MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Black Ops: Jij schiet magazijn in iemands rug, enemy draait nog om en knalt jou neer.
MW2: Jij schiet 4 kogel van een UMP+Silencer in iemand, enemy slaapt met de vissen.
Conclusie: MW2 = win, met een beetje bullshit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat stond de vorige dan blijkbaar ook, want ik heb gewoon open nieuw deel gedaan.quote:
Boh ja dat inderdaad. En dan kijk je die killcam is hij zogenaamd al 40 jaar op je aan het schieten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Black Ops: Jij schiet magazijn in iemands rug, enemy draait nog om en knalt jou neer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.Ja, maar als jij met de UMP speelt, heb jij die gast ook wel met 1 kogel dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Black Ops heb je zeker wel 7 van de 10 dat de enemy zich nog kan omdraaien, zn veters kan strikken en jou neer kan neerknallen.![]()
In MW2 is ie gewoon DOOD DOOD !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Kleiner schermpje renderen = hogere performance. Anders is de framerate waarschijnlijk te laag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik aan de nieuwe games van tegenwoordig niet snap is dat splitscreen co-op altijd zo fucked up wordt gedaan, gister ook alweer bij killzone 3 ipv een lijn door het midden allebei een helft is het allebei een vlakje en dan de 1 hoger dan de ander..... Dus je gebruikt 33% van je scherm niet!
Waarom wordt dit gedaan?!?!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2: Sta je op een lekkere KD, komt er een knuppel met een silcened UMP langs die je met 1 kogel afknalt.MW2: Sta je te pompen met je Striker, komt er iemand langs met een RPG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW2: Sta je te pompen met je Striker, komt er iemand langs met een RPG.
Die vervolgens weer vanaf de andere kant van de map wordt neergemaaid door een ACR met thermal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Enfield.quote:
Enfield is echt een bazen wapen alleen als je de noob wapens van MW2 geweldig vind snap ik dat je er de ballen mee zuigt.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 had je tenminste wapens...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enfield is echt een bazen wapen alleen als je de noob wapens van MW2 geweldig vind snap ik dat je er de ballen mee zuigt.
Serieus? Ik doe binnenkort ook wel weer ff mee met MW2! Wat was het ook alweer.... o ja! Danger Close, Noobtube en RPG!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar heb giater geen 1keer kankerman gehoordt van meneer90
Iedereen gebruikte hetzelfde je was gek als je met een vector of P90 ging rond lopen als je de UMP kon kiezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
In MW2 had je tenminste wapens...
Het wapenarsenaal in BO is echt betreurenswaardig
Ik heb gister S&D gespeeld met de MP5k, was goed te doen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte hetzelfde je was gek als je met een vector of P90 ging rond lopen als je de UMP kon kiezen
Hee hallo, hier is de kankerman weer. Hij brengt je voor 2 rijksdaalders een emmertje kanker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |