Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Download dan de demo, als je weer live hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waaraan twijfel je dan om hem (niet) te kopen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Dan zou ik die 50/60 euro liever houden voor wat pilsjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halen
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Homefront is fucking saai heb hem gisteren bij een maatje van me gespeeld en een ronde duurde 15 minuten en ik stond 12-2!
Homefront speelt voor mijn gevoel grotendeels hetzelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me niet
Het gaat me niet om de kills, gaat me meer om het samenspel zoals bij Battlefield. Alleen ligt de besturing van battlefield zelf me niet, speelt zo log ofzo
Ik wil sowieso eerst flink punten halen nu, omdat ik anders van m'n studie af moet, en daarna zie ik wel weer. Maar het hangt een beetje van de spellen af, wanneer ik weer live wil gaan halen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Download dan de demo, als je weer live hebt.
Dan ga ik dat wel proberen. Ik dacht dat je gold moest hebben om uberhaupt iets te downloaden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Demo kun je toch gewoon downloaden? Alleen moet je met silver toch een weekje na de release van de demo wachten oid?
Wat hebben ze nou gedaan dan? Een stukje kraakbeen weggehaald?quote:
Gelukkig, je leeft nogquote:
Lengte is nu eindelijk rond het gemiddelde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-03-2011 16:39:57 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |