Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Download dan de demo, als je weer live hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waaraan twijfel je dan om hem (niet) te kopen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Dan zou ik die 50/60 euro liever houden voor wat pilsjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halen
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Homefront is fucking saai heb hem gisteren bij een maatje van me gespeeld en een ronde duurde 15 minuten en ik stond 12-2!
Homefront speelt voor mijn gevoel grotendeels hetzelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me niet
Het gaat me niet om de kills, gaat me meer om het samenspel zoals bij Battlefield. Alleen ligt de besturing van battlefield zelf me niet, speelt zo log ofzo
Ik wil sowieso eerst flink punten halen nu, omdat ik anders van m'n studie af moet, en daarna zie ik wel weer. Maar het hangt een beetje van de spellen af, wanneer ik weer live wil gaan halen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Download dan de demo, als je weer live hebt.
Dan ga ik dat wel proberen. Ik dacht dat je gold moest hebben om uberhaupt iets te downloaden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Demo kun je toch gewoon downloaden? Alleen moet je met silver toch een weekje na de release van de demo wachten oid?
Wat hebben ze nou gedaan dan? Een stukje kraakbeen weggehaald?quote:
Gelukkig, je leeft nogquote:
Lengte is nu eindelijk rond het gemiddelde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-03-2011 16:39:57 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou gedaan dan? Een stukje kraakbeen weggehaald?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig, je leeft nog
Heb je allebei je benen ook nog over?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lengte is nu eindelijk rond het gemiddelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Excuses voor het late antwoordquote:
De operatie ging goed, ze hebben het kraakbeen gelijk teruggeplaatst waar het hoortDus er hoeft geen tweede operatie te komen
De narcose ging alleen niet zo goed. Toen ik wakker werd was ik helemaal gedesoriënteerd, ik zag overal bloed (op mijn andere been, op mijn arm, op mijn kussen), was duizelig, en lig heel hard te trillen. Ze waren bang dat ik uit bed zou trillen, dus heb morfine gehad, peniciline, diclofenac én paracetamol
Ben nu thuis, beetje duizelig en zweverig, maar net wel de lekkerste sigaret van mijn leven gerookt
Nu mag ik mijn been 6 weken niet belasten, dus zit sowieso nog een maand thuis, daarna maar weer eens kijken hoe het gaat.
Thanks allemaal, one loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Michhas het volgende:
Excuses voor het late antwoord
De operatie ging goed, ze hebben het kraakbeen gelijk teruggeplaatst waar het hoortDus er hoeft geen tweede operatie te komen
De narcose ging alleen niet zo goed. Toen ik wakker werd was ik helemaal gedesoriënteerd, ik zag overal bloed (op mijn andere been, op mijn arm, op mijn kussen), was duizelig, en lig heel hard te trillen. Ze waren bang dat ik uit bed zou trillen, dus heb morfine gehad, peniciline, diclofenac én paracetamol
Ben nu thuis, beetje duizelig en zweverig, maar net wel de lekkerste sigaret van mijn leven gerookt
Nu mag ik mijn been 6 weken niet belasten, dus zit sowieso nog een maand thuis, daarna maar weer eens kijken hoe het gaat.
Thanks allemaal, one loveSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveKlinkt als een lekkere trip die je daar had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveen het leukste van een volledige narcose is, dat je nog wel 2 jaar lang last van kan hebben. met wartaal uitslaan ( nog meer dan normaal) en dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had me ma toen ook, en blijkbaar meer mensen
Lol @ 1.00 en 2.02.quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveLike a true OG heb je nu die battle scars waar je de spang chi meisjes mee kan hosselen op de straathoek. Lekker trippend aan de morfine en diclofenac, jeweettoch hoe die boy rollt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om even ABN te spreken, goed om te horen dat alles goed is gegaan en je weer terug tot de levende bent. Zou niet weten hoe BO zonder jou zal zijn. (waarschijnlijker nog kutter dan het al is, maar goed)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Grote kans dat je littekens verdwijnen, bij mij is ook niks meer te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Like a true OG heb je nu die battle scars waar je de spang chi meisjes mee kan hosselen op de straathoek. Lekker trippend aan de morfine en diclofenac, jeweettoch hoe die boy rollt.
Maar om even ABN te spreken, goed om te horen dat alles goed is gegaan en je weer terug tot de levende bent. Zou niet weten hoe BO zonder jou zal zijn. (waarschijnlijker nog kutter dan het al is, maar goed)
The scars of war.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Grote kans dat je littekens verdwijnen, bij mij is ook niks meer te zien
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, one loveYou never walk alone broeder! Hoewel je nu sowieso niet echt loopt denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry flauw grapje love you nh![]()
nice onequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
You never walk alone broeder! Hoewel je nu sowieso niet echt loopt denk ik...
Sorry flauw grapje love you nh
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dan stapt ie in ieder geval niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |