Vast nog wel ergens een plekje over. Op je zwansch misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan niet meer krassen. Is geen plek voor
nee ook daar nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vast nog wel ergens een plekje over. Op je zwansch misschien?
Ik was eerst. Maar je mag 'm hebben. Ik zou nooit een tattoo nemen.quote:
Past ook niet bij je vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik was eerst. Maar je mag 'm hebben. Ik zou nooit een tattoo nemen.
Nee, daarom.quote:
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Toen ik 15/16 was had ik zo zoiets genomen. Toen was ik nog een "tikkeltje" anders dan nu.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.
www.gedisst.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent ook een pussy als ik het zo allemaal lees dus tegen de pijn zou je niet kunnen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
Dat ding is wel echt huge en op je borst dus dan ga je volgens mij ook echt wel kapot van de pijn.
Goeie! Ik ga het meteen even laten doen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Bozz187 het volgende:
Maar je kan natuurlijk nog altijd een piemel op je voorhoofd laten tatoeren. Dat is instant respect
Ik heb 3 mensen gezien met zelfde op hun schouderquote:
Op een gegeven moment kun je niets meer origineels laten zetten helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen gezien met zelfde op hun schouder
Verschilt behoorlijk per plek en persoon, me vriendin heeft ook iets van 5 of 6 tats (binnenkort sleeve) en die heeft er weinig last van, een maat van me die bij een tatshop werkt doet steeds halve huiliequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.ik zet liever al mijn piercings 10 keer opnieuw dan nog 1 keer een tat. Zo, begon te zweten als wat in die stoel.
Hoeveel piercings en tattoo's heb je dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.ik zet liever al mijn piercings 10 keer opnieuw dan nog 1 keer een tat. Zo, begon te zweten als wat in die stoel.
Ik wil/wou zoiets als dit:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je niets meer origineels laten zetten helaas.
Oh ik wil ook een sleeve!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verschilt behoorlijk per plek en persoon, me vriendin heeft ook iets van 5 of 6 tats (binnenkort sleeve) en die heeft er weinig last van, een maat van me die bij een tatshop werkt doet steeds halve huilie
Dat ziet er wel heel vet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil/wou zoiets als dit: [ afbeelding ]
Maar dan in de vorm van me familie wapen met de naam van me ouders erin en andere belangrijke dingen in mijn korte leventje.
Maar nu de hype er is heb ik er weinig zin meer in.
Ik had 4 piercings. Op dit moment nog maar 1.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoeveel piercings en tattoo's heb je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |