Is een heel leuk jurkje inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Dat tweede jurkje is leuk, Huup! Heb gister dit jurkje op MP gekocht, ook met blauwe strepen.
[ afbeelding ]
Nee, het is van de vorige collectie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef mefke79 het volgende:
dat jasje he..dat hebben ze vast niet meer bij de H&M, toch? Ik zie daar nu wel fleecevesten, maar ik denk dat die te koud zijn om echt als tusseninjasje te dienen..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij hebben dat vestje ook Twink, ook maat 86. Mijn dochter draagt hem. R trouwens ook wel eens, maar die vezuipt er ook in.
Ik vind vooral de mouwen belachelijk lang. Verder draagt R al zijn bovenkleding in maat 86, dus ik denk wel dat deze groot is uitgevallen. En S is een dunnetje, dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:
[..]Ik herinner me een foto van S in de voortuin met dat vestje aan ja!
Maar, valt het zo groot dan?
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, ik dacht even dat dat Amélie wasOf is ze het ook? Nee toch? Zo ziet ze er over 1,5 jaar uit!
in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
Misschien bij een andere WE? Of zitten er geen meerdere in de buurt?
Ik vind de shirts van de WE wel iets kleiner vallen, dus wie weet past Dyon deze zomer ook wel in 92 shirts!
Ik mag van mezelf even niet shoppen (tot 7 april) anders had ik hier voor je gekeken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
in Emmen niet meer in ieder geval, en op de site ook niet...
mijn spijker heeft 92 nodig voor de lengte van 't lijfje, anders is 't te kort. Breedte zullen we het maar niet over hebben..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, het is van de vorige collectie.
Het is van wollig polyester, volgens mij een soort wollige fleece. Dit is trouwens maat 86 en Niels zwemt er nog in, wat een verschil met jouw mannetje
waarom zeg je dat nouquote:
Haha, ze hebben gewoon allebei hele mannelijke O-benenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, ik ben jaloers dat Niels dat vestje nog past. Het is zo fijn! Ik ga Lena er t.z.t. in doen. Zit het broekje goed? Hij krijgt er een beetje Ivanpootjes in, haha.
ja kost geen hol hè? En hij is leuk! maarja ik heb ook al dat blouseje met die print en ze heeft al best wel wat jurkjes.quote:
Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Sjeen het volgende:
Het is vooral ook heel handig is het zo warm is dat een romper te warm is
In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak is dat in NL haha, maar ik snap hem nu, jurkje en luier, zonder romper dus met broekje.
welkom in de wereld van grotere kindjes
Ik ga er vanuit dat het deze zomer weer zo warm wordt dus laat ik maar gaan shoppen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In 2004 was het in elk geval zo warm dat Isa of alleen een rompertje aan had of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |