Je hebt gelijk, staand heb je veel meer lucht om te lachen!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
In de Mac heeft Ronald McDonald je ooit onzedelijk betast?
...er zijn leukere topics op fok, de laatste maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat het weer of nog steeds over het gejank van Peu op treinen? Want ik geloof dat het daar ook over ging toen ik zo'n 18 uur geleden het topic verliet...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Of was het eerder zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Of was het eerder zoiets?
[ afbeelding ]
In OUD?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zijn leukere topics op fok, de laatste maanden.
MRSA is heel groot aan het worden. Een arts hier is dé MRSA expert van Europa. Doet een heel samenwerkingsverband in omringende landen. Interessant wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
MRSA in buitenland
De zorgverzekeraars zijn snel en gaan best ver.
Nou ja, je komt hier nog wel, dus blijkbaar is er toch nog iets wat je hier leuk vind om te doen.quote:
Netjes. "Webcare" op forums zie je tegenwoordig wel vaker van bedrijven. Kan ik wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
MRSA in buitenland
De zorgverzekeraars zijn snel en gaan best ver.
Voor nu? Of voor in je nieuwe huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
Zo. Leuke dingen en dingen die ik 'nodig' heb. Alles maar ff aangeklikt. Nu nog keuzes maken.
Toen ik terug kwam van wat dagen in het ziekenhuis in Duitsland, heb ik in Nederland 3 dagen afgezonderd gezetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
MRSA is heel groot aan het worden. Een arts hier is dé MRSA expert van Europa. Doet een heel samenwerkingsverband in omringende landen. Interessant wel.
Je probeert het af en toe nog es hè. Maar ik ben hier veel minder om die reden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, je komt hier nog wel, dus blijkbaar is er toch nog iets wat je hier leuk vind om te doen.
Prijs gewonnen hè. Op de Fok.quote:
In duitsland is het probleem veel groter dan hier. Antibioticabeleid (en een gebrek daaraan) is de oorzaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van wat dagen in het ziekenhuis in Duitsland, heb ik in Nederland 3 dagen afgezonderd gezetenIk moest ook hele rare testjes doen enzo
Gooi jij je interieur weg als je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor nu? Of voor in je nieuwe huis?
En er zit een leuk Bodum winkeltje in Outletstore Maasmechelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |