We hebben een jurkje aangetrokken en dat is nog wat ruim, ze zit nu tussen 74 en 80 in. Maar ze zou het nu al kunnen dragen eventueel (maar heeft nog genoeg in de kast liggen!)quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetjejom, volgens mij valt het erg klein hoor. Ik heb ook alles in 86 gekocht (behalve het rokje, want ze heeft een smal middel) en Isabeau zit net in 80. Het ziet eruit alsof het nu al zou passen
Ja die witte 3/4 is leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Nu moest ik dus ook naar de Wibraen heb voor Isa zo'n jurkje in rood en roze gekocht dat TF ook voor Beppie heeft gekocht
En daarna langs Zeeman, een witte driekwart jeans, zo leuk, maar ook zo ontzettend veel te smal
dus morgen maar terug, hopelijk is de maat gewoon verkeerd er ingezet...
Kan makkelijk, kun je nog even vooruitquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:50 schreef Spewey het volgende:
Oh Dpam, wat doe je?!
M'n mup van 12 maanden past heus wel in 2 ans, toch?![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ik kreeg pas een nieuw shirtje in 62 maar door 1 mouw..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, leuk jasje, huup! Het ziet er wel korter uit dan ik had verwacht.
Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen.
Ehm... het lijkt me koud, that's all.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Wat maakt het nou uit dat dat ding korte mouwen heeft? Moet het praktisch zijn ofzo?
Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, leuk jasje, huup! Het ziet er wel korter uit dan ik had verwacht.
Ik heb vandaag een truitje in maat 62 meteen in de bewaardoos kunnen gooien omdat ik het niet over het hoofd van Lena kan krijgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het jasje erg hip! Soms zijn lange mouwen net te warm, maar is een shirtje met korte mouwen weer net iets te fris....daar heeft Amélie dus al de oplossing voor!
Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar waarom gaat het in de bewaardoos als ze het toch nooit aangehad heeft? Of wil je stiekem toch een derde?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bewaren om alles in één keer weg te kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |