Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel Spartaans.
Toen ik mijn huis kocht bleken een aantal ramen dichtgekit te zijn. Bizarre vorige bewoner, had ook overal dubbele tochtstrips enzo. Hij schijnt in dat huis overleden te zijn, ik vermoed omdat hij het gas heeft opengezet, alle ramen waren toch al dicht.
CL postquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten bloedvlekken in het plafond van de badkamer. Maar het is mijn huis toch niet
Daar gaat mijn colaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ik nu kom te wonen is de vorige huurder ook flink bezig geweest.
Elektra klopt helemaal niks meer van, alles is heel provosorisch gemaakt.
En het is heel oud en slecht geisoleerd.
Zit nog heel veel werk aan.
En daar hebben ze een tijdje met een gezin met twee kinderen in gewoond.
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar gaat mijn cola
Misschien zaten ze wel zo vast dat ze alleen met een uiterste krachtsinspanning te verwijderen waren...Dat kan vlekken geven...
De wc is apart van de douchequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet de tampons na gebruik ook niet meer wild rondslingeren.
Ik wil weg bij t mobile en ga terug naar KPN denk ik. Of Vodafonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat sommige mensen bezielt. Het is vaak niet alleen slecht gedaan, maar ook gevaarlijk. Zeker als je dan ook nog met kinderen woont...
Of ze heeft veel bloedverlies en daardoor zetten ze extreem uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
als ze zo strak is dat zelfs tampons vast komen te zitten dan kom ik er nooit in.
Dan is het toch niet gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sommige dingen zijn zeker gevaarlijk.
Toen ik er in kwam sprong er elke keer een groep uit, ik ga zoeken, ligt er gewoon een stekkerdoos buiten in het water.
Dat soort achterlijke dingen.
Dit is om te internetten. En ik gebruik het zelden natuurlijk omdat ik thuis kabel heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik wil juist graag vodafone terug tally. Ik had met vodafone nooit gedoe en nu met kpn alleen maar.
Het is lentequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer niesen en een tampon in je ondergoed lijkt me ook niet tof.
Nee dat is ook niet direct gevaarlijk, maar dat soort achterlijke dingen kom ik dus overal tegen, bijna alle elektra ligt gewoon los.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gevaarlijk?
Het werkt zoals het zou moeten. Water en baf de groep er uit. Zou pas gevaarlijk zijn als hij er niet uitklapt of als hij de hoofdschakelaar er uit laat klappen.
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lente![]()
Rokjes zonder ondergoed dus. Als je niest > splash op straat dat ding.
Dat kan je toch in je schaamhaar vlechten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokje
Afknippen, doen strippers ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd zo'n touwtje hangen onder je rokje
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je toch in je schaamhaar vlechten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afknippen, doen strippers ook.
Kun je lekker wroeten als hij eruit moet. Of neus dicht en persen maar.
Ik heb met Vodafone eigenlijk ook nooit problemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Just do it!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook van die sponsjes die je erin moet duwen, dan vraag ik me af hoe je dat dan doet op een openbaar toilet met de wastafels in een gemeenschappelijke ruimte?
Die gebruik ik meestalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook van die sponsjes die je erin moet duwen, dan vraag ik me af hoe je dat dan doet op een openbaar toilet met de wastafels in een gemeenschappelijke ruimte?
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoorquote:
Dan ziet het gevolg er uit als een criminele afrekening, denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik leg altijd een luier aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die gebruik ik meestal
Als je de goeie sponsjes neemt () dan heb je er een oogje aan die je heel makkelijk er uit haalt zonder viezigheid
En die dingen kan je ook niet echt gebruiken op de dagen dat het vloed is.De ergste dagen is handiger om ergens anders mee te doen
Daar krijg ik een kapotte kont vanquote:
Dan komen je hechtingen onder je rokje uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoor
Over 3 weken is ze dr en dan gaat het langzamerhand mooier weer worden
Hehe, ga je er nog op in ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah.. Nou ik ben in Juli zwanger geraakt en toen kon ik mijn kleding nog aan en heb ik gewoon mijn rokjes gedragen. Maar nu is het te koud voor geen ondergoed onder je rokje hoor
Over 3 weken is ze dr en dan gaat het langzamerhand mooier weer worden
Nee man! Die komen niet in mijn doos te zitten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan komen je hechtingen onder je rokje uit.
Uhhuquote:
Dat heb je zojuist gedaan, zeikerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Supersoep het volgende:
Wat een kuttopic. Alsof ik hier in ga posten!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee man! Die komen niet in mijn doos te zitten!
[..]
Uhhu
Sue me babyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
Zo, net bespreking gehad, de dagvaarding gaat er morgen uit. Nu bewijs verzamelen, enz. Maar, eerst lunch
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
Een hele rij.
Mijn bff is gisteren bevallen van een gezonde jongen.
[..]
Nee, eerst eten!quote:
Ik kon het niet weerstaan. Maar zo ben ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd 1 mokkel die het weer aandacht moet geven.
Ik zal je dan niet alles vertellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 en halve week wachten. Waar ik onwijs tegen op zie
De afgelopen 8 maanden zijn echt razend snel gegaan maar deze dagen kruipen voorbij
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
Prijs, aanbiedingen, etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaan
Ik vind Liberg wel okequote:
Ik weet niet wie of wat die andere naam is hoor. Ik vind alleen liberg niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind Liberg wel okeAlleen dit jaar geen kaarten gehaald. En ik vind het tof dat hij aan me denkt
IPhone.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat soort gevallen vraag ik me vaak af waarom iemand dan in de eerste plaats is weggegaan
Dat begreep ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
Ik weet niet wie of wat die andere naam is hoor. Ik vind alleen liberg niet leuk.
Ik vind het knap wat hij doet maar niet leuk.
Met je eens, maar het blijft een mening die niet iedereen deeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goed werkend apparaat mag wat kosten
dat heb ik met youp. Die vergeef ik zijn portie herhaling.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Heb de laatste 3 jaar de shows van hem live gezien en daarvoor op dvd. Hij herhaalt heel veel en dat is jammer. Maar ik blijf het inderdaad ook erg knap vinden en vind soms die herhaling helemaal niet erg merk ik
Klopt ja. Maar eigenlijk heeft elke caberatier het wel. En persoonlijke voorkeur geeft aan of je het vergeeft / niet doorhebt inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
dat heb ik met youp. Die vergeef ik zijn portie herhaling.
Hebben ze allemaal wel last van trouwens. Bertje v, jochem zelfs al en najib ook.
Van de ene kan je het beter hebben.
Uien feta taartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar eigenlijk heeft elke caberatier het wel. En persoonlijke voorkeur geeft aan of je het vergeeft / niet doorhebt inderdaad
Moet alleen iets vegatarisch gaan koken.. moet ik eens goed over nadenken
veggie wraps klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
Uien feta taart
Veggie wraps
Tomaten en mozzarella
Blauwe kaas salade
Spaghetti
Rode of groene curry
Risotto
Kebabs
Tempura groente
Ja ik huur ook, en het gaat ook allemaal aangepast worden door de huurbaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
@Royco, je zegt dat de vorige HUURDER van alles had verbouwd. Mag ik dan aannemen dat je zelf nu ook huurt? En zo ja, waarom laat je dat soort dingen dan niet lekker door de huisbaas doen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een afspraak is niet gelijk een date.
een date is een afspraak met potentie tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een afspraak is niet gelijk een date.
En we hebben net al besproken dat liberg geen potentie heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
een date is een afspraak met potentie toch
Dat was wel de definitie die ik er destijds tijdens die discussies had hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef rival het volgende:
een date is een afspraak met potentie toch
ik ken die hele liberg niet, wiesdat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En we hebben net al besproken dat liberg geen potentie heeft.
Omdat ik mijn telefoon en abonnement via mijn werk krijg en de facility manager beslist daar dus over, doen ze in pakketen of zo. Mijn oude vodafone abonnement hadden ze overgenomen van mijn vorige werkgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaquote:
Het staat vast wel ergens, geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Kan ik me voorstellen jaWie is de man in kwestie? Of kan ik dat ook teruglezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het staat vast wel ergens, geen idee eigenlijk.Oeh, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En daarom ben je nog alleen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leukDapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
mietje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ken ik jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Niet als je er nu weer over begint. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Ah gelukkig het bloedverlies-onderwerp gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |