Blijkbaar eerder potloodventer.quote:
quote:
heb je dat eerste ook niet bij bo en uhm cold blood miss?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nu weet ik weer waarom mw2 zo kut kon zijn. Dan speel je eerst 3 potjes met een kd van 10 en dan begin de bullshit met kogels die niets doen en mensen die niet op je uav verschijnen etc.
Oh jij! Ik dacht dat hij dat tegen Michhas had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Bozz187 het volgende:
Volgens pjoldy gister was ik wel pedo omdat ik 21 ben en games speel die 18+ zijn terwijl pjoldy 14 is
ja ik. Robert M. 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij! Ik dacht dat hij dat tegen Michhas had.
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek omquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb je dat eerste ook niet bij bo en uhm cold blood miss?
Ben je nou niet een beetje aan het zeiken om het zeiken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek om
oke dan is het raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek om
Dat doet hij toch altijd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je nou niet een beetje aan het zeiken om het zeiken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nu weet ik weer waarom mw2 zo kut kon zijn. Dan speel je eerst 3 potjes met een kd van 10 en dan begin de bullshit met kogels die niets doen en mensen die niet op je uav verschijnen etc.
Speel dan gewoon cod 4!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
-Mw2 heeft minder bullshit dan BO.
-Mw2 heeft nog steeds bullshit.
-Hitmarkers zijn gebaseerd op kans.
Jammer dat in Mw2 de aug een LMG is. Dat ding is juist compacter dan de meeste assault rifles.
Hoe weet je dat die gebaseerd zijn op kans? Heb je de hele code van het spel gelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
-Mw2 heeft minder bullshit dan BO.
-Mw2 heeft nog steeds bullshit.
-Hitmarkers zijn gebaseerd op kans.
Jammer dat in Mw2 de aug een LMG is. Dat ding is juist compacter dan de meeste assault rifles.
MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Black Ops: Jij schiet magazijn in iemands rug, enemy draait nog om en knalt jou neer.
MW2: Jij schiet 4 kogel van een UMP+Silencer in iemand, enemy slaapt met de vissen.
Conclusie: MW2 = win, met een beetje bullshit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat stond de vorige dan blijkbaar ook, want ik heb gewoon open nieuw deel gedaan.quote:
Boh ja dat inderdaad. En dan kijk je die killcam is hij zogenaamd al 40 jaar op je aan het schieten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Black Ops: Jij schiet magazijn in iemands rug, enemy draait nog om en knalt jou neer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.Ja, maar als jij met de UMP speelt, heb jij die gast ook wel met 1 kogel dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Black Ops heb je zeker wel 7 van de 10 dat de enemy zich nog kan omdraaien, zn veters kan strikken en jou neer kan neerknallen.![]()
In MW2 is ie gewoon DOOD DOOD !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Kleiner schermpje renderen = hogere performance. Anders is de framerate waarschijnlijk te laag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik aan de nieuwe games van tegenwoordig niet snap is dat splitscreen co-op altijd zo fucked up wordt gedaan, gister ook alweer bij killzone 3 ipv een lijn door het midden allebei een helft is het allebei een vlakje en dan de 1 hoger dan de ander..... Dus je gebruikt 33% van je scherm niet!
Waarom wordt dit gedaan?!?!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.MW2: Sta je te pompen met je Striker, komt er iemand langs met een RPG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW2: Sta je te pompen met je Striker, komt er iemand langs met een RPG.
Die vervolgens weer vanaf de andere kant van de map wordt neergemaaid door een ACR met thermal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Enfield.quote:
Enfield is echt een bazen wapen alleen als je de noob wapens van MW2 geweldig vind snap ik dat je er de ballen mee zuigt.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 had je tenminste wapens...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enfield is echt een bazen wapen alleen als je de noob wapens van MW2 geweldig vind snap ik dat je er de ballen mee zuigt.
Serieus? Ik doe binnenkort ook wel weer ff mee met MW2! Wat was het ook alweer.... o ja! Danger Close, Noobtube en RPG!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar heb giater geen 1keer kankerman gehoordt van meneer90
Iedereen gebruikte hetzelfde je was gek als je met een vector of P90 ging rond lopen als je de UMP kon kiezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
In MW2 had je tenminste wapens...
Het wapenarsenaal in BO is echt betreurenswaardig
Ik heb gister S&D gespeeld met de MP5k, was goed te doen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte hetzelfde je was gek als je met een vector of P90 ging rond lopen als je de UMP kon kiezen
Hee hallo, hier is de kankerman weer. Hij brengt je voor 2 rijksdaalders een emmertje kanker.quote:
S&D speel je met Riot shield.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb gister S&D gespeeld met de MP5k, was goed te doen hoor
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook gedaanquote:
En bij Highrise spring je in de laatste ronde van het gebouw afquote:
Op highrise leg je de bom met sabotage op de grote hijskraanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bij Highrise spring je in de laatste ronde van het gebouw af
Je vergeet Scavanger Pro voor "unlimited rockets"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Ik doe binnenkort ook wel weer ff mee met MW2! Wat was het ook alweer.... o ja! Danger Close, Noobtube en RPG!
1 keertje toch? Maar dat was positief.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar heb giater geen 1keer kankerman gehoordt van meneer90
ja en dus geen kankermanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
1 keertje toch? Maar dat was positief.
Kanker, die kill was epic.
dude ik heb je vet veel invs gestuurd gisterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef Parvus het volgende:
Hehe nu ik dit zo weer allemaal lees denk ik met tranen in m'n ogen terug aan de lol van MW2. De frustraties, het gekanker maar toch ook de dikke lol.
Bij Black Ops is het alleen de frustraties en het gekanker
Ik bleef even BO spelen tot ik het zat was. Na 10 minuutjes dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik joinde hem nog in de party en vroeg of hij en Stoma meededen met MW2.
Parvus zei dat ie bang was.
Omdat ze je willen pakkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom is de politie zo kut in GTA IV?
omdat de game weet dat jij moslim bent and they dont go soft on thatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom is de politie zo kut in GTA IV?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat de game weet dat jij moslim bent and they dont go soft on that
Fantastisch planquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef PierreTT het volgende:
Ross, binnenkort weer eens pilzen in Breda/Tilburg!
Ik heb 2009 nog liggen, kopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die UFC 2010 hebben trouwens? Ik wil wel een potje matten
Ik heb die nog wel ergens liggen geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die UFC 2010 hebben trouwens? Ik wil wel een potje matten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:
ik zei gister al ik maak je kapotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef PierreTT het volgende:
Lekker weer vandaag trouwens!![]()
Zomerse beat erbij!
Die man is een held, alleen heeft nu pas de rest van de wereld hem ontdekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef kutkabouter het volgende:
Wat is dat sowieso met die hele charlie sheen hype de laatste tijd?
Ja no shit, de eckte eckte wisten dat al jaren. En nou weer zo'n kuthype waardoor die arme man helemaal geen rust meer heeft en nog meer pussies kan krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man is een held, alleen heeft nu pas de rest van de wereld hem ontdekt.
Hehe ik vind het meer een stumper maargoedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man is een held, alleen heeft nu pas de rest van de wereld hem ontdekt.
Niet haten mofo, jij bent een stumpert.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ik vind het meer een stumper maargoed
Mwah, vind ik wel meevallen. Het is toch een SC topic? Waarom zou je daar geen foto's mogen posten van mooie vrouwen die je wil delen met de rest?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
Want je loopt zo overdreven te koop waar je al dan niet op fapt. Overcompensatie etc.
*Mompelt iets over elke vrouw zonder make-up*quote:
Niet elke vrouw draagt lagen poeder etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*Mompelt iets over elke vrouw zonder make-up*
Het valt wel mee bij haar hoor, alleen haar ogen maakt ze heel zwaar op. De rest juist niet, daarom zie je ook altijd die sproetjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet elke vrouw draagt lagen poeder etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Sproetjes zijn leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het valt wel mee bij haar hoor, alleen haar ogen maakt ze heel zwaar op. De rest juist niet, daarom zie je ook altijd die sproetjesbij haar.
Shit hits the fan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef Bozz187 het volgende:
Oh en Rossdale ging NEER met UFC2010 offscreener komt er aan. helaas geen capturecard.
GET SHIT ON!!
Die wil ik wel zien.quote:
Wat slecht!quote:
quote:
Dan nog liever die filmpjes van Zuzana.quote:
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan nog liever die filmpjes van Zuzana.
Nee. Gewoon nee.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?
Lucky shotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
Its here
en stoma die een tomahawk krijgt
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?
Oke ik schrok al, dacht dat jij haar mooi vind!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Zal laster niet zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik schrok al, dacht dat jij haar mooi vind!Ze weet wel hoe ze moet sporten.
Nu maar hopen dat ik het ook vol hou.
Fixed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Dat zullen laster en ik niet zo leuk vinden.
Las is nu zelf heel actief aan het fitnessen, vind het maar niets.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Zal laster niet zo leuk vinden.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:04 schreef KneusTeun het volgende:
Omg amerikanen zijn zo fucking dom!
[ afbeelding ]
Operatie?quote:
Je boy-boy pot4toe zal aan je denken als je ligt te trippen en zustertjes aan het betasten bent. Tough ghetto life zeg ik maar zo.quote:
Ah in SHO, khad al gezocht in NWSquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rapper Nate Dogg Overleden.
Was al een topic over.
Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.
Damn son, R.I.P Nate.quote:
Goed dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwswaardig?Nog nooit van die kerel gehoord
[..]
Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoor
Haar buik vind ik nog het minst erge, als ze haar handen op de grond zet, die nekspieren. Dude.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwswaardig?Nog nooit van die kerel gehoord
[..]
Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoor
Daar is hij het bekendst mee gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Parvus het volgende:
Je kent 'm wel man. De man die "Smoke weed everyday!" zingt aan het einde van The Next Episode.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar is hij het bekendst mee geworden
Hij toch ook in D12 dacht ik?
Oh, ik heb volgens mij 10 sec van het filmpje gezien, dus zo in detail heb ik niet gekekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haar buik vind ik nog het minst erge, als ze haar handen op de grond zet, die nekspieren. Dude.
The Next Episode?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Parvus het volgende:
Je kent 'm wel man. De man die "Smoke weed everyday!" zingt aan het einde van The Next Episode.
Nee man.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar is hij het bekendst mee geworden
Hij toch ook in D12 dacht ik?
Oooooh, vandaar. Ik hou absoluut niet van rap/hiphop en al die varianten daarop. Ik herken het nummer wel, vast wel eens op de radio gehoord ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch?
Bazen nummer.
Was even in de war, zat met Eminem in Shake That Ass samen.quote:
Haha, dat buttonbashen van je op de achtergrondquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
goeie morgen mensen
veel succes vandaag michhas
ja iemand moet het tempo er in houden dat stil staan van jou werkt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, dat buttonbashen van je op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef dreamzk het volgende:
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:Jesus fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Geef toe, je moest wel lachenquote:
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:inb4 jammie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, dat valt wel mee... Voor 4chan![]()
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:hmm sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij de 4-0 voorsprong toen jouw karakter nog 3 keer zo sterk wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja iemand moet het tempo er in houden dat stil staan van jou werkt niet
6-2 muthafunkaaa!
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:haha epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Next Episode is bekender volgens mij. Zelfs Rossdale kent 'm... Zelfs Rossdale.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens toch! regulate is toch veel harder dan next episode!!!!!!!
Als zelfs Rossdale hem kent...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar Next Episode is bekender volgens mij. Zelfs Rossdale kent 'm... Zelfs Rossdale.
Zelfs rossdalequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar Next Episode is bekender volgens mij. Zelfs Rossdale kent 'm... Zelfs Rossdale.
Oke, een beetje!quote:
Wat dacht je? Ik ben hier al zo populair, laat ik eens de spellingnazi uit gaan hangen?quote:
Maar dat beweerde toch ook niemand?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zelfs rossdaleMaar bekender wil niet zeggen beter.
Normaal boeit het me niet zoveel, maar ik wordt vind ik toch wel zo tenenkrommend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik ben hier al zo populair, laat ik eens de spellingnazi uit gaan hangen?
klopt. my badquote:
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Normaal boeit het me niet zoveel, maar ik wordt vind ik toch wel zo tenenkrommend.
Ik moet trouwens elke keer lachen als ik dat poppetje van je zie vechten. In het echt zal die wel niet zo gespierd zijn.
Hoezo niet? Ga is sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...
Ik doe cardio, geen spiermassa. Ik ben al breed genoeg van mezelfquote:
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...
Als jij bij cod je eigen poppetje zou kunnen maken maak je hem toch ook geen lange dunne slungel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.
Alsof jij een held bent in het echt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.
Nee hoor, hij lijkt enigszins maar niet echt perfect. Verkeerde ogen, wenkbrouwen, geen sik etcquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou sowieso juist een 300 pound fatso maken. Omdat het kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij bij cod je eigen poppetje zou kunnen maken maak je hem toch ook geen lange dunne slungel?
mijn poppetje bij ufc is een 1 op1 gelijkenis van mij inc. Tatoo'squote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou sowieso juist een 300 pound fatso maken. Omdat het kan.
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Download dan de demo, als je weer live hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waaraan twijfel je dan om hem (niet) te kopen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Dan zou ik die 50/60 euro liever houden voor wat pilsjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halen
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Homefront is fucking saai heb hem gisteren bij een maatje van me gespeeld en een ronde duurde 15 minuten en ik stond 12-2!
Homefront speelt voor mijn gevoel grotendeels hetzelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me niet
Het gaat me niet om de kills, gaat me meer om het samenspel zoals bij Battlefield. Alleen ligt de besturing van battlefield zelf me niet, speelt zo log ofzo
Ik wil sowieso eerst flink punten halen nu, omdat ik anders van m'n studie af moet, en daarna zie ik wel weer. Maar het hangt een beetje van de spellen af, wanneer ik weer live wil gaan halen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Download dan de demo, als je weer live hebt.
Dan ga ik dat wel proberen. Ik dacht dat je gold moest hebben om uberhaupt iets te downloaden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Demo kun je toch gewoon downloaden? Alleen moet je met silver toch een weekje na de release van de demo wachten oid?
Wat hebben ze nou gedaan dan? Een stukje kraakbeen weggehaald?quote:
Gelukkig, je leeft nogquote:
Lengte is nu eindelijk rond het gemiddelde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-03-2011 16:39:57 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou gedaan dan? Een stukje kraakbeen weggehaald?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig, je leeft nog
Heb je allebei je benen ook nog over?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lengte is nu eindelijk rond het gemiddelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Excuses voor het late antwoordquote:
De operatie ging goed, ze hebben het kraakbeen gelijk teruggeplaatst waar het hoortDus er hoeft geen tweede operatie te komen
De narcose ging alleen niet zo goed. Toen ik wakker werd was ik helemaal gedesoriënteerd, ik zag overal bloed (op mijn andere been, op mijn arm, op mijn kussen), was duizelig, en lig heel hard te trillen. Ze waren bang dat ik uit bed zou trillen, dus heb morfine gehad, peniciline, diclofenac én paracetamol
Ben nu thuis, beetje duizelig en zweverig, maar net wel de lekkerste sigaret van mijn leven gerookt
Nu mag ik mijn been 6 weken niet belasten, dus zit sowieso nog een maand thuis, daarna maar weer eens kijken hoe het gaat.
Thanks allemaal, one loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Michhas het volgende:
Excuses voor het late antwoord
De operatie ging goed, ze hebben het kraakbeen gelijk teruggeplaatst waar het hoortDus er hoeft geen tweede operatie te komen
De narcose ging alleen niet zo goed. Toen ik wakker werd was ik helemaal gedesoriënteerd, ik zag overal bloed (op mijn andere been, op mijn arm, op mijn kussen), was duizelig, en lig heel hard te trillen. Ze waren bang dat ik uit bed zou trillen, dus heb morfine gehad, peniciline, diclofenac én paracetamol
Ben nu thuis, beetje duizelig en zweverig, maar net wel de lekkerste sigaret van mijn leven gerookt
Nu mag ik mijn been 6 weken niet belasten, dus zit sowieso nog een maand thuis, daarna maar weer eens kijken hoe het gaat.
Thanks allemaal, one loveSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveKlinkt als een lekkere trip die je daar had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveen het leukste van een volledige narcose is, dat je nog wel 2 jaar lang last van kan hebben. met wartaal uitslaan ( nog meer dan normaal) en dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had me ma toen ook, en blijkbaar meer mensen
Lol @ 1.00 en 2.02.quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveLike a true OG heb je nu die battle scars waar je de spang chi meisjes mee kan hosselen op de straathoek. Lekker trippend aan de morfine en diclofenac, jeweettoch hoe die boy rollt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om even ABN te spreken, goed om te horen dat alles goed is gegaan en je weer terug tot de levende bent. Zou niet weten hoe BO zonder jou zal zijn. (waarschijnlijker nog kutter dan het al is, maar goed)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Grote kans dat je littekens verdwijnen, bij mij is ook niks meer te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Like a true OG heb je nu die battle scars waar je de spang chi meisjes mee kan hosselen op de straathoek. Lekker trippend aan de morfine en diclofenac, jeweettoch hoe die boy rollt.
Maar om even ABN te spreken, goed om te horen dat alles goed is gegaan en je weer terug tot de levende bent. Zou niet weten hoe BO zonder jou zal zijn. (waarschijnlijker nog kutter dan het al is, maar goed)
The scars of war.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Grote kans dat je littekens verdwijnen, bij mij is ook niks meer te zien
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveYou never walk alone broeder! Hoewel je nu sowieso niet echt loopt denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry flauw grapje love you nh![]()
nice onequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
You never walk alone broeder! Hoewel je nu sowieso niet echt loopt denk ik...
Sorry flauw grapje love you nh
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dan stapt ie in ieder geval niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee niet meer opties op de telefoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Meer opties dan met een HTC Desire?Volgens mij hou je er dan weinig over.
Ik heb zelf een HTC Wildfire, een budget Desire zeg maar. Is net iets kleiner en een beetje langzamer, maar heeft dezelfde functies en is zo'n 300 euro goedkoper
Ga vanavond wel even de stad in kijken wat ze hebben. Volgens mij hebben ze op dit moment niet veel boeiende telefoons naast de htc. Blackberry moet ik niet, faal telefoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Doh, dat was dom van me![]()
Nouja, je kunt iig de wildfire als optie overwegen. Ben er zelf erg tevreden mee
Bozz heeft de Torchquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef dreamzk het volgende:
Blackberryalleen dan niet dat breezer ding dat iedereen heeft (vooral in het wit
) Torch is de nieuwste en zie je nog vrij weinig, touchscreen maar kan je open schuiven voor geheel qwerty toetsenbord. Word mijn volgende iig
Hahahaha, Blackberry.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef dreamzk het volgende:
Blackberryalleen dan niet dat breezer ding dat iedereen heeft (vooral in het wit
) Torch is de nieuwste en zie je nog vrij weinig, touchscreen maar kan je open schuiven voor geheel qwerty toetsenbord. Word mijn volgende iig
Daarom zeg ik niet de breezer telefoon. Ik heb nu de bold 8900 of 9000 en daar zie je alleen maar zakenmensen meequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef kutkabouter het volgende:
blackberry
Dat trekt gewoon dit soort figuren aan:![]()
iPhonequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Parvus het volgende:
Ben geen Apple fanboy maar vind de iPhone toch wel lekker werken hoor
Nokia heeft toch een beetje de boot gemist met smartphones? Iedereen heeft het over Samsung Galaxy S, HTC, iPhone of BB.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
iPhone, Nokia
.
Mensen zeggen Nokia is niet omdat Symbian, maar ik vind het gewoon een stabiele telefoon.
Wat betreft jongeren wel ja. Ik weet niet hoe het met ouderen zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nokia heeft toch een beetje de boot gemist met smartphones? Iedereen heeft het over Samsung Galaxy S, HTC, iPhone of BB.
Vast nog wel ergens een plekje over. Op je zwansch misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan niet meer krassen. Is geen plek voor
nee ook daar nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vast nog wel ergens een plekje over. Op je zwansch misschien?
Ik was eerst. Maar je mag 'm hebben. Ik zou nooit een tattoo nemen.quote:
Past ook niet bij je vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik was eerst. Maar je mag 'm hebben. Ik zou nooit een tattoo nemen.
Nee, daarom.quote:
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Toen ik 15/16 was had ik zo zoiets genomen. Toen was ik nog een "tikkeltje" anders dan nu.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.
www.gedisst.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
Dat ding is wel echt huge en op je borst dus dan ga je volgens mij ook echt wel kapot van de pijn.
Goeie! Ik ga het meteen even laten doen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Bozz187 het volgende:
Maar je kan natuurlijk nog altijd een piemel op je voorhoofd laten tatoeren. Dat is instant respect
Ik heb 3 mensen gezien met zelfde op hun schouderquote:
Op een gegeven moment kun je niets meer origineels laten zetten helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen gezien met zelfde op hun schouder
Verschilt behoorlijk per plek en persoon, me vriendin heeft ook iets van 5 of 6 tats (binnenkort sleeve) en die heeft er weinig last van, een maat van me die bij een tatshop werkt doet steeds halve huiliequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.ik zet liever al mijn piercings 10 keer opnieuw dan nog 1 keer een tat. Zo, begon te zweten als wat in die stoel.
Hoeveel piercings en tattoo's heb je dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.ik zet liever al mijn piercings 10 keer opnieuw dan nog 1 keer een tat. Zo, begon te zweten als wat in die stoel.
Ik wil/wou zoiets als dit:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je niets meer origineels laten zetten helaas.
Oh ik wil ook een sleeve!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verschilt behoorlijk per plek en persoon, me vriendin heeft ook iets van 5 of 6 tats (binnenkort sleeve) en die heeft er weinig last van, een maat van me die bij een tatshop werkt doet steeds halve huilie
Dat ziet er wel heel vet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil/wou zoiets als dit: [ afbeelding ]
Maar dan in de vorm van me familie wapen met de naam van me ouders erin en andere belangrijke dingen in mijn korte leventje.
Maar nu de hype er is heb ik er weinig zin meer in.
Ik had 4 piercings. Op dit moment nog maar 1.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoeveel piercings en tattoo's heb je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |