Aah, wat leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
[Kluswedstrijd] UITSLAG : wie winnen de bonnen van Voor-thuis.nl
Gewonnen.. 150 euro aan schnizzle.
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Of mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Niet genoeg blijkbaarquote:
Nooit last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Bus is geen NSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
10min overstap tijd, bus 7min vertragingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Ja ik ook nietquote:
quote:
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Had ik zondag ook. Ik dacht: ik ga eens met de trein vanaf Overvecht, die zijn wat stipter dan de bus en het is nog sneller ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is wel OV, dus 1 pot nat voor mij.quote:
Ik heb donderdag op Munchen (kopstation) terwijl ik achter in de trein zat een overstap van 3 minuten gehaald, dan moet dat Peu zeker lukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?
Oh ja, zo gezien wel weer ja. Maar goed, dan heb ik er liever zelf eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er last van hebt!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |