Ja ik bedoel dus dat ik die dingen leuk zou vinden als die doodshoofden er niet op zouden staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top, ga ik toch nog even die boxers erbij doen... Denk ik*twijfel*
Ehm, haha, nou, eigenlijk heeft alles doodshoofden, behalve de schoenen en de pet
oooh bijna prijzencircus, daar word ik hebberig van (is daarna dan ook de DDD bij de Bijenkorf?)quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef -Tanja- het volgende:
Leuke nieuwe HM dingen. Had ik beter niet kunnen zien!
Volgende week V&D prijzencircus. Staan ook leuke kids-dingen in de folder
Dooshoofden? Ik heb er een heel raar beeld bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, haha, voor mij is alles met dooshoofden bijna instant liefde![]()
De mijne paste met 40+5 ook nog in maat 50 hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
misschien blijft beeb 2 wel heeeeel lang zitten en past in 56
Zelfs Elin heeft maat 50 gedragenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee H&M nieuwe dingen;
ik vind voor de buikbeeb de korte mouwe rompers; met dierenmutsje en korte broek wel grappig...
maar twijfel over de maat; Evie was natuurlijk heeeel vroeg en was mt 50 zelfs te groot,
misschien blijft beeb 2 wel heeeeel lang zitten en past in 56
ja dat ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan nog ligt het aan het merk e.d.
Puck is inmiddels 55cm en bij geboorte 53cm en noppies mt50 is nu wel te klein aan het worden maar veel hema maat 56 is echt nog te groot.
Op fok wel! Staat nergens in de op, dus als bekenden willen zoeken moeten ze er een beetje moeite voor doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jeetjejom, was het geslacht al bekend
staat ook bij t nieuwe spul, babymaten en dan pag.2 dat roze geruite blouseje.quote:
Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Nou, de Wibra was lekker rustig, maar de dingen die ik leuk vond voor Senna (en dat waren er toch best wel wat) waren er niet in haar maat of niet in de goede kleur
Ja, zo'n knuffel heeft Senna al. Ze kwam er echter alsnog met een aanlopen, helemaal in lovequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werd vandaag overmoedig en ging er nog een keer langs. Geen idee waarom. Het was een slechte ingeving, want er was werkelijk niks meer! Zaterdag zag het er nog veel beter uit.
Heb je wel de knuffels van Hello Kitty zien hangen? Ik moest aan je denken toen ik ze zag.
Jammer dat ik je niet ben tegengekomen! Ik deed tussen half 1 en half 2 mijn ronde. Lena kreeg er in de Hema op een bepaald ook genoeg van, dus toen kon ik niet meer goed voor Ivan kijken. Het is zo lastig om leuke dingen voor hem te vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
De Hema ben ik ook nog even geweest, maar daar werd Senna's "ik ben bijna twee en zeg nee"-bui nogal vervelend en ik heb dus niet eens een blik kunnen werpen op de kleertjes. Doe eens wel showen wat je hebt!
Leuke buit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Het bijbehorende vestje heb ik er ook bij genomen. Is wel handig voor in de draagdoek nu het lente wordt. (Ik heb besloten dat ik het gestreepte Hemapak uit één stuk niet meer in 68 neem, want daar is het toch al gauw te warm voor.)
Heb je het al eens aangeprobeerd? Het valt heel gek die pakjes, de mouwen zijn nog een kilometer te lang maar de romp zeg maar en de broekspijpen vallen véél kleiner dan 62.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuke buit!
En ik heb dus dat gestreepte Hemapak in maat 62 liggen maar voor dat Puck dat aan kan is het vast ook te warm![]()
Net als de 62 winterjas die mijn schoonmoeder gekocht heeft voor hem.
lekker op z'n koppie, als het heel zonnig is. mijnese deden petten steeds af, en zo'n bandana ging wat minder goed. Vind ik zelf petjes fijner, want klep en dus geen zon in de oogjes, maar bandana werkt goed zonnesteek te voorkomen. en ke kan ze nat opdoen. ook een voordeel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen fucking clou heb wat ik met die bandana's moet. Knoop je die om zijn hoofd ofzo? Om zijn hals staat zo stom matrozerig, dat past niet bij de print, matrozen zijn niet stoer, piraten welMaar ze waren zo cute en maar 3 euro en toen.. En toen..
Die is leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
isa heeft 'r zomerjas uitgezocht.
Een Salty Dog, dubbelzijdig, zilver
Ik wilde liever de O'neill 'camp indi' blue bird.
Maarja, ik heb niets te willen
[ afbeelding ]
Nou dat idd! Straks in de zomer met korte mouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
voelt die glim-binnenkant straks niet keiplakkerig aan haar huid?
Zo even mn handen vrijquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat denk ik wel..
Denk wel dat de glim meer aan de buitenkant zal zitten dan binnen.
Dat is juist wat ze leuk vind geloof ik
op de blauwe zit ook een mini stukje zilver zie ik.
Misschien is ze om te praten![]()
ja datquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb vorig jaar Evie veelvuldig alleen in een romper gehad met de warme dagen...
maar zou me kunnen voorstellen dat ze nu ze wat groter is, een korte broek met een singlet (zonder romper) ook wel prettig vindt..
Ik bedoelde aangekleder in vergelijking met enkel een rompertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bedoel je met aangekleder, huup? Een romper is toch net een T-shirt maar dan in de broek gestopt?
Voor meisjes is er natuurlijk ook veel leuks qua bovenkleding, maar voor jongens valt dat nogal tegen. Ik vind die singlets wel leuk, hoor, maar het verschil tussen een T-shirt en een romper is bijvoorbeeld nogal marginaal.
voor het geld dat ze kosten verwacht ik dat ze hooguit een week meegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die sandaaltjes er op die foto heel schattig, maar ook heel goedkoop uitzien. En dan bedoel ik dat ze eruit zien alsof ze van heel kwetsbaar materiaal zijn gemaakt en zó kapot gaan.
damn wat lellikquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat lelijk! en 139,95![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |