ik krijg de knoopjes bijna niet meer dicht. En zo verschrikkelijk lang is Ivan nu ook weer niet. Ik begrijp er niks van.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:25:20 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279413
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is -O- 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{

Voor een volgend kind koop ik denk ik alleen maar enkele maten rompers. Ik geloof dat ik dat toch prettiger vind dan die dubbele maten.
ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.
Maar waar vind je enkele maten dan? Dat vindt je gewoon bijna nergens...
pi_94279426
De H&M heeft enkele maten. Verder weet ik het niet. Helaas houden die enkele maten ook eerder op.
pi_94279433
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?
Ik wil de rompers met lange mouwen graag gebruiken voor onder een shirt met korte mouwen. Maar dat ziet er nu niet uit!
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 09:26:28 #257
5428 crew  miss_sly
pi_94279437
Senna past ook nog net in de 74/80. Het kan nog prima dicht, maar de mouwen beginnen nu kort te worden. Ik heb één 86/92 en daar verzuipt ze echt in nog.
pi_94279492
De mouwen zijn hier ook het probleem :Y vooral bij H&M rompers.
En ik heb de maat 86/92 rompers ook alleen maar gekocht omdat die fijner zitten over de wasbare luiers.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:20 #259
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94279497
fftjes een vraagje tussen voor de mama's die met H&M wat bekender zijn. Alexa heeft nu rok en broekmaat 68-74-80, maar zit met haar shirts toch vaak al in 86. :?

Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:27 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279501
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?
Ik wil de rompers met lange mouwen graag gebruiken voor onder een shirt met korte mouwen. Maar dat ziet er nu niet uit!
Er staat: geen 80/86 :P
pi_94279502
Toen 74/80 hier te krap werd paste Ivan ineens wel in 86/92. Ik dacht dat het een gigantische stap zou zijn, maar dat viel onzettend mee. Ik heb het idee dat die rompers als een 86 vallen en niet als een gecombineerde maat. Dat zou verklaren waarom Ivan er nu alweer uit aan het groeien is.

De rompers voor de zomer heb ik dus alweer in de volgende maat gekocht. Ik moet snel eens kijken hoe die vallen!
pi_94279518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende: 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{
:6
pi_94279536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.
Maar waar vind je enkele maten dan? Dat vindt je gewoon bijna nergens...
ja het verschil tussen al die dubbele maten is gewoon keigroot, stom is dat.

H&M heeft enkele maten, ik vind dat fijne rompers, mooie kwaliteit en best veel kleurtjes. Niet per se met printjes dus dat is voor de zomer misschien wat minder leuk.

Twinkly die 80-86 zaten in een doorgeefzak met kleertjes, ik gok dat ze van Zeeman vandaan komen aan het labeltje te zien. Ik zal zo even goed nakijken of ik een merkje kan vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94279551
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:

Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren :P
Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.

Al moet ik even in de kast kijken om te checken of ik de H&M niet met de Hema verwar.
pi_94279585
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:
fftjes een vraagje tussen voor de mama's die met H&M wat bekender zijn. Alexa heeft nu rok en broekmaat 68-74-80, maar zit met haar shirts toch vaak al in 86. :?

lange romp?

Bij heel erg veel kindjes loopt de broekmaat 1 maat achter op de bovenmaat geloof ik. Korte beentjes O+

Ik vind H&M redelijk normaal en voorspelbaar vallen, als ik een 80 of 86 bestel dan weet ik waar ik vanuit kan gaan qua maat zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:34:14 #266
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94279648
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.

Al moet ik even in de kast kijken om te checken of ik de H&M niet met de Hema verwar.
Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.

Mijn eigen ervaring bij bijv. de HEMA, is dat de shirts allemaal erg klein vallen bij Alexa. Het meest is 86 wat ze daarvan heeft, maar daar komt ze de zomer niet mee door.

H&M heb ik al tijden niet meer besteld, sinds vorige zomer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94279756
Excuus, dat was een Hema-shirt. Ik vind de Hema heel grillig.
pi_94279783
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.

Mijn eigen ervaring bij bijv. de HEMA, is dat de shirts allemaal erg klein vallen bij Alexa. Het meest is 86 wat ze daarvan heeft, maar daar komt ze de zomer niet mee door.

H&M heb ik al tijden niet meer besteld, sinds vorige zomer.
Hema valt raar. T/m maat 74 vind ik het ruim vallen, soms een hele maat groter in vergelijking met andere merken, en vanaf maat 80 valt het dan weer klein.
Amélie heeft maat 80 bijna niet gedragen daar, we konden gelijk door naar 86 en eigenlijk zaten de jurkjes van de peuterafdeling in 86/92 ook prima terwijl ze maar net uit 74 was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94280532
ha gevonden, de rompers in 80/86 zijn van "4 friends". Nóóit van gehoord :D misschien van een drogist ofzo? De printjes erop zijn niet heel geweldig maar het ging mij meer om de maat dan om hoe het eruit zag :P
Ze hebben ook 56/62 en 68/74 :)

hier twee voor een jongen in 80/86.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94280931
iemand zin om even wat kinderkledingzaken in haarlem te googlen voor mij dan? Ik mag alleen maar fok!ken achter t stuur :+
pi_94281222
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Of hebben ze die niet?
Ik heb ze niet kunnen vinden, het is meestal maat 86-92. Of wacht, Piglet had er een paar bij baby Waltz gevonden volgens mij.

Spuit 11 !

[ Bericht 1% gewijzigd door bodpa09 op 18-03-2011 10:34:30 ]
pi_94281299
Poppedein, ik zou gewoon de Grote Houtstraat afgaan en wat zijstraten insteken. In die zijstraten zitten de leukste winkels. Als ik met Google Maps kijk ('kinderkleding Haarlem') vind ik al gauw een stuk of 10 winkels en ik heb geen idee of die er nog steeds zitten en of ze leuk zijn.
pi_94281619
Er staan dino's op inderdaad Claudia. Ook nog een rood shirt gekocht met dezelfde dino's erop in donkerblauwe zachte print O+
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt

Ik vind rompers combi maten ook vaak irritant, wie zou dat nou ooit bedacht hebben?!!
Mij lijkt dan 80/86 een logischer maat dan meteen van 74/80 naar 86/92 te gaan
H&M en Wibra hebben losse maten! Van beide vind ik de kwaliteit gewoon goed blijven na wasssen/droger
pi_94281629
Die tussenmaten kun je in ieder geval vinden bij Henk ten Hoor!
Dus 80-86 maar ook 92-98 bijv
pi_94281811
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef Poppedein het volgende:
iemand zin om even wat kinderkledingzaken in haarlem te googlen voor mij dan? Ik mag alleen maar fok!ken achter t stuur :+
Oi doe je voorzichtig ? }:|

"Bink & Betty"
quote:
Steekwoorden zijn; Stoer, street, skate, trendy, oprecht, een beetje gek, hip, anders, surf, rock en zelfs glamour en rockabilly!

Merken zijn onder andere Etnies, És, Emerica, Vans, Quicksilver, Roxy, Miss Sixty, Knuckleheads, 667 baby of the beast, Funky xs, Rockefella, Pepe Jeans, Munster, Baby Version Rock, Mini Rodini, Popupshop, maar ook old school Trasher & Santa Cruz logo shirts, independent skateboard tees en nog veel meer.
Bink & Betty
Krocht 12 ZW
2011 PT HAARLEM

Marti Kids Factory
quote:
Op de babyafdeling ( maat 56 t/m 86 ) verkopen wij Mexx, Noppies, Z8cht, Esprit, Petit Bateau en Ducky Beau.

De rest van de maten ( 92 t/m 176 ) verkopen wij Mexx, Esprit, Diesel, Replay, G-sis/bro, Rare, Nolita, Scotch & Soda, Retour, Vingino, Masters of the Game en CKS.

Om het helemaal compleet te maken verkopen we ook nog kinderschoenen, ( maat 20 t/m 40 ) merken zoals Clic!, Replay, UGG, Palladium, Quick, Le coq sportif, Cruijf en Lelli Kelly.
Marti kids factory
Gen. Cronjèstraat 135
2021 JG Haarlem

Peppino
quote:
De kledingcollectie begint bij maat 92 en eindigd bij maat 176

De Kids-collectie bestaat uit bijv.: Mim-pi, Retour, Vingino, Tumble 'n Dry, Lofff en Esprit
Alleen voor Lena dan dus, geen kleine maten.

Anegang 28
Haarlem.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94281830
ff verder zoeken nog, eerst fruit maken voor t muppeke ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94281947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt
Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.
pi_94282073
Poppedein, ik zou de Cronjéstraat overslaan. Ligt te ver uit de route.
pi_94282235
Eigenwijs VOF
Barrevoetestraat 16, 2011 WP Haarlem
2ehands kinder-merkkleding

Toffe speelgoedwinkels
Krokodil
Gedempte Oudegracht 84 in Haarlem

Tante Steef
Zijlstraat 66, 2011 TP, Haarlem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94282272
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen ;)
pi_94282273
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.
Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weet

Kijk nou, een O+ appeltjes zomerjas O+ O+ O+
Die prijs :') 80 euro!! Dat betaal ik voor mezelf nog niet eens voor welke jas dan ook
Maar hij is wel erg leuk zeg
pi_94282301
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen ;)
_O-

H&M op schiphol dan maar :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94282532
Ik zit ook al telkens kwijlend naar dat jasje te kijken Poppejans O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
lol :D
pi_94282598
ik vind eigenlijk de Hema altijd wel klein vallen. Thomas zit nu in romper maat 86/92, die met lange mouwen (5-pak) passen prima. Ook het 4-pak met lange mouwen in kleurtjes 86/92 past prima, die voelen iets dikker aan.
Ik wilde al wat rompers met korte mouwen kopen, maar ik zat dus te twijfelen omdat 86/92 nu goed past, zal dat over 2 maanden wel niet meer zo zijn, maar de volgende maat 98/104 is echt mega!
pi_94282684
Pepijn heeft onderbroeken van babywalz idd, maat 74/80... maaruh erg flatteus zijn die niet hoor.

Als hemd draagt hij meestal mouwloze shirtjes, bij de vogele of zo'n soort winkel een heel aantal gekocht in maat 92...
rainbowbabies heeft ook leuke hempjes, volgens mij oook in kleinere maatjes.
pi_94283127
Oh dat Appel-jasje O+ Wil ik!!! Maar ook ik ga echt geen 80E betalen voor een (kinder-)jasje...

Oh wat een leuke dingen komen hier voorbij zeg... eigenlijk mag ik hier niet kijken van mijn portemonnee :+
pi_94283209
Nee inderdaad, dit topic is wel erg slecht voor je portemonnee....
Ik kwam er gister ook (dankzij Meimeltje...thanks) achter dat de H&M nieuwe zomerdingen had, dus ook maar even ingeslagen,....het blijft leuk
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:56:50 #288
298315 SacreCoeur
pi_94284577
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weet

Kijk nou, een O+ appeltjes zomerjas O+ O+ O+
Die prijs :') 80 euro!! Dat betaal ik voor mezelf nog niet eens voor welke jas dan ook
Maar hij is wel erg leuk zeg
[ afbeelding ]
Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?
pi_94284682
Bij knotsknetter (vast wel meer plekken)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:05:18 #290
298315 SacreCoeur
pi_94284891
Leuk! dat soort kleurtjes staan haar wel.
Misschien vind ze die wel leuk.

Alleen op de aan foto bij het meisje vind ik 'm echt niet leuk.
pi_94284918
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?
Arme Isa :D zeg maar dag tegen je glimmende zomerjas :+
;)

hij is erg leuk, ook in een meisjeskleur :Y O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94285052
hmmm nu wou ik graag meedoen met een wibra baby
heb ik net even d'r kast nageplozen, we gaan nipt naar 74 maar daar heb ik al zo'n bedoel van!

kan ze eindelijk het truitje aan dat ik ooit van huup heb gekocht!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:14:16 #293
298315 SacreCoeur
pi_94285225
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Arme Isa :D zeg maar dag tegen je glimmende zomerjas :+
;)

hij is erg leuk, ook in een meisjeskleur :Y O+
'hmm neh ik wil echt een andere'
waarom dan?
'omdat deze een beetje stom is!'
'en de hij zit scheef'

Na dat hele plak glim twijfel ik over die andere.
Dan kan ze hem wel leuk vinden, maar dat wordt zeuren :P
pi_94285362
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef draculettetje het volgende:
hmmm nu wou ik graag meedoen met een wibra baby
heb ik net even d'r kast nageplozen, we gaan nipt naar 74 maar daar heb ik al zo'n bedoel van!

kan ze eindelijk het truitje aan dat ik ooit van huup heb gekocht!
:D
ik weet niet eens meer welk truitje! :+ hahaha

Isa heeft wel een puntje met dat die jas scheef is :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:19:08 #295
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94285432
Niet mijn ding, dat jasje :N.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94285440
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Twinkly het volgende:
Bij knotsknetter (vast wel meer plekken)
[ afbeelding ]
Oh waarom ging ik googlen.... *zucht* Ik heb een nieuw kind nodig, die kleine dingen zijn zooooo leuk O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:19:43 #297
298315 SacreCoeur
pi_94285457
Ik kan ook gewoon niet wachten tot de vernieuwde WE open is hier.
Misschien hebben ze daar wel iets :P

Nja ik laat de SD wel komen en dan kijk ik wel.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:21:37 #298
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94285532
Zijn er trouwens al spijkerjasjes gesignaleerd in de winkels?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94285582
Oeh, dat appeljasje is lief!

Ik heb een Ansje Tweedehandsje vandaag:

Blousje en maillot zijn Amélietjes en 't rokje is een onvervalste Lena.
pi_94285611
Mag ik u erop wijzen dat die staarten van 8 tot 12 zijn blijven zitten? w/
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:24:49 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94285636
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Er staan dino's op inderdaad Claudia. Ook nog een rood shirt gekocht met dezelfde dino's erop in donkerblauwe zachte print O+

Ik vind rompers combi maten ook vaak irritant, wie zou dat nou ooit bedacht hebben?!!
Mij lijkt dan 80/86 een logischer maat dan meteen van 74/80 naar 86/92 te gaan
H&M en Wibra hebben losse maten! Van beide vind ik de kwaliteit gewoon goed blijven na wasssen/droger
dank je!
Ga ik daar eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')