Nu doe je net alsof dat een voorwaarde is, but it isn't.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest.
Hoe kan iets wat je gratis mee mag nemen onder de noemer diefstal vallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Semantiek is een wetenschap, geen begrip![]()
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest, dat doet bijna niemand bewust. Dat is dan dus ook diefstal volgens jou.
Nope, lang genoeg met het tanken zonder betalen te maken gehad. Je kan er geen aangifte van doen. Het geld is alleen via een deurwaarder en civiele procedure terug te vorderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarom klopt de vergelijking nog steeds niet
Overigens is tanken zonder te betalen gewoon jatten en daar zal je ook voor berecht kunnen worden.Net als winkeldiefstal.
Dat is raar. Maar vooralsnog is het tanken zonder te betalen diefstal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, lang genoeg met het tanken zonder betalen te maken gehad. Je kan er geen aangifte van doen. Het geld is alleen via een deurwaarder en civiele procedure terug te vorderen.
Daarom staat er ook "Het ligt eraan hoe".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te uploaden om te downloaden (naast de initiële opdracht om de upload te starten op de broncomputer).
Gelul, zo werkt dat niet met de metro, die is gratis in de hoop dat je de advertenties leest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Semantiek is een wetenschap, geen begrip![]()
En wat hij bedoelt is het niet. Er is een groot onderscheid. De Metro mag jij gratis meepakken omdat je ook de advertenties leest, dat doet bijna niemand bewust. Dat is dan dus ook diefstal volgens jou.
Alsof STING dat niet weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom staat er ook "Het ligt eraan hoe".
Geloof me, dat is het niet. Niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is raar. Maar vooralsnog is het tanken zonder te betalen diefstal.
Ik heb geen idee wat STING wel en niet weet, ik nuanceerde alleen zijn stelling.quote:
Alsof jij niet weet hoe het zit omtrent downloaden/uploaden van audio/video/software. Als je al wel aangeeft dat audio/video wel legaal is en software niet.quote:
Wil jij huren dan? Ik denk dat mijn verdieping niet zo in de smaak valt bij je, maar als je serieus wil dan ben je van harte welkom hoorquote:
Ik had het ook over downloaden, niet uploaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat STING wel en niet weet, ik nuanceerde alleen zijn stelling.
Dat het niet of nauwelijks te enforcen valt, wil nog niet zeggen dat ze het niet illegaal gaan maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
How then too, downloaden zal nooit illegaal worden. Is never nooit niet houdbaar.
Ja, dat wil ik, en zeker op die locatie. Waarom zou het mij niet bevallen dan? Ik ben totaal niet veeleisend eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil jij huren dan? Ik denk dat mijn verdieping niet zo in de smaak valt bij je, maar als je serieus wil dan ben je van harte welkom hoor
Kleine zeer basic keuken en dito badkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, en zeker op die locatie. Waarom zou het mij niet bevallen dan? Ik ben totaal niet veeleisend eigenlijk. Je weet waar ik nu woon
.
Lieverd, mijn badkamer en keuken zijn nu zoals ze zijn opgeleverd bij de bouwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kleine zeer basic keuken en dito badkamerDe rest is wel groot en prettig
Als de ramen sluiten kun je wel een keer komen kijken hoor, ik gun het jou meer dan een ander natuurlijk.
Mijn keuken is denk ik de goedkoopste die ze konden vinden en de badkamer is ook opgebouwd uit restmateriaal denk ik. Maar de huiskamer en slaapkamer zijn wel redelijk groot en de locatie is heerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lieverd, mijn badkamer en keuken zijn nu zoals ze zijn opgeleverd bij de bouw. Dat soort dingen boeien me niet
.
Graag, heel graag zelfs.
het gaat me natuurlijk gewoon om de locatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn keuken is denk ik de goedkoopste die ze konden vinden en de badkamer is ook opgebouwd uit restmateriaal denk ik. Maar de huiskamer en slaapkamer zijn wel redelijk groot en de locatie is heerlijk natuurlijk.
Graagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Nou leuk, ik laat je even weten als de ramen gemaakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |