/care.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
En dat vind ik dus asociaal en crimineel
Je kunt vaak je geld terugvragen. Als je in de file staat, vraag je ook geen benzine terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...
Precies, en er is al een terugbetaalregeling bij vertraging. Het heft in eigen hand nemen is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch valt dat best mee... Veel vertragingen worden ook veroorzaakt door ProRail, daar kan de NS in feite niks aan doen.
Wel rustiger dan nu iigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij het ooit rustig op je werk dan?Zou wel mooi zijn als je je verdieping snel kan verhuren, scheelt een hoop geld denk ik!
Uiteraard niet, als je al zonder problemen jat, maak je er ook geen probleem van als iemand dat niet vind kunnen.quote:
Daarom. Bij een half uur vertraging krijg je de helft terug en bij meer dan een uur het hele bedrag, dacht ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en er is al een terugbetaalregeling bij vertraging. Het heft in eigen hand nemen is nergens voor nodig.
Das anders, dat is mijn hele, persoonlijke salaris. Dit is 0,00000005% van hun totale omzet. Ik heb betaald om vervoerd te worden, en ja, dat ben ik opzich wel, maar als ik daardoor een afspraak heb gemist is dat toch hun fout.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook heel goed. Hoe zou jij reageren als je baas je out of the blue deze maand niet uitbetaald omdat je een deadline niet hebt gehaald.
Heb je al een huurder gevonden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel rustiger dan nu iigweekenden vrij zou wel weer leuk zijn.
Ja, dat scheelt me 600 of 700 euro per maand, dat zou toch wel fijn zijn.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard niet, als je al zonder problemen jat, maak je er ook geen probleem van als iemand dat niet vind kunnen.
*kuch*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel rustiger dan nu iigweekenden vrij zou wel weer leuk zijn.
Ja, dat scheelt me 600 of 700 euro per maand, dat zou toch wel fijn zijn.
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.quote:
Jatten van de grote is niet ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das anders, dat is mijn hele, persoonlijke salaris. Dit is 0,00000005% van hun totale omzet. Ik heb betaald om vervoerd te worden, en ja, dat ben ik opzich wel, maar als ik daardoor een afspraak heb gemist is dat toch hun fout.
We hebben het dus over 2,60, niet een heel maandsalaris van 1 persoon.
heb ik geen problemen mee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.
Oh, okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 gevonden geloof ik, maar het is dus nog niet verhuurklaar omdat de ramen niet sluiten.
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.quote:
Babs had het over zwartrijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.
En dat kan, geld terug bij vertraging, 50% bij een half uur, 100% bij een heel uur. Dat is wat anders dan af en toe zwart rijden om dat persoonlijk te gaan compenseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, wie heeft het over jatten? Ik heb het over mijn geld terugkrijgen bij het niet of gebrekkig nakomen van een contract.
Ja, dat snapte ik, maar ik had het dus over niet betalen na een wanprestatie, niet nooit betalenquote:
Ja, ik snap hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik, maar ik had het dus over niet betalen na een wanprestatie, niet nooit betalen.
Beetje hetzelfde idee als (illegaal) downloaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik betaal soms ook geen parkeergeld in A'dam, in de stukken waar ik weet dat het kan. Ook jatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |