Ik doelde er op dat ik zonder oponthoud naar huis heb kunnen reizenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat was het foutje dan toen ze niet opletten toen je instapte?
Heb je door de schuld van de NS niet terug kunnen reizen gisteren, dan? Ik heb 't niet meegekregen.
Jawel, Utrecht centraal - Overvecht, daar controleren ze nooit, omdat ze geen tijd hebben om de boete uit te schrijvenquote:
Ik heb gisteren gehaktbroodjes gemaakt! Dat werd gewaardeerdquote:
Je weet dat je een kaartje koopt om te kunnen reizen he, niet om gecontroleerd te worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, Utrecht centraal - Overvecht, daar controleren ze nooit, omdat ze geen tijd hebben om de boete uit te schrijven
Je weet dat de NS betaald wordt om reizigers te vervoeren, niet om stukken staal stil te laten staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat je een kaartje koopt om te kunnen reizen he, niet om gecontroleerd te worden?
Oh zo ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat ik zonder oponthoud naar huis heb kunnen reizen![]()
En ik kon gisteren inderdaad niet meer naar huis komen, mn laatste aansluiting zou ik niet kunnen halen, of ik moest om kwart voor 10 al naar t station gaan
Vertragingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo ja!
En waarom kon jij je laatste aansluiting niet halen? Doordat de NS vertraging had of omdat jij zelf geen zin had om eerder weg te gaan? Want ik snap 't niet helemaal
Eén keer OV vergeten één keer vergeten dat ik geen OV meer had, één keer dacht ik naar Voorburg te moeten maar toen moest ik naar Den Haag, dus dat stukje ook zwart gereden. O, en een keer vergeten in te checken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik alleen per ongeluk, dat mijn abo afgelopen was en ik het niet door had.
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logicaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat de NS betaald wordt om reizigers te vervoeren, niet om stukken staal stil te laten staan.
En wat heeft dat om kwart voor tien naar het station gaan er dan mee te maken? Want zo komt het op mij over alsof je geen zin had eerder weg te gaan...quote:
Maar als je om kwart voor tien naar het station ging, was het prima te doen toch? Dus je wist het van te voren?quote:
kan beuren... had ik eens, exact op de dag dat ie verlopen was.. de conducteur was aardig en het bleef bij een waarschuwing!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik alleen per ongeluk, dat mijn abo afgelopen was en ik het niet door had.
Ja, per ongeluk ja. Maar bewust, zal mij nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
kan beuren... had ik eens, exact op de dag dat ie verlopen was.. de conducteur was aardig en het bleef bij een waarschuwing!
Nee als je weet dat er geen controle komt, dan hoef je niet te betalen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logica
Heb jij het ooit rustig op je werk dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Nog een weekje heel hard werken en dan is het weer wat rustiger hopelijk! En via werkspot twee reacties gekregen betreffende mijn niet sluitende ramen, hopelijk eindelijk tijd om dat dan eens goed op te pakken zodat ik mijun verdieping kan verhuren.
En dat vind ik dus asociaal en crimineelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Vroeger 'kon' (in bus en tram) ik nooit zwart rijden, ivm vrij vervoer van mijn vader. En als ik 'm dan vergeten was, knipperde ik met mijn mooie blauwe ogen en zei: "Kent u *naam vader*?" En als de chauffeur dan ja zei ik: 'Dat is mijn vader en..' en dat werd dat standaard aangevuld met '..je bent je vrij vervoer vergeten?' 'Jeb' 'Loop maar door!'![]()
Trein ook wel regelmatig zwart, expres kaartje zonder datum omdat ik op het traject toch nooit gecontroleerd werd en zo deed ik soms een week met een kaartje.
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus omdat er wel eens vertraging is, hoef je niet voor je kaartje te betalen? Logica
Ja, dat werkt ook heel goed. Hoe zou jij reageren als je baas je out of the blue deze maand niet uitbetaald omdat je een deadline niet hebt gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...
Toch valt dat best mee... Veel vertragingen worden ook veroorzaakt door ProRail, daar kan de NS in feite niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel zo redelijk zijn, zij falen in hun dienstverlening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |