Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.
Damn son, R.I.P Nate.quote:
Goed dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwswaardig?Nog nooit van die kerel gehoord
[..]
Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoor
Haar buik vind ik nog het minst erge, als ze haar handen op de grond zet, die nekspieren. Dude.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwswaardig?Nog nooit van die kerel gehoord
[..]
Haar buik is echt eng gespierd, maar voor de rest is het wel een knappe meid hoor
Daar is hij het bekendst mee gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Parvus het volgende:
Je kent 'm wel man. De man die "Smoke weed everyday!" zingt aan het einde van The Next Episode.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar is hij het bekendst mee geworden
Hij toch ook in D12 dacht ik?
Oh, ik heb volgens mij 10 sec van het filmpje gezien, dus zo in detail heb ik niet gekekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haar buik vind ik nog het minst erge, als ze haar handen op de grond zet, die nekspieren. Dude.
The Next Episode?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef Parvus het volgende:
Je kent 'm wel man. De man die "Smoke weed everyday!" zingt aan het einde van The Next Episode.
Nee man.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar is hij het bekendst mee geworden
Hij toch ook in D12 dacht ik?
Oooooh, vandaar. Ik hou absoluut niet van rap/hiphop en al die varianten daarop. Ik herken het nummer wel, vast wel eens op de radio gehoord ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch?
Bazen nummer.
Was even in de war, zat met Eminem in Shake That Ass samen.quote:
Haha, dat buttonbashen van je op de achtergrondquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
goeie morgen mensen
veel succes vandaag michhas
ja iemand moet het tempo er in houden dat stil staan van jou werkt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, dat buttonbashen van je op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef dreamzk het volgende:
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:Jesus fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Geef toe, je moest wel lachenquote:
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:inb4 jammie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, dat valt wel mee... Voor 4chan![]()
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:hmm sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij de 4-0 voorsprong toen jouw karakter nog 3 keer zo sterk wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja iemand moet het tempo er in houden dat stil staan van jou werkt niet
6-2 muthafunkaaa!
In de trent van WTF je allemaal op 4chan tegenkomt:haha epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Next Episode is bekender volgens mij. Zelfs Rossdale kent 'm... Zelfs Rossdale.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens toch! regulate is toch veel harder dan next episode!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |