Mwah, vind ik wel meevallen. Het is toch een SC topic? Waarom zou je daar geen foto's mogen posten van mooie vrouwen die je wil delen met de rest?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
Want je loopt zo overdreven te koop waar je al dan niet op fapt. Overcompensatie etc.
*Mompelt iets over elke vrouw zonder make-up*quote:
Niet elke vrouw draagt lagen poeder etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*Mompelt iets over elke vrouw zonder make-up*
Het valt wel mee bij haar hoor, alleen haar ogen maakt ze heel zwaar op. De rest juist niet, daarom zie je ook altijd die sproetjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet elke vrouw draagt lagen poeder etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Sproetjes zijn leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het valt wel mee bij haar hoor, alleen haar ogen maakt ze heel zwaar op. De rest juist niet, daarom zie je ook altijd die sproetjesbij haar.
Shit hits the fan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef Bozz187 het volgende:
Oh en Rossdale ging NEER met UFC2010 offscreener komt er aan. helaas geen capturecard.
GET SHIT ON!!
Die wil ik wel zien.quote:
Wat slecht!quote:
quote:
Dan nog liever die filmpjes van Zuzana.quote:
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan nog liever die filmpjes van Zuzana.
Nee. Gewoon nee.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?
Lucky shotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
Its here
en stoma die een tomahawk krijgt
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, dat lichaam. Vind jij dat nou mooi en vrouwelijk?
Oke ik schrok al, dacht dat jij haar mooi vind!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, haar lichaam is totaal niet mooi. Zij is lelijk en dr lichaam ook. Het gaat er om hoe ze de moves doet enzo.
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Zal laster niet zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik schrok al, dacht dat jij haar mooi vind!Ze weet wel hoe ze moet sporten.
Nu maar hopen dat ik het ook vol hou.
Fixed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Dat zullen laster en ik niet zo leuk vinden.
Las is nu zelf heel actief aan het fitnessen, vind het maar niets.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n lichaam als haar kweekt. Zal laster niet zo leuk vinden.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:04 schreef KneusTeun het volgende:
Omg amerikanen zijn zo fucking dom!
[ afbeelding ]
Operatie?quote:
Je boy-boy pot4toe zal aan je denken als je ligt te trippen en zustertjes aan het betasten bent. Tough ghetto life zeg ik maar zo.quote:
Ah in SHO, khad al gezocht in NWSquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rapper Nate Dogg Overleden.
Was al een topic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |