Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Het ligt er wel aan hoe lang je moet wachten als je je aansluiting mistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?
Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
Nonsens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.
T komt misschien zeurderig over, maar dit soort dingen zorgen er wel voor dat mensen zoals ik, die een keuze hebben, toch liever in de file gaan staan en de stad vol met auto's zetten
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het OV is verre van ideaal, dat weten we allemaal, maar je doet er wel een tikje dramatisch over. Dan heb je maar vertraging, dat overleef je toch wel? Ik snap gewoon zelf niet zo goed dat er zo'n big deal van wordt gemaakt. Goed, dan is het voor jou nu even kut maar je gaat toch zelden met het OV, neem je voortaan toch gewoon weer de auto?
Dat mensen die dagelijks twee uur langer onderweg zijn gaan zeuren, dat begrijp ik dan wel weer.
Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben twee keer naar Limburg gereisd met de trein. Twee keer had ik vertraging: 5 uur onderweg ipv 2,5 uur. Ik had een Peuter bij me. Ik wil maar zeggen: het kan altijd erger.
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Treinen heb ik niks tegen, maar het OV is kut.
Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
Bij mij gaat het vaak fout met de bus. Die hoort dan zes keer per uur te gaan en dan staat er doodleuk +15 op het bordje. Dan proberen drie ladingen aan treinen zich in die ene vertraagde bus te frottenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag twee keer een uur in de trein, moet ook heen en terug 10 minuten wachten tussen trein-bus-trein en twee keer 10 minuten met de bus. En ik klaag haast nooit. Voornamelijk omdat er haast nooit wat fout gaat.
En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar da's Limburg. Dan moet je nog door een paar grenspunten enzo.
Oplossingsgericht denken, zo hoort het!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg..
Oplossing: nog minder naar mn ouders gaan.
Inentingen halen, vingerafdrukken controleren, controleren op enge ziektes. Al is dat laatste meer iets voor op de terugweg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En bij een grenswisselkantoor geld wisselen enzo.
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinen zijn best tof, het wordt pas kut zodra er overstappen en bussen bij komen kijken. Zoals naar mn ouders, ik had een perfecte trein-bus aansluiting van een minuutje of 7 in Zwolle maar die hebben ze verkloot waardoor ik daar nu 25 minuten moet wachten op de bus. En omgekeerd ook, als ik uit de bus kom is mn trein net weg..
Oplossing: nog minder naar mn ouders gaan.
De buslijn bij mn ouders in de buurt heeft een 'upgrade gehad'. Gevolgen:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.
Was 1 van mijn grootste ergernissen toen ik nog op school zat.
Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bussen zijn ook kut, hier tenminste.
Was 1 van mijn grootste ergernissen toen ik nog op school zat.
Kwam je aanrijden en dan zag je net je aansluiting wegrijden, en in die gehuchten hier kun je dan meteen een uur wachten.
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus.
Hier ook. Het komt met periodes. Maar de meest recente vertragingen die ik heb gehad, waren niet de schuld van de NS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook zelden problemen met het OV, terwijl ik er dagelijks mee reis.
De bus in Wageningn wacht nooit op de trein, geen enkelequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.
Niet dusIk haal hem in ieder geval nooit. En kan dan een half uur wachten. Gelukkig is het maar drie kwartier lopen.
Hoezo wordt t door mezelf veroorzaakt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens!
Je overdrijft de problemen enorm, daarbij wordt ook nog een deel ervan door jezelf veroorzaakt.
Ook heel typisch dat die 'upgrade' bij ons door één of andere provincie-bobo is geopend die met een veel te dure auto aankwam en na het knippen van het lintje weer in deze veel te dure auto zich weg liet rijden door zn chauffeur. En dan maar zeggen dat ze het beste voor hebben met het OV. Maar ze gebruiken het nooit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede hebben ze de Valleilijn, dan moet de bus naar Wageningen technisch gezien wachten op de trein vanuit Amersfoort.
Niet dusIk haal hem in ieder geval nooit. En kan dan een half uur wachten. Gelukkig is het maar drie kwartier lopen.
Dat kan ook niet, er gaan 12 treinen per uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bus in Wageningn wacht nooit op de trein, geen enkele
Dat mag ik dan wel weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook heel typisch dat die 'upgrade' bij ons door één of andere provincie-bobo is geopend die met een veel te dure auto aankwam en na het knippen van het lintje weer in deze veel te dure auto zich weg liet rijden door zn chauffeur. En dan maar zeggen dat ze het beste voor hebben met het OV. Maar ze gebruiken het nooit..
Ja dat was bij ons toen ook de bedoeling, maar in de praktijk werkte dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in de gehuchten (waar ik werk met name) is de dienstregeling van de overstap op elkaar afgestemd. Ze zijn ook verplicht op elkaar te wachten, ik mis dus nooit mijn bus.
Jij haalt niet op tijd je kaartje, je laadt je chipknip niet op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wordt t door mezelf veroorzaakt?
@L-E, ik heb er gisteren een en bijna zelfs 2 afspraken door gemist, ruim anderhalf uur vertraging. Gisteren kon ik niet meer thuis komen, dus vandaag ben ik ook een groot deel van mn dag kwijt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat het weer of nog steeds over het gejank van Peu op treinen? Want ik geloof dat het daar ook over ging toen ik zo'n 18 uur geleden het topic verliet...
quote:
Volgens mij weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat het weer of nog steeds over het gejank van Peu op treinen? Want ik geloof dat het daar ook over ging toen ik zo'n 18 uur geleden het topic verliet...
Nee, dat snap ik. Maar het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik naar de bus rende en deze voor m'n neus wegreed. Dat vind ik behoorlijk klant onvriendelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, er gaan 12 treinen per uurJe hoeft als het goed is nooit lang te wachten op de bus. Maar die bus hoort aan te sluiten op de trein vanuit Amersfoort, dezelfde naam, dezelfde kleur. Maar nee hoor, sta je daar verdomme om twaalf uur 's avonds
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij haalt niet op tijd je kaartje, je laadt je chipknip niet op.
ja maar overdag vind ik dat minder erg, anders kan die man blijven wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik naar de bus rende en deze voor m'n neus wegreed. Dat vind ik behoorlijk klant onvriendelijk.
quote:
Nee, niet eens door itquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt ooit It gekeken en sindsdien heb je iets tegen clowns?
ja hoor, het is al goed met je, hier heb je een lollyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
clowns zijn naar, net als poppen.
Ja ik wel, alleen Bassie is ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt ooit It gekeken en sindsdien heb je iets tegen clowns?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, het is al goed met je, hier heb je een lolly
Je hebt gelijk, staand heb je veel meer lucht om te lachen!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
In de Mac heeft Ronald McDonald je ooit onzedelijk betast?
...er zijn leukere topics op fok, de laatste maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Of was het eerder zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Of was het eerder zoiets?
[ afbeelding ]
In OUD?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zijn leukere topics op fok, de laatste maanden.
MRSA is heel groot aan het worden. Een arts hier is dé MRSA expert van Europa. Doet een heel samenwerkingsverband in omringende landen. Interessant wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
MRSA in buitenland
De zorgverzekeraars zijn snel en gaan best ver.
Nou ja, je komt hier nog wel, dus blijkbaar is er toch nog iets wat je hier leuk vind om te doen.quote:
Netjes. "Webcare" op forums zie je tegenwoordig wel vaker van bedrijven. Kan ik wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
MRSA in buitenland
De zorgverzekeraars zijn snel en gaan best ver.
Voor nu? Of voor in je nieuwe huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
Zo. Leuke dingen en dingen die ik 'nodig' heb. Alles maar ff aangeklikt. Nu nog keuzes maken.
Toen ik terug kwam van wat dagen in het ziekenhuis in Duitsland, heb ik in Nederland 3 dagen afgezonderd gezetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
MRSA is heel groot aan het worden. Een arts hier is dé MRSA expert van Europa. Doet een heel samenwerkingsverband in omringende landen. Interessant wel.
Je probeert het af en toe nog es hè. Maar ik ben hier veel minder om die reden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, je komt hier nog wel, dus blijkbaar is er toch nog iets wat je hier leuk vind om te doen.
Prijs gewonnen hè. Op de Fok.quote:
In duitsland is het probleem veel groter dan hier. Antibioticabeleid (en een gebrek daaraan) is de oorzaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van wat dagen in het ziekenhuis in Duitsland, heb ik in Nederland 3 dagen afgezonderd gezetenIk moest ook hele rare testjes doen enzo
Gooi jij je interieur weg als je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor nu? Of voor in je nieuwe huis?
En er zit een leuk Bodum winkeltje in Outletstore Maasmechelen.
Singles is voor mij eigenlijk niet meer dan achtergrondmuziek. Af en toe wat harder bij een leuk liedje, maar over het algemeen is het ruisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je probeert het af en toe nog es hè. Maar ik ben hier veel minder om die reden.
Owh ja dat wist ik niet! Ik kom pas net "binnen"quote:
Ik ben MRSA vrij. Dus mocht na een tijdje weer gewoon tussen de normale patiënten zitten in de wachtkamer. Maar was best vreemd als je door aliens geholpen word als je komt voor je problemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
In duitsland is het probleem veel groter dan hier. Antibioticabeleid (en een gebrek daaraan) is de oorzaak.
Het meeste wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gooi jij je interieur weg als je gaat verhuizen?
En daarna was je opeens zwanger?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef Tally het volgende:
Ik ben MRSA vrij. Dus mocht na een tijdje weer gewoon tussen de normale patiënten zitten in de wachtkamer. Maar was best vreemd als je door aliens geholpen word als je komt voor je problemen
Nieuw huis. Nieuwe start!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bank weg, Man weg, kind weg, nieuwe start
Toen was ik al zwangerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna was je opeens zwanger?
*X-Files deuntje*
Zwanger zijn kan je idd als probleem zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nieuw huis. Nieuwe start!
[..]
Toen was ik al zwangerDa was t probleem waarvoor ik in het ziekenhuis kwam
Meerdere problemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwanger zijn kan je idd als probleem zien
Leuke dingen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
Zo. Leuke dingen en dingen die ik 'nodig' heb. Alles maar ff aangeklikt. Nu nog keuzes maken.
http://www.voor-thuis.nl/(...)y-deurmat-p5642.html
http://www.voor-thuis.nl/zack-betone-olielamp-p39117.html
http://www.voor-thuis.nl/umbra-magneet-sleutelhouder-p26380.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)ant-roze-p46197.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)er-sotto-p39065.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)eep-0-4l-p40179.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)ster-wit-p40789.html
http://www.voor-thuis.nl/nuance-notenkraker-p12960.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)er-actie-p16326.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)e-220-wit-p8896.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)erticaal-p15940.html
http://www.voor-thuis.nl/goods-grape-wijnrek-p19884.html
http://www.voor-thuis.nl/(...)ek-actie-p15933.html
http://www.voor-thuis.nl/herstal-cori-wijnfles-houder-p15924.html
http://www.voor-thuis.nl/wijnfleshouder-ketting-p7754.html
Heel scherp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nog wel met dat kut-OVquote:
Foutje van hun denk ik, ze hadden niet opgelet dat ik in staptequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nog wel met dat kut-OVHoe kan dat nou?
Dat was het toen ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart gereden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foutje van hun denk ik, ze hadden niet opgelet dat ik in stapte
Nee, nooit. Wel ff mn kaartje van gisteren geld van terug vragenquote:
Ik ben net juist weer beter!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het koud (verwarming al omhoog gedaan)
Ik snotter
Ik kuch, hoest en roggel
Ik heb koppijn
Ik nies
/zeur
Wat was het foutje dan toen ze niet opletten toen je instapte?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nooit. Wel ff mn kaartje van gisteren geld van terug vragen
Ik doelde er op dat ik zonder oponthoud naar huis heb kunnen reizenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat was het foutje dan toen ze niet opletten toen je instapte?
Heb je door de schuld van de NS niet terug kunnen reizen gisteren, dan? Ik heb 't niet meegekregen.
Jawel, Utrecht centraal - Overvecht, daar controleren ze nooit, omdat ze geen tijd hebben om de boete uit te schrijvenquote:
Ik heb gisteren gehaktbroodjes gemaakt! Dat werd gewaardeerdquote:
Je weet dat je een kaartje koopt om te kunnen reizen he, niet om gecontroleerd te worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, Utrecht centraal - Overvecht, daar controleren ze nooit, omdat ze geen tijd hebben om de boete uit te schrijven
Je weet dat de NS betaald wordt om reizigers te vervoeren, niet om stukken staal stil te laten staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat je een kaartje koopt om te kunnen reizen he, niet om gecontroleerd te worden?
Oh zo ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat ik zonder oponthoud naar huis heb kunnen reizen![]()
En ik kon gisteren inderdaad niet meer naar huis komen, mn laatste aansluiting zou ik niet kunnen halen, of ik moest om kwart voor 10 al naar t station gaan
Vertragingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo ja!
En waarom kon jij je laatste aansluiting niet halen? Doordat de NS vertraging had of omdat jij zelf geen zin had om eerder weg te gaan? Want ik snap 't niet helemaal
Eén keer OV vergeten één keer vergeten dat ik geen OV meer had, één keer dacht ik naar Voorburg te moeten maar toen moest ik naar Den Haag, dus dat stukje ook zwart gereden. O, en een keer vergeten in te checken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik alleen per ongeluk, dat mijn abo afgelopen was en ik het niet door had.
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logicaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat de NS betaald wordt om reizigers te vervoeren, niet om stukken staal stil te laten staan.
En wat heeft dat om kwart voor tien naar het station gaan er dan mee te maken? Want zo komt het op mij over alsof je geen zin had eerder weg te gaan...quote:
Maar als je om kwart voor tien naar het station ging, was het prima te doen toch? Dus je wist het van te voren?quote:
kan beuren... had ik eens, exact op de dag dat ie verlopen was.. de conducteur was aardig en het bleef bij een waarschuwing!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik alleen per ongeluk, dat mijn abo afgelopen was en ik het niet door had.
Ja, per ongeluk ja. Maar bewust, zal mij nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
kan beuren... had ik eens, exact op de dag dat ie verlopen was.. de conducteur was aardig en het bleef bij een waarschuwing!
Nee als je weet dat er geen controle komt, dan hoef je niet te betalen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logica
Heb jij het ooit rustig op je werk dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Nog een weekje heel hard werken en dan is het weer wat rustiger hopelijk! En via werkspot twee reacties gekregen betreffende mijn niet sluitende ramen, hopelijk eindelijk tijd om dat dan eens goed op te pakken zodat ik mijun verdieping kan verhuren.
En dat vind ik dus asociaal en crimineelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Vroeger 'kon' (in bus en tram) ik nooit zwart rijden, ivm vrij vervoer van mijn vader. En als ik 'm dan vergeten was, knipperde ik met mijn mooie blauwe ogen en zei: "Kent u *naam vader*?" En als de chauffeur dan ja zei ik: 'Dat is mijn vader en..' en dat werd dat standaard aangevuld met '..je bent je vrij vervoer vergeten?' 'Jeb' 'Loop maar door!'![]()
Trein ook wel regelmatig zwart, expres kaartje zonder datum omdat ik op het traject toch nooit gecontroleerd werd en zo deed ik soms een week met een kaartje.
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logica
Ja, dat werkt ook heel goed. Hoe zou jij reageren als je baas je out of the blue deze maand niet uitbetaald omdat je een deadline niet hebt gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...
Toch valt dat best mee... Veel vertragingen worden ook veroorzaakt door ProRail, daar kan de NS in feite niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
/care.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
En dat vind ik dus asociaal en crimineel
Je kunt vaak je geld terugvragen. Als je in de file staat, vraag je ook geen benzine terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, en er is al een terugbetaalregeling bij vertraging. Het heft in eigen hand nemen is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch valt dat best mee... Veel vertragingen worden ook veroorzaakt door ProRail, daar kan de NS in feite niks aan doen.
Wel rustiger dan nu iigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij het ooit rustig op je werk dan?Zou wel mooi zijn als je je verdieping snel kan verhuren, scheelt een hoop geld denk ik!
Uiteraard niet, als je al zonder problemen jat, maak je er ook geen probleem van als iemand dat niet vind kunnen.quote:
Daarom. Bij een half uur vertraging krijg je de helft terug en bij meer dan een uur het hele bedrag, dacht ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en er is al een terugbetaalregeling bij vertraging. Het heft in eigen hand nemen is nergens voor nodig.
Das anders, dat is mijn hele, persoonlijke salaris. Dit is 0,00000005% van hun totale omzet. Ik heb betaald om vervoerd te worden, en ja, dat ben ik opzich wel, maar als ik daardoor een afspraak heb gemist is dat toch hun fout.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook heel goed. Hoe zou jij reageren als je baas je out of the blue deze maand niet uitbetaald omdat je een deadline niet hebt gehaald.
Heb je al een huurder gevonden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel rustiger dan nu iigweekenden vrij zou wel weer leuk zijn.
Ja, dat scheelt me 600 of 700 euro per maand, dat zou toch wel fijn zijn.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard niet, als je al zonder problemen jat, maak je er ook geen probleem van als iemand dat niet vind kunnen.
*kuch*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel rustiger dan nu iigweekenden vrij zou wel weer leuk zijn.
Ja, dat scheelt me 600 of 700 euro per maand, dat zou toch wel fijn zijn.
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.quote:
Jatten van de grote is niet ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das anders, dat is mijn hele, persoonlijke salaris. Dit is 0,00000005% van hun totale omzet. Ik heb betaald om vervoerd te worden, en ja, dat ben ik opzich wel, maar als ik daardoor een afspraak heb gemist is dat toch hun fout.
We hebben het dus over 2,60, niet een heel maandsalaris van 1 persoon.
heb ik geen problemen mee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.
Oh, okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.quote:
Babs had het over zwartrijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.
En dat kan, geld terug bij vertraging, 50% bij een half uur, 100% bij een heel uur. Dat is wat anders dan af en toe zwart rijden om dat persoonlijk te gaan compenseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.
Ja, dat snapte ik, maar ik had het dus over niet betalen na een wanprestatie, niet nooit betalenquote:
Ja, ik snap hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik, maar ik had het dus over niet betalen na een wanprestatie, niet nooit betalen.
Beetje hetzelfde idee als (illegaal) downloaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik betaal soms ook geen parkeergeld in A'dam, in de stukken waar ik weet dat het kan. Ook jatten?
Als jij een dienst afneemt waar een bepaalde prijs voor geldt en je betaald niet is dat niks anders dan diefstal lieve schat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik betaal soms ook geen parkeergeld in A'dam, in de stukken waar ik weet dat het kan. Ook jatten?
Downloaden is niet illegaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als (illegaal) downloaden.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gehaktbroodjes gemaakt! Dat werd gewaardeerdZe waren echt lekker!
De NS heeft daar een regeling voor, je hoeft niet het recht in eigen hand te nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik, maar ik had het dus over niet betalen na een wanprestatie, niet nooit betalen.
Maar het is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom staat het tussen haakjes.
Je vergelijking klopt gewoon niet. Downloaden (ook van copyright materiaal) is niet verboden. Parkeren zonder te betalen waar dat wel verplicht is, is wel verboden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom staat het tussen haakjes.
Je neemt een 'dienst' af (je kijkt een film, luister een cd) zonder ervoor te betalen. Ik doelde niet zozeer op de handeling van het downloaden zelf en of dat legaal is of niet.quote:
Dat doe ik ook niet, mijn baas betaalt mijn jaarkaart, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De NS heeft daar een regeling voor, je hoeft niet het recht in eigen hand te nemen.
Oh, dat ben ik met je eens hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je neemt een 'dienst' af (je kijkt een film, luister een cd) zonder ervoor te betalen. Ik doelde niet zozeer op de handeling van het downloaden zelf en of dat legaal is of niet.
Ook niet, het is net als door rijden na het tanken zonder te betalen, je komt een overeenkomst niet na. Het is geen diefstal, maar je blijft in gebreke. Je krijgt dan ook geen boete, maar een aanmaning en/of naheffing.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik met je eens hoorMaar zo lang het voor de wet niet verboden is, mag je downloaden, maar ben je wel verplicht voor parkeerplaatsen te betalen. Dus daarom klopt die vergelijking niet.
En dat zal ook nooit gebeuren. Onmogelijk om daar een sluitende wet voor te maken. Als het downloaden van copyright beschermde audio/video verboden zou zijn, zou je bijvoorbeeld ook geen nummer van een artiest, die het er zelf heeft opgezet, op Youtube mogen kijken.quote:
Ligt er ook aan hoe. Uploaden is namelijk wel illegaal omdat het verspreiding is.quote:
Tenzij Youtube een licentie of overeenkomst heeft met de uitgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat zal ook nooit gebeuren. Onmogelijk om daar een sluitende wet voor te maken. Als het downloaden van copyright beschermde audio/video verboden zou zijn, zou je bijvoorbeeld ook geen nummer van een artiest, die het er zelf heeft opgezet, op Youtube mogen kijken.
Semantiek en je weet het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet, het is net als door rijden na het tanken zonder te betalen, je komt een overeenkomst niet na. Het is geen diefstal, maar je blijft in gebreke. Je krijgt dan ook geen boete, maar een aanmaning en/of naheffing.
Bij zwart rijden is het ook een "uitgestelde betaling" en dus geen boete. Aangezien het geen diefstal is.
Inderdaad, file sharing is dan wel weer illegaal, ongeacht films/muziek of software.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe. Uploaden is namelijk wel illegaal omdat het verspreiding is.
Je hoeft niet te uploaden om te downloaden (naast de initiële opdracht om de upload te starten op de broncomputer).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe. Uploaden is namelijk wel illegaal omdat het verspreiding is.
Maar daarom klopt de vergelijking nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet, het is net als door rijden na het tanken zonder te betalen, je komt een overeenkomst niet na. Het is geen diefstal, maar je blijft in gebreke. Je krijgt dan ook geen boete, maar een aanmaning en/of naheffing.
Bij zwart rijden is het ook een "uitgestelde betaling" en dus geen boete. Aangezien het geen diefstal is.
Semantiek is een wetenschap, geen begripquote:
Nu doe je net alsof dat een voorwaarde is, but it isn't.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest.
Hoe kan iets wat je gratis mee mag nemen onder de noemer diefstal vallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Semantiek is een wetenschap, geen begrip![]()
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest, dat doet bijna niemand bewust. Dat is dan dus ook diefstal volgens jou.
Nope, lang genoeg met het tanken zonder betalen te maken gehad. Je kan er geen aangifte van doen. Het geld is alleen via een deurwaarder en civiele procedure terug te vorderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarom klopt de vergelijking nog steeds niet
Overigens is tanken zonder te betalen gewoon jatten en daar zal je ook voor berecht kunnen worden.Net als winkeldiefstal.
Dat is raar. Maar vooralsnog is het tanken zonder te betalen diefstal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, lang genoeg met het tanken zonder betalen te maken gehad. Je kan er geen aangifte van doen. Het geld is alleen via een deurwaarder en civiele procedure terug te vorderen.
Daarom staat er ook "Het ligt eraan hoe".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te uploaden om te downloaden (naast de initiële opdracht om de upload te starten op de broncomputer).
Gelul, zo werkt dat niet met de metro, die is gratis in de hoop dat je de advertenties leest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Semantiek is een wetenschap, geen begrip![]()
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest, dat doet bijna niemand bewust. Dat is dan dus ook diefstal volgens jou.
Alsof STING dat niet weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom staat er ook "Het ligt eraan hoe".
Geloof me, dat is het niet. Niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is raar. Maar vooralsnog is het tanken zonder te betalen diefstal.
Ik heb geen idee wat STING wel en niet weet, ik nuanceerde alleen zijn stelling.quote:
Alsof jij niet weet hoe het zit omtrent downloaden/uploaden van audio/video/software. Als je al wel aangeeft dat audio/video wel legaal is en software niet.quote:
Wil jij huren dan? Ik denk dat mijn verdieping niet zo in de smaak valt bij je, maar als je serieus wil dan ben je van harte welkom hoorquote:
Ik had het ook over downloaden, niet uploaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat STING wel en niet weet, ik nuanceerde alleen zijn stelling.
Dat het niet of nauwelijks te enforcen valt, wil nog niet zeggen dat ze het niet illegaal gaan maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
How then too, downloaden zal nooit illegaal worden. Is never nooit niet houdbaar.
Ja, dat wil ik, en zeker op die locatie. Waarom zou het mij niet bevallen dan? Ik ben totaal niet veeleisend eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil jij huren dan? Ik denk dat mijn verdieping niet zo in de smaak valt bij je, maar als je serieus wil dan ben je van harte welkom hoor
Kleine zeer basic keuken en dito badkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, en zeker op die locatie. Waarom zou het mij niet bevallen dan? Ik ben totaal niet veeleisend eigenlijk. Je weet waar ik nu woon
.
Lieverd, mijn badkamer en keuken zijn nu zoals ze zijn opgeleverd bij de bouwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kleine zeer basic keuken en dito badkamerDe rest is wel groot en prettig
Als de ramen sluiten kun je wel een keer komen kijken hoor, ik gun het jou meer dan een ander natuurlijk.
Mijn keuken is denk ik de goedkoopste die ze konden vinden en de badkamer is ook opgebouwd uit restmateriaal denk ik. Maar de huiskamer en slaapkamer zijn wel redelijk groot en de locatie is heerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lieverd, mijn badkamer en keuken zijn nu zoals ze zijn opgeleverd bij de bouw. Dat soort dingen boeien me niet
.
Graag, heel graag zelfs.
het gaat me natuurlijk gewoon om de locatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn keuken is denk ik de goedkoopste die ze konden vinden en de badkamer is ook opgebouwd uit restmateriaal denk ik. Maar de huiskamer en slaapkamer zijn wel redelijk groot en de locatie is heerlijk natuurlijk.
Graagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Nou leuk, ik laat je even weten als de ramen gemaakt zijn.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
En ja, ik heb dus 4 jaar gewoond in een huis met niet sluitende ramen en met amper een keuken en badkamer. Valt best mee qua high maintenance he:P
Dat is wel heel Spartaans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
En ja, ik heb dus 4 jaar gewoond in een huis met niet sluitende ramen en met amper een keuken en badkamer. Valt best mee qua high maintenance he:P
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel Spartaans.
Toen ik mijn huis kocht bleken een aantal ramen dichtgekit te zijn. Bizarre vorige bewoner, had ook overal dubbele tochtstrips enzo. Hij schijnt in dat huis overleden te zijn, ik vermoed omdat hij het gas heeft opengezet, alle ramen waren toch al dicht.
CL postquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Daar gaat mijn colaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.
Elektra klopt helemaal niks meer van, alles is heel provosorisch gemaakt.
En het is heel oud en slecht geisoleerd.
Zit nog heel veel werk aan.
En daar hebben ze een tijdje met een gezin met twee kinderen in gewoond.
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar gaat mijn cola
Misschien zaten ze wel zo vast dat ze alleen met een uiterste krachtsinspanning te verwijderen waren...Dat kan vlekken geven...
De wc is apart van de douchequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik wil weg bij t mobile en ga terug naar KPN denk ik. Of Vodafonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...
Of ze heeft veel bloedverlies en daardoor zetten ze extreem uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Dan is het toch niet gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.
Toen ik er in kwam sprong er elke keer een groep uit, ik ga zoeken, ligt er gewoon een stekkerdoos buiten in het water.
Dat soort achterlijke dingen.
Dit is om te internetten. En ik gebruik het zelden natuurlijk omdat ik thuis kabel heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Het is lentequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.
Nee dat is ook niet direct gevaarlijk, maar dat soort achterlijke dingen kom ik dus overal tegen, bijna alle elektra ligt gewoon los.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gevaarlijk?
Het werkt zoals het zou moeten. Water en baf de groep er uit. Zou pas gevaarlijk zijn als hij er niet uitklapt of als hij de hoofdschakelaar er uit laat klappen.
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lente![]()
Rokjes zonder ondergoed dus. Als je niest > splash op straat dat ding.
Dat kan je toch in je schaamhaar vlechten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokje
Afknippen, doen strippers ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokje
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je toch in je schaamhaar vlechten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afknippen, doen strippers ook.
Kun je lekker wroeten als hij eruit moet. Of neus dicht en persen maar.
Ik heb met Vodafone eigenlijk ook nooit problemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Just do it!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook van die sponsjes die je erin moet duwen, dan vraag ik me af hoe je dat dan doet op een openbaar toilet met de wastafels in een gemeenschappelijke ruimte?
Die gebruik ik meestalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook van die sponsjes die je erin moet duwen, dan vraag ik me af hoe je dat dan doet op een openbaar toilet met de wastafels in een gemeenschappelijke ruimte?
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoorquote:
Dan ziet het gevolg er uit als een criminele afrekening, denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik leg altijd een luier aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die gebruik ik meestal
Als je de goeie sponsjes neemt () dan heb je er een oogje aan die je heel makkelijk er uit haalt zonder viezigheid
En die dingen kan je ook niet echt gebruiken op de dagen dat het vloed is.De ergste dagen is handiger om ergens anders mee te doen
Daar krijg ik een kapotte kont vanquote:
Dan komen je hechtingen onder je rokje uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoor
Over 3 weken is ze dr en dan gaat het langzamerhand mooier weer worden
Hehe, ga je er nog op in ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoor
Over 3 weken is ze dr en dan gaat het langzamerhand mooier weer worden
Nee man! Die komen niet in mijn doos te zitten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan komen je hechtingen onder je rokje uit.
Uhhuquote:
Dat heb je zojuist gedaan, zeikerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Supersoep het volgende:
Wat een kuttopic. Alsof ik hier in ga posten!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee man! Die komen niet in mijn doos te zitten!
[..]
Uhhu
Sue me babyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
Zo, net bespreking gehad, de dagvaarding gaat er morgen uit. Nu bewijs verzamelen, enz. Maar, eerst lunch
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
Een hele rij.
Mijn bff is gisteren bevallen van een gezonde jongen.
[..]
Nee, eerst eten!quote:
Ik kon het niet weerstaan. Maar zo ben ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd 1 mokkel die het weer aandacht moet geven.
Ik zal je dan niet alles vertellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 en halve week wachten. Waar ik onwijs tegen op zie
De afgelopen 8 maanden zijn echt razend snel gegaan maar deze dagen kruipen voorbij
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Prijs, aanbiedingen, etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaan
Ik vind Liberg wel okequote:
Ik weet niet wie of wat die andere naam is hoor. Ik vind alleen liberg niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind Liberg wel okeAlleen dit jaar geen kaarten gehaald. En ik vind het tof dat hij aan me denkt
IPhone.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaan
Dat begreep ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
Ik weet niet wie of wat die andere naam is hoor. Ik vind alleen liberg niet leuk.
Ik vind het knap wat hij doet maar niet leuk.
Met je eens, maar het blijft een mening die niet iedereen deeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goed werkend apparaat mag wat kosten
dat heb ik met youp. Die vergeef ik zijn portie herhaling.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Heb de laatste 3 jaar de shows van hem live gezien en daarvoor op dvd. Hij herhaalt heel veel en dat is jammer. Maar ik blijf het inderdaad ook erg knap vinden en vind soms die herhaling helemaal niet erg merk ik
Klopt ja. Maar eigenlijk heeft elke caberatier het wel. En persoonlijke voorkeur geeft aan of je het vergeeft / niet doorhebt inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
dat heb ik met youp. Die vergeef ik zijn portie herhaling.
Hebben ze allemaal wel last van trouwens. Bertje v, jochem zelfs al en najib ook.
Van de ene kan je het beter hebben.
Uien feta taartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar eigenlijk heeft elke caberatier het wel. En persoonlijke voorkeur geeft aan of je het vergeeft / niet doorhebt inderdaad
Moet alleen iets vegatarisch gaan koken.. moet ik eens goed over nadenken
veggie wraps klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
Uien feta taart
Veggie wraps
Tomaten en mozzarella
Blauwe kaas salade
Spaghetti
Rode of groene curry
Risotto
Kebabs
Tempura groente
Ja ik huur ook, en het gaat ook allemaal aangepast worden door de huurbaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
@Royco, je zegt dat de vorige HUURDER van alles had verbouwd. Mag ik dan aannemen dat je zelf nu ook huurt? En zo ja, waarom laat je dat soort dingen dan niet lekker door de huisbaas doen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een afspraak is niet gelijk een date.
een date is een afspraak met potentie tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een afspraak is niet gelijk een date.
En we hebben net al besproken dat liberg geen potentie heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
een date is een afspraak met potentie toch
Dat was wel de definitie die ik er destijds tijdens die discussies had hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef rival het volgende:
een date is een afspraak met potentie toch
ik ken die hele liberg niet, wiesdat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En we hebben net al besproken dat liberg geen potentie heeft.
Omdat ik mijn telefoon en abonnement via mijn werk krijg en de facility manager beslist daar dus over, doen ze in pakketen of zo. Mijn oude vodafone abonnement hadden ze overgenomen van mijn vorige werkgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaquote:
Het staat vast wel ergens, geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Kan ik me voorstellen jaWie is de man in kwestie? Of kan ik dat ook teruglezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het staat vast wel ergens, geen idee eigenlijk.Oeh, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En daarom ben je nog alleen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leukDapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
mietje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ken ik jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Niet als je er nu weer over begint. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Ah gelukkig het bloedverlies-onderwerp gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |