abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94253812
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
Denken jullie dat singlets nuttig zijn voor de zomer? Ik ben bang dat het volkomen nutteloos spul is omdat een romper voldoet.
Hier gebruik ik ze denk ik wel regelmatig. Een romper vind ik prima voor binnen en in de tuin, maar ik zou zelf niet zo snel met een dreumes in alleen romper boodschappen gaan doen bijv. Dan zou ik eerder een broekje en singlet doen (eventueel met onderbroekje eronder).
pi_94253935
En maat 80 zou denk ik juist wel goed zijn toch? Ze is dan nog geen 1,5 toch? Bij jurkjes maakt het ook niet zoveel uit of ze ietsjes korter zijn. Dyon zou deze zomer ook gewoon broekje maat 80 hebben en dan is hij 1,5. Het meeste wat ik heb voor de zomer is wel in 86, maar dat komt van z'n broer vandaan ;) (en zal hij ook wel passen).
pi_94254056
Ik hou echt van singletjes, meer dan van rompers alleen. Een hempie en een korte broek! O+
Ik heb er meteen wat plaatjes bij gezocht! :P
Eerste zomer van Ko:

2de zomer had ik helaas maar 1 hemd gevonden. ;(

Dus voor komende zomer heb ik volgens mij al 4 hemdjes!
Maar ik wil ook nog wel een paar van deze, die vond ik vorige zomer erg mooi.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94254164
Ahhh Ko, dat stukkie blote buik ook O+
pi_94254488
Ik ga maar weer eens bij de H&M bestellen, zie weer wat nieuwe dingen :D

O.a.:

pi_94254924
Ko O+ dat naveltje O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94255239
Ko <3 Nu wil ik ook singlets!

Claudia, Rienk zit met 15 maanden pas in 80 :) Het zou kunnen dat het Lena past volgend jaar :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:31:57 #212
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94255322
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef Vlindur het volgende:
Ko <3 Nu wil ik ook singlets!

Claudia, Rienk zit met 15 maanden pas in 80 :) Het zou kunnen dat het Lena past volgend jaar :Y
Dátte! Die tweede foto, hoe cute! O+

Die singlet die jij postte is lief, Vlindur!

Voor Rienk ben je niet zo van de doodshoofdjes he? ;)
3!
pi_94255959
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dátte! Die tweede foto, hoe cute! O+

Die singlet die jij postte is lief, Vlindur!

Voor Rienk ben je niet zo van de doodshoofdjes he? ;)
Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vinden _O_

Ik heb een longsleeve van Nevermore en daar stond zo'n gave zon op dat ik die kocht. Bleek er op de voorkant een hoofd te staan waar de wormen uitkropen :')

Nu WIDM. Bbl!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:40:29 #214
5428 crew  miss_sly
pi_94256076
Sorbootje *O* We gaan meeten :Y

die zachte broekjes vind ik wel een idee, maar ik denk dat het voor meisjes in de zomer al snel gemakkelijker is met een overbroekje en een zomerjurkje zijn ze al gekleed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94256133
Oeke, ik ben om!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94256149
Och Ko, dat naveltje! O+

Dat blauwe bloesje vind ik leuk, Meimel. Lente heeft zoiets van de Hema.

Ik heb net deze besteld op Hema.nl

3,50!
pi_94256327
Oeke, dat eerste hemdje, heb je dat zelf gemaakt O+ ? Ik kom nou nooit zoiets tegen. -O-
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:45:08 #218
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94256457
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee, sowieso niet. Hoeveel ik ook van Metal houd, doodshoofden vind ik niet tof. Liever gewoon zwart en ook dat is amper te vinden _O_

Ik heb een longsleeve van Nevermore en daar stond zo'n gave zon op dat ik die kocht. Bleek er op de voorkant een hoofd te staan waar de wormen uitkropen :')

Nu WIDM. Bbl!
Ohja, gewoon zwart is lastig he? Jammer.. Ghi, ik vind doodshoofdjes echt heel lief staan bij Stef O+ Vorig jaar hadden we ook een kort broekje met een skatend skelet en ik heb het vanmiddag nog in mijn handen gehad: het is een 86 *O* Béter komen er dus snel warme dagen, misschien kan hij het dan nog even een keer of wat aan.. Alhoewel de sugarskull-shirtjes die ik erbij had niet meer passen helaasch.

Die is cute, Ssserpente! O+

Jeetjejom, dat rompertje komt trouwens niet van de H&M, die hebben we cadeau gekregen toen Stef geboren was, die komt uit NY. Sorry!
3!
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:50:43 #219
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94256847
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Och Ko, dat naveltje! O+

Dat blauwe bloesje vind ik leuk, Meimel. Lente heeft zoiets van de Hema.

Ik heb net deze besteld op Hema.nl

[ afbeelding ]

3,50!
Die had Isa vandaag aan met bijpassend onderbroekje.
Hij's onwijs lekker van stof!
En valt lekker lang, kun je goed broekjes stoppen.

Heb zo'n hekel aan hemdjes die onder een truitje uitkomen, staat zo slordig :P
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:53:56 #220
5428 crew  miss_sly
pi_94257069
Van het meisjesondergoed, past dat ook een beetje mooi over een luier?
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:58:23 #221
298315 SacreCoeur
pi_94257389
Ja hoor, kan makkelijk.
pi_94258117
Oeh Meimel, dat broekje!! Hebben!!!!!!

En Ko, jeetje klein Kootje...wat een schatje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94258832
Mini Ko O+

Even een ode aan Hema kleertjes, O ik houd zoveel van U!
Kijk nou wat schattig, shirtje en salopetje van de hema (en de romper eigenlijk ook maar die zie je niet).

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94260010
Heb net besteld:

Voor Lars

Voor Meike deze capri, in het roze en in het wit

Alles op voorraad! Wanneer kan ik het dan verwachten??? O-)
pi_94260075
Oh Mette! Wat ben je toch een mooitje! O+

En Groofs, dat hemdje is van mijn neefje geweest en van de Hema. Uit de collectie van 5 jaar geleden denk ik!
Ik houd ook van de Hema! O+

En Ik zag Silke, mooi meisje van Jore! O+
pi_94260369
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje *O* We gaan meeten :Y

die zachte broekjes vind ik wel een idee, maar ik denk dat het voor meisjes in de zomer al snel gemakkelijker is met een overbroekje en een zomerjurkje zijn ze al gekleed.
oh ja hoor dat is ook zo :Y maar ik heb dagen dat ik jurkjes leuker vind en dagen dat ik liever broekjes zie :P dus ik wil allebei :+

Mette O+ staat haar leuk die kleur!

Ohja mooie Silke O+

Karin als het goed is staat de levertijd erbij bij mijnpagina. Mijn bestelling (een deel ervan) komt aankomende week binnen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94260535
Stom trouwens dat die korte zachte broekjes/hotpants alleen in meisjesvorm is. Ik vind die leuk!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 21:41:49 #228
5428 crew  miss_sly
pi_94260766
Ja, en stom dat ze pas vanaf mt 86 zijn.

Mette O+
Silke O+
En natuurlijk Ko O+ mooierd!
pi_94263107
Mette O+ Erg leuk dat shirtje!

Oh, klein Kootje O+ Dat eerste hemdje is leuk zeg! En dat naveltje <3
Ik vind het ook leuk dat je hem een kort broekje aangedaan hebt in plaats van een broek die tot over de knieën komt. Zou zo'n broekje ook wel kunnen voor een jongetje? Ik vind het zo leuk als die schattige X-beentjes en knietjes te zien zijn.

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94263395
Ik zou het voor Ivan niet kopen, Twinkly. :P

Maar ehm, veel van die broekjes die op de site over de knieen vallen, zijn daar bij dreumesjes volgens mij te kort voor. Ik zou het even moeten checken, maar ik ben er vrij zeker van dat een van de broekjes die ik heb gekocht niet over de knie valt.

Oh, en wat ziet Mette er leuk uit! Ik heb dat helemaal niet gezien bij onze Hema. Ik houd ook van de Hema, maar het aanbod zou wel wat duidelijker mogen zijn. }:| En vanaf maat 86 zit er bijna niks leuks meer tussen voor jongens.
pi_94263504
Ik ook niet Twink, voor R dan hè. S heeft er een gele van O+ .
pi_94263565
Die vind ik wel leuk hoor Twinks, alleen de kleur vind ik afschuwelijk. Maar misschien iets langere shorts tot over de knie, zijn toch wat beter.
Ach ik ga nu toch niks zomerigs kopen, ik wacht wel tot het lekkerder weer is. ;)
pi_94263809
Ik vind de kleur ook lelijk. Maar wit vind ik niet leuk, dat wordt direct vies.

Niels had vorig jaar zoiets, van de Hema geloof ik. Dat stond heel leuk. Maar dan zie je die schattige knietjes nog niet :P

Maar ik kom nu helemaal niet zoveel leuke dingen tegen eigenlijk. Ik wacht af tot de nieuwe collectie van de Hema uitkomt :)

Ik zit nu wel bij de H&M collectie vanaf 86 te kijken, maar Niels past nog lang niet in broeken 86 ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94265929
Singlet dingen heb je tussen de gewone kleding hangen bij H&M, maar ook de hemdjes die bij het ondergoed hangen zijn daarvoor prima geschikt. Ik heb er een stuk of 5 al verzameld voor komende zomer

Twinkly, ik zag wel bij de H&M een unisex variant op het hotpants broekje van jouw plaatje.
Leek helaas een overblijfsel van vorig jaar ofzo, een smurfblauwe korte joggingbroek maar dan waren de pijpjes wijd zeg maar. Het model was precies wat ik zocht, alleen de kleur niet.
Ach, wij gaan vast ook nog los tijdens de babybeurs 8-)

Ben benieuwd of de sandaaltjes iets zijn Huup! Vind ze op het plaatje echt snoepig

Even aktie foto's van het vestje wat ik vandaag oa kocht
ja, hartstikke bewogen maar het gaat even om het idee

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94266942
Lastig he...hier wil een broek maat 86 ook nog niet terwijl ik daarin veel leukere dingen zie dan bij de echte babyspullen van de H&M. En ik kreeg een nieuwsbrief van Mexx, stonden ook gave dingen in....die kleur groen O+

* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94267476
poppejans, waar komt jouw vestje vandaan?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94268847
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en stom dat ze pas vanaf mt 86 zijn.
Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!
pi_94277597
ohh Kootje met je naveltjesbuik O+ ik heb vannacht gewoon gedroomd over zo'n heerlijk menneke als jij!

Menschen...ik moet straks mn schoonmoeder van schiphol halen en das de andere kant vd wereld voor mij...en aangezien ik Lena al op tijd naar t KDV moet brengen, heb ik besloten nog ff een uurtje door Haarlem te sjouwen als t verkeer t toelaat. Ik wil in een uur tijd zo effectief mogelijk leuke kinderkleertjes kijken en shoppen, waar moet ik wezen, waar MOET ik zijn? Wie helpt?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94277634
Kootje O+
pi_94278438
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 07:03 schreef Poppedein het volgende:
ohh Kootje met je naveltjesbuik O+ ik heb vannacht gewoon gedroomd over zo'n heerlijk menneke als jij!

Menschen...ik moet straks mn schoonmoeder van schiphol halen en das de andere kant vd wereld voor mij...en aangezien ik Lena al op tijd naar t KDV moet brengen, heb ik besloten nog ff een uurtje door Haarlem te sjouwen als t verkeer t toelaat. Ik wil in een uur tijd zo effectief mogelijk leuke kinderkleertjes kijken en shoppen, waar moet ik wezen, waar MOET ik zijn? Wie helpt?
oh Haarlem, das Claudia dr afdeling :D en Vlindur ook toch?
succes met rijden en sjouwen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 18-03-2011 08:50:41 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 08:39:44 #241
5428 crew  miss_sly
pi_94278524
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb ze besteld en ik vind ze niet groot hoor. Ik denk dat Isabeau ze deze zomer prima kan dragen. Senna vast ook!
Als Isabeau ze zal passen dan Senna idd ws ook :Y dan ga ik ze ook bestellen want ze lijken me ideaal!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:54:10 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94278765
waar zou ik kunnen kijken voor hemdjes en onderbroekjes in mt 74?
Of hebben ze die niet?
pi_94279024
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
poppejans, waar komt jouw vestje vandaan?
H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92

Asy, volgens mij bestaat dat niet en gaat ondergoed pas vanaf 86/92
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94279125
Leuk vestje, Poppejans! Zijn het dinosauriërs?

Sorry, ik weet niks van Haarlem op kinderwinkelgebied. Toen ik daar nog winkelde was ik een studente met LAT-relatie en zonder kind.
pi_94279132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Of hebben ze die niet?
Piglet heeft voor Pepijn ook hele kleine onderbroekjes gekocht, volgens mij van BabyWalz?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:15:31 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

H&M! van de grote kleine jongetjes afdeling, dus mt 86/92

Asy, volgens mij bestaat dat niet en gaat ondergoed pas vanaf 86/92
Opeens viel mij een ondergoed merk in wat wij 'vroegah' altijd droegen: Beeren.
Zij hebben wel onderbroekjes/boxers in 74/80 (en zelfs kleiner! .
http://www.wearme.eu/
pi_94279153
Het klinkt heel groot, 86/92, maar soms valt dat ineens heel klein uit, hoor! De pyjama van de Hema is wel nog reusachtig bij Ivan in 86/92.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:18:55 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279234
Nou Harry past nét in 74 Claudia en de rompers maat 74/80 die ik van Hema heb daar verzuipt hij in qua breedte en lengte maar de 62/68 is te klein.

Ik snap trouwens ook echt het nut niet van die gecomineerde maten. Alsof je maat 36 en maat 40 combineert :?
pi_94279293
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik snap trouwens ook echt het nut niet van die gecomineerde maten. Alsof je maat 36 en maat 40 combineert :?
Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.
pi_94279321
Ja, maar Harry is natuurlijk wel klein voor zijn leeftijd. Als je kind in maat 80 zit kun je wat sommige dingen betreft ineens wel een 86/92 hebben. De rompers konden hier bijvoorbeeld vrij snel aan. Sterker nog, ze zitten nu alweer krap. En sommige dingen vallen weer belachelijk klein. Ivan zit nu goed in 86 maar zijn winterjas van de H&M zit zo groot dat ik denk dat 'ie volgend jaar nog een ronde meekan.

Oh, ik zag niet dat de vraag over ondergoed van jou kwam. Sorry. :P
pi_94279371
Niels zwemt nog steeds in maat 86/92 rompers :D Hij heeft zelfs nog wat rompers in 74/80. 80 van de H&M past hij nu het beste.
pi_94279392
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind het echt raar, suf en irritant.
Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is -O- 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{

Voor een volgend kind koop ik denk ik alleen maar enkele maten rompers. Ik geloof dat ik dat toch prettiger vind dan die dubbele maten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94279398
De rompers zitten hier in de breedte ruim, maar ik krijg de knoopjes bijna niet meer dicht. En zo verschrikkelijk lang is Ivan nu ook weer niet. Ik begrijp er niks van.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:25:20 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279413
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vind het vooral irritant dat er 74-80 is en 86-92 maar dan weer geen 80-86, het maakt de stap tussen 2 maten heel groot. Dat je ze echt niet meer met goed fatsoen in de ene maat krijgt maar dat de volgende maat nog lelijk lubberend te groot is -O- 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{

Voor een volgend kind koop ik denk ik alleen maar enkele maten rompers. Ik geloof dat ik dat toch prettiger vind dan die dubbele maten.
ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.
Maar waar vind je enkele maten dan? Dat vindt je gewoon bijna nergens...
pi_94279426
De H&M heeft enkele maten. Verder weet ik het niet. Helaas houden die enkele maten ook eerder op.
pi_94279433
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?
Ik wil de rompers met lange mouwen graag gebruiken voor onder een shirt met korte mouwen. Maar dat ziet er nu niet uit!
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 09:26:28 #257
5428 crew  miss_sly
pi_94279437
Senna past ook nog net in de 74/80. Het kan nog prima dicht, maar de mouwen beginnen nu kort te worden. Ik heb één 86/92 en daar verzuipt ze echt in nog.
pi_94279492
De mouwen zijn hier ook het probleem :Y vooral bij H&M rompers.
En ik heb de maat 86/92 rompers ook alleen maar gekocht omdat die fijner zitten over de wasbare luiers.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:20 #259
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94279497
fftjes een vraagje tussen voor de mama's die met H&M wat bekender zijn. Alexa heeft nu rok en broekmaat 68-74-80, maar zit met haar shirts toch vaak al in 86. :?

Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:27 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94279501
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat! Waar heb je 80/86 rompers gevonden?
Ik wil de rompers met lange mouwen graag gebruiken voor onder een shirt met korte mouwen. Maar dat ziet er nu niet uit!
Er staat: geen 80/86 :P
pi_94279502
Toen 74/80 hier te krap werd paste Ivan ineens wel in 86/92. Ik dacht dat het een gigantische stap zou zijn, maar dat viel onzettend mee. Ik heb het idee dat die rompers als een 86 vallen en niet als een gecombineerde maat. Dat zou verklaren waarom Ivan er nu alweer uit aan het groeien is.

De rompers voor de zomer heb ik dus alweer in de volgende maat gekocht. Ik moet snel eens kijken hoe die vallen!
pi_94279518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef huuphuup het volgende: 80-86 bestaat wel, we hebben er een paar rompers van liggen hier, maar dus niet van hema ofzo. :{
:6
pi_94279536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ja maar dat geldt ook voor 62/68 en 74/80.
Maar waar vind je enkele maten dan? Dat vindt je gewoon bijna nergens...
ja het verschil tussen al die dubbele maten is gewoon keigroot, stom is dat.

H&M heeft enkele maten, ik vind dat fijne rompers, mooie kwaliteit en best veel kleurtjes. Niet per se met printjes dus dat is voor de zomer misschien wat minder leuk.

Twinkly die 80-86 zaten in een doorgeefzak met kleertjes, ik gok dat ze van Zeeman vandaan komen aan het labeltje te zien. Ik zal zo even goed nakijken of ik een merkje kan vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94279551
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:

Valt H&M vaker groot of klein? Of is daar geen pijl op te trekken? Zit nu net op dat omslagpunt naar grotekindjeskleren :P
Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.

Al moet ik even in de kast kijken om te checken of ik de H&M niet met de Hema verwar.
pi_94279585
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Takkembah het volgende:
fftjes een vraagje tussen voor de mama's die met H&M wat bekender zijn. Alexa heeft nu rok en broekmaat 68-74-80, maar zit met haar shirts toch vaak al in 86. :?

lange romp?

Bij heel erg veel kindjes loopt de broekmaat 1 maat achter op de bovenmaat geloof ik. Korte beentjes O+

Ik vind H&M redelijk normaal en voorspelbaar vallen, als ik een 80 of 86 bestel dan weet ik waar ik vanuit kan gaan qua maat zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:34:14 #266
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94279648
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het maar net van het shirt afhangt. Ik hebt shirts van de H&M in 86/92 die te strak om Ivans bovenlijf zaten en ik heb shirts in die maat die reusachtig zijn.

Al moet ik even in de kast kijken om te checken of ik de H&M niet met de Hema verwar.
Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.

Mijn eigen ervaring bij bijv. de HEMA, is dat de shirts allemaal erg klein vallen bij Alexa. Het meest is 86 wat ze daarvan heeft, maar daar komt ze de zomer niet mee door.

H&M heb ik al tijden niet meer besteld, sinds vorige zomer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94279756
Excuus, dat was een Hema-shirt. Ik vind de Hema heel grillig.
pi_94279783
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ik ga ook denk ik maar gewoon wat bestellen, kan altijd terug.

Mijn eigen ervaring bij bijv. de HEMA, is dat de shirts allemaal erg klein vallen bij Alexa. Het meest is 86 wat ze daarvan heeft, maar daar komt ze de zomer niet mee door.

H&M heb ik al tijden niet meer besteld, sinds vorige zomer.
Hema valt raar. T/m maat 74 vind ik het ruim vallen, soms een hele maat groter in vergelijking met andere merken, en vanaf maat 80 valt het dan weer klein.
Amélie heeft maat 80 bijna niet gedragen daar, we konden gelijk door naar 86 en eigenlijk zaten de jurkjes van de peuterafdeling in 86/92 ook prima terwijl ze maar net uit 74 was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94280532
ha gevonden, de rompers in 80/86 zijn van "4 friends". Nóóit van gehoord :D misschien van een drogist ofzo? De printjes erop zijn niet heel geweldig maar het ging mij meer om de maat dan om hoe het eruit zag :P
Ze hebben ook 56/62 en 68/74 :)

hier twee voor een jongen in 80/86.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94280931
iemand zin om even wat kinderkledingzaken in haarlem te googlen voor mij dan? Ik mag alleen maar fok!ken achter t stuur :+
pi_94281222
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Of hebben ze die niet?
Ik heb ze niet kunnen vinden, het is meestal maat 86-92. Of wacht, Piglet had er een paar bij baby Waltz gevonden volgens mij.

Spuit 11 !

[ Bericht 1% gewijzigd door bodpa09 op 18-03-2011 10:34:30 ]
pi_94281299
Poppedein, ik zou gewoon de Grote Houtstraat afgaan en wat zijstraten insteken. In die zijstraten zitten de leukste winkels. Als ik met Google Maps kijk ('kinderkleding Haarlem') vind ik al gauw een stuk of 10 winkels en ik heb geen idee of die er nog steeds zitten en of ze leuk zijn.
pi_94281619
Er staan dino's op inderdaad Claudia. Ook nog een rood shirt gekocht met dezelfde dino's erop in donkerblauwe zachte print O+
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt

Ik vind rompers combi maten ook vaak irritant, wie zou dat nou ooit bedacht hebben?!!
Mij lijkt dan 80/86 een logischer maat dan meteen van 74/80 naar 86/92 te gaan
H&M en Wibra hebben losse maten! Van beide vind ik de kwaliteit gewoon goed blijven na wasssen/droger
pi_94281629
Die tussenmaten kun je in ieder geval vinden bij Henk ten Hoor!
Dus 80-86 maar ook 92-98 bijv
pi_94281811
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef Poppedein het volgende:
iemand zin om even wat kinderkledingzaken in haarlem te googlen voor mij dan? Ik mag alleen maar fok!ken achter t stuur :+
Oi doe je voorzichtig ? }:|

"Bink & Betty"
quote:
Steekwoorden zijn; Stoer, street, skate, trendy, oprecht, een beetje gek, hip, anders, surf, rock en zelfs glamour en rockabilly!

Merken zijn onder andere Etnies, És, Emerica, Vans, Quicksilver, Roxy, Miss Sixty, Knuckleheads, 667 baby of the beast, Funky xs, Rockefella, Pepe Jeans, Munster, Baby Version Rock, Mini Rodini, Popupshop, maar ook old school Trasher & Santa Cruz logo shirts, independent skateboard tees en nog veel meer.
Bink & Betty
Krocht 12 ZW
2011 PT HAARLEM

Marti Kids Factory
quote:
Op de babyafdeling ( maat 56 t/m 86 ) verkopen wij Mexx, Noppies, Z8cht, Esprit, Petit Bateau en Ducky Beau.

De rest van de maten ( 92 t/m 176 ) verkopen wij Mexx, Esprit, Diesel, Replay, G-sis/bro, Rare, Nolita, Scotch & Soda, Retour, Vingino, Masters of the Game en CKS.

Om het helemaal compleet te maken verkopen we ook nog kinderschoenen, ( maat 20 t/m 40 ) merken zoals Clic!, Replay, UGG, Palladium, Quick, Le coq sportif, Cruijf en Lelli Kelly.
Marti kids factory
Gen. Cronjèstraat 135
2021 JG Haarlem

Peppino
quote:
De kledingcollectie begint bij maat 92 en eindigd bij maat 176

De Kids-collectie bestaat uit bijv.: Mim-pi, Retour, Vingino, Tumble 'n Dry, Lofff en Esprit
Alleen voor Lena dan dus, geen kleine maten.

Anegang 28
Haarlem.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94281830
ff verder zoeken nog, eerst fruit maken voor t muppeke ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94281947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
En ik zag de ontzettend leuke dino pyjama die Ivan heeft er ook hangen! Maar niet meer in een 86/92
Die pyjama past hij dus beter momenteel dan de 86/92 pyjama van de Hema? gek, zou eerder verwachten dat Hema kleiner valt
Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.
pi_94282073
Poppedein, ik zou de Cronjéstraat overslaan. Ligt te ver uit de route.
pi_94282235
Eigenwijs VOF
Barrevoetestraat 16, 2011 WP Haarlem
2ehands kinder-merkkleding

Toffe speelgoedwinkels
Krokodil
Gedempte Oudegracht 84 in Haarlem

Tante Steef
Zijlstraat 66, 2011 TP, Haarlem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94282272
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen ;)
pi_94282273
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, de helicopterpyjama van de Hema is HUGE terwijl de dinopyjama van de H&M gewoon goed zit. Allebei maat 86/92.
Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weet

Kijk nou, een O+ appeltjes zomerjas O+ O+ O+
Die prijs :') 80 euro!! Dat betaal ik voor mezelf nog niet eens voor welke jas dan ook
Maar hij is wel erg leuk zeg
pi_94282301
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
ohh lief! Dankjullie! Maar ho maar. Sta al op schilhol, kreeg telefoontje dat vliegtuig 40min eerder landt...schoonmoeders zijn zelfs lastig als ze er zelf niets eens iets aan kunnen doen ;)
_O-

H&M op schiphol dan maar :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94282532
Ik zit ook al telkens kwijlend naar dat jasje te kijken Poppejans O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppedein het volgende:
lol :D
pi_94282598
ik vind eigenlijk de Hema altijd wel klein vallen. Thomas zit nu in romper maat 86/92, die met lange mouwen (5-pak) passen prima. Ook het 4-pak met lange mouwen in kleurtjes 86/92 past prima, die voelen iets dikker aan.
Ik wilde al wat rompers met korte mouwen kopen, maar ik zat dus te twijfelen omdat 86/92 nu goed past, zal dat over 2 maanden wel niet meer zo zijn, maar de volgende maat 98/104 is echt mega!
pi_94282684
Pepijn heeft onderbroeken van babywalz idd, maat 74/80... maaruh erg flatteus zijn die niet hoor.

Als hemd draagt hij meestal mouwloze shirtjes, bij de vogele of zo'n soort winkel een heel aantal gekocht in maat 92...
rainbowbabies heeft ook leuke hempjes, volgens mij oook in kleinere maatjes.
pi_94283127
Oh dat Appel-jasje O+ Wil ik!!! Maar ook ik ga echt geen 80E betalen voor een (kinder-)jasje...

Oh wat een leuke dingen komen hier voorbij zeg... eigenlijk mag ik hier niet kijken van mijn portemonnee :+
pi_94283209
Nee inderdaad, dit topic is wel erg slecht voor je portemonnee....
Ik kwam er gister ook (dankzij Meimeltje...thanks) achter dat de H&M nieuwe zomerdingen had, dus ook maar even ingeslagen,....het blijft leuk
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:56:50 #288
298315 SacreCoeur
pi_94284577
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hmm vaag! Goed dat ik dit nu weet

Kijk nou, een O+ appeltjes zomerjas O+ O+ O+
Die prijs :') 80 euro!! Dat betaal ik voor mezelf nog niet eens voor welke jas dan ook
Maar hij is wel erg leuk zeg
[ afbeelding ]
Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?
pi_94284682
Bij knotsknetter (vast wel meer plekken)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:05:18 #290
298315 SacreCoeur
pi_94284891
Leuk! dat soort kleurtjes staan haar wel.
Misschien vind ze die wel leuk.

Alleen op de aan foto bij het meisje vind ik 'm echt niet leuk.
pi_94284918
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die is onwijs leuk zeg! is 'ie er ook in een meer meisjesachtige kleur?
Arme Isa :D zeg maar dag tegen je glimmende zomerjas :+
;)

hij is erg leuk, ook in een meisjeskleur :Y O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94285052
hmmm nu wou ik graag meedoen met een wibra baby
heb ik net even d'r kast nageplozen, we gaan nipt naar 74 maar daar heb ik al zo'n bedoel van!

kan ze eindelijk het truitje aan dat ik ooit van huup heb gekocht!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:14:16 #293
298315 SacreCoeur
pi_94285225
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Arme Isa :D zeg maar dag tegen je glimmende zomerjas :+
;)

hij is erg leuk, ook in een meisjeskleur :Y O+
'hmm neh ik wil echt een andere'
waarom dan?
'omdat deze een beetje stom is!'
'en de hij zit scheef'

Na dat hele plak glim twijfel ik over die andere.
Dan kan ze hem wel leuk vinden, maar dat wordt zeuren :P
pi_94285362
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef draculettetje het volgende:
hmmm nu wou ik graag meedoen met een wibra baby
heb ik net even d'r kast nageplozen, we gaan nipt naar 74 maar daar heb ik al zo'n bedoel van!

kan ze eindelijk het truitje aan dat ik ooit van huup heb gekocht!
:D
ik weet niet eens meer welk truitje! :+ hahaha

Isa heeft wel een puntje met dat die jas scheef is :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:19:08 #295
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94285432
Niet mijn ding, dat jasje :N.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94285440
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Twinkly het volgende:
Bij knotsknetter (vast wel meer plekken)
[ afbeelding ]
Oh waarom ging ik googlen.... *zucht* Ik heb een nieuw kind nodig, die kleine dingen zijn zooooo leuk O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:19:43 #297
298315 SacreCoeur
pi_94285457
Ik kan ook gewoon niet wachten tot de vernieuwde WE open is hier.
Misschien hebben ze daar wel iets :P

Nja ik laat de SD wel komen en dan kijk ik wel.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:21:37 #298
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94285532
Zijn er trouwens al spijkerjasjes gesignaleerd in de winkels?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94285582
Oeh, dat appeljasje is lief!

Ik heb een Ansje Tweedehandsje vandaag:

Blousje en maillot zijn Amélietjes en 't rokje is een onvervalste Lena.
pi_94285611
Mag ik u erop wijzen dat die staarten van 8 tot 12 zijn blijven zitten? w/
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:24:49 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94285636
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Er staan dino's op inderdaad Claudia. Ook nog een rood shirt gekocht met dezelfde dino's erop in donkerblauwe zachte print O+

Ik vind rompers combi maten ook vaak irritant, wie zou dat nou ooit bedacht hebben?!!
Mij lijkt dan 80/86 een logischer maat dan meteen van 74/80 naar 86/92 te gaan
H&M en Wibra hebben losse maten! Van beide vind ik de kwaliteit gewoon goed blijven na wasssen/droger
dank je!
Ga ik daar eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')